Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Електронний каталог книг (58)
Електронна бібліотека (15)
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки) (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=відповіді<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
104
Показані документи
с 1 за 20
1-20
21-40
41-60
61-80
81-100
101-104
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Гузь, Ольга
Назва
: Орієнтовне поурочне планування для 8 класу. Уроки 43-49
Місце публікування
: Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 1. - С. 16-43 (Шифр З870484/2017/1)
Предметні рубрики:
Уроки світової літератури-- Розробки уроків
Стилі і напрями літератури-- Бароко
Стилі і напрями літератури-- Класицизм
Письменники іспанські, 16-17 ст.-- Поети
Письменники англійські, 16-17 ст.-- Поети
Зміст
: Урок № 43. Тема: Дон Кіхот і Санчо Панса - парні образи, в яких утілено високу мрію і прагматизм. "Донкіхотство". ; Урок № 44. Тема: Синтез різних жанрових ознак у романі. Широта філософського змісту твору. Можливість його різних тлумачень. Популярність вічних образів Сервантеса. "Дон Кіхот" на кіноекрані. ; Урок № 45. Тема: Різнорівнева контрольна робота з теми "Відродження" ( тести, розгорнуті
відповіді
на запитання, творчі завдання) ; Урок № 46. Тема: Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд). ; Урок № 47. І варіант. Тема: Луїс де Гонгора-і-Арготе (1561-1627). "Галерник". Утілення у вірші провідних тем барокової літератури: людина і Доля, блукання людини у Всесвіті, залежність від вищих сил, драматизм духовного життя. Символіка твору. Образ ліричного героя. Або ІІ варіант. Тема: Джонн Донн ( 1572 -1631). "Священні сонети" (19 сонет "Щоб мучить мене."). Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова ; Урок № 48. Тема: Виразне читання поезії бароко з обгрунтуванням вибору. ; Урок № 49. Тема: Історичні умови, філософське та естетичне підгрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму
Анотація:
Подаються розробки уроків світової літератури для 8 класу.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття з газети
Шифр видання
: 65.9(4Укр)
Автор(и)
: Мастюгіна Г.
Назва
: Призначення пенсії: запитання й
відповіді
на численні прохання читачів фахівець Пенсійного фонду надає роз'яснення громадянам, які готуються вийти на пенсію
Місце публікування
: Пенсійний кур'єр. - 2012. - 21 верес.(№ 38). - С. 3 (Шифр П240832/2012/38)
ББК
: 65.9(4Укр)
Предметні рубрики:
Пенсійне забезпечення-- Пенсії --Україна
Зміст
: Які документи подають для підвищення пенсій і встановлення надбавок? ; Як засвідчують визнання особи інвалідом? ; Чим підтверджують статус ветерана війни та реабілітованого? ; Як підтверджують догляд за дитиною померлого годувальника? ; Документ, який підтверджує, що особа не працює. ; Пенсії працівникам лісу
Примірники
:ВДГН(1)
Вільні
: ВДГН(1)
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Гражевська Н. І.
Назва
: ХХ Всеукраїнська учнівська олімпіада з економіки
Місце публікування
: Економіка в школах України. - 2017. - № 6. - С. 2-79 (Шифр Е758492/2011/6)
Предметні рубрики:
Олімпіади учнівські-- Всеукраїнські-- Економіка
Тести-- Економіка
Зміст
: Тести, творчі завдання, задачі. 9 клас ; Тести, творчі завдання, задачі. 10 клас ; Тести, творчі завдання, задачі. 11 клас ;
Відповіді
до тестів, творчих завдань, задач. 10 клас ;
Відповіді
до тестів, творчих завдань, задач. 11 клас
Анотація:
Пропонуються тести, творчі завдання, задачі ХХ Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки.
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Гузь, Ольга
Назва
: Орієнтовне поурочне планування для 8 класу. Уроки № 62-70
Місце публікування
: Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 4. - С. 26-44 (Шифр З870484/2017/4)
Предметні рубрики:
Уроки світової літератури-- Планування уроків
Письменники шведські, 20-21 ст.
Письменники австралійські, 20-21 ст.
Письменники норвезькі, 20-21 ст.
