Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дитяча психологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-31 
1.


    Бугайчук, Анастасія.
    Катерина Ясько: "За емоційним інтелектом - майбутнє України" [Текст] / К. Ясько // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 1/2. - С. 4-8
УДК
Рубрики: Дитяча психологія--Емоції
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- дитяча психологія -- вніб 3
Анотація: Емоційний інтелект - це здатність усвідомлювати та розуміти власні почуття й емоції. В статті подається інформація, чому саме за емоційним інтелектом майбутнє України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Варова, Катерина.
    Заколисати недовіру [Текст] / Катерина Варова // Жінка. - 2016. - № 6. - С. 16-17 : ілюстр.
Рубрики: Колискові пісні--Родинне виховання
   Сімейне виховання--Батьки і діти

Кл.слова (ненормовані):
материнська колискова пісня -- дитяча психологія -- вніб 5
Анотація: Про вплив материнської колискової на всю подальшу долю дитини.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Васильева, Н.
    Как поддержать личностное развитие детей двух-трех лет [Текст] / Н. Васильева, М. Полякова // Дошкольное воспитание. - 2009. - №10 . - С. 71-74
ББК 88

Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- дошкільники -- емоції


Дод.точки доступу:
Полякова, М.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Верищагина, Н. В.
    Тест-опросник, оценивающий отношения матери к ребенку первых двух лет жизни [Текст] / Н. В. Верищагина, Е. И. Николаева // Вопросы психологии. - 2009. - N 4. - С. 151-159 . - ISSN 0042-8841
ББК 88

Кл.слова (ненормовані):
вікова психологія -- дитяча психологія


Дод.точки доступу:
Николаева, Е.И.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Волошина, Анна.
    Як говорити з дітьми про інвалідність? [Текст] / Анна Волошина // Дошкільне виховання. - 2024. - № 5. - С. 16-17 : рис.
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Моральне виховання
   Толерантність--Виховання

   Психологія виховання--Дошкільні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
культура толерантності -- люди з інвалідністю -- дошкільне виховання -- особистість дитини -- дитяча психологія -- дошкільники


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Гален, Олександр.
    Глибинна психологія обдарованих дітей [Текст] / Олександр Гален // Дзеркало тижня. - 2018. - № 31. - С. 13
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Дошкільні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- дитяча психологія -- дошкільний вік



Знайти схожі

7.


    Громовий, В.
    Як навчати дітей, які сидять спиною до вчителя? [Текст] / В. Громовий // Завуч (Шкільний світ). - 2011. - № 25. - С. 20-23
Рубрики: Девіантна поведінка--Дитина--Корекція
Кл.слова (ненормовані):
дитина -- дитяча психологія -- мотивація учня


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Журавель, Т. О..
    Буллінг над обдарованими дітьми - актуальна проблема сьогодення [Текст] / Тетяна Олексіївна Журавель, Вікторія Валеріївна Зюзь // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 5. - С. 30-33 : табл.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
   Булінг--Загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
буллінг -- моббінг -- міжособові стосунки -- дитяча психологія -- освітнє середовище -- фактори, які викликають і виключають насильство -- агресія -- обдаровані діти
Анотація: Навчання та розвиток обдарованих дітей вимагаює не тільки розумно побудованого навчального процесу, поглибленого навчання, а й забезпечення сприятливого психологічного клімату в освітньому середовищі. З метою вдосконалення навчально-виховного процесу було порівняно досліджені явища буллінг і моббінг за оцінками школярів, які навчалися у звичайних школах і поступили в медичний ліцей.


Дод.точки доступу:
Зюзь, В. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Заіка, В.
    Психологічна організація індивідуальної освіти та виховання обдарованих дітей [Текст] / В. Заіка, С. Мерцалов // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - N 4. - С. 10-15
УДК
Рубрики: Обдаровані діти
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- індивідуальна освіта -- дитяча психологія


Дод.точки доступу:
Мерцалов, С.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.
88
З-33


    Запорожец, И. Ю.
    Специальная организация игровых пространств как условие оптимизации детско-родительских отношений и формирования эмоционального благополучия дошкольников [Текст] / И. Ю. Запорожец // Мир психологии. - 2009. - N 2. - С. 239-249
ББК 88

Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- емоції -- емоційно-вольові процеси
Анотація: Представлена актуальность проблемы отношений мира взрослых и мира ребенка; Акцентированое внимание на важности развития личности ребенка в дошкоьный период и на его социализацию.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Захарченко, Олена.
    Принципи суб'єктно-об'єктних стосунків у формуванні особистісної обдарованості [Текст] / Олена Захарченко // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 9. - С. 31-32.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- особистісна обдарованість -- дитяча психологія -- суб’єктивно-об’єктивні стосунки -- принципи
Анотація: "З-поміж різноманіття напрямів удосконалення системи освіти в Україні чи не найважливішим є виявлення, освіта і розвиток обдарованих і талановитих дітей. Саме такі діти і є тим інтелектуальним потенціалом, завдяки якому маємо перспективу розвитку генетинчо багатого соціуму. Завдання педагога - розробити індивідуальні програми, створити теплу, емоційно безпечну атмосферу в колективі, знайти з дитиною зворотний зв'язок, поважати особистість, сприяти формуванню позитивної самооцінки учня, поважати його цінності, заоохочувати творчу уяву, стимулювати розвиток розумових процесів вищого рівня та виявляти повагу до індивідуальності учня."


