Пошуковий запит: (<.>K=дитяча психологія<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Громовий, В. Як навчати дітей, які сидять спиною до вчителя? [Текст] / В. Громовий> // Завуч (Шкільний світ). - 2011. - № 25. - С. 20-23
Рубрики: Девіантна поведінка--Дитина--Корекція Кл.слова (ненормовані): дитина -- дитяча психологія -- мотивація учня
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Рашковська, І. Проблеми обдарованості молодшого школяра [Текст] / Ілона Рашковська> // Початкова школа. - 2016. - № 6. - С. 48-50. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): ОБДАРОВАНІ ДІТИ -- обдарованість -- портрет обдарованого учня -- психосоціальні особливості -- анкета для батьків -- дитяча психологія Анотація: У статті розкрито суть поняття "обдарованість" та на основі аналізу теоретичного і практичного матеріалу створено портрет обдарованого учня. Подано анкету для батьків обдарованої дитини.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Бугайчук, Анастасія. Катерина Ясько: "За емоційним інтелектом - майбутнє України" [Текст] / К. Ясько> // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 1/2. - С. 4-8
Рубрики: Дитяча психологія--Емоції Кл.слова (ненормовані): емоційний інтелект -- дитяча психологія -- вніб 3 Анотація: Емоційний інтелект - це здатність усвідомлювати та розуміти власні почуття й емоції. В статті подається інформація, чому саме за емоційним інтелектом майбутнє України.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Кирийок, Тетяна. "Світ уваги". Розвивальна програма для учнів 1-х класів [Текст] / Т. Кирийок> // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 3/4. - С. 4-26. - Бібліогр.: с. 16
Рубрики: Педагогічна психологія--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- педагогічна психологія -- вніб 3 Анотація: Щоб оволодіти усіма новими знаннями та навичками, дитині потрібно навчитися керувати своєю увагою, підпорядковувати її своїй волі. А для цього необхідно тренувати здатність бути уважним за допомогою ігор і спеціальних вправ. Автор надає розвивальну програму для учнів 1-х класів, для тренування уваги.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Журавель, Т. О.. Буллінг над обдарованими дітьми - актуальна проблема сьогодення [Текст] / Тетяна Олексіївна Журавель, Вікторія Валеріївна Зюзь> // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 5. - С. 30-33 : табл.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Булінг--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): буллінг -- моббінг -- міжособові стосунки -- дитяча психологія -- освітнє середовище -- фактори, які викликають і виключають насильство -- агресія -- обдаровані діти Анотація: Навчання та розвиток обдарованих дітей вимагаює не тільки розумно побудованого навчального процесу, поглибленого навчання, а й забезпечення сприятливого психологічного клімату в освітньому середовищі. З метою вдосконалення навчально-виховного процесу було порівняно досліджені явища буллінг і моббінг за оцінками школярів, які навчалися у звичайних школах і поступили в медичний ліцей.
Дод.точки доступу: Зюзь, В. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Мандренко, Олена Запобігання насильству в сім'ї [Текст] / Олена Мандренко> // Психолог (Шкільний світ). - 2013. - № 24. - С. 25-29. - Бібліогр.: с. 29
Рубрики: Психологія сім'ї Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- сімейне насильство -- соціальні групи -- психопрофілактика Анотація: Сьогодні дуже часто ми чуємо про те, що насильство в сім'ї не повинно бути. Проте на слуху також випадки жорстоко ставлення чоловіка до жінки, батька до дітей. Найприкріше те, що сімейне насильство виходить за межі дому: діти, які потерпають від суворих батьків, безжально ставляться до своїх однолітків.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Шевченко, Оксана. Організація роботи школи з обдарованими учнями [Текст] / О. Шевченко> // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 3/4. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- педагогічна психологія -- обдаровані діти -- вніб 3
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Савченко, Юліана. Психолого-педагогічний супровід обдарованої дитини підліткового віку у професійному та особистісному самовизначенні [Текст] / Ю. Савченко> // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 12. - С. 13-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- підлітковий вік -- професійне самовизначення -- особистісне самовизначення -- дитяча психологія -- виховання -- психолого-педагогічний супровід
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Лиховид, Інна. Освіта на виріст [Текст] : яких навичок варто зараз навчати школярів, щоби підготувати їх до невідомого майбутнього / Інна Лиховид> // День. - 2020. - 18-19 груд. (№ 240/241). - С. 18 : фот.
Рубрики: Середня освіта--Реформування--Україна Кл.слова (ненормовані): шкільне виховання -- шкільна освіта -- дитяча психологія -- математичні компетентності -- читацькі компетентності -- пізнавальні компетентності -- компетентнісний підхід Анотація: Про необхідність розвитку у сучасних школярів таких навичок, як: аналітичне мислення та інновації; розв'язання комплексних проблем; критичне мислення та аналіз; креативність, оригінальність, ініціатива; вміння працювати в команді.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Пасічна, Анастасія. "Погано вчитимешся - у двірники підеш" [Текст] : як говорити про професії з дитиною, і як не треба / Анастасія Пасічна> // Україна молода. - 2020. - 10 листоп. (№ 109). - С. 7 : фот.