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): розробки уроків
Зміст
: Урок № 62. Тема: Старк Ульф "Диваки і зануди". Універсальна історія про звичайних диваків, або "Крий Боже прожити життя занудою!" ; Урок № 63. Тема: Проблема соціалізації підлітків та особливості її художнього втілення у повісті Ульфа Старка "Диваки і зануди". ; Урок № 64. І варіант. Тема: Зузак Маркус." Крадійка книжок". Погляд на події Другої світової війни і долю німців через історію "книжкової злодюжки" Лізель ; Урок № 65. І варіант.Тема: Система образів роману "Крадійка книжок". Роль образу Смерті як оповідача-хронікера. ; Урок № 66. І варіант. Тема: Провідні ідеї роману "Крадійка книжок" Маркуса Зузака. Кіноверсія твору. ; Урок № 64. ІІ варіант. Тема: Оса Ган Шведер. "Сни шовкопряда". Культурологічне перехрестя як основа сюжетотворення тексту: краса і поезію. ; Урок № 65. ІІ варіант. Тема: Духовні основи родинних стосунків у творі Оси Ган Шведер "Сни шовкопряда". ; Урок № 66. ІІ варіант. Автор, текст, читач у книжці Оси Ган Шведер " Сни шовкопряда" ; Урок № 67. Тема: Написання есе на основі творів сучасної літератури на тему "У пошуках себе й високого польоту" ; Урок № 68. Тема: Різнорівнева контрольна робота з теми " Література ХХ-ХХІ століть. У пошуках себе і високого польоту" ( тести, розгорнуті
відповіді
, творчі завдання) ; Урок № 69. Тема: Узанальнення і систематизація навчального матеріалу. Аналіз сформованості читацьких інтересів та вмінь.
Знайти схожі
5.
Форма документа
:
Шифр видання
: 66.4(4УКР)
Автор(и)
: Сидорук Т.
Назва
: Вплив позицій держав-членів на формування стратегічної
відповіді
ЄС на російсько-український конфлікт
Місце публікування
: Зовнішні справи. - 2015. - № 9. - С. 17-21 (Шифр Ч522268/2009/1/2015/9)
Примітки
: Бібліогр.: 9 назв.
ББК
: 66.4(4УКР)
Предметні рубрики:
Війни 21 століття-- Україна, 2014
Анотація:
У статті показано, що нинішня спільна позиція ЄС стосовно несприйняття російських дій в Україні і запровадження санкцій проти Росії базується на основі хиткого компромісу різноспрямованих інтересів країн ЄС. Водночас автор доводить, що хоча частина країн ЄС зайняла неоднозначну позицію щодо конфлікту і не бажає розділяти тягар економічних санкцій проти РФ, малоймовірно, що найближчим часом їхня позиція може стати реальною перешкодою для впровадження спільних дій ЄС.
Знайти схожі
6.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Заглада, Тетяна
Назва
:
Відповіді
на запитання
Місце публікування
: Кадровик України. - 2015. - № 9. - С. 57-58 (Шифр К986467/2015/9)
Предметні рубрики:
Відпустки
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): додаткова соціальна відпустка--трудові обов`язки--трудовий договір --відпустка без збереження заробітної плати
Знайти схожі
7.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Гузь, Ольга
Назва
: Орієнтовне поурочне планування для 7 класу. Уроки № 63-70
Місце публікування
: Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 4. - С. 42-54 (Шифр З870484/2016/4)
Предметні рубрики:
Уроки світової літератури-- Розробки уроків
Письменники англійські, 20 ст.
Письменники німецькі, 20-21 ст.
Зміст
: Уроки № 63-64. Тема уроку № 63: Поєднання елементів казки і детективу у творі Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула". Тема уроку № 64: Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів. ; Урок № 65. Тема: Корнелія Функе (нар.1958). "Чорнильне серце". Тема"оживлення" книжки у творі. Поєднання реального і уявного світів. ; Урок № 66-67. Тема уроку № 66: Образ Меггі - дівчинки, котра любить читати. Її пригоди й духовне випробування. Тема уроку № 67: Порівняльна характеристика повісті Корнелії Функе "Чорнильне серце" та однойменного художнього фільму. ; Урок № 68. Тема: Контрольна робота з теми "Сучасна література. Я і світ" (тести, розгорнуті
відповіді
на питання, творчі завдання). ; Урок № 69. Тема: Узагальнення і систематизація навчального матеріалу, вивченого в шкільному курсі "Зарубіжна література. 7 клас". ; Урок № 70. Тема: Аналіз сформованості читацьких компетенцій учнів. Анонс програми "Зарубіжна література. 8 клас". Рекомендації на літо.
