Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (58)Електронна бібліотека (15)Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки) (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=відповіді<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 104
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-104 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь, Ольга
Назва : Орієнтовне поурочне планування для 8 класу. Уроки 43-49
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 1. - С. 16-43 (Шифр З870484/2017/1)
Предметні рубрики: Уроки світової літератури-- Розробки уроків
Стилі і напрями літератури-- Бароко
Стилі і напрями літератури-- Класицизм
Письменники іспанські, 16-17 ст.-- Поети
Письменники англійські, 16-17 ст.-- Поети
Зміст : Урок № 43. Тема: Дон Кіхот і Санчо Панса - парні образи, в яких утілено високу мрію і прагматизм. "Донкіхотство". ; Урок № 44. Тема: Синтез різних жанрових ознак у романі. Широта філософського змісту твору. Можливість його різних тлумачень. Популярність вічних образів Сервантеса. "Дон Кіхот" на кіноекрані. ; Урок № 45. Тема: Різнорівнева контрольна робота з теми "Відродження" ( тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання) ; Урок № 46. Тема: Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд). ; Урок № 47. І варіант. Тема: Луїс де Гонгора-і-Арготе (1561-1627). "Галерник". Утілення у вірші провідних тем барокової літератури: людина і Доля, блукання людини у Всесвіті, залежність від вищих сил, драматизм духовного життя. Символіка твору. Образ ліричного героя. Або ІІ варіант. Тема: Джонн Донн ( 1572 -1631). "Священні сонети" (19 сонет "Щоб мучить мене."). Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова ; Урок № 48. Тема: Виразне читання поезії бароко з обгрунтуванням вибору. ; Урок № 49. Тема: Історичні умови, філософське та естетичне підгрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму
Анотація: Подаються розробки уроків світової літератури для 8 класу.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання : 65.9(4Укр)
Автор(и) : Мастюгіна Г.
Назва : Призначення пенсії: запитання й відповіді на численні прохання читачів фахівець Пенсійного фонду надає роз'яснення громадянам, які готуються вийти на пенсію
Місце публікування : Пенсійний кур'єр. - 2012. - 21 верес.(№ 38). - С. 3 (Шифр П240832/2012/38)
ББК : 65.9(4Укр)
Предметні рубрики: Пенсійне забезпечення-- Пенсії --Україна
Зміст : Які документи подають для підвищення пенсій і встановлення надбавок? ; Як засвідчують визнання особи інвалідом? ; Чим підтверджують статус ветерана війни та реабілітованого? ; Як підтверджують догляд за дитиною померлого годувальника? ; Документ, який підтверджує, що особа не працює. ; Пенсії працівникам лісу
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гражевська Н. І.
Назва : ХХ Всеукраїнська учнівська олімпіада з економіки
Місце публікування : Економіка в школах України. - 2017. - № 6. - С. 2-79 (Шифр Е758492/2011/6)
Предметні рубрики: Олімпіади учнівські-- Всеукраїнські-- Економіка
Тести-- Економіка
Зміст : Тести, творчі завдання, задачі. 9 клас ; Тести, творчі завдання, задачі. 10 клас ; Тести, творчі завдання, задачі. 11 клас ; Відповіді до тестів, творчих завдань, задач. 10 клас ; Відповіді до тестів, творчих завдань, задач. 11 клас
Анотація: Пропонуються тести, творчі завдання, задачі ХХ Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь, Ольга
Назва : Орієнтовне поурочне планування для 8 класу. Уроки № 62-70
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 4. - С. 26-44 (Шифр З870484/2017/4)
Предметні рубрики: Уроки світової літератури-- Планування уроків
Письменники шведські, 20-21 ст.
Письменники австралійські, 20-21 ст.
