Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вміння<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 144
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-144 
1.


   
    12 способів навчити емпатії [Текст] : [поради психолога] // Жінка. - 2020. - № 2. - С. 38
Рубрики: Дитяча психологія--Емоції
   Психологія виховання

   Емоційно-вольові процеси

   Сімейне виховання--Батьки і діти

Кл.слова (ненормовані):
вміння співчувати -- емоційні реакції -- розвиток емпатії -- вніб 5


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Kalko, V. O.
    Developing English reading skills of secondary school students [Текст] / V. O. Kalko // Іноземні мови. - 2015. - № 4. - С. 19-22. - Бібліогр.: с. 22 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
види читання -- вміння англомовного читання -- вправи для навчання читання
Анотація: Стаття присвячена проблемі розвитку вмінь читання англійською мовою та навчання різних видів читання учнів загальноосвітніх шкіл. Описано види читання, яких начають у загальноосвітніх навчальних закладах. Розглянуто прийоми навчання та види вправ і завдань для формування умінь вивчаючого, ознайомлювального та вибіркового читання. запрпоновано способи контролю розумінння прочитаного тексту. Наведені приклади прийомів роботи з текстами для читання з автентичних джерел.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

3.


    Іванко, Н.
    Формуємо вміння докладно відтворювати зміст прочитаного : урок мовленнєвого розвитку [Текст] / Наталія Іванко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 10. - С. 30-33.
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
матрос Петро Кішка -- історія українського народу -- евристична бесіда -- мультимедійний комплекс -- робота в групах -- аналіз структури тексту -- план
Анотація: Подано конспект уроку за темою: "Докладний переказ тексту розповідного характеру з творчим завданням" (на матеріалі тексту "Матрос Кішка - герой оборони Севастополя"). Мета заняття - за допомогою новітніх навчальних технологій удосконалювати мовленнєво-комунікативні вміння учнів, вчити сприймати текст цілісно, виховувати інтерес до історії українського народу та пошану до її героїв.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


   
    Інтелектуальні засади мовленнєвого розвитку учнів основної школи на уроках української мови : з наукового доробку Л. В. Скуратівського [Текст] // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 4. - С. 22-26. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
навчання мовам -- самопізнання -- вміння і навички -- процес пізнання
Анотація: Автор статті висвітлює, дуже важливе стратегічне завдання учителя у формуванні вмінь і навичок стеження за культурою власного мовлення, передусім такими його характеристиками, як логічність, багатство, виразність, доречність, оригінальність, що базуються на розвинених уміннях і навичках мисленнєвої діяльності, а також за умови досягнення належного рівня самостійності учня, визначення ним власної пізнавальної траєкторії.


Знайти схожі

5.


    Бігич, О. Б.
    Методика формування іншомовної компетентності в аудіюванні [Текст] / О. Б. Бігич ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2012. - № 2. - С. 19-30 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 30 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
іншомовна компетентність в аудіюванні -- навички -- вміння
Анотація: У статті розглядаються питання, що стосуються загальної характеристики іншомовної аудитивної компетентності, цілей її формування в учнів початкової, основної та старшої школи. Виокремлено складники компетентності в аудіюванні: вміння, навичкк, знання і комунікативні здібності. Визначено етапи формування аудитивної компетентності і вправи для її формування. Охарактеризовано засоби формування іншомовної компетентності в аудіюванні та контролю рівня її сформованості.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

6.


    Білоус, Інна.
    Таке важливе вміння - оцінювати. [Текст] : засідання педагогічної ради у формі дискусії / І. Білоус // Завуч (Шкільний світ). - 2017. - № 5. - С. 16-22 : іл. - Зміст: Особливості оцінювання в початковій школі ; Коментарі вчителя щодо рівня навчальних досягнень учня ; Змістовна оцінка ; Правила, яких потрібно дотримувати під час виставлення оцінок ; Диференційований характер оцінювання ; Труднощі в оцінюванні (для молодих вчителів) ; Оцінювання як процес, оцінка як результат перевірки ; Оцінювання рівня навчальних досягнень учнів старшої школи ; Проект рішення педагогічної ради
Рубрики: Оцінювання знань--Учні--Загальноосвітні навчальні заклади
Анотація: У нашій шкільній системі оцінки є мірилом успішності дитини. Хороші викликають гордість, погані засмучують. Вони справді є показником рівня засвоєних знань. Але чи завжди вони є об'єктивними, чи висвітлюють справжню картину?


