Пошуковий запит: (<.>K=грамоти<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 93
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Україна. М-во освіти і науки. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу в 2018/2019 навчальному році/Україна. М-во освіти і науки // Початкова школа, 2018. т.№ 8.-С.1-15.
|
>2.
| Піка Інтегрований урок (природознавство, математика, читання, навчання грамоти) у 1 класі/Тетяна Піка // Початкова школа, 2018. т.№ 10.-С.25-26.
|
>3.
| Заєць Інтегрований урок навчання грамоти та курсу "Я досліджую світ"/Людмила Заєць // Початкова школа, 2019. т.№ 9.-С.26-29.
|
>4.
| Глухова В. Інтегрований урок у 1 класі (Математика, навчання грамоти, природознавство, образотворче мистецтво)/Валентина Глухова // Початкова школа, 2016. т.№ 11.-С.26-28.
|
>5.
| Гладченко О. Інтегрований урок у 1 класі (читання, математика)/Олена Гладченко // Початкова школа, 2017. т.№ 6.-С.18-19.
|
>6.
| Відзнаки сільських працівників культури // Літопис доль та днів минулих. -Чернігів:Лозовий В. М., 2013.-С.491-493
|
>7.
| Вашуленко О. Варіативність уроків компетентнісно орієнтованого навчання грамоти (читання) першокласників/Оксана Вашуленко // Початкова школа, 2016. т.№ 12.-С.10-14
|
>8.
| Захарійчук М. Використання методу цілих слів у сучасній практиці навчання грамоти/Мар'яна Захарійчук, Наталія Богданець-Білоскаленко // Початкова школа, 2015. т.№ 1.-С.26-29
|
>9.
| Козак І. Вчимо малят читати за методикою М. О. Зайцева /Інна Козак, Лариса Ровінська // Дошкільне виховання, 2011. т.№ 12.-С.18-21
|
>10.
| Панасюк С. Гра - віконце до країни Знань/Світлана Панасюк, Наталія Рибаковська // Початкова школа, 2011. т.№ 11.-С.7-9
|
>11.
| Мисько Гра - провідний вид діяльності молодших школярів/Галина Мисько // Початкова школа, 2020. т.№ 11/12.-С.15-24
|
>12.
| Зрожевська А. Грамота для дошкільнят: організація навчального процесу/Алла Зрожевська, Тетяна Потоцька, Людмила Гордієнко // Дошкільне виховання, 2013. т.№ 6.-С.14-19
|
>13.
| Косинська Диво від грамоти/Юлія Косинська, Олег Крук // Україна молода, 2018. т.3 квіт. (№ 37).-С.11
|
>14.
| Костюченко Т. Дидактичні ігри на уроках навчання грамоти /Т. Костюченко // Початкова освіта (Шкільний світ). -Київ:Редакції газет з дошкільної та початкової школи, 2008,N N 47.-С.13-16.
|
>15.
| Кальчук М. Дидактична казка на уроках навчання грамоти: з досвіду використання ідей В. О. Сухомлинського/Марія Кальчук // Початкова школа, 2011. т.№ 10.-С.8-12
|
>16.
| Яковчук Г. Ейдетика у вивченні текстів пісень та нотної грамоти/Г. Яковчук // Музичний керівник, 2011. т.№ 8.-С.12-19
|
>17.
| Салтан Н. Жалувальна грамота та портрет менського сотника Гната Васильовича Сахновського: археографічний та іконографічний аналіз/Н. Салтан // Сіверянський літопис, 2014. т.№ 6.-С.104-116
|
>18.
| Жукотківська школа [Чернігівського району та її вчителі Бахир Н. В., Широка М. Д., Тимошенко В. І., Філон Л. С.] // Літопис доль та днів минулих. -Чернігів:Лозовий В. М., 2013.-С.90-91
|
>19.
| Келембет Князь Федір (Федюшко) Любартович: володіння в коронній Русі та їх державно-правовой статус/С. Келембет // Український історичний журнал, 2020,N N 4.-С.4-20
|
>20.
| Ковпитська школа ім. Героя Радянського Союзу І. М. Грачова [Чернігівського району та її вчителі Бабарика Л. М., Тронь М. Д., Буренок З.] // Літопис доль та днів минулих. -Чернігів:Лозовий В. М., 2013.-С.100-101
|
|
|