Письменники норвезькі, 20-21 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розробки уроків
Зміст : Урок № 62. Тема: Старк Ульф "Диваки і зануди". Універсальна історія про звичайних диваків, або "Крий Боже прожити життя занудою!" ; Урок № 63. Тема: Проблема соціалізації підлітків та особливості її художнього втілення у повісті Ульфа Старка "Диваки і зануди". ; Урок № 64. І варіант. Тема: Зузак Маркус." Крадійка книжок". Погляд на події Другої світової війни і долю німців через історію "книжкової злодюжки" Лізель ; Урок № 65. І варіант.Тема: Система образів роману "Крадійка книжок". Роль образу Смерті як оповідача-хронікера. ; Урок № 66. І варіант. Тема: Провідні ідеї роману "Крадійка книжок" Маркуса Зузака. Кіноверсія твору. ; Урок № 64. ІІ варіант. Тема: Оса Ган Шведер. "Сни шовкопряда". Культурологічне перехрестя як основа сюжетотворення тексту: краса і поезію. ; Урок № 65. ІІ варіант. Тема: Духовні основи родинних стосунків у творі Оси Ган Шведер "Сни шовкопряда". ; Урок № 66. ІІ варіант. Автор, текст, читач у книжці Оси Ган Шведер " Сни шовкопряда" ; Урок № 67. Тема: Написання есе на основі творів сучасної літератури на тему "У пошуках себе й високого польоту" ; Урок № 68. Тема: Різнорівнева контрольна робота з теми " Література ХХ-ХХІ століть. У пошуках себе і високого польоту" ( тести, розгорнуті відповіді, творчі завдання) ; Урок № 69. Тема: Узанальнення і систематизація навчального матеріалу. Аналіз сформованості читацьких інтересів та вмінь.
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання : 66.4(4УКР)
Автор(и) : Сидорук Т.
Назва : Вплив позицій держав-членів на формування стратегічної відповіді ЄС на російсько-український конфлікт
Місце публікування : Зовнішні справи. - 2015. - № 9. - С. 17-21 (Шифр Ч522268/2009/1/2015/9)
Примітки : Бібліогр.: 9 назв.
ББК : 66.4(4УКР)
Предметні рубрики: Війни 21 століття-- Україна, 2014
Анотація: У статті показано, що нинішня спільна позиція ЄС стосовно несприйняття російських дій в Україні і запровадження санкцій проти Росії базується на основі хиткого компромісу різноспрямованих інтересів країн ЄС. Водночас автор доводить, що хоча частина країн ЄС зайняла неоднозначну позицію щодо конфлікту і не бажає розділяти тягар економічних санкцій проти РФ, малоймовірно, що найближчим часом їхня позиція може стати реальною перешкодою для впровадження спільних дій ЄС.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Заглада, Тетяна
Назва : Відповіді на запитання
Місце публікування : Кадровик України. - 2015. - № 9. - С. 57-58 (Шифр К986467/2015/9)
Предметні рубрики: Відпустки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): додаткова соціальна відпустка--трудові обов`язки--трудовий договір --відпустка без збереження заробітної плати
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь, Ольга
Назва : Орієнтовне поурочне планування для 7 класу. Уроки № 63-70
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 4. - С. 42-54 (Шифр З870484/2016/4)
Предметні рубрики: Уроки світової літератури-- Розробки уроків
Письменники англійські, 20 ст.
Письменники німецькі, 20-21 ст.