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Баранова, Л.
    Читання вибудовує долі / Л. Баранова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 4. - С. 54-55
ББК 74
Рубрики: Освіта--Літературна освіта
   Початкова освіта--Читання

Кл.слова (ненормовані):
художній текст -- читацькі вміння -- критичне мислення -- художня література
Анотація: В статті висвітлено роль читання у процесі виховання підростаючого покоління, розкрито суть поняття "сформованість читацьких умінь", "моральна цінність книги", "критично мислячий читач", запропоновано методи навчання, які забезпечують розвиток критичного мислення учнів.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Знайти схожі

8.


    Бас, В. М.
    Квест на уроках математики [Текст] / В. М. Бас // Математика в школах України. - 2015. - № 31/32. - С. 50-55 : ілюстр.
Рубрики: Математика--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
креативний учень -- обдарована дитина -- дії з раціональними числами -- математичні змагання -- складання рівнянь -- вміння та навички


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Безус, С. Н.
    Обучение деловому письму на иностранном языке в школе и ВУЗЕ [Текст] / С. Н. Безус // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 1. - С. 64-69. - Библиогр.: с. 69 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
іншомовний діловий лист -- рівні володіння мовою ділового листування -- вміння ділового листа

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

10.


    Бейлс, Кріс.
    Як писати? Про що писати? [Текст] / Кріс Бейлс // Педагогічна майстерня. - 2020. - № 11. - С. 31-37 : фот.
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологія навчання
   Письмо--Творче мислення

   Методика викладання письма

   Мовна освіта--Загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
вміння писати -- навички письмового викладення думок -- письмові роботи -- психологія письма -- твір-розповідь
Анотація: Про роль письма в житті дитини.


Дод.точки доступу:
Нордквіст, Ричард

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Береза, І.
    Дарунок Долі і вміння ним скористатися як основна думка казки Івана Липи "Близнята" : 5 клас / І. Береза // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 7/8. - С. 34-35 : ілюстр.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 19 ст.
   Літературні казки--Українська література--Методика викладання, 19 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 19-20 ст.

   Уроки--Українська література, 19 ст.

Анотація: План-конспект уроку


Дод.точки доступу:
Липа, Юрій Іванович (український письменник, лікар, учасник УПА ; 1900-1944) \про твір\
Є примірники у відділах:
ВДГН (12.11.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

12.


    Богданець-Білоскаленко, Наталія.
    Формування риторичних умінь учнів початкових класів шкіл з польською мовою навчання на засадах наступності й перспективності [Текст] / Наталія Богданець-Білоскаленко // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 4. - С. 3-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання
   Польська мова--Україна

   Іноземні мови--Навчання--Початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
риторичні вміння -- учні початкової школи -- навчання польської мови -- принцип наступності й перспективності


Дод.точки доступу:
Ранюк, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Бондаренко, Н.
    Формування правописної компетентності учнів 5-7 класів на уроках розвитку зв'язного мовлення [Текст] / Неллі Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 8. - С. 2-6. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74
Рубрики: Українська мова--Методика--Зв'язне мовлення
Кл.слова (ненормовані):
орфографічні -- пунктуаційні вміння і навички -- розвиток зв'язного мовлення -- взаємозв'язок -- відтворення -- створення -- вдосконалення писемного мовлення
Анотація: У статті обгрунтовується природність і необхідність формування орфографічних та пунктуаційних умінь і навичок учнів 5-7 класів у процесі мовленнєвої діяльності. Проблеми становлення правописної компетентності розглядаються в аспекті основних напрямів методики розвитку мовлення. Автор дає рекомендації щодо закріплення правописних навичок під час роботи над переказами і творами та вдосконалення написаного.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Борецька, Г. Е.
    Методика формування іншомовної компетентності у читанні [Текст] / Г. Е. Борецька ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2012. - № 3. - С. 18-27. - Бібліогр.: с. 27 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
вміння -- знання -- навички
Анотація: У статті розглядаються питання, що стосуються загальної характеристики іншомовної компетентності у читанні, цілей її формування в учнів початкової, основної і старшої школи. Виокремлено складники компетентності у читанні:вміння, навички, знання і комунікативні здібності. Обгрунтовано етапи формування компетентності у читанні. Визначено вправи , засоби формування іншомовної компетентності у читанні та способи контролю рівня її сформованості.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

15.


    Брунець, Тетяна
    Непохідні та похідні прийменники [Текст] / Тетяна Брунець // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2013. - № 6. - С. 7-9
ББК 74.268.11
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
службова частина мови -- похідні -- правописні вміння -- прийменник


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Брянська, І. А.
    Висловлювання видатних учених про математику. Дидактичні матеріали. Алгебра і геометрія. 8 клас [Текст] / І. А. Брянська // Математика в школах України. - 2015. - № 25/26. - С. 53-58 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 58
Рубрики: Математика--Методика викладання в школі
Кл.слова (ненормовані):
вміння учнів вчитися -- організація навчання -- самоосвіта -- самоконтроль -- кодовані завдання -- робота з картками


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

17.