Знайти схожі
8.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 74.268.39
Автор(и)
: Тіхоненко, Світлана, Рябуха, Наталія
Назва
: Орієнтовне поурочне планування для 7 класу
Місце публікування
: Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 10. - С. 29-41 (Шифр З870484/2015/10)
ББК
: 74.268.39
Предметні рубрики:
Світова література-- Планування уроків
Зміст
: Урок № 23. Особливості сюжету і композиції повісті В.Бикова "Альпійська балада" ; Урок № 24. Образи Івана Терешка і Джулії. Протиставлення сили дружби і кохання світу насильства. Гуманістичний зміст повісті ; Урок № 25. Символічність назви твору, риси жанру балади в ньому. "Альпійська балада" Василя Бикова в кіно ; Урок № 26. Контрольна робота з теми "Історичне минуле в літературі" (тести, розгорнуті
відповіді
на запитання, порівняльні характеристики) ; Урок № 27. Проблема взаємин між батьками й дітьми в новелі Джеймса Олдріджа "Останній дюйм" ; Урок № 28. Образи Бена і Деві, художні засоби їх створення ; Урок № 29. Символічність назви оповідання. Утвердження сімейних цінностей у творі ; Урок № 30. Протистояння і примирення Сходу й Заходу в "Баладі про Схід і Захід" Редьярда Кіплінга. Антитеза у творі. Динаміка образів головних героїв ; Урок № 31. Проблема духовного випробування людини у вірші Редьярда Кіплінга "Якщо.". Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея ; Урок № 32. Контрольна робота з теми "Духовне випробування людини" (тести, розгорнуті
відповіді
, творчі завдання)
Знайти схожі
9.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Гузь, Ольга
Назва
: Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки 11- 20
Місце публікування
: Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 9. - С. 20-49 (Шифр З870484/2017/9)
Предметні рубрики:
Уроки світової літератури-- Розробки уроків
Уроки світової літератури-- Орієнтовне планування
Письменники німецькі, 19 ст.
Письменники англійські, 19 ст.
Зміст
: Урок № 11. Тема: Котрольна робота з тем "Вступ" і "Просвітництво" (тести, розгорнуті
відповіді
, творчі завдання) ; Урок № 12. Тема: Історичні, естетичні, філософські чинники розвитку романтизму. Основні ознаки романтизму як напряму в літературі й мистецтві. Романтизм у різних країнах ; Урок № 13. Тема: Специфіка німецького романтизму і творчість Генріха Гейне. "Книга пісень": особливості композиції збірки, образ ліричного героя, фольклорні елементи ; Урок № 14. Тема: Утілення високого почуття кохання у віршах Генріха Гейне. Особливості поетичної мови творів ; Урок № 15. Тема: Вплив творчості Джорджа Байрона на розвиток романтизму в Європі. Аналіз вірша "Мій дух як ніч"." ; Урок № 16.Тема: Протиставлення мрії і дійсності у ліриці поета. Фольклорні та біблійні мотиви. Аналіз вірша "Хотів би жити знову у горах." ; Урок № 17. Тема: Історія задуму й створення поеми "Мазепа". Українська тема в творі ; Урок № 18. Тема: Специфіка зображення історії життя Мазепи очима Байрона ; Урок № 19. Тема: Мазепа - тип прометеївського героя в творчості Байрона. Динаміка образу. ; Урок № 20. Тема: Контрольна робота. Розвиток мовлення (письмово). Написання есе на тему "Романтична модель світу й людини в творах Генріха Гейне та Джорджа Байрона"
Знайти схожі
10.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Гузь, Ольга
Назва
: Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 1-15
Місце публікування
: Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 7-8. - С. 44-77 (Шифр З870484/2019/7/8)
Предметні рубрики:
Зарубіжна література-- Орієнтовне поурочне планування уроків
Письменники німецькі, 18-19 ст.
