Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (81)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (4)Електронна бібліотека (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дидактика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 232
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.


    Загубинога, О.
    Ігрові завдання як засіб розвитку пізнавального інтересу учнів до вивчення біології [Текст] / О. Загубинога // Біологія (Шкільний світ). - 2012. - № 7. - С. 6-16 : табл. - Бібліогр.: с. 16
Рубрики: Біологія--Методика викладання
   Дидактика

   Ігри

Кл.слова (ненормовані):
дидактичні ігри -- класифікація дидактичних ігор -- ефективність використання дидактичних ігор

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Каліка, Володимир.
    Із книги "Дунай" [Текст] : [поезії] / Володимир Каліка // Дзвін. - 2012. - № 2. - С. 2-11. - Зміст: Особистість ; Степовий кипарис ; Дунайський отченаш козака Мамая ; Козацька посада ; Запах Дунайського фольклору ; Дунайці ; Куранти кризи ; Круїз по історії ; Як настане весна ; Еклектика еклезіаста ; Зелена відвага ; Медовий фестиваль ; Козак Мамай про Данаю і Дунай ; Чорнобривці Чорнобиля ; Молитва космічного брата ; Любімо себе ; Степова химерія ; Степова дидактика ; Не кажи ніколи: ніколи ; Міф про кіностеп Миколи Вінграновського ; Міф про соснову хвіртку ; Міф про велике серце ; Дунайські дзвони ; Незабаром ; Козацька концепція ; Висповідь ; Як народжуються пісні
ББК 84
Рубрики: Художня література--Поезії--Україна


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Долгова, В.
    Індивідуалізоване навчання як стратегія / В. Долгова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 3. - С. 40-41
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
   Педтехнології--Диференціація навчання

Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- індивідуалізація навчання -- диференційований підхід
Анотація: В статті автор ділиться досвідом використання диференційованого підходу як однієї з умов реалізації індивідуального підходу до учнів. Саме дотримання цього принципу забезпечує процес індивідуалізації навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Пашкова, Н.
    Індивідуальний підхід і креативна освіта / Н. Пашкова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 4. - С. 14
ББК 74.202
Рубрики: Педтехнології--Особистісно орієнтована педагогіка
   Педагогіка--Дидактика--Процес навчання

Кл.слова (ненормовані):
індивідуальність -- самореалізація -- індивідуальна робота
Анотація: В статті висвітлено особливості використання індивідуального підходу у навчальній діяльності учнів.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Знайти схожі

5.


   
    Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній і старшій школі у 2012/2013 навчальному році [Текст] // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 4. - С. 2-6
ББК 74.202
Рубрики: Дидактика--Організація навчального процесу--Програма
Анотація: У статті подані навчальні програми за якими у 2012/2013 навчальному році буде здійснюватися вивчення біології, екології, природознавство у загальноосвітніх навчальних закладах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.
74.202.2
Т 45


    Титар, О.
    Інтеграція навчального процесу / О. Титар, Г. Пінчук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 3. - С. 43-45
ББК 74.202.2
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтеграція -- інтегроване навчання -- інтегровані уроки -- структура інтегрованих уроків -- бінарний урок
Анотація: В статті висвітлено актуальність інтеграції в навчальний процес, розкрито суть, мету, переваги інтегрованого навчання, охарактеризовано види та структуру інтегрованих уроків.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Дод.точки доступу:
Пінчук, Г.

Знайти схожі

7.


    Хінціцька, Н.
    Інтегроване навчання та міжпредметні зв'язки / Н. Хінціцька // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 2. - С. 64-65. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.202
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв'язки -- інтеграція -- інтегроване навчання
Анотація: В статті з'ясовано суть понять "міжпредметні зв'язки" та "інтеграція", висвітлено особливості їх запровадження в навчання учнів початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Амерханян, С.
    Інтегрований урок як сучасний [Текст] / С. Амерханян // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 7/8. - С. 60-64
ББК 74.202
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтеграція


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

9.