    Вітюк, Валентина
    Система роботи з орфографії у зв'язку з розвитком мовлення учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / Валентина Вітюк // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 5. - С. 21-26. - Бібліогр.: 22 назв.
ББК 81.411.1
Рубрики: Українська мова--Орфографія
Кл.слова (ненормовані):
орфографія -- орфографічні вміння й навички -- зв'язні висловлювання -- вправи і завдання (репродуктивні, продуктивні,конструктивні, творчі)
Анотація: У статті визначено вихідні методичні позиції в розробленні теорії навчання орфографії у зв'язку з роботою над зв'язними висловлюванннями; запропоновано систему роботи щодо вдосконалення орфографічної грамотності учнів основної школи. Автор дослідження наголошує на систематичному залученні школярів до активних форм навчальної діяльності шляхом виконання ними репродуктивних, продуктивних, конструктивних, творчих вправ і завдань.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

18.


    Варзацька, Л.
    Опорні вміння в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти (10-11 класи, академічний рівень) [Текст] / Лариса Варзацька // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 7. - С. 17-22. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.268.11
Рубрики: Українська мова--Особистісно-зорієнтоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
суб'єктний досвід -- розвиток оргдіяльнісних умінь у взаємозв'язку з когнітивними і креативними -- метод проектів -- комплексні вправи -- інтерактивні методи і форми -- рефлексія
Анотація: Статтю присвячено з'ясуванню сутності опорних умінь як визначального засобу структурування навчального матеріалу з української мови й мовлення в старших класах і висвітленню питання актуалізації опрних умінь щодо кожного з типів уроків у структурі навчально-виховного процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Варзацька, Л.
    Узагальнені способи діяльності як засіб формування морфологічної компетентності учнів 5-7 класів [Текст] / Лариса Варзацька // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 4. - С. 7-11. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Методика--Морфологія
Кл.слова (ненормовані):
опорні вміння -- комплексні вправи -- метод проектів -- методи і форми інтерактивного навчання -- готовність до суспільно корисної праці
Анотація: У статті розкрито мотиваційні, змістові, операційні складники методики компетентнісного навчання української мови, що грунтуються на послідовному використанні системних мовних й мовленнєвих зв'язків, завдяки чому створюються оптимальні умови для опанування учнями узагальнених способів пізнавальної і мовленнєвої діяльності як важливої передумови для утвердження їхньої активності життєвої позиції, самоопізнання й саморозвитку, осягнення ними ідеалів добра, краси, істини, любові до рідної землі, її культури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Василенко, М.
    Специфіка професійно-комунікативних умінь майбутніх фахівців з мови [Текст] / Марина Василенко // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 2. - С. 42-46. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання у вузі
Кл.слова (ненормовані):
комунікативні уміння -- професійно-комунікативні вміння -- компоненти професійно-комунікативних умінь
Анотація: У статті розглянуто проблему формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів, виявлено їхню специфіку і визначальну роль при підготовці вчителів-словесників, запропоновано визначення і структуру професійно-комунікативних умінь філологів.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

21.


    Василенко, М.
    Формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації" [Текст] / Марина Василенко // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 3. - С. 46-50. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання у вузі
Кл.слова (ненормовані):
види мовленнєвої діяльності -- комунікативнозначущі жанри -- комунікативна діяльність учителя -- професійно-комунікативні вміння
Анотація: У статті розглядається система роботи з формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації". Висвітлюються головні принципи і завдання курсу, що реалізуються в процесі навчання. Пропонуються основні види робіт, що сприяють засвоєнню знань з основних питань комунікації і формують професійно-комунікативні вміння протягом усого навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

22.


    Васьківська, Г.
    Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери [Текст] / Галина Васьківська, Сергій Косянчук // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 8. - С. 14-20. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.268.4
Рубрики: Риторика--Методика
Кл.слова (ненормовані):
учні старшої школи -- риторика -- риторичні вміння -- ціннісно-смислова сфера -- ціннісно-смислові орієнтації -- особистість -- саморозвиток
Анотація: У статті окреслено роль і значення риторичних умінь у процесі формування ціннісно-смислових орієнтацій особистості старшокласника. З огляду на аналіз структури риторичної діяльності, теоретична модель риторичних умінь має бути представлена як синтез розумового, мовленнєвого і комунікативного компонентів.


