Пошуковий запит: (<.>K=вміння<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 144
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Вересока В. А. ЗНО: як підготуватися до написання творчого завдання/В. А. Вересока // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2009,N N 35.-С.5-10
|
>2.
| Фідря О. Пространства компетенція та картографічні вміння й навички у курсах шкільної історії. Стоття третя/О. Фідря, Н. Фідря // Історія в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2008,N N 11/12.-С.26-32.
|
>3.
| Жидкова Н. Формування вмінь аналізувати нормативно-правові акти на уроках правознавства/Н. Жидкова // Історія в школах України, 2011. т.№ 2/3.-С.14-22
|
>4.
| Василенко М. Специфіка професійно-комунікативних умінь майбутніх фахівців з мови/Марина Василенко // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 2.-С.42-46
|
>5.
| Василенко М. Формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації"/Марина Василенко // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 3.-С.46-50
|
>6.
| Дацків О. П. Система вправ для формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації/О. П. Дацків // Іноземні мови, 2011. т.№ 2.-С.22-28
|
>7.
| Шелехова Г. Про роль загальнонавчальних умінь у мовлєннєвому розвитку учнів у науковому доробку Л. В Скуратівського/Галина Шелехова // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 4.-С.53-56
|
>8.
| Інтелектуальні засади мовленнєвого розвитку учнів основної школи на уроках української мови : з наукового доробку Л. В. Скуратівського // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 4.-С.22-26
|
>9.
| Карлинский А.Е. Работа со словарем в средней школе/А. Е. Карлинский // Иностранные языки в школе, 2011. т.№ 4.-С.60-68
|
>10.
| Іванко Н. Формуємо вміння докладно відтворювати зміст прочитаного : урок мовленнєвого розвитку/Наталія Іванко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2011. т.№ 10.-С.30-33.
|
>11.
| Уманська Т. Словотворення власних висловлювань. Діалог відповідно до запропонованої ситуації/Тамара Уманська // Українська мова та література (Шкільний світ), 2011. т.№ 41/42 (листопад).-С.38-40
|
>12.
| Береза І. Дарунок Долі і вміння ним скористатися як основна думка казки Івана Липи "Близнята"/І. Береза // Українська література в загальноосвітній школі, 2011. т.№ 7/8.-С.34-35
|
>13.
| Головко В.А. Типичные ошибки студентов на вузовских олимпиадах по английскому языку/В.А. Головко // Иностранные языки в высшей школе, 2011. т.№ 2.-С.71-77
|
>14.
| Голуб Н. Система вправ з риторики/Ніна Голуб // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 6.-С.2-8
|
>15.
| Лесик Л. Навчаємо слухати, говорити, читати/Л. Лесик // Початкова освіта (Шкільний світ), 2011. т.№ 46 (грудень).-С.17-18
|
>16.
| Уайзер Г.М. Обучение устной речи и проблема учебника иностранного языка/Г.М. Уайзер // Иностранные языки в школе, 2011. т.№ 8.-С.112-118
|
>17.
| Матковська Т. Шлях до великого вміння очима методиста/Т. Матковська // Завуч (Шкільний світ), 2011. т.№ 32 (листопад).-С.12-13
|
>18.
| Варзацька Л. Опорні вміння в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти (10-11 класи, академічний рівень)/Лариса Варзацька // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 7.-С.17-22
|
>19.
| Васьківська Г. Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери/Галина Васьківська, Сергій Косянчук // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 8.-С.14-20
|
>20.
| Вашуленко О. Навчання семикласників основних геометричних побудов з використанням електронної наочності/Ольга Вашуленко // Математика в школі, 2012. т.№ 1.-С.14-19
|
>21.
| Хорошковська О. Формування умінь мовленнєвої діяльності (аудіювання й говоріння) в учнів початкових класів на уроках української мови як державної/Ольга Хорошковська // Початкова школа, 2011. т.№ 12.-С.12-16
|
>22.
| Жидкова Н. Як навчити учнів формулювати правові поняття/Н. Жидкова // Історія в сучасній школі, 2012. т.№ 2.-С.34-38
|
>23.
| Шенцова Т. Надзвичайні можливості звичайних речей. Використання дрібних предметів у розвивальних іграх/Тетяна Шенцова // Початкова освіта (Шкільний світ), 2012. т.№ 11.-С.19-20
|
>24.
| Гловацька О. Вміння надати першу медичну допомогу - нагальна вимога сьогодення/О. Гловацька // Безпека життєдіяльності, 2012. т.№ 2.-С.30-31
|
>25.
| Безус С. Н. Обучение деловому письму на иностранном языке в школе и ВУЗЕ/С. Н. Безус // Иностранные языки в школе, 2012. т.№ 1.-С.64-69
|
>26.
| Кошара Ю. Розвиток методичної думки з проблеми самостійної роботи учнів із підручником літератури/Ю. Кошара // Українська література в загальноосвітній школі, 2011,N № 11.-С.17-21
|
>27.
| Митник О. Елементи логіки і риторики на уроках читання як засіб розвитку комунікативних умінь молодшого школяра/Олександр Митник, Віра Науменко // Початкова школа, 2012. т.№ 3.-С.36-39
|
>28.
| Маркович Є. Розповіді про незвичні вміння з дитинства і процеси онтогенезу/Є. Маркович ; пер. з хорват. М. Карацуба // Народна творчість та етнографія, 2011,N № 5.-С.109-117
|
>29.
| Левицкая Г. К. Обучение письменной речи/Г. К. Левицкая // Иностранные языки в школе, 2012. т.№ 4.-С.96-101
|
>30.
| Марисяк Т. Розділові знаки в безсполучному складному реченні/Тетяна Марисяк // Українська мова та література (Шкільний світ), 2012. т.№ 11/12.-С.33-34
|
|
|