Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вміння<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 144
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-144 
1.

Вересока В. А. ЗНО: як підготуватися до написання творчого завдання/В. А. Вересока // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2009,N N 35.-С.5-10
2.

Фідря О. Пространства компетенція та картографічні вміння й навички у курсах шкільної історії. Стоття третя/О. Фідря, Н. Фідря // Історія в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2008,N N 11/12.-С.26-32.
3.

Жидкова Н. Формування вмінь аналізувати нормативно-правові акти на уроках правознавства/Н. Жидкова // Історія в школах України, 2011. т.№ 2/3.-С.14-22
4.

Василенко М. Специфіка професійно-комунікативних умінь майбутніх фахівців з мови/Марина Василенко // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 2.-С.42-46
5.

Василенко М. Формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації"/Марина Василенко // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 3.-С.46-50
6.

Дацків О. П. Система вправ для формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації/О. П. Дацків // Іноземні мови, 2011. т.№ 2.-С.22-28
7.

Шелехова Г. Про роль загальнонавчальних умінь у мовлєннєвому розвитку учнів у науковому доробку Л. В Скуратівського/Галина Шелехова // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 4.-С.53-56
8.

Інтелектуальні засади мовленнєвого розвитку учнів основної школи на уроках української мови : з наукового доробку Л. В. Скуратівського // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 4.-С.22-26
9.

Карлинский А.Е. Работа со словарем в средней школе/А. Е. Карлинский // Иностранные языки в школе, 2011. т.№ 4.-С.60-68
10.

Іванко Н. Формуємо вміння докладно відтворювати зміст прочитаного : урок мовленнєвого розвитку/Наталія Іванко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2011. т.№ 10.-С.30-33.
11.

Уманська Т. Словотворення власних висловлювань. Діалог відповідно до запропонованої ситуації/Тамара Уманська // Українська мова та література (Шкільний світ), 2011. т.№ 41/42 (листопад).-С.38-40
12.

Береза І. Дарунок Долі і вміння ним скористатися як основна думка казки Івана Липи "Близнята"/І. Береза // Українська література в загальноосвітній школі, 2011. т.№ 7/8.-С.34-35
13.

Головко В.А. Типичные ошибки студентов на вузовских олимпиадах по английскому языку/В.А. Головко // Иностранные языки в высшей школе, 2011. т.№ 2.-С.71-77
14.

Голуб Н. Система вправ з риторики/Ніна Голуб // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 6.-С.2-8
15.

Лесик Л. Навчаємо слухати, говорити, читати/Л. Лесик // Початкова освіта (Шкільний світ), 2011. т.№ 46 (грудень).-С.17-18
16.

Уайзер Г.М. Обучение устной речи и проблема учебника иностранного языка/Г.М. Уайзер // Иностранные языки в школе, 2011. т.№ 8.-С.112-118
17.

Матковська Т. Шлях до великого вміння очима методиста/Т. Матковська // Завуч (Шкільний світ), 2011. т.№ 32 (листопад).-С.12-13
18.

Варзацька Л. Опорні вміння в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти (10-11 класи, академічний рівень)/Лариса Варзацька // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 7.-С.17-22
19.

Васьківська Г. Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери/Галина Васьківська, Сергій Косянчук // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 8.-С.14-20
20.

Вашуленко О. Навчання семикласників основних геометричних побудов з використанням електронної наочності/Ольга Вашуленко // Математика в школі, 2012. т.№ 1.-С.14-19
21.

Хорошковська О. Формування умінь мовленнєвої діяльності (аудіювання й говоріння) в учнів початкових класів на уроках української мови як державної/Ольга Хорошковська // Початкова школа, 2011. т.№ 12.-С.12-16
22.

Жидкова Н. Як навчити учнів формулювати правові поняття/Н. Жидкова // Історія в сучасній школі, 2012. т.№ 2.-С.34-38
23.

Шенцова Т. Надзвичайні можливості звичайних речей. Використання дрібних предметів у розвивальних іграх/Тетяна Шенцова // Початкова освіта (Шкільний світ), 2012. т.№ 11.-С.19-20
24.

Гловацька О. Вміння надати першу медичну допомогу - нагальна вимога сьогодення/О. Гловацька // Безпека життєдіяльності, 2012. т.№ 2.-С.30-31
25.

Безус С. Н. Обучение деловому письму на иностранном языке в школе и ВУЗЕ/С. Н. Безус // Иностранные языки в школе, 2012. т.№ 1.-С.64-69
26.

Кошара Ю. Розвиток методичної думки з проблеми самостійної роботи учнів із підручником літератури/Ю. Кошара // Українська література в загальноосвітній школі, 2011,N № 11.-С.17-21
27.

Митник О. Елементи логіки і риторики на уроках читання як засіб розвитку комунікативних умінь молодшого школяра/Олександр Митник, Віра Науменко // Початкова школа, 2012. т.№ 3.-С.36-39
28.

Маркович Є. Розповіді про незвичні вміння з дитинства і процеси онтогенезу/Є. Маркович ; пер. з хорват. М. Карацуба // Народна творчість та етнографія, 2011,N № 5.-С.109-117
29.

Левицкая Г. К. Обучение письменной речи/Г. К. Левицкая // Иностранные языки в школе, 2012. т.№ 4.-С.96-101
30.

Марисяк Т. Розділові знаки в безсполучному складному реченні/Тетяна Марисяк // Українська мова та література (Шкільний світ), 2012. т.№ 11/12.-С.33-34
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-144 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)