Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=внутрішній маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 338.46
Автор(и)
: Ткачук С. В., Стеценко В. А., Стахурська С. А., Стахурський В. О.
Назва
: Практичні підходи до формування якості послуг : економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 6. - С. 69-75: іл. (Шифр Ф241809/2018/6)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
УДК
: 338.46
Предметні рубрики:
Послуги - якість
Економічна діяльність-- Маркетинг послуг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетинг послуг--якість послуги--якість процесу обслуговування--якість результату обслуговування--
внутрішній маркетинг
--інтерактивний маркетинг
Зміст
: Складові сукупної якості послуги
Анотація:
Проаналізовані проблеми якості послуг із врахуванням 4-х головних специфічних рис послуг, таких як невідчутність, невіддільність від джерела, мінливість та непридатність до зберігання. Визначено, що роль людського чинника є однією з головних проблем ефективної організації процесу обслуговування. Визначені можливі дії, за допомогою яких можна мінімізувати негативний вплив людського чинника на якість послуги.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Васюткіна Н. В., Красікова С. І.
Назва
: Управління комплексом маркетингу підприємств сфери послуг
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 12. - С. 97-102 (Шифр Ф241809/2012/12)
Примітки
: Бібліогр.: с. 101-102
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетинг послуг--
внутрішній маркетинг
--якість послуг
Примірники
:ВДЕТПСГН(1)
Вільні
: ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)