Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (3)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дебати<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.


    Ярмоленко, Т.
    Навчання для інформаційної доби: сучасні інноваційні технології в урочний та позаурочний час [Текст] / Т. Ярмоленко // Рідна школа. - 2015. - № 9-10. - С. 73-76. - Бібліогр.: 4 назв.
Рубрики: Педагогічні технології--Дебати
Анотація: У статті розглядається питання доцільності використання сучасних інноваційних технологій, зокрема модульно-розвивальної і дебатної як пріоритетних у системі сучасного навчання. Акцентується на тому, що застосування цих технологій сприяє розвитку образно-критичного мислення як однієї з передумов формування духовності учнів. Доводиться, що вдале поєднання елементів навчального модуля і дебатів забезпечує розумовий, духовний, і соціальний розвиток особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Коляда, І.
    Методика організації та проведення рольової гри-історичні дебати при вивченні теми:"Наддніпрянська Україна в системі міжнародних відносин першої третини XIX cт." (Історія України, 9 клас) [Текст] / І. Коляда, С. Вергун // Історія в школі. - 2012. - № 5/6. - С. 23-26. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.266.30
Рубрики: Методика викладання в школі--Історія України--Тематичний урок--Ігрові форми навчання
Анотація: Автори пропонують тематичну розробку уроку-дискусії, запрошуючи в історичне минуле України. Використання такої форми сприяє формуванню творчої особистості учнів, виникненню і розвитку у них інтересу до навчання, особистісних мотивацій до опанування нових знань.


Дод.точки доступу:
Вергун, С.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Каменков, В.
    Судові дебати і репліки при закінченні (поновленні) розгляду справ [Текст] / В. Каменков // Право України. - 2011. - № 6. - С. 57-61. - Библиогр.: с. 61 (6 назв)
ББК 346.9
Рубрики: Господарське судочинство
Кл.слова (ненормовані):
судові дебати -- судові реплики -- судові розгляди -- судове слідство -- протокол судового засідання -- розгляд справи
Анотація: У статті розкривається значення й особливості такого правового явища, як судові дебати та репліки. Будучи важливою частиною судового розгляду, правильно організовані судові дебати здатні допомогти у систематизації та концентрації всіх доказів, які досліджуються. Також визначається порядок відображення у протоколі судового засідання результату судових дебатів під час винесення рішення у справі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Мартинець, Л. А.
    Проектна діяльність у професійному становленні старшокласників. Програма факультативного курсу / Л.А. Мартинець // Виховна робота в школі. - 2010. - № 3. - С. 2-21. ; Виховна робота в школі. - 2010. - № 5. - С. 41-55. ; Виховна робота в школі. - 2010. - № 6. - С. 42-54. ; Виховна робота в школі. - 2010. - № 8. - С. 36-55 ; Виховна робота в школі. - 2011. - № 2. - С. 41-55. - Зміст: Перший рік навчання - 10 клас. Навчально-тематичний план та зміст програми за темами ; Другий рік навчання - 11 клас. Навчально-тематичний план і зміст програми за темами ; Рекомендована література ; Тематика проектів ; Питання до заліку ; Тема 1. Вступ до предмета. Цілі й завдання курсу ; Тема 2. Понятійний апарат проектної діяльності ; Тема 3. Специфіка проектної діяльності ; Тема 4. Класифікація проектів ; Тема 5. Методи проектування ; Тема 6. Учнівська платформа "Методи проектів у моєму житті" ; Тема 7. Критерії ефективного проектування ; Тема 8. Рольова гра "Створити проект, щоб бути успішним" ; Тема 9. Презентація "Азбука проектної діяльності" ; Тема 10. Дебати "Проект і програма: схожість або відмінність" ; Тема 11. Дебати "Технологія проектування: індивідуальність чи колективізм?" ; Тема 13. Урок-обговорення "Мої пропозиції щодо планування проекту" ; Тема 17. Оцінювання проектної діяльності ; Тема 18. Практична робота. Складання протоколів самооцінки, оцінювання презентацій проектів. Рейтинг за підсумками роботи ; Тема 19. Результати проектної діяльності як творчої співпраці ; Тема 20. Круглий стіл ""Сходинки" до проектної діяльності" ; Тема 21. Практична робота. Вибір теми і постановки мети в різних видах проекту. Цілі й завдання діяльності команди на етапах роботи ; Тема 22. Учнівська платформа "Що для мене значить робота над проектом?" ; Тема 23. Лідер і функціональна діяльність управління проектами ; Тема 24. Проект і лідерство. Стилі керівництва : семінар
Рубрики: Педтехнології--Проектна технологія
   Профільне навчання--Програма