    Уланова, Н.
    Інтерактивна дошка Smart board на уроках / Н. Уланова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 9. - С. 70-73
ББК 74.262.21
Рубрики: Математична освіта в школі--Технології і методи навчання
   Педагогіка--Дидактика--ТЗН

Кл.слова (ненормовані):
особистісно зорієнтовані технології -- інформатизація
Анотація: Демонстрація презентаційної техніки з колекцією інтерактивних засобів LAT 2.0 (Lesson Activity Tolkit) на прикладі розробки дидактичного матеріалу з математики.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Журибеда, Оксана.
    Інформатика - це легко. Дидактичні вправи для 5-го класу [Текст] / Оксана Журибеда // Інформатика (Шкільний світ). - 2019. - № 5. - С. 43-54 : рис.
Рубрики: Інформатика--Вправи--Дидактика--5-й клас
Кл.слова (ненормовані):
комп'ютери -- анаграми -- інформаційні процеси
Анотація: Авторка статті пропонує дидактичні вправи, які зацікавлять учня і заохотять його до діяльності на уроці інформатики.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

11.


    Шишкіна, Л.
    ІТ-технології - потужний стимул навчання / Л. Шишкіна // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 6. - С. 28-33
ББК 74.20
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--ТЗН
   Педтехнології--Інформаційно-комунікативні технології

Кл.слова (ненормовані):
електронні навчальні ресурси -- мультимедійна презентація -- структура мультимедійних презентацій
Анотація: Автор розкриває особливості створення електронних навчальних ресурсів та особливості їх використання у процесі навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Хайчіна, Ю.
    Авторський електронний освітній ресурс / Ю. Хайчіна // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 3. - С. 22-26
ББК 74.20
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--ТЗН
   Педтехнології--Комп'ютерні (нові інформаційні)

Кл.слова (ненормовані):
електронний освітній ресурс -- PDF-формат -- MyTest -- мультимедійні уроки -- мультимедіа-технології -- електронний навчальний посібник
Анотація: Поради викладачам, які не хочуть і не можуть працювати за традиційними нормами освіти, а намагаються інтегрувати змістовну складову державних стандартів з новітніми технологіями.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Жулковський, Б.
    Актуальність релігійно-дидактичної концепції єпископа Володимир-Волинського Фадея (Успенського) для сучасної української та європейської педагогіки [Текст] / Богдан Жулковський // Початкова школа. - 2017. - № 6. - С. 51-54. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Педагогіка--Єпископ Фадей (Успенський)
Кл.слова (ненормовані):
дидактика -- відродження духовності -- християнська модель освіти -- релігія -- місіонерський з'їзд -- парафіяльні школи
Анотація: Подолання моральної та духовної кризи сучасного суспільства значною мірою залежить від реформування системи освіти. "Записки з дидактики" єпископа Володимир-Волинського Фадея (Успенського; 1872-1937) пропонують аналіз фундаментальних проблем навчальної та виховної роботи у початковій школі та окреслюють найефективніші методи щодо їх вирішення. Педагогічні ідеї святителя Фадея не втрачають актуальності у XXI столітті.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Янова, В.
    Анкета 5 із 25 / В. Янова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 9. - С. 27-29. - Зміст: Етапи роботи з анкетою ; Практичне застосування інтерактивного методу "Анкета 5 із 25" на уроці економіки ; Тренінг "Образ успішного викладача" для вчителів з використанням методу "Анкета 5 із 25" ; Тренінг для директорів шкіл "Риси ефективного управлінця" з використанням методу "Анкета 5 із 25"
ББК 74.202
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Методи навчання
Анотація: В статті представлено практичне застосування інтерактивного методу на уроках і тернінгах для вчителів та управлінців.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Касянчук, Г.
    Багатомірна педагогічна технологія / Г. Касянчук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 11-12. - С. 28-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педтехнології
   Педагогіка--Дидактика--Процес навчання

