Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=дослідницькі завдання<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Омельчук, Сергій
.
Дослідження-моделювання як провідний прийом дослідницького навчання української мови в старшій школі [Текст] / Сергій Омельчук> // Українська мова і література в школах України. - 2019. -
№ 7/8
. - С. 17-21.
Рубрики:
Українська мова--Методика
Кл.слова (ненормовані):
дослідницькі завдання
--
навчальне дослідження
--
дослідження-моделювання
--
дослідницький підхід
--
вивчення української мови
Анотація:
На матеріалі вивчення української мови в старших класах запропоновано
дослідницькі завдання
на моделювання, метою яких є дослідження мовних одиниць на підставі побудови й вивчення моделей. Обов'язковою умовою успішного моделювання мовних одиниць на основі певного матеріалу є така організація вивчення мови, за якої учні не лише розуміють і засвоюють лінгвістичну сутність окремих фактів і явищ граматичної будови, а й здобувають знання про їхні функційні особливості, семантично-стилістичну роль у контексті та набувають практичних умінь і навичок.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Омельчук, Сергій
.
Формуємо лексикографічну компетентність сучасного учня старшої школи на засадах дослідницького підходу : на матеріалі вивчення лексикографії в 10 класі [Текст] / Сергій Омельчук> // Українська мова і література в школах України. - 2018. -
№ 5
. - С. 26-33.
Рубрики:
Українська мова--Вивчення лексики
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєво-комунікативний дидактичний матеріал
--
дослідницькі завдання
--
навчальне дослідження
--
лексикографія
--
словник
--
словник on-line
Анотація:
На матеріалі вивчення лексикографії в 10 класі запропоновано
дослідницькі завдання
, що враховують сьогодення, у якому живуть підлітки, і потреби, котрі ставить перед ними теперішній світ.
Дослідницькі завдання
дібрані за принципом життєвої доцільності й функційності, відповідають можливостям і зацікавленням десятикласників, спрямовані передовсім на практичне застосування знань не лише в стандартних для учнів ситуаціях, а й у нестандартних (нетипових).
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Омельчук, С.
Дослідницькі завдання
з мови як ефективний засіб формування компетентного мовця [Текст] : на матеріалі вивчення розділу "Пряма й непряма мова" в 9 класі / Сергій Омельчук> // Українська мова і література в школах України. - 2017. -
№ 6
. - С. 8-11.
Рубрики:
Українська мова--Практичні методи
Українська мова--Способи передачі мови
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєво-комунікативний дидактичний матеріал
--
дослідницькі завдання
--
навчальне дослідження
--
текст
--
пряма й непряма мова
Анотація:
На матеріалі вивчення розділу "Пряма й непряма мова" в 9 класі запропоновано
дослідницькі завдання
, що враховують сьогодення, у якому живуть діти, і потреби, котрі ставить перед ними теперішній світ. Ці завдання дібрані за принципом життєвої доцільності й функційності, відповідно до можливостей і зацікавлень дев'ятикласників, спрямовані передусім на практичне застосування знань не лише в стандартних для учнів ситуаціях, а й у нестандартних (нетипових).
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Мошура, Оксана
.
Пошуково-дослідницькі методи навчання біології [Текст] / О. Мошура> // Біологія (Шкільний світ). - 2016. -
№ 13
. - С. 4-9. - Бібліогр.: с. 8
Рубрики:
Біологія--Методика викладання--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
наукові технології
--
творчі здібності особистості
--
пізнавальна діяльність
--
репродуктивне навчання
--
творче завдання
--
дослідницькі завдання
--
стимулювання процесів мислення
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Омельчук, С.
Дієслова у формулюваннях умови дослідницьких завдань з морфології української мови [Текст] / Сергій Омельчук> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. -
№ 2
. - С. 13-17. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК
81.411.1
Рубрики:
Українська мова--Морфологія--Дієслово--Методика
Кл.слова (ненормовані):
дієслово мислення
--
прямий додаток
--
рівні когнітивної (пізнавальної) сфери
--
когнітивний домен
--
дослідницькі завдання
Анотація:
Статтю присвячено вивченню сутнісних характеристик дієслів у структурі формулювань умови дослідницьких завдань із морфології української мови з урахуванням рівнів когнітивної (пізнавальної) сфери. За допомогою цієї умови формулюють мету й предмет дослідження учнів, моделюють творчу (проблемну) ситуацію, розв'язання якої сприяє активному опануванню граматичного матеріалу, розвитку мисленнєвих здібностей учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)