Кл.слова (ненормовані):
проектна діяльність -- проект -- метод проектів -- проектування -- управління проектами -- проектна діяльність -- специфіка проектної діяльності -- типологічні ознаки проектів -- історія виникнення проектної діяльності -- типи проектів -- дискусія -- навчальна дискусія -- проектна команда -- група -- колектив -- команда -- лідер -- менеджер -- менеджмент -- менеджмент кадровий -- етапи реалізації проектної діяльності -- лідер -- лідерство -- стилі керівництва -- види лідерства
Анотація: Представлено навчальну програму "Проектна діяльність у професійному становленні особистості старшокласників". Пропонований курс розрахований на учнів 10-11 класів (одинадцятирічна школа) або 11-12 класів (дванадцятирічна школа) усіх типів навчальних закладів і передбачає два роки навчання. Уведення в навчально-виховний процес нового курсу допоможе учням набути досвід самостійного і творчого вирішення практичних, життєвих, професійних завдань. Курс розроблений з метою спрямувати особистість старшокласників до вибору власного життєвого шляху, розумно вмотивованої діяльності, сприяти творчій самореалізації та професійному самовизначенню.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Статкевич, Олена.
    Relationship between people [Текст] : англ. мова, 9 кл. / О. Статкевич // Іноземні мови в школах України. - 2019. - № 2. - С. 6-12
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- діалогічне мовлення -- дебати


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

6.


    Салтан, Наталія.
    "Живи Україно, незламна і сильна". Парламентські дебати навколо затвердження тексту Державного гімну України 4 та 6 березня 2003 року [Текст] / Н. Салтан, О. Салтан // Сіверянський літопис. - 2016. - № 4. - С. 16-36 : іл. - Бібліогр.: с.34-36. - Зміст: Оригінальний текст вірша "Ще не вмерла Україна" Павла Чубинського, написаного ним у вересні 1862 року
УДК
Рубрики: Державність України--Історія--Становлення
   Гімн України--Історія ухвалення, 2003 рік

   Верховна Рада України--Історія

Кл.слова (ненормовані):
альтернатива -- народні депутати -- пленарне засідання -- політичний компроміс
Анотація: Досліджено процес ухвалення тексту Державного гімну України у березні 2003 року. Здійснено текстологічний аналіз стенограми засідання Верховної Ради України, що дозволило зрозуміти позицію окремих державних діячів щодо змістовної складової українського гімну.


Дод.точки доступу:
Салтан, Олександр; Вербицький, Михайло Михайлович (український композитор, хоровий диригент, священик, громадський діяч, автор гімну України «Ще не вмерла Україна» ; 1815-1870) \про нього\; Чубинський, Павло Платонович (український етнолог, фольклорист, поет, громадський діяч, автор слів Гімну України ; 1839-1884) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 3 : ВА (1), ВДГН (1), ВКр (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1), ВКр (1)


Знайти схожі

7.


    Лябах, Р. В.
    Казкові квіти Петриківки [Текст] : заняття гуртка образотв. мист. "Художня школа" / Р. В. Лябах // Мистецтво в школі. Музика. Образотворче мистецтво. Художня культура. - 2018. - № 1. - С. 38-40 : фото
Рубрики: Образотворче мистецтво
   Робота гурткова--групова

   Досвід--Навчання

Кл.слова (ненормовані):
гра "Дебати" -- орнамент -- декоративна композиція -- цілісність композиції -- символіка кольорів -- гра "Так чи ні"


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Прошак, О. І.
    Чи потрібні молоді дебати? Досвід участі у проекті "Молодь дебатує" [Текст] / О. І. Прошак // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 4. - С. 19-20 : фот.
Рубрики: Загальноосвітні школи--Проектна діяльність--Досвід роботи--Харків, місто (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
учнівське самоврядування -- батьківське самоврядування -- енергоефективність -- шкільні дебати
Анотація: "Демократична школа" - один з найбільших проектів у сфері середньої освіти України. Спрямований на підтримку пропагування принципів Хартії з освіти для демократичного громадянства та прав людини, розбудови мережевих зв'язків між школами регіонів країни. Близько 480 директорів шкіл, учителів, представників місцевої влади та 120 шкіл з усієї України навчалися за програмою "Демократична школа".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Голець, Марія.
    Виступ, дискусія, полеміка, диспут, дебати : 11 клас / Марія Голець // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2019. - № 5. - С. 17-19
Рубрики: Ораторський стиль--Виступи--Композиція
Кл.слова (ненормовані):
дискусія -- полеміка -- дебати -- харасмент
Анотація: Статтю присвячено вивченню композиції виступу, його аналізу. Розглядаються відмінності між виступом, дискусією, полемікою, диспутом, дебатами. На основі аналізу виступу Опри Вінфрі розглядається поняття харасменту, створюються лайфхаки успішного виступу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Савчук, Роман.
    Участь перекладача під час розгляду адміністративної справи по суті [Текст] / Роман Савчук // Підприємництво, господарство і право. - 2020. - № 9. - С. 141-146. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Адміністративний процес--Учасники--Перекладачі
Кл.слова (ненормовані):
розгляд справи по суті -- відкриття розгляду справи -- з’ясування обставин справи -- дослідження доказів -- судові дебати -- ухвалення рішення
Анотація: Стаття присвячена дослідженню механізму участі перекладача під час розгляду адміністративної справи по суті з урахуванням її особливостей на кожному з етапів цієї стадії адміністративного процесу: відкриття розгляду справи по суті; з’ясування обставин справи та дослідження доказів; судових дебатів; ухвалення рішення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)