Кл.слова (ненормовані):
багатомірна дидактична технологія -- багатомірність -- майндмеппінг -- розумові карти -- інтелект карти
Анотація: Розкрито зміст поняття багатомірної дидактичної технології, ознайомлено з її інструментами, висвітлено загальні поняття, принципи й техніки багатомірної дидактичної технології.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Барчук, В.
    Багаторівнева конструкція уроку з використанням ІКТ / В. Барчук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 12. - С. 32-33
ББК 74
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--ТЗН
   Педтехнології--Інформаційно-комунікативні технології

Кл.слова (ненормовані):
електронні засоби навчання -- електронний навчальний посібник -- інформаційно-освітнє середовище
Анотація: В статті висвітлено особливості ефективного використання інформаційно-комп’ютерних технологій на уроці.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Улюкаєва, Ірина
    Він випередив свій час : до ювілею Яна Амоса Коменського - видатного чеського педагога (1592-1670) [Текст] / Ірина Улюкаєва // Дошкільне виховання. - 2012. - № 3. - С. 4-7
ББК 74.03
Рубрики: Освіта--Історія--Чехія
Кл.слова (ненормовані):
дидактичні принципи -- педагогічна дидактика -- "Материнська школа" -- суспільне виховання дітей -- ідеї Я. А. Коменського
Анотація: 28 березня виповнюється 420 років від дня народження видатного чеського педагога Яна Амоса Коменського - реформатора школи, засновника педагогічної науки. Він заклав підгрунтя науки про навчання й виховання дітей дошкільного віку - дошкільної педагогіки. В статті йдеться про життєвий шлях педагога, оцінюються проголошені ним ідеї з погляду сучасності.


Дод.точки доступу:
Коменський, Ан Амос (чеський педагог, реформатор школи, засновник педагогічної науки ; 1592-1670 рр.) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Брижата, О.
    Вибір методик для індивідуальних стилів навчання / О. Брижата // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 3. - С. 46-50
ББК 74.202.4/9
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Методи навчання
   Початкова освіта--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
візуальний стиль навчання -- слуховий стиль навчання -- кінестетичний стиль навчання -- візуал -- аудіал -- кінестетик
Анотація: В статті висвітлено особливості навчання дітей в залежності від типу сприймання інформації, охарактеризовано методики навчання для кожного типу.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Знайти схожі

19.


    Хайчіна, Ю.
    Вибираємо уроки за жанром / Ю. Хайчіна // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 6. - С. 42-43. - немає в фонді ОУНБ
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Форми організації навчання--Урок
Кл.слова (ненормовані):
нестандартні уроки -- урок-конференція
Анотація: В статті висвітлено особливості проведення нестандартної форми навчання - -уроку-конференції. Уроки такого типу спонукають учнів до продуктивної праці, сприяють розвитку інтересу, творчості та формуванню власного "Я", упевненості у своїх силах.


Знайти схожі

20.


    Прокопчук, А. В.
    Вивчення дієприслівника в шкільному курсі мови [Текст] : 7 клас / А. В. Прокопчук // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2020. - № 25-27. - С. 77-83. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Українська мова--Дієприслівники--Дидактика--Уроки
Анотація: Дидактичний матеріал для проведення уроків з української мови в 7-му класі за темою: "Вивчення дієприслівника в шкільному курсі мови".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

21.


    Чорногал, О. В.
    Вивчення повісті М. Вінграновського "Сіроманець" [Текст] : тести, ігри, завдання. 5 клас / О. В. Чорногал // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2017. - № 10-11. - С. 50-57.
Рубрики: Письменники українські--Літературна творчість--Вінграновський М.--Дидактика
Анотація: Стаття пропонує дидактичний матеріал (тести, ігри, завдання) для вивчення повісті М. Вінграновського "Сіроманець".