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.
88
К 26


    Карсканова, С. В.
    Психологічне благополуччя виховатиля дошкільного навчального закладу - шлях до успішної релазіації базової програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі" [Текст] / С. В. Карсканова // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - N 11. - С. 60-63
ББК 88

Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- педагогічна психологія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Кирийок, Тетяна.
    "Світ уваги". Розвивальна програма для учнів 1-х класів [Текст] / Т. Кирийок // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 3/4. - С. 4-26. - Бібліогр.: с. 16
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- педагогічна психологія -- вніб 3
Анотація: Щоб оволодіти усіма новими знаннями та навичками, дитині потрібно навчитися керувати своєю увагою, підпорядковувати її своїй волі. А для цього необхідно тренувати здатність бути уважним за допомогою ігор і спеціальних вправ. Автор надає розвивальну програму для учнів 1-х класів, для тренування уваги.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Киричук, Марія.
    Обдарована дитина. Творча активність як основний чинник розвитку [Текст] / М. Киричук // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 1/2. - С. 19-22. - Бібліогр.: с. 22
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади--Творчі здібності
Кл.слова (ненормовані):
творча особистість -- комунікативна активність -- дитяча психологія -- обдаровані діти -- вніб 3
Анотація: Статтю присвячено проблемі творчої активності як основного фактора розвитку обдарованої дитини; висвітлено загальну характеристику та основні компоненти творчої активності особистості; розглянуто комунікативну активність як прояв творчості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Киселев, С. Ю.
    Исследование когнитивных функций у детей с трудностями в понимании логико-грамматических конструкций языка [Текст] / С. Ю. Киселев, Н. Е. Пермякова // Вопросы психологии. - 2009. - N 4. - С. 99-107 . - ISSN 0042-8841
ББК 88

Кл.слова (ненормовані):
нейропсихологія -- медична психологія -- дитяча психологія
Анотація: Нейропсихология индивидуальных различий детей. Специфические расстройства речи. Понимание логико-грамматических конструкций языка.


Дод.точки доступу:
Пермякова, Н.Е.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Князев, Г. Г.
    Биологические асновы трех типов психофизиологического реагирования [Текст] / Г. Г. Князев, Я. Ю. Слободской-Плюснин, А. В. Бочаров // Вопросы психологии. - 2009. - N 5. - С. 93-102 . - ISSN 0042-8841
ББК 88

Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- психофізіологія


Дод.точки доступу:
Слободской-Плюснин, Я.Ю.; Бочаров, А.В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

17.


    Кравчук, О.
    Вчити обдарованих дітей - мистецтво [Текст] / Ольга Кравчук // Початкова школа. - 2013. - № 7. - С. 58.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- обдарованість -- молодші школярі -- дитяча психологія
Анотація: У статті описано шляхи роботи з обдарованими дітьми учителя початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.
88
Л 64


    Литвиненко, І. С.
    Розмова з дитиною про смерть (криза втрати) [Текст] / І. С. Литвиненко // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - N 9. - С. 1-8.
ББК 88

Кл.слова (ненормовані):
ІБВ -- дитяча психологія -- смерть

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Лиховид, Інна.
    Освіта на виріст [Текст] : яких навичок варто зараз навчати школярів, щоби підготувати їх до невідомого майбутнього / Інна Лиховид // День. - 2020. - 18-19 груд. (№ 240/241). - С. 18 : фот.
Рубрики: Середня освіта--Реформування--Україна
Кл.слова (ненормовані):
шкільне виховання -- шкільна освіта -- дитяча психологія -- математичні компетентності -- читацькі компетентності -- пізнавальні компетентності -- компетентнісний підхід
Анотація: Про необхідність розвитку у сучасних школярів таких навичок, як: аналітичне мислення та інновації; розв'язання комплексних проблем; критичне мислення та аналіз; креативність, оригінальність, ініціатива; вміння працювати в команді.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Майданенко, С.
    Обдарованість як соціально-педагогічне явище [Текст] / Світлана Майданенко // Початкова школа. - 2013. - № 3. - С. 36-37. - Бібліогр.: 5 назв.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
дитяча обдарованість -- талант -- природа обдарованості -- обдаровані діти -- дитяча психологія -- Загальноосвітні навчальні заклади
Анотація: У статті розкрито поняття обдарованість, загальна і спеціальна обдарованість, особливості прояву обдарованості. Наведено вимоги до методів навчання обдарованих дітей.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)