Пошуковий запит: (<.>K=домашнє завдання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Тихончик Ю. Ой, який чудовий я ! Проект взаємодії з дітьми молодшої групи/Ю. Тихончик, Л. Розуменко // Палітра педагога, 2016. т.№ 6.-С.18-21
|
>2.
| Максименко І.О. Його величність урок. Засідання школи молодого спеціаліста/І. О. Максименко, С. С. Ручко // Педагогічна майстерня, 2015. т.№ 4.-С.7-13
|
>3.
| Ільницька І. М. Самоорганізація дитини й основи правильного виховання/І. М. Ільницька // Безпека життєдіяльності, 2020. т.№ 9.-С.16-18
|
>4.
| Антропова Н. Тестові завдання для перевірки знань із фізкультури, 6-й клас/Наталя Антропова // Здоров'я та фізична культура (Шкільний світ), 2012. т.№ 7.-С.17-20
|
>5.
| Гутарук Н. Exam Srategy: Reading. How to complete the Tasks Successfuly/Н. Гутарук // Іноземні мови в сучасній школі, 2013. т.№ 2.-С.55-56
|
>6.
| Корчажкина О. М. Симуляционные задания для интерактивной доски при работе над иноязычными литературными произведениями/О. М. Корчажкина // Иностранные языки в школе, 2012. т.№ 7.-С.20-25
|
>7.
| Назарова Т. А. Работа по теме "Die familie. Ich will dich unbedingt verstehen"/Т. А. Назарова // Иностранные языки в школе, 2013,N N 10.-С.36-40
|
>8.
| Уманська Тамара Особливості вивчення оповідання Бориса Грінченка "Каторжна"/Тамара Уманська // Українська мова та література (Шкільний світ), 2013. т.N 22.-С.20-24
|
>9.
| Домашич Правильна організація домашнього завдання/Мирослава Домашич // Завуч (Шкільний світ), 2017. т.№ 2.-С.17-25
|
|