Пошуковий запит: (<.>K=дошкільники<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 140
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Кутиркін А. Правове виховання дітей дошкільного віку/А. Кутиркін // Право України, 2009. т.№ 4.-С.164-169
|
>2.
| Грушко О. Плекаймо критичність мислення /О. Грушко // Дошкільне виховання, 2009. т.№ 3.-С.9-11
|
>3.
| Еманова Л. Орігамі для любої мами/Л. Еманова // Дошкільне виховання, 2009. т.№ 2.-С.29-30
|
>4.
| Лыкова И. Я леплю свою игрушку/И. Лыкова // Дошкольное воспитание, 2009. т.№ 1.-С.62-67
|
>5.
| Васильева Н. Как поддержать личностное развитие детей двух-трех лет/Н. Васильева, М. Полякова // Дошкольное воспитание, 2009. т.№10 .-С.71-74
|
>6.
| Горбунова Н.В. Кореляція порушення психомоторики з порушенням мовлення дітей старшого дошкільного віку/Н. В. Горбунова // Гуманітарні науки. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 2.-С.29-31
|
>7.
| Белова Е.С. Особенности общения и эмоционально-личностного развития дошкольников с высоким творческим потенциалом /Е. С. Белова, Е. И. Щебланова // Вопросы психологии, 2010. т.№6 .-С.14-23
|
>8.
| Бороздина Л.В. "Триада риска" в онтогенезе/Л. В. Бороздина, О. В. Пукинска // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2010,N N 6.-С.24-32.
|
>9.
| Ватаманюк Г. Тематичні заняття з музики у 1 класі/Галина Ватаманюк // Початкова школа, 2011. т.№ 6.-С.21-24
|
>10.
| Портницька Н. Ф. Від наслідування до творчості/Н. Ф. Портницька // Практична психологія та соціальна робота, 2011. т.№ 8.-С.59-68
|
>11.
| Про забезпечення взаємодії в освітній роботі з дітьми старшого дошкільного і молодшого шкільного віку : інструктивно-методичні рекомендації : № 1/9-634 від 19.08.2011 // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України, 2011. т.№ 25/26/27.-С.5-9
|
>12.
| Терещенко М. В. Психологічні особливості когнітивної та поведінкової складової образу сім‘ї дощкільників/М. В. Терещенко // Практична психологія та соціальна робота, 2012. т.№ 11.-С.30-37
|
>13.
| Поуль В. С. Методика навчання старших дошкільників побудові мовленнєвих висловлювань як умови їхнього вольового розвитку/В. С. Поуль // Практична психологія та соціальна робота, 2013. т.№ 12
|
>14.
| Коваленко О. Деякі теоретичні питання ідентифікації здібних і обдарованих дітей старшого дошкільного віку/О. Коваленко // Рідна школа, 2013. т.№ 10.-С.24-27
|
>15.
| Тименко Театралізована дизайн-діяльність/Володимир Тименко // Дошкільне виховання, 2014. т.№ 1.-С.10-14
|
>16.
| Коваленко Краса дивовижна сніжинки розтопить у серці крижинки. Інтегроване заняття для старших дошкільнят/Ольга Коваленко, Світлана Руденко, Оксана Кліманова // Дошкільне виховання, 2014. т.№ 1.-С.32-34
|
>17.
| Фортунатова Театр - це школа життя для дошкільників/Марина Фортунатова // Методична скарбничка вихователя, 2015. т.№ 4.-С.4-21
|
>18.
| Фортунатова Підіймаємося сходинками до чарівного театру: творчий проект/Марина Фортунатова // Методична скарбничка вихователя, 2015. т.№ 4.-С.31-37
|
>19.
| Тертишна Це - диво театр/Наталія Тертишна // Методична скарбничка вихователя, 2015. т.№ 4.-С.38-42
|
>20.
| Фортунатова Роль батьків у залученні дитини до яскравого світу театрального мистецтва/Марина Фортунатова // Методична скарбничка вихователя, 2015. т.№ 4.-С.43-45
|
|
|