Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Електронний каталог книг (3)
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=дебати<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
25
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-25
>
1.
Ярмоленко, Т.
Навчання для інформаційної доби: сучасні інноваційні технології в урочний та позаурочний час [Текст] / Т. Ярмоленко> // Рідна школа. - 2015. -
№ 9-10
. - С. 73-76. - Бібліогр.: 4 назв.
Рубрики:
Педагогічні технології--
Дебати
Анотація:
У статті розглядається питання доцільності використання сучасних інноваційних технологій, зокрема модульно-розвивальної і дебатної як пріоритетних у системі сучасного навчання. Акцентується на тому, що застосування цих технологій сприяє розвитку образно-критичного мислення як однієї з передумов формування духовності учнів. Доводиться, що вдале поєднання елементів навчального модуля і дебатів забезпечує розумовий, духовний, і соціальний розвиток особистості.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Коляда, І.
Методика організації та проведення рольової гри-історичні
дебати
при вивченні теми:"Наддніпрянська Україна в системі міжнародних відносин першої третини XIX cт." (Історія України, 9 клас) [Текст] / І. Коляда, С. Вергун> // Історія в школі. - 2012. -
№ 5/6
. - С. 23-26. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.266.30
Рубрики:
Методика викладання в школі--Історія України--Тематичний урок--Ігрові форми навчання
Анотація:
Автори пропонують тематичну розробку уроку-дискусії, запрошуючи в історичне минуле України. Використання такої форми сприяє формуванню творчої особистості учнів, виникненню і розвитку у них інтересу до навчання, особистісних мотивацій до опанування нових знань.
Дод.точки доступу:
Вергун, С.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Каменков, В.
Судові
дебати
і репліки при закінченні (поновленні) розгляду справ [Текст] / В. Каменков> // Право України. - 2011. -
№ 6
. - С. 57-61. - Библиогр.: с. 61 (6 назв)
ББК
346.9
Рубрики:
Господарське судочинство
Кл.слова (ненормовані):
судові
дебати
--
судові реплики
--
судові розгляди
--
судове слідство
--
протокол судового засідання
--
розгляд справи
Анотація:
У статті розкривається значення й особливості такого правового явища, як судові
дебати
та репліки. Будучи важливою частиною судового розгляду, правильно організовані судові
дебати
здатні допомогти у систематизації та концентрації всіх доказів, які досліджуються. Також визначається порядок відображення у протоколі судового засідання результату судових дебатів під час винесення рішення у справі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Мартинець, Л. А.
Проектна діяльність у професійному становленні старшокласників. Програма факультативного курсу / Л.А. Мартинець> // Виховна робота в школі. - 2010. -
№ 3
. - С. 2-21. ; Виховна робота в школі. - 2010. -
№ 5
. - С. 41-55. ; Виховна робота в школі. - 2010. -
№ 6
. - С. 42-54. ; Виховна робота в школі. - 2010. -
№ 8
. - С. 36-55 ; Виховна робота в школі. - 2011. -
№ 2
. - С. 41-55. - Зміст: Перший рік навчання - 10 клас. Навчально-тематичний план та зміст програми за темами ; Другий рік навчання - 11 клас. Навчально-тематичний план і зміст програми за темами ; Рекомендована література ; Тематика проектів ; Питання до заліку ; Тема 1. Вступ до предмета. Цілі й завдання курсу ; Тема 2. Понятійний апарат проектної діяльності ; Тема 3. Специфіка проектної діяльності ; Тема 4. Класифікація проектів ; Тема 5. Методи проектування ; Тема 6. Учнівська платформа "Методи проектів у моєму житті" ; Тема 7. Критерії ефективного проектування ; Тема 8. Рольова гра "Створити проект, щоб бути успішним" ; Тема 9. Презентація "Азбука проектної діяльності" ; Тема 10.
Дебати
"Проект і програма: схожість або відмінність" ; Тема 11.
Дебати
"Технологія проектування: індивідуальність чи колективізм?" ; Тема 13. Урок-обговорення "Мої пропозиції щодо планування проекту" ; Тема 17. Оцінювання проектної діяльності ; Тема 18. Практична робота. Складання протоколів самооцінки, оцінювання презентацій проектів. Рейтинг за підсумками роботи ; Тема 19. Результати проектної діяльності як творчої співпраці ; Тема 20. Круглий стіл ""Сходинки" до проектної діяльності" ; Тема 21. Практична робота. Вибір теми і постановки мети в різних видах проекту. Цілі й завдання діяльності команди на етапах роботи ; Тема 22. Учнівська платформа "Що для мене значить робота над проектом?" ; Тема 23. Лідер і функціональна діяльність управління проектами ; Тема 24. Проект і лідерство. Стилі керівництва : семінар
Рубрики:
Педтехнології--Проектна технологія
Профільне навчання--Програма
Кл.слова (ненормовані):
проектна діяльність
--
проект
--
метод проектів
--
проектування
--
управління проектами
--
проектна діяльність
--
специфіка проектної діяльності
--
типологічні ознаки проектів
--
історія виникнення проектної діяльності
--
типи проектів
--
дискусія
--
навчальна дискусія
--
проектна команда
--
група
--
колектив
--
команда
--
лідер
--
менеджер
--
менеджмент
--
менеджмент кадровий
--
етапи реалізації проектної діяльності
--
лідер
--
лідерство
--
стилі керівництва
--
види лідерства
Анотація:
Представлено навчальну програму "Проектна діяльність у професійному становленні особистості старшокласників". Пропонований курс розрахований на учнів 10-11 класів (одинадцятирічна школа) або 11-12 класів (дванадцятирічна школа) усіх типів навчальних закладів і передбачає два роки навчання. Уведення в навчально-виховний процес нового курсу допоможе учням набути досвід самостійного і творчого вирішення практичних, життєвих, професійних завдань. Курс розроблений з метою спрямувати особистість старшокласників до вибору власного життєвого шляху, розумно вмотивованої діяльності, сприяти творчій самореалізації та професійному самовизначенню.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Статкевич, Олена
.