Зміст : Уроки № 63-64. Тема уроку № 63: Поєднання елементів казки і детективу у творі Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула". Тема уроку № 64: Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів. ; Урок № 65. Тема: Корнелія Функе (нар.1958). "Чорнильне серце". Тема"оживлення" книжки у творі. Поєднання реального і уявного світів. ; Урок № 66-67. Тема уроку № 66: Образ Меггі - дівчинки, котра любить читати. Її пригоди й духовне випробування. Тема уроку № 67: Порівняльна характеристика повісті Корнелії Функе "Чорнильне серце" та однойменного художнього фільму. ; Урок № 68. Тема: Контрольна робота з теми "Сучасна література. Я і світ" (тести, розгорнуті відповіді на питання, творчі завдання). ; Урок № 69. Тема: Узагальнення і систематизація навчального матеріалу, вивченого в шкільному курсі "Зарубіжна література. 7 клас". ; Урок № 70. Тема: Аналіз сформованості читацьких компетенцій учнів. Анонс програми "Зарубіжна література. 8 клас". Рекомендації на літо.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.39
Автор(и) : Тіхоненко, Світлана, Рябуха, Наталія
Назва : Орієнтовне поурочне планування для 7 класу
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 10. - С. 29-41 (Шифр З870484/2015/10)
ББК : 74.268.39
Предметні рубрики: Світова література-- Планування уроків
Зміст : Урок № 23. Особливості сюжету і композиції повісті В.Бикова "Альпійська балада" ; Урок № 24. Образи Івана Терешка і Джулії. Протиставлення сили дружби і кохання світу насильства. Гуманістичний зміст повісті ; Урок № 25. Символічність назви твору, риси жанру балади в ньому. "Альпійська балада" Василя Бикова в кіно ; Урок № 26. Контрольна робота з теми "Історичне минуле в літературі" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, порівняльні характеристики) ; Урок № 27. Проблема взаємин між батьками й дітьми в новелі Джеймса Олдріджа "Останній дюйм" ; Урок № 28. Образи Бена і Деві, художні засоби їх створення ; Урок № 29. Символічність назви оповідання. Утвердження сімейних цінностей у творі ; Урок № 30. Протистояння і примирення Сходу й Заходу в "Баладі про Схід і Захід" Редьярда Кіплінга. Антитеза у творі. Динаміка образів головних героїв ; Урок № 31. Проблема духовного випробування людини у вірші Редьярда Кіплінга "Якщо.". Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея ; Урок № 32. Контрольна робота з теми "Духовне випробування людини" (тести, розгорнуті відповіді, творчі завдання)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь, Ольга
Назва : Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки 11- 20
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 9. - С. 20-49 (Шифр З870484/2017/9)
Предметні рубрики: Уроки світової літератури-- Розробки уроків
Уроки світової літератури-- Орієнтовне планування
Письменники німецькі, 19 ст.
Письменники англійські, 19 ст.
Зміст : Урок № 11. Тема: Котрольна робота з тем "Вступ" і "Просвітництво" (тести, розгорнуті відповіді, творчі завдання) ; Урок № 12. Тема: Історичні, естетичні, філософські чинники розвитку романтизму. Основні ознаки романтизму як напряму в літературі й мистецтві. Романтизм у різних країнах ; Урок № 13. Тема: Специфіка німецького романтизму і творчість Генріха Гейне. "Книга пісень": особливості композиції збірки, образ ліричного героя, фольклорні елементи ; Урок № 14. Тема: Утілення високого почуття кохання у віршах Генріха Гейне. Особливості поетичної мови творів ; Урок № 15. Тема: Вплив творчості Джорджа Байрона на розвиток романтизму в Європі. Аналіз вірша "Мій дух як ніч"." ; Урок № 16.Тема: Протиставлення мрії і дійсності у ліриці поета. Фольклорні та біблійні мотиви. Аналіз вірша "Хотів би жити знову у горах." ; Урок № 17. Тема: Історія задуму й створення поеми "Мазепа". Українська тема в творі ; Урок № 18. Тема: Специфіка зображення історії життя Мазепи очима Байрона ; Урок № 19. Тема: Мазепа - тип прометеївського героя в творчості Байрона. Динаміка образу. ; Урок № 20. Тема: Контрольна робота. Розвиток мовлення (письмово). Написання есе на тему "Романтична модель світу й людини в творах Генріха Гейне та Джорджа Байрона"
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь, Ольга
Назва : Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 1-15
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 7-8. - С. 44-77 (Шифр З870484/2019/7/8)
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Орієнтовне поурочне планування уроків
Письменники німецькі, 18-19 ст.
Письменники ірландські, 19-20 ст.