Письменники ірландські, 19-20 ст.
Письменники австрійські, 19-20 ст.
Зміст
: Тема уроку № 1: Значення художньої літератури та культури для збереження миру й духовності: виклики сучасного світу ; Тема уроку № 2: Етичні й естетичні ціннісні орієнтири різних народів у творах зарубіжної літератури. Літературні премії світу. Роль української перекладацької школи для формування читача ; Тема уроку № 3: Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи ; Тема уроку № 4: Віхи життя та значення діяльності Йоганна Вольфганга Гете для світової культури. Історія створення трагедії "Фауст" ; Тема уроку № 5: Сюжетно-композиційні та жанрові особливості трагедії "Фауст" Й. В. Гете. Аналіз "Присвяти", "Театрального прологу" та "Прологу на небі" ; Тема упроку № 6: Проблематика трагедії "Фауст" Й. В. Гете, художні особливості її втілення. Роль сцени перекладу Євангелія у творі ; Тема уроку № 7-8: Пошуки сенсу буття й призначення людини в трагедії "Фауст" Й. В. Гете. Тема: Опозиція Фауст-Мефістофель, діалектичне вирішення проблеми добра і зла ; Тема уроку № 9: Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Фауст і Маргарита ; Тема уроку № 10: Контрольна робота з тем "Вступ. Література, Людяність. Мораль" та "Золоті сторінки далеких епох" (тести, розгорнуті
відповіді
на запитання, творчі завдання) ; Тема уроку № 11: Модерністська проза початку ХХ століття (загальна характеристика) ; Тема уроку №12: Своєрідність світобачення Джеймса Джойса. Від "потоку свідомості" до становлення письменника-новатора. Модерністське зображення любовних стосунків у психологічному есе "Джакомо Джойс" через інтертекстуальність та "потік свідомості" ; Тема уроку № 13: Новаторство зображення зіткнення психології та почуттів чоловіка й жінки у модерністській мініатюрі Джеймся Джойса "Джакомо Джойс" ; Тема уроку № 14: Життя і творчий шлях Франца Кафки. Зображення відчуження особистості в новелі "Перевтілення" ; Тема уроку № 15: Особливості композиції новели "Перевтілення". Характерні риси стилю Франца Кафки (поєднання реалістичних, фантастичних і міфологічних елементів у гротескному світі)
Знайти схожі
11.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Гузь, Ольга
Назва
: Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки № 93-105
Місце публікування
: Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 4. - С. 34-55 (Шифр З870484/2019/4)
Предметні рубрики:
Зарубіжна література-- Орієнтовне поурочне планування уроків
Письменники американські, 20-21 ст.
Письменники російські, 20 ст.
Зміст
: Урок № 93. Тема уроку: Проблема творчості у повісті "Золота троянда" Костянтина Паустовського й специфіка її художнього втілення ; Урок № 94. Тема: Лабіринти нашого життя, або секрети роману "В пошуках Аляски" Джона Гріна ; Урок № 95. Тема: Становлення особистості в романі Джона Гріна "Паперові міста" ; Урок № 96. Тема: Паралельний сюжет твору Рейнбоу Ровелл "Елеонор і Парк" як засіб утілення авторського задуму історії Ромео і Джульєтти сучасності ; Урок № 97. Тема: Динаміка образів Елеанор і Парка. Сенс зображення випробування їхнього кохання ; Урок № 98. Тема: Вічна тема кохання й вічні образи світової літератури (алюзивність роману Р. Ровелл "Елеонор і Парк" ; Урок № 99. Тема: Дискусія "У чому криється секрет пополярності сучасної літератури для юнацтва" ; Урок № 100. Тема: Написання есе на тему "Книга, що мене схвилювала" (на основі вивчених творів з теми "Сучасна література в юнацькому читанні") ; Урок № 101. Тема: Контрольна робота з теми "Сучасна література в юнацькому читанні" (тести, розгорнуті
відповіді
на запитання) ; Урок № 102. Тема: Контрольний тест за курс "Зарубіжна література. 10 клас" ; Урок № 103. Тема: Узагальнення і систематизація навчального матеріалу ; Урок № 104. Тема: Узагальнення і систематизація навчального матеріалу ; Урок № 105 Тема: Анонс курсу "Зарубіжна література. 11 клас"
Знайти схожі
12.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Гузь, Ольга
Назва
: Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 58-69
Місце публікування
: Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 12. - С. 10-45 (Шифр З870484/2019/12)
Предметні рубрики:
Зарубіжна література-- Орієнтовне поурочне планування уроків
Письменники американські, 20 ст.