Дод.точки доступу:
Косянчук, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

23.


    Вашуленко, О.
    Навчання семикласників основних геометричних побудов з використанням електронної наочності [Текст] / Ольга Вашуленко // Математика в школі. - 2012. - № 1. - С. 14-19 : рис. - Бібліогр.: с. 19
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Викладання --Геометрія
Кл.слова (ненормовані):
основна школа -- основні та елементарні геометричні побудови -- конструктивні вміння -- просторова уява

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

24.


    Вашуленко, О.
    Формування комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів на уроках літературного читання [Текст] / Оксана Вашуленко // Початкова школа. - 2017. - № 8. - С. 20-24. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання--Читання
Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- комунікативні вміння -- мовленнєві вміння -- діалогічне мовлення -- сприйняття
Анотація: Ефективність формування комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів на уроках літературного читання залежить від цілеспрямованого пошуку шляхів удосконалення організації цього процесу, оптимального поєднання традиційних та інноваційних педагогічних технологій, систематичного і цілеспрямованого застосування дидактичних методів, прийомів, форм і засобів, які підвищують його результативність.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

25.


    Вашуленко, Микола.
    Формування в учнів початкових класів дослідницьких умінь на матеріалі програмового курсу української мови [Текст] / Микола Вашуленко, Світлана Дубовик // Початкова школа. - 2020. - № 3. - С. 11-17.
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність -- вправи -- дослідницькі вміння -- асоціативне мислення -- мовні явища -- початкова школа
Анотація: У статті йдеться про організацію дослідницької діяльності учнів початкової школи на уроках української мови. Подано приклади вправ, що спрямовані на дослідження мовних явищ та асоціативне мислення, які можна застосовувати на уроках української мови у 2-4-х класах під час вивчення основних розділів курсу: "Мова і мовлення", "Текст", "Речення", "Слово", "Звуки і букви".


Дод.точки доступу:
Дубовик, Світлана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

26.


    Вересока, В. А.
    ЗНО: як підготуватися до написання творчого завдання [Text] / В. А. Вересока // Англійська мова та література. - 2009. - N 35. - P5-10
Кл.слова (ненормовані):
завдання -- письмові вміння

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

27.


    Гінкевич, О.
    Аналітико-синтетичні вміння у методичному аспекті / О. Гінкевич // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 3. - С. 11-14. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.0
Рубрики: Українська література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
Аналітико-синтетичні вміння
Анотація: У статті висвітлено аналітико-синтетичні вміння у методичному аспекті, подано визначення понять «аналіз», «синтез», «аналітико-синтетичні вміння» у контексті їх формування.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

28.


    Галаєвська, Людмила
    Діалогічна компетентність: проблеми та перспективи [Текст] / Людмила Галаєвська // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 1. - С. 18-22. - Бібліогр.: 18 назв.
Рубрики: Українська мова--Розвиток мови
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєві вміння -- діалогічне мовлення -- діалогічна компетентність
Анотація: У статті на основі досліджень в галузі психолінгвістики, психології, методики проаналізовані теоретичні підходи до вивчення питання компетентності та її видів, розглянуто особливості й розкрито сутність феномену діалогічної компетентності.

Утримувачі документа:
ВДПУ : м. Вінниця, вул. Острозького, 32

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

29.


    Гловацька, О.
    Вміння надати першу медичну допомогу - нагальна вимога сьогодення / О. Гловацька // Безпека життєдіяльності. - 2012. - № 2. - С. 30-31 : фото
ББК 51.1 + 74.20
Рубрики: Педагогічна майстерність--Надання першої медичної допомоги
Кл.слова (ненормовані):
Семмінар- практикум
Анотація: 27 вересня 2011 року відбувся семінар-практикум для вчителів предмету "Основи здоровя" вінницького району на тему: "Надання першої медичної допомоги в різного виду надзвичайних ситуаціях" на базі Вінницького медичного коледжу ім. М.Заболотного.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

30.


    Головко, В. А.
    Типичные ошибки студентов на вузовских олимпиадах по английскому языку [Текст] / В.А. Головко ; В.Н. Шашкова // Иностранные языки в высшей школе. - 2011. - № 2. - С. 71-77. - Текст рос., англ. . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
олімпіада -- вміння -- тести
Анотація: Розгляядається досвід проведення олімпіад з англійської мови в Орловському державному університеті з метою виявлення найбільш важких з позиції студента завдань, а також аналізуються причини виникнення типових труднощів та пропонуються рекомендації викладачам для вдосконалення виступів учасників у заходах подібного роду


Дод.точки доступу:
Шашкова, В.Н.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-144 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)