Письменники австрійські, 19-20 ст.
Зміст : Тема уроку № 1: Значення художньої літератури та культури для збереження миру й духовності: виклики сучасного світу ; Тема уроку № 2: Етичні й естетичні ціннісні орієнтири різних народів у творах зарубіжної літератури. Літературні премії світу. Роль української перекладацької школи для формування читача ; Тема уроку № 3: Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи ; Тема уроку № 4: Віхи життя та значення діяльності Йоганна Вольфганга Гете для світової культури. Історія створення трагедії "Фауст" ; Тема уроку № 5: Сюжетно-композиційні та жанрові особливості трагедії "Фауст" Й. В. Гете. Аналіз "Присвяти", "Театрального прологу" та "Прологу на небі" ; Тема упроку № 6: Проблематика трагедії "Фауст" Й. В. Гете, художні особливості її втілення. Роль сцени перекладу Євангелія у творі ; Тема уроку № 7-8: Пошуки сенсу буття й призначення людини в трагедії "Фауст" Й. В. Гете. Тема: Опозиція Фауст-Мефістофель, діалектичне вирішення проблеми добра і зла ; Тема уроку № 9: Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Фауст і Маргарита ; Тема уроку № 10: Контрольна робота з тем "Вступ. Література, Людяність. Мораль" та "Золоті сторінки далеких епох" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання) ; Тема уроку № 11: Модерністська проза початку ХХ століття (загальна характеристика) ; Тема уроку №12: Своєрідність світобачення Джеймса Джойса. Від "потоку свідомості" до становлення письменника-новатора. Модерністське зображення любовних стосунків у психологічному есе "Джакомо Джойс" через інтертекстуальність та "потік свідомості" ; Тема уроку № 13: Новаторство зображення зіткнення психології та почуттів чоловіка й жінки у модерністській мініатюрі Джеймся Джойса "Джакомо Джойс" ; Тема уроку № 14: Життя і творчий шлях Франца Кафки. Зображення відчуження особистості в новелі "Перевтілення" ; Тема уроку № 15: Особливості композиції новели "Перевтілення". Характерні риси стилю Франца Кафки (поєднання реалістичних, фантастичних і міфологічних елементів у гротескному світі)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь, Ольга
Назва : Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки № 93-105
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 4. - С. 34-55 (Шифр З870484/2019/4)
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Орієнтовне поурочне планування уроків
Письменники американські, 20-21 ст.
Письменники російські, 20 ст.
Зміст : Урок № 93. Тема уроку: Проблема творчості у повісті "Золота троянда" Костянтина Паустовського й специфіка її художнього втілення ; Урок № 94. Тема: Лабіринти нашого життя, або секрети роману "В пошуках Аляски" Джона Гріна ; Урок № 95. Тема: Становлення особистості в романі Джона Гріна "Паперові міста" ; Урок № 96. Тема: Паралельний сюжет твору Рейнбоу Ровелл "Елеонор і Парк" як засіб утілення авторського задуму історії Ромео і Джульєтти сучасності ; Урок № 97. Тема: Динаміка образів Елеанор і Парка. Сенс зображення випробування їхнього кохання ; Урок № 98. Тема: Вічна тема кохання й вічні образи світової літератури (алюзивність роману Р. Ровелл "Елеонор і Парк" ; Урок № 99. Тема: Дискусія "У чому криється секрет пополярності сучасної літератури для юнацтва" ; Урок № 100. Тема: Написання есе на тему "Книга, що мене схвилювала" (на основі вивчених творів з теми "Сучасна література в юнацькому читанні") ; Урок № 101. Тема: Контрольна робота з теми "Сучасна література в юнацькому читанні" (тести, розгорнуті відповіді на запитання) ; Урок № 102. Тема: Контрольний тест за курс "Зарубіжна література. 10 клас" ; Урок № 103. Тема: Узагальнення і систематизація навчального матеріалу ; Урок № 104. Тема: Узагальнення і систематизація навчального матеріалу ; Урок № 105 Тема: Анонс курсу "Зарубіжна література. 11 клас"
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь, Ольга
Назва : Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 58-69
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 12. - С. 10-45 (Шифр З870484/2019/12)
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Орієнтовне поурочне планування уроків
Письменники американські, 20 ст.
