Пошуковий запит: (<.>K=диференціація навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
| Сидяченко Е.Н. Проектирование учебного процеса по иностранному языку на диагностической основе/Е.Н. Сидяченко // Иностранные языки в школе, 2011. т.№ 7.-С.45-48
|
>2.
| Мерзляк А. Про нові книжки для семикласників/А. Мерзляк, В. Полонський, М. Якір // Математика (Шкільний світ), 2015. т.№ 13.-С.14-16
|
>3.
| Олійник Перевірка якості знань старшокласників з морфології української мови на профільному рівні в умовах дистанційного навчання/Алла Олійник // Українська мова і література в школі, 2020. т.№ 5 (верес.- жовт.).-С.7-9
|
>4.
| Кучеренко Ірина Концепції особистісно орієнтованої технології уроку рідної мови/Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі, 2017,N № 3.-С.25-31
|
>5.
| Короленко Лілія Діяльність психологічної служби ПТО/Лілія Короленко // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 24.-С.4-6
|
>6.
| Цвященок П. ІКТ на уроках та в позаурочний час/П. Цвященок // Біологія (Шкільний світ), 2017. т.№ 22.-С.4-7
|
>7.
| Шаран О. Ідея профілізації в системі шкільної математичної освіти/Олександра Шаран // Математика в школі, 2011. т.№ 5.-С.37-40
|
|