Дод.точки доступу:
Вінграновський, Микола Степанович (український письменник-шістдесятник, режисер, актор, сценарист та поет ; 1936-2004) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

22.


    Абакумова, Валентина.
    Вивчення теми "Статистика". Використання моделі змішаного навчання. 9-й клас [Текст] / Валентина Абакумова // Математика (Шкільний світ). - 2019. - № 3. - С. 16-24 : рис. - Дод.
Рубрики: Статистика--Математика--Дидактика навчання-- 9-й клас
Кл.слова (ненормовані):
дидактична модель -- гістограма -- графіки
Анотація: Змішане навчання - одна із сучасних методик формальної освіти, яка поляга в засвоєнні учнем частини матеріалу онлайн, частини - самостійно, а іншої частини - у шкільному класі. Автор вважає, що дана модель дає змогу враховувати потреби кожного учня (темп нвчання, складність і обсяг матеріалів, формат взаємодії тощо).


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

23.


    Ільченко, О.
    Використання web-квестів / О. Ільченко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 9. - С. 30-31
ББК 74.202
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
урок веб-квест -- інноваційні методи навчання -- веб-квест
Анотація: В статті розглянуто використання інноваційного методу веб-квесту на уроці. Веб-квест - це технологія, орієнтована на учнів, занурених у процес навчання, яка розвиває їх критичне мислення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

24.


    Мочульська, Л.
    Використання дидактичних ігор на уроках української мови і математики [Текст] / Любов Мочульська // Початкова школа. - 2017. - № 6. - С. 20-22.
Рубрики: Математика--Початкове навчання--Дидактика
Кл.слова (ненормовані):
дидактична гра -- ігрові завдання -- дидактичні ігри на уроках математики
Анотація: Дидактична гра - незамінний атрибут навчально-виховного процесу в початковій школі. Досвід роботи свідчить про значне підвищення ефективності роботи на уроці та у позакласній діяльності саме завдяки грі. Методична скарбничка кожного учителя багата різноманітними дидактичними іграми.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

25.


    Крищенко, О.
    Використання технічних засобів навчання / О. Крищенко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 12. - С. 48-49
ББК 74.202
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--ТЗН
Кл.слова (ненормовані):
технічні засоби навчання -- кодоскоп с фоліями
Анотація: В статті представлено досвід використання кодосокпа з фоліями в навчальному процесі. Запропонована технологія використання технічних засобів навчання дозволяє при мінімумі матеріальних витрат досягти значних успіхів у вирішенні питань оптимізації навчального процесу на рівні сучасних вимог і задовольнити потреби народного господарства України в підготовці кваліфікованих робітників.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Знайти схожі

26.


    Сидоренко, І. М.
    Вимоги та структура сучасного уроку [Текст] / І. М. Сидоренко // Зарубіжна література в школі. - 2019. - № 19/20. - С. 5-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Уроки--Типологія

   Дидактика

Кл.слова (ненормовані):
типи та види уроків -- структура уроку -- вимоги до уроку
Анотація: Функція та форма організації сучасного уроку в системі особистісно орієнтованого навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

27.


   
    Вища освіта і наука: огляд періодичних видань // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 11. - С. 109-122 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Дидактика--Підручники та посібники


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

28.


   
    Вища освіта і наука: огляд періодичних видань // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 10. - С. 108-120 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Дидактика--Підручники та посібники


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

29.


   
    Вища освіта і наука: огляд періодичних видань // Вища школа. - 2015. - №6. - С. 116-124
ББК 74.48(4Укр)
Рубрики: Вища освіта--Дидактика--Навчально-методична література


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

30.


   
    Вища освіта і наука: огляд періодичних видань / укладачі: Тетяна Бєлоусова, Наталія Кошлякова, Алла Козонущенко // Вища школа. - 2015. - № 7-8. - С. 122-126
Рубрики: Вища освіта--Дидактика--Навчально-методична література


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)