Письменники колумбійські, 20 ст.
Письменники японські, 20 ст.
Зміст : Урок № 58. Тема: Загальна характеристика провідних тенденцій прози другої половини ХХ століття ; Урок № 59. Тема: Віхи життя і творчості митця. "Кодекс честі" героїв Е. М. Гемінгвея. "Старий і море" - повість-притча про людину. Аналітичне осмислення тексту ; Урок № 60. Тема: "Життєподібний" сюжет і філософсько-символічний зміст твору "Старий і море" Ернеста Гемінгвея. Система образів, місце і роль в ній образу старого Сантьяго ; Урок № 61. Тема: Дискусія на тему "Чому людину можна вбити, але зламати - ніколи?" (за повістю Е. М. Гемінгвея "Старий і море"). Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті "Старий і море" ; Урок № 62. Тема: Актуальність проблематики оповідання "Кішка на дощі" Ернеста Гемінгвея в сучасному світі ; Урок № 63. Тема: Життєвий і творчий шлях письменника. Нобелівська промова Габріеля Гарсіа Маркеса як ключ до розуміння "Магічного реалізму" та його творчості ; Урок № 64. Тема: Чому люди позбавлені крил? (до розуміння сутності "магічного реалізму" оповідання Г. Г. Маркеса "Стариган із крилами") ; Урок № 65. Тема: Світоглядно-естетичні позиції письменника та їхнє втілення у творчому доробку. Основні тези Нобелівської промови Ясунарі Кавабати "Красою Японії народжений" ; Урок № 66, 67. Тема: Сюжетно-композиційні особливості повісті Кавабата "Тисяча журавлів". Специфіка відображення національної етики та естетики Японії у творі ; Урок № 68. Тема: Японські уявлення про красу та їх відображення у творі. Глибокий ліризм твору ; Урок № 69. Тема: Контрольна робота з теми "Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини ХХ століття" ( написання анотації на вивчені твори Ернеста Гемінгвея, Габріеля Гарсіа Маркеса та Янсурі Кавабати), або різнорівнева контрольна робота з теми: "Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини ХХ століття" ( тести, розгорнуті відповіді, порівняльні характеристики)
Анотація: Пропонується орієнтовне поурочне планування уроків для 11 класу.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь, Ольга
Назва : Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 16-17, 25-28
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 9. - С. 14-31 (Шифр З870484/2019/9)
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Орієнтовне поурочне планування уроків
Письменники австрійські, 19-20 ст.
Письменники російські українського походження, 20 ст.
Зміст : Урок № 16. Тема: Розкриття у новеллі "Перевтілення" Ф. Кафки світового буття як абсурдного. Образ Грегора Замзи: проблемність, метафоричність, символічність ; Урок № 17. Тема: Життєвий і творчий шлях М. О. Булгакова. Булгаков і Україна. Конфлікт митця з владою в умовах тоталітарної радянської системи. Творчість митця до "Майстра і Маргарити". "Пригоди Чичикова" й " Собаче серце" Михайла Булгакова як ключі до розуміння сенсу авторського задуму роману "Майстер і Маргарита" ; Урок № 25. Контрольна робота з теми "Модернізм" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання) ; Урок № 26. Тема: Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці ХХ століття
Знайти схожі

14.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Латанський, Василь
Назва : Питання і відповіді Віктора Стуса
Місце публікування : Київ. - 2018. - № 3-4. - С. 175-177 (Шифр К201303/2018/3/4)
Предметні рубрики: Письменники --Україна --Крим, 20-21 столітя
Зміст : Не хочу роззути. : п‘єса ; Лебідка : п‘єса ; Чарівний пояс амазонки ; Гетьманша ; Під знаком Хортиці
Анотація: Аналіз творів кримського письменника Віктора Стуса.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь, Ольга
Назва : Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки № 44-54
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2018. - № 1. - С. 12-51 (Шифр З870484/2018/1)
Предметні рубрики: Світова література-- Планування уроків-- Орієнтовне
Письменники російські українського походження, 19 ст.
