Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=вчитель української мови і літератури<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 74+83
Автор(и)
: Базиль Л.
Назва
: Літературознавча діяльність учителя у системі шкільної літературної освіти
Місце публікування
: Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 20-25 (Шифр -466899/2013/5)
Примітки
: Бібліогр.: 12 назв.
ББК
: 74+83
Предметні рубрики:
Українська література-- Методична робота-- Вчитель-словесник
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
вчитель української мови і літератури
--літературознавча діяльність--читацька культура
Анотація:
Статтю присвячено актуальній проблемі літературознавчої діяльності вителя-словесника, що в системі шкільної літературної освіти розширює комплекс практичних умінь і навичок учнів, стимулює науковий пошук як педагога, так і вихованців, сприяє постійному професійному самовдосконаленню педагога, допомагає йому спроектувати освітню стратегію вихованців. Автором виокремлено різновиди літературознавчої праці, що мають місце в професійній діяльності вчителя української мови та літератури і є підгрунтям його праці, спрямованої на підвищення рівня загальної культури підростаючого покоління.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Захарчук-Дуке О.
Назва
: Роль блогів у розвитку культури мовлення майбутніх учителів української мови і літератури
Місце публікування
: Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 3. - С. 6-8 (Шифр У679846/2017/3)
Примітки
: Бібліогр.: 9 назв.
Предметні рубрики:
Українська література-- Комп'ютерне навчання
Українська мова-- Комп'ютерне навчання
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): культура мовлення--блог--блог групи--блог студента--блог викладача--
вчитель української мови і літератури
Анотація:
З'ясовано походження терміна "блог", подано тематику блогів, наведено фрагменти практичного використання блогі на заняттях, обгрунтовано доцільність використання блогів для розвитку культури мовлення майбутніх учителів-словесників.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: CUKK-VDPU
Автор(и)
: Тихолаз, Сергій
Назва
: Роздуми вчителя : щодо викладання укр. мови та літ.
Місце публікування
: Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 4. - С. 54. (Шифр У679846/2019/4)
Предметні рубрики:
Педагогіка-- Вчитель
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
вчитель української мови і літератури
--педагогічний досвід
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Кондратець, Інна, Чеховська, Людмила
Назва
: Літня школа філологів-озонівців України: професійні та особистісні рефлексії
Місце публікування
: Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 7/8. - С. 88-94. (Шифр У679846/2019/7/8)
Предметні рубрики:
Українська мова-- Фестиваль
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): особистісно зорієнтоване навчання--
вчитель української мови і літератури
--всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей
Анотація:
"Вісім років поспіль в Україні триває Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей "Мій особистісно зорієнтований урок". Метою масштабного проекту стало визначення кола актуальних питань, пов'язаних із особистісно зорієнтованим навчанням, проблемою становлення суб'єктності учня-читача та забезпеченням психологічної і фахової готовності вчителя до роботи в умовах діалогової взаємодії в епоху інформаційних технологій."
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)