Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дослідження ринку<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клецковская И.
Назва : Ресторанный маркетинг
Місце публікування : Гостиничный и ресторанный бизнес. - 2012. - № 2. - С. 70-73 (Шифр -635346/2012/2)
Предметні рубрики: Ресторани-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): брендинг--навчання персоналу--дослідження ринку
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клименко С. Є.
Назва : Теоретичні основи побудови концепції інноваційного розвитку економіки України, заснованої на приватно-державному партнерстві
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 3. - С. 31-37: рис., табл. (Шифр Д399617/2012/3)
Примітки : Бібліогр.: с. 36
Предметні рубрики: Економіка України-- Інноваційний розвиток-- Проблеми і перспективи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дослідження ринку--інновація--інноваційний проект--конкурентоспроможність--реструктуризація--стратегічне планувння--технологія
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Бобовников, Андрій
Назва : Цілі вихідних дзвінків
Місце публікування : Приватний підприємець. - 2015. - № 17. - С. 39-40 (Шифр П628280/2015/17)
Предметні рубрики: Менеджмент
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): результат--ефективність--реалізація товарів і послуг--установлення контактів--дослідження ринку
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Миттал, Викас
Назва : Маркетинговые исследования увеличивают доходы компаний тремя путями
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2017. - № 4. - С. 59-62: ил. (Шифр М636468/2017/4)
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дослідження ринку--інвестиції в аналітику--рентабельність активів--стратегічне планування--об'єм кредитів і депозитів--маркетингові комунікації
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)