Письменники норвезькі, 19-20 ст.
Письменники англійські, 19-20 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шоу б. д.--ібсен г.
Зміст : Урок № 44. Тема: Повість Миколи Гоголя "Шинель" у циклі петербурзьких повістей. Особливості сюжету й композиції твору. "Свій" і "чужий " світ Акакія Башмачкіна ; Урок № 45. Тема: Образ Башмачкіна та засоби його створення ; Урок № 46. Тема: Новаторство Миколи Гоголя в розробці теми "маленької людини" в світовій літературі ; Урок № 47. Тема: Контрольна робота з теми: "Реалізм" (тести, розгорнуті відповіді, творчі завдання) ; Урок № 48. Тема: "Стара" і "нова драма". Зміни в драматургії кінця ХІХ - початку ХХ століття ; Урок № 49. Тема: Роль Г. Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство. "Ляльковий дім" як соціально-психологічна драма ; Урок № 50. Тема: Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої). Композиція п’єси "Ляльковий дім" ; Урок № 51. Тема: Образна система "Лялькового дому" Генріка Ібсена. Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу ; Урок № 52. Тема: Особливості світогляду Б.Шоу. Специфіка втілення античного міфу в п’єсі "Пігмаліон" ; Урок № 53. Тема: Динаміка образу Елайзи Дулітл. Ідеї "Одухотворення" людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови ; Урок № 54. Тема: Контрольна робота. Написання сиквелу на основі вивчених драматичних творів Генріка Ібсена або Бернарда Шоу
Анотація: Подаються розробки уроків за творами М.Гоголя, Г.Ібсена, Б.Шоу.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки 76-87
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 3. - С. 24-59 (Шифр З870484/2019/3)
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Орієнтовне поурочне планування уроків
Письменники французькі , 20 ст.
Письменники американські, 21 ст.
Письменники бразильські, 20-21 ст.
Письменники китайські, 20-21 ст.
Письменники англійські, 20-21 ст.
Зміст : Урок № 76. Тема: Французький письменник єврейського походження (Роман Кацев), двічі лауреат Гонкурівської премії. Зображення Другої світової війни у творчості митця ; Урок № 77. Тема: Ідеї миру, людяності, порятунку духовних цінностей у творі Ромена Гарі "Повітряні змії" ; Урок № 78. Тема: Сюжетно-композиційні особливості тетралогії "Дім дивних дітей" Ренсома Ріггза ; Урок № 79. Тема: Система образів твору. Роль авторської гри з художнім простором і часом ; Урок № 80. Тема: Провідні ідеї твору Ріггза "Дім дивних дітей" та художні особливості їх утілення ; Урок № 81. Тема: Пошуки сенсу буття в романі "Алхімік" Паоло Коельйо ; Урок № 82. Тема: "Чи варто шукати відповіді, якщо з’являються нові питання? (Система образів роману "Алхімік" Паоло Коельйо як основний засіб утілення авторського задуму) ; Урок № 85 Тема: "Мо Янь – сучасний китайський письменник, лауреат Нобелівської премії з літератури. Історія Цзян Дачжі як основа сюжетотворення роману ; Урок № 86. Тема: Гуманістична сутність й духовна стійкість головного героя на шляху до мети, його вплив на пробудження свідомості інших людей. Міфологічні алюзії у творі ; Урок № 87. Тема: Ніл Гейман – англійський письменник-фантаст, автор романів, графічних новел і коміксів. "Чому наше майбутнє залежить від читання" – лекція Н. Геймана про важливість читання в житті людини
Анотація: Пропонується орієнтовне поурочне планування для 10 класу.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь, Ольга
Назва : Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки № 11-23
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2018. - № 9. - С. 11-55 (Шифр З870484/2018/9)
Предметні рубрики: Уроки світової літератури-- Розробки уроків
Письменники англійські, 16-17 ст.