Письменники колумбійські, 20 ст.
Письменники японські, 20 ст.
Зміст
: Урок № 58. Тема: Загальна характеристика провідних тенденцій прози другої половини ХХ століття ; Урок № 59. Тема: Віхи життя і творчості митця. "Кодекс честі" героїв Е. М. Гемінгвея. "Старий і море" - повість-притча про людину. Аналітичне осмислення тексту ; Урок № 60. Тема: "Життєподібний" сюжет і філософсько-символічний зміст твору "Старий і море" Ернеста Гемінгвея. Система образів, місце і роль в ній образу старого Сантьяго ; Урок № 61. Тема: Дискусія на тему "Чому людину можна вбити, але зламати - ніколи?" (за повістю Е. М. Гемінгвея "Старий і море"). Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті "Старий і море" ; Урок № 62. Тема: Актуальність проблематики оповідання "Кішка на дощі" Ернеста Гемінгвея в сучасному світі ; Урок № 63. Тема: Життєвий і творчий шлях письменника. Нобелівська промова Габріеля Гарсіа Маркеса як ключ до розуміння "Магічного реалізму" та його творчості ; Урок № 64. Тема: Чому люди позбавлені крил? (до розуміння сутності "магічного реалізму" оповідання Г. Г. Маркеса "Стариган із крилами") ; Урок № 65. Тема: Світоглядно-естетичні позиції письменника та їхнє втілення у творчому доробку. Основні тези Нобелівської промови Ясунарі Кавабати "Красою Японії народжений" ; Урок № 66, 67. Тема: Сюжетно-композиційні особливості повісті Кавабата "Тисяча журавлів". Специфіка відображення національної етики та естетики Японії у творі ; Урок № 68. Тема: Японські уявлення про красу та їх відображення у творі. Глибокий ліризм твору ; Урок № 69. Тема: Контрольна робота з теми "Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини ХХ століття" ( написання анотації на вивчені твори Ернеста Гемінгвея, Габріеля Гарсіа Маркеса та Янсурі Кавабати), або різнорівнева контрольна робота з теми: "Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини ХХ століття" ( тести, розгорнуті
відповіді
, порівняльні характеристики)
Анотація:
Пропонується орієнтовне поурочне планування уроків для 11 класу.
Знайти схожі
13.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Гузь, Ольга
Назва
: Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 16-17, 25-28
Місце публікування
: Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 9. - С. 14-31 (Шифр З870484/2019/9)
Предметні рубрики:
Зарубіжна література-- Орієнтовне поурочне планування уроків
Письменники австрійські, 19-20 ст.
Письменники російські українського походження, 20 ст.
Зміст
: Урок № 16. Тема: Розкриття у новеллі "Перевтілення" Ф. Кафки світового буття як абсурдного. Образ Грегора Замзи: проблемність, метафоричність, символічність ; Урок № 17. Тема: Життєвий і творчий шлях М. О. Булгакова. Булгаков і Україна. Конфлікт митця з владою в умовах тоталітарної радянської системи. Творчість митця до "Майстра і Маргарити". "Пригоди Чичикова" й " Собаче серце" Михайла Булгакова як ключі до розуміння сенсу авторського задуму роману "Майстер і Маргарита" ; Урок № 25. Контрольна робота з теми "Модернізм" (тести, розгорнуті
відповіді
на запитання, творчі завдання) ; Урок № 26. Тема: Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці ХХ століття
Знайти схожі
14.
Форма документа
:
Шифр видання
:
Автор(и)
: Латанський, Василь
Назва
: Питання і
відповіді
Віктора Стуса
Місце публікування
: Київ. - 2018. - № 3-4. - С. 175-177 (Шифр К201303/2018/3/4)
Предметні рубрики:
Письменники --Україна --Крим, 20-21 столітя
Зміст
: Не хочу роззути. : п‘єса ; Лебідка : п‘єса ; Чарівний пояс амазонки ; Гетьманша ; Під знаком Хортиці
Анотація:
Аналіз творів кримського письменника Віктора Стуса.