Relationship between people [Текст] : англ. мова, 9 кл. / О. Статкевич> // Іноземні мови в школах України. - 2019. -
№ 2
. - С. 6-12
Рубрики:
Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
комунікація
--
діалогічне мовлення
--
дебати
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
6.
Салтан, Наталія
.
"Живи Україно, незламна і сильна". Парламентські
дебати
навколо затвердження тексту Державного гімну України 4 та 6 березня 2003 року [Текст] / Н. Салтан, О. Салтан> // Сіверянський літопис. - 2016. -
№ 4
. - С. 16-36 : іл. - Бібліогр.: с.34-36. - Зміст: Оригінальний текст вірша "Ще не вмерла Україна" Павла Чубинського, написаного ним у вересні 1862 року
УДК
342.228(477)
Рубрики:
Державність України--Історія--Становлення
Гімн України--Історія ухвалення, 2003 рік
Верховна Рада України--Історія
Кл.слова (ненормовані):
альтернатива
--
народні депутати
--
пленарне засідання
--
політичний компроміс
Анотація:
Досліджено процес ухвалення тексту Державного гімну України у березні 2003 року. Здійснено текстологічний аналіз стенограми засідання Верховної Ради України, що дозволило зрозуміти позицію окремих державних діячів щодо змістовної складової українського гімну.
Дод.точки доступу:
Салтан, Олександр; Вербицький, Михайло Михайлович (український композитор, хоровий диригент, священик, громадський діяч, автор гімну України «Ще не вмерла Україна» ; 1815-1870) \про нього\; Чубинський, Павло Платонович (український етнолог, фольклорист, поет, громадський діяч, автор слів Гімну України ; 1839-1884) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 3 : ВА (1), ВДГН (1), ВКр (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1), ВКр (1)
Знайти схожі
>
7.
Лябах, Р. В.
Казкові квіти Петриківки [Текст] : заняття гуртка образотв. мист. "Художня школа" / Р. В. Лябах> // Мистецтво в школі. Музика. Образотворче мистецтво. Художня культура. - 2018. -
№ 1
. - С. 38-40 : фото
Рубрики:
Образотворче мистецтво
Робота гурткова--групова
Досвід--Навчання
Кл.слова (ненормовані):
гра "
Дебати
"
--
орнамент
--
декоративна композиція
--
цілісність композиції
--
символіка кольорів
--
гра "Так чи ні"
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
8.
Прошак, О. І.
Чи потрібні молоді
дебати
? Досвід участі у проекті "Молодь дебатує" [Текст] / О. І. Прошак> // Педагогічна майстерня. - 2018. -
№ 4
. - С. 19-20 : фот.
Рубрики:
Загальноосвітні школи--Проектна діяльність--Досвід роботи--Харків, місто (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
учнівське самоврядування
--
батьківське самоврядування
--
енергоефективність
--
шкільні
дебати
Анотація:
"Демократична школа" - один з найбільших проектів у сфері середньої освіти України. Спрямований на підтримку пропагування принципів Хартії з освіти для демократичного громадянства та прав людини, розбудови мережевих зв'язків між школами регіонів країни. Близько 480 директорів шкіл, учителів, представників місцевої влади та 120 шкіл з усієї України навчалися за програмою "Демократична школа".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Голець, Марія
.
Виступ, дискусія, полеміка, диспут,
дебати
: 11 клас / Марія Голець> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2019. -
№ 5
. - С. 17-19
Рубрики:
Ораторський стиль--Виступи--Композиція
Кл.слова (ненормовані):
дискусія
--
полеміка
--
дебати
--
харасмент
Анотація:
Статтю присвячено вивченню композиції виступу, його аналізу. Розглядаються відмінності між виступом, дискусією, полемікою, диспутом, дебатами. На основі аналізу виступу Опри Вінфрі розглядається поняття харасменту, створюються лайфхаки успішного виступу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Савчук, Роман
.
Участь перекладача під час розгляду адміністративної справи по суті [Текст] / Роман Савчук> // Підприємництво, господарство і право. - 2020. -
№ 9
. - С. 141-146. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Адміністративний процес--Учасники--Перекладачі
Кл.слова (ненормовані):
розгляд справи по суті
--
відкриття розгляду справи
--
з’ясування обставин справи
--
дослідження доказів
--
судові
дебати
--
ухвалення рішення
Анотація:
Стаття присвячена дослідженню механізму участі перекладача під час розгляду адміністративної справи по суті з урахуванням її особливостей на кожному з етапів цієї стадії адміністративного процесу: відкриття розгляду справи по суті; з’ясування обставин справи та дослідження доказів; судових дебатів; ухвалення рішення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-25
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)