Письменники німецькі, 18-19 ст.
Зміст : Урок № 11. Тема: Ренесанс в Англії. Здобутки й представники (огляд) ; Урок № 12. Тема: Здобутки драматургії Вільяма Шекспіра. Філософські та моральні проблеми в трагедії "Гамлет" ; Урок № 13. Тема: Провідні мотиви трагедії Вільяма Шекспіра "Гамлет". Художній простір (данське королівство як символ) ; Урок № 14. Тема: Система образів трагедії "Гамлет". Багатогранність шекспірівських характерів ; Урок № 15. Тема: Гамлет – вічний образ світової літератури ; Урок № 16. Тема: Відкритість трагедії Вільяма Шекспіра "Гамлет" в часі, його рецепція та інтерпретації в наступні епохи ; Урок № 17. Тема: Контрольна робота з теми "Золоті сторінки далеких епох" (тести, розгорнуті відповіді на запитання) ; Урок № 19. Тема: Романтизм у Німеччині (огляд) ; Урок № 20. Тема: Ернст Теодор Амадей Гофман як представник гротескної течії романтизму. Віхи мистецького шляху. Протистояння Філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Е.Т.А. Гофмана ; Урок № 21. Тема: Особливості сюжету й композиції повісті "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер" ; Урок № 22. тема: Система образів твору "Крихітка Цахес" на прізвисько Цинобер", гротескний характер образів ; Урок № 23. Тема: Викривальний зміст твору Гофмана. Символіка повісті "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер"
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Руденко Л. Г., Маруняк Є. О.
Назва : Сучасні просторові дослідження: виклики та відповіді
Місце публікування : Український географічний журнал. - 2011. - № 3. - С. 38-41 (Шифр У964657/2011/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Суспільна географія-- Геоекономіка - Простір-- Види простору
Анотація: В статті розглянуто сутність поняття простору, зміни, які відбуваються в його свідомості в співвідношенні з сучасними тенденціями суспільного розвитку.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 85.33
Автор(и) : Резникович, Михайло
Назва : Відповіді на анкету художнього керівника Національного академічного театру російської драми ім. Лесі Українки, народного артиста України, професора Михайла Резниковича
Місце публікування : Образотворче мистецтво. - 2011. - № 3-4. - С.38-39 (Шифр О363462/2011/3/4)
ББК : 85.33
Предметні рубрики: Сценографія-- Сучасна
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Школьний , Олександр, Захарійченко, Юрій, Захарійченко, Ліліана, Школьна, Олена
Назва : Моніторинг якості підготовки випускників до ЗНО з математики: діагностичні тести і методичні коментарі . Ч. 2
Місце публікування : Математика в рідній школі. - 2018. - № 11. - С. 2-8: рис., табл. (Шифр М329082/2018/11)
Примітки : Бібліогр.: с. 8
Предметні рубрики: Зовнішнє незалежне оцінювання-- Математика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальні досягнення з математики--актуальність моніторингу--повторення і систематизація навчального матеріалу--державна підсумкова атестація--підсумковий діагностичний тест--розв'язання завдань--обгрунтування--відповіді--висновки
Анотація: У сучасних умовах актуальність моніторингу якості підготовки до ЗНО з математики українських випускників сумнівів не викликає. У цій статті автори наводять діагностичний тест, який дає змогу виявити прогалини після вивчення курсу математики 11 класу, але перед здійсненням повторення і систематизації. Також наведено повні розв'язання, схеми оцінювання та методичні коментарі до завдань відкритої форми з повним поясненням, які мають сприяти забезпеченню належної якості підготовки до ЗНО з математики.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-104 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)