Знайти схожі
15.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Гузь, Ольга
Назва
: Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки № 44-54
Місце публікування
: Зарубіжна література в школах України. - 2018. - № 1. - С. 12-51 (Шифр З870484/2018/1)
Предметні рубрики:
Світова література-- Планування уроків-- Орієнтовне
Письменники російські українського походження, 19 ст.
Письменники норвезькі, 19-20 ст.
Письменники англійські, 19-20 ст.
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): шоу б. д.--ібсен г.
Зміст
: Урок № 44. Тема: Повість Миколи Гоголя "Шинель" у циклі петербурзьких повістей. Особливості сюжету й композиції твору. "Свій" і "чужий " світ Акакія Башмачкіна ; Урок № 45. Тема: Образ Башмачкіна та засоби його створення ; Урок № 46. Тема: Новаторство Миколи Гоголя в розробці теми "маленької людини" в світовій літературі ; Урок № 47. Тема: Контрольна робота з теми: "Реалізм" (тести, розгорнуті
відповіді
, творчі завдання) ; Урок № 48. Тема: "Стара" і "нова драма". Зміни в драматургії кінця ХІХ - початку ХХ століття ; Урок № 49. Тема: Роль Г. Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство. "Ляльковий дім" як соціально-психологічна драма ; Урок № 50. Тема: Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої). Композиція п’єси "Ляльковий дім" ; Урок № 51. Тема: Образна система "Лялькового дому" Генріка Ібсена. Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу ; Урок № 52. Тема: Особливості світогляду Б.Шоу. Специфіка втілення античного міфу в п’єсі "Пігмаліон" ; Урок № 53. Тема: Динаміка образу Елайзи Дулітл. Ідеї "Одухотворення" людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови ; Урок № 54. Тема: Контрольна робота. Написання сиквелу на основі вивчених драматичних творів Генріка Ібсена або Бернарда Шоу
Анотація:
Подаються розробки уроків за творами М.Гоголя, Г.Ібсена, Б.Шоу.
Знайти схожі
16.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Назва
: Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки 76-87
Місце публікування
: Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 3. - С. 24-59 (Шифр З870484/2019/3)
Предметні рубрики:
Зарубіжна література-- Орієнтовне поурочне планування уроків
Письменники французькі , 20 ст.
Письменники американські, 21 ст.
Письменники бразильські, 20-21 ст.
Письменники китайські, 20-21 ст.
Письменники англійські, 20-21 ст.
Зміст
: Урок № 76. Тема: Французький письменник єврейського походження (Роман Кацев), двічі лауреат Гонкурівської премії. Зображення Другої світової війни у творчості митця ; Урок № 77. Тема: Ідеї миру, людяності, порятунку духовних цінностей у творі Ромена Гарі "Повітряні змії" ; Урок № 78. Тема: Сюжетно-композиційні особливості тетралогії "Дім дивних дітей" Ренсома Ріггза ; Урок № 79. Тема: Система образів твору. Роль авторської гри з художнім простором і часом ; Урок № 80. Тема: Провідні ідеї твору Ріггза "Дім дивних дітей" та художні особливості їх утілення ; Урок № 81. Тема: Пошуки сенсу буття в романі "Алхімік" Паоло Коельйо ; Урок № 82. Тема: "Чи варто шукати
відповіді
, якщо з’являються нові питання? (Система образів роману "Алхімік" Паоло Коельйо як основний засіб утілення авторського задуму) ; Урок № 85 Тема: "Мо Янь – сучасний китайський письменник, лауреат Нобелівської премії з літератури. Історія Цзян Дачжі як основа сюжетотворення роману ; Урок № 86. Тема: Гуманістична сутність й духовна стійкість головного героя на шляху до мети, його вплив на пробудження свідомості інших людей. Міфологічні алюзії у творі ; Урок № 87. Тема: Ніл Гейман – англійський письменник-фантаст, автор романів, графічних новел і коміксів. "Чому наше майбутнє залежить від читання" – лекція Н. Геймана про важливість читання в житті людини
Анотація:
Пропонується орієнтовне поурочне планування для 10 класу.