Рубрики: Профорієнтація Сімейне виховання Кл.слова (ненормовані): професійний вибір -- дитяча психологія -- педагогічна психологія -- батьки і діти
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Волошина, Анна. Як говорити з дітьми про інвалідність? [Текст] / Анна Волошина> // Дошкільне виховання. - 2024. - № 5. - С. 16-17 : рис.
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Моральне виховання Толерантність--Виховання Психологія виховання--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): культура толерантності -- люди з інвалідністю -- дошкільне виховання -- особистість дитини -- дитяча психологія -- дошкільники
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Варова, Катерина. Заколисати недовіру [Текст] / Катерина Варова> // Жінка. - 2016. - № 6. - С. 16-17 : ілюстр.
Рубрики: Колискові пісні--Родинне виховання Сімейне виховання--Батьки і діти Кл.слова (ненормовані): материнська колискова пісня -- дитяча психологія -- вніб 5 Анотація: Про вплив материнської колискової на всю подальшу долю дитини.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Гален, Олександр. Глибинна психологія обдарованих дітей [Текст] / Олександр Гален> // Дзеркало тижня. - 2018. - № 31. - С. 13
Рубрики: Обдаровані діти--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- дитяча психологія -- дошкільний вік
Знайти схожі
|
>14.
|
Киричук, Марія. Обдарована дитина. Творча активність як основний чинник розвитку [Текст] / М. Киричук> // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 1/2. - С. 19-22. - Бібліогр.: с. 22
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади--Творчі здібності Кл.слова (ненормовані): творча особистість -- комунікативна активність -- дитяча психологія -- обдаровані діти -- вніб 3 Анотація: Статтю присвячено проблемі творчої активності як основного фактора розвитку обдарованої дитини; висвітлено загальну характеристику та основні компоненти творчої активності особистості; розглянуто комунікативну активність як прояв творчості.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Захарченко, Олена. Принципи суб'єктно-об'єктних стосунків у формуванні особистісної обдарованості [Текст] / Олена Захарченко> // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 9. - С. 31-32.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- особистісна обдарованість -- дитяча психологія -- суб’єктивно-об’єктивні стосунки -- принципи Анотація: "З-поміж різноманіття напрямів удосконалення системи освіти в Україні чи не найважливішим є виявлення, освіта і розвиток обдарованих і талановитих дітей. Саме такі діти і є тим інтелектуальним потенціалом, завдяки якому маємо перспективу розвитку генетинчо багатого соціуму. Завдання педагога - розробити індивідуальні програми, створити теплу, емоційно безпечну атмосферу в колективі, знайти з дитиною зворотний зв'язок, поважати особистість, сприяти формуванню позитивної самооцінки учня, поважати його цінності, заоохочувати творчу уяву, стимулювати розвиток розумових процесів вищого рівня та виявляти повагу до індивідуальності учня."
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Титарчук, Олена. Обдарована дитина. Що потрібно знати батькам і педагогам [Текст] / О. Титарчук> // Шкільний світ. - 2019. - № 8. - С. 15-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- дитяча психологія -- творчий потенціал -- особистість
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВМ (1) Вільні: ВМ (1)
Знайти схожі
|
>17.
| 88 К 26
Карсканова, С. В. Психологічне благополуччя виховатиля дошкільного навчального закладу - шлях до успішної релазіації базової програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі" [Текст] / С. В. Карсканова> // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - N 11. - С. 60-63
ББК 88
Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- педагогічна психологія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Киселев, С. Ю. Исследование когнитивных функций у детей с трудностями в понимании логико-грамматических конструкций языка [Текст] / С. Ю. Киселев, Н. Е. Пермякова> // Вопросы психологии. - 2009. - N 4. - С. 99-107
. - ISSN 0042-8841ББК 88
Кл.слова (ненормовані): нейропсихологія -- медична психологія -- дитяча психологія Анотація: Нейропсихология индивидуальных различий детей. Специфические расстройства речи. Понимание логико-грамматических конструкций языка.
Дод.точки доступу: Пермякова, Н.Е. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Князев, Г. Г. Биологические асновы трех типов психофизиологического реагирования [Текст] / Г. Г. Князев, Я. Ю. Слободской-Плюснин, А. В. Бочаров> // Вопросы психологии. - 2009. - N 5. - С. 93-102
. - ISSN 0042-8841ББК 88
Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- психофізіологія
Дод.точки доступу: Слободской-Плюснин, Я.Ю.; Бочаров, А.В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>20.
| 88 З-33
Запорожец, И. Ю. Специальная организация игровых пространств как условие оптимизации детско-родительских отношений и формирования эмоционального благополучия дошкольников [Текст] / И. Ю. Запорожец> // Мир психологии. - 2009. - N 2. - С. 239-249
ББК 88
Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- емоції -- емоційно-вольові процеси Анотація: Представлена актуальность проблемы отношений мира взрослых и мира ребенка; Акцентированое внимание на важности развития личности ребенка в дошкоьный период и на его социализацию.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|