Пошуковий запит: (<.>K=відеоуроки<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
|
Сорока, Валентина. Відеоурок для вчителя [Текст] / В. Сорока> // Освіта України. - 2016. - 5 груд. (№ 48). - С. 5
Рубрики: Початкова освіта--Підвищення кваліфікаціі--Вчителі--Україна Відеоуроки--Вчителі початкових класів Початкова освіта--Педагогічні технології Анотація: На платформі EdEra побільшало відеоматеріалів для вчителів початкових класів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Ковалів, Інна. Випробування гірськими стежками [Текст] / І. Ковалів> // Урядовий кур'єр. - 2017. - 6 жовт. (№ 188). - С. 5 : фот. - Зміст: Мережу таких шкіл потрібно зберегти
Рубрики: Освіта--Загальноосвітні навчальні заклади--Гірські школи--Прикарпаття Кл.слова (ненормовані): відеоуроки -- дистанційна освіта -- сучасний урок робототехніки -- бінарні уроки Анотація: На Прикарпатті 275 гірських шкіл. Організатори Міжнародної зеленої школи ГО "Фонд Відкрита політика" пропонують учителям гірських шкіл упроваджувати й у себе STREAM-освіту, що грунтується на науці, технологіях, робототехніці, інженерії, мистецтві, математиці.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Бутурлим, Т. І. Відеоуроки патріотичного виховання старшокласників [Текст] : (на прикладі завдань з української мови) / Т. І. Бутурлим, В. В. Нечипоренко> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2017. - № 16-18. - С. 5-14.
Рубрики: Освіта--Інформаційні технології Українська мова--Нестандартні уроки--Патріотичне виховання Анотація: Одним із різновидів ІКТ є відеоурок. Це візуальний образ інтерактивного діалогу учителя та учня, що полягає в переданні та засвоєнні певної інформації. Стаття пропонує відеоурок на прикладі завдань з української мови, мета якого виховати в старшокласників патріотизм.
Дод.точки доступу: Нечипоренко, В. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Федосєєв, Станіслав. Особливості проведення інтерактивних занять із математики за допомогою дистанційної освіти [Текст] / Станіслав Федосєєв> // Математика в рідній школі. - 2018. - № 5. - С. 35-38 : рис. - Бібліогр.: с. 38
Рубрики: Математика--Методика викладання в школі--Дистанційна освіта Кл.слова (ненормовані): інтерактивні заняття із математики -- відеоуроки
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Ебел, Алісса. Шість способів допомогти учням і собі пережити карантин [Текст] / Алісса Ебел ; пер. і літ. обробка Н. В. Третякової> // Педагогічна майстерня. - 2020. - № 5 (трав.). - С. 27-28 : фот.
Рубрики: Дистанційне навчання Кл.слова (ненормовані): "віртуальний кабінет" -- навчання онлайн -- відеоуроки -- інтернет-ресурси
Дод.точки доступу: Третякова, Н. В. \пер.\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Шварц, Лорель. Чого минулий місяць навчив китайських учителів? [Текст] / Лорель Шварц ; пер. і літ. обробка Н. В. Третякової> // Педагогічна майстерня. - 2020. - № 5 (трав.). - С. 21-23 : фот.
Рубрики: Дистанційне навчання Кл.слова (ненормовані): відеоуроки -- онлайн-школи -- онлайн-платформи -- цифрові уроки
Дод.точки доступу: Третякова, Н. В. \пер.\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Дудник, Ніна. Перевернуте навчання на уроках математики як одна з ключових освітніх технологій сучасності [Текст] / Ніна Дудник, Віктор Зінченко> // Математика в рідній школі. - 2020. - № 1. - С. 39-43 : рис. - Бібліогр.: с. 42-43
Рубрики: Математика--Сучасні технології навчання--Геометрія Кл.слова (ненормовані): самонавчання -- практичні навички -- відеоуроки -- соціокультурний простір
Дод.точки доступу: Зінченко, Вікторія Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Боднарюк, Л. С. Навчаємо мистецтва у дистанційному форматі [Текст] / Л. С. Боднарюк> // Мистецтво та освіта. - 2021. - № 2. - С. 24-31. - Бібліогр.: 19 назв.
Рубрики: Дистанційне навчання--Музичне мистецтво--Відеоуроки Анотація: Актуалізується проблема дистанційного навчання музичного мистецтва і мистецтва учнів у закладах загальної середньої освіти. Організацію дистанційного навчання подано у вигляді правил, що послідовно розкривають етапи його реалізації у школі під час карантину та дозволяють забезпечувати ефективне опанування учнями музичного мистецтва і мистецтва.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВМ (1) Вільні: ВМ (1)
Знайти схожі
|
|