Знайти схожі
17.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Гузь, Ольга
Назва
: Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки № 11-23
Місце публікування
: Зарубіжна література в школах України. - 2018. - № 9. - С. 11-55 (Шифр З870484/2018/9)
Предметні рубрики:
Уроки світової літератури-- Розробки уроків
Письменники англійські, 16-17 ст.
Письменники німецькі, 18-19 ст.
Зміст
: Урок № 11. Тема: Ренесанс в Англії. Здобутки й представники (огляд) ; Урок № 12. Тема: Здобутки драматургії Вільяма Шекспіра. Філософські та моральні проблеми в трагедії "Гамлет" ; Урок № 13. Тема: Провідні мотиви трагедії Вільяма Шекспіра "Гамлет". Художній простір (данське королівство як символ) ; Урок № 14. Тема: Система образів трагедії "Гамлет". Багатогранність шекспірівських характерів ; Урок № 15. Тема: Гамлет – вічний образ світової літератури ; Урок № 16. Тема: Відкритість трагедії Вільяма Шекспіра "Гамлет" в часі, його рецепція та інтерпретації в наступні епохи ; Урок № 17. Тема: Контрольна робота з теми "Золоті сторінки далеких епох" (тести, розгорнуті
відповіді
на запитання) ; Урок № 19. Тема: Романтизм у Німеччині (огляд) ; Урок № 20. Тема: Ернст Теодор Амадей Гофман як представник гротескної течії романтизму. Віхи мистецького шляху. Протистояння Філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Е.Т.А. Гофмана ; Урок № 21. Тема: Особливості сюжету й композиції повісті "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер" ; Урок № 22. тема: Система образів твору "Крихітка Цахес" на прізвисько Цинобер", гротескний характер образів ; Урок № 23. Тема: Викривальний зміст твору Гофмана. Символіка повісті "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер"
Знайти схожі
18.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Руденко Л. Г., Маруняк Є. О.
Назва
: Сучасні просторові дослідження: виклики та
відповіді
Місце публікування
: Український географічний журнал. - 2011. - № 3. - С. 38-41 (Шифр У964657/2011/3)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики:
Суспільна географія-- Геоекономіка - Простір-- Види простору
Анотація:
В статті розглянуто сутність поняття простору, зміни, які відбуваються в його свідомості в співвідношенні з сучасними тенденціями суспільного розвитку.
Знайти схожі
19.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 85.33
Автор(и)
: Резникович, Михайло
Назва
:
Відповіді
на анкету художнього керівника Національного академічного театру російської драми ім. Лесі Українки, народного артиста України, професора Михайла Резниковича
Місце публікування
: Образотворче мистецтво. - 2011. - № 3-4. - С.38-39 (Шифр О363462/2011/3/4)
ББК
: 85.33
Предметні рубрики:
Сценографія-- Сучасна
Знайти схожі
20.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Школьний , Олександр, Захарійченко, Юрій, Захарійченко, Ліліана, Школьна, Олена
Назва
: Моніторинг якості підготовки випускників до ЗНО з математики: діагностичні тести і методичні коментарі . Ч. 2
Місце публікування
: Математика в рідній школі. - 2018. - № 11. - С. 2-8: рис., табл. (Шифр М329082/2018/11)
Примітки
: Бібліогр.: с. 8
Предметні рубрики:
Зовнішнє незалежне оцінювання-- Математика
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): навчальні досягнення з математики--актуальність моніторингу--повторення і систематизація навчального матеріалу--державна підсумкова атестація--підсумковий діагностичний тест--розв'язання завдань--обгрунтування--
відповіді
--висновки
Анотація:
У сучасних умовах актуальність моніторингу якості підготовки до ЗНО з математики українських випускників сумнівів не викликає. У цій статті автори наводять діагностичний тест, який дає змогу виявити прогалини після вивчення курсу математики 11 класу, але перед здійсненням повторення і систематизації. Також наведено повні розв'язання, схеми оцінювання та методичні коментарі до завдань відкритої форми з повним поясненням, які мають сприяти забезпеченню належної якості підготовки до ЗНО з математики.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-20
21-40
41-60
61-80
81-100
101-104
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)