Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=внутрішній маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Васюткіна, Н. В.
Управління комплексом маркетингу підприємств сфери послуг [Текст] / Н. В. Васюткіна, С. І. Красікова> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. -
№ 12
. - С. 97-102. - Бібліогр.: с. 101-102
Рубрики:
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг послуг
--
внутрішній маркетинг
--
якість послуг
Дод.точки доступу:
Красікова, С. І.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Ткачук, С. В.
Практичні підходи до формування якості послуг [Текст] : економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності / С. В. Ткачук, В. А. Стеценко, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. -
№ 6
. - С. 69-75 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Складові сукупної якості послуги
УДК
338.46
Рубрики:
Послуги - якість
Економічна діяльність--Маркетинг послуг
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг послуг
--
якість послуги
--
якість процесу обслуговування
--
якість результату обслуговування
--
внутрішній маркетинг
--
інтерактивний маркетинг
Анотація:
Проаналізовані проблеми якості послуг із врахуванням 4-х головних специфічних рис послуг, таких як невідчутність, невіддільність від джерела, мінливість та непридатність до зберігання. Визначено, що роль людського чинника є однією з головних проблем ефективної організації процесу обслуговування. Визначені можливі дії, за допомогою яких можна мінімізувати негативний вплив людського чинника на якість послуги.
Дод.точки доступу:
Стеценко, В. А.; Стахурська, С. А.; Стахурський, В. О.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)