Пошуковий запит: (<.>K=гуманізація<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 82
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Дячук О. Гуманізація навчально-виховного процесу/О. Дячук // Психолог (Шкільний світ). -Київ:БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ", 2009,N N 11/12
|
>2.
| Алфімов Д. Гуманізація учнівського самоврядування в бізнес-ліцеї /Д. Алфімов // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2010,N N 4/5.-С.24 -26.
|
>3.
| Антипьев А.Г. Образовательная среда в модернизации современной России/А. Г. Антипьев // Вестник высшей школы). -Москва:Российский университет дружбы народов, 2010,N N 4.-С.29-32.
|
>4.
| Кокарэва А.М. Гуманізація професійної підготовки майбутніх інженерів в технічному університеті/А. М. Кокарэва // Гуманітарні науки. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 1.-С.57-60.
|
>5.
| Марчак О. Демократизація. Гуманізація. Школа./О. Марчак // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2010,N N 45.-С.3-6.
|
>6.
| Миронов А.В. Приоритетные принципы развития современного российского образования /А. В. Миронов // Социально-гуманитарные знания. -Москва:Министерство образования и науки РФ , 2010,N N 6.-С.28-45.
|
>7.
| Гришаева Ю.М. К вопросу о сущности экогуманитарной образовательной парадигмы/Ю. М. Гришаева // Alma mater. -Москва:Российский университет дружбы народов, 2011,N N 1.-С.45-48.
|
>8.
| Зеркаль Ольга Підвищення мотивації навчання через спільно-розподільну та проектну діяльність/Ольга Зеркаль // Географія та основи економіки в школі, 2011. т.№ 5.-С.21-29, 32.
|
>9.
| Смирнов С.Д. Об одном аспекте гуманитаризации высшего образования/С. Д. Смирнов // Alma mater. -Москва:Российский университет дружбы народов, 2011. т.№ 4.-С.20-25
|
>10.
| Остапчук О. Сучасна школа : повернення до педагогічної сутності/О. Остапчук // Рідна школа, 2011. т.№ 6.-С.8-14
|
>11.
| Дебич Гуманізація навчально-виховного процесу у вищій школі ХХІ століття/Марія Дебич // Вища освіта, 2011. т.№ 5/6.-С.47-55
|
>12.
| Балагура Необхідні умови для формування національних світоглядних концепцій/Олена Балагура // Вища школа, 2011. т.№ 5/6.-С.56-60
|
>13.
| Ткаченко Концепти поля ментальності у зіставному аспекті/Наталія Ткаченко // Вища школа, 2011. т.№ 5/6.-С.82-90
|
>14.
| Гальчинський Формування ефективності стратегії соціальних перетворень/Анатолій Гальчинський // Віче, 2011. т.№ 13.-С.30-35
|
>15.
| Бочковський В. Робота з дітьми з особливими освітніми потребами. Психологічна компетентність педагогів: шляхи розвитку/Валентин Бочковський, Олег Казмірчук // Психолог (Шкільний світ), 2011. т.№ 25 (лип.).-С.3-20
|
>16.
| Антипьев А. Г. Основные тенденции развития образования в глобализующемся мире/А. Г. Антипьев // Alma mater, 2011. т.№ 6.-С.20-24
|
>17.
| Савченко О. Розвиток змісту початкової освіти в умовах Державного суверенітету України: методологічний, законодавчий, дидактичний аспекти/Олександра Савченко // Початкова школа, 2011. т.№ 8.-С.25-29
|
>18.
| Ярмолюк А. Соціокультурний аспект навчання української мови: система вправ і завдань/Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 3.-С.14-20
|
>19.
| Сабангулова А. Б. Иностранный язык как фактор высшего образования /А. Б. Сабангулова // Alma mater, 2011. т.№ 8.-С.72-74
|
>20.
| Езова О гуманизации общения, или как жить в гармонии с читателем/Светлана Езова // Библиотека, 2011. т.№ 7.-С.13-14
|
|
|