Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=діти з особливими освітніми потребами<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-24 
1.

Рябіч Інна Практичні поради вчителю, який працює в класі з інклюзивним навчанням/Інна Рябіч, Вікторія Мединська, Наталія Концероп'ятова // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2012. т.№ 12.-С.27-29
2.

Топалова Інна Соціально-психологічна допомога дітям з особливими освітніми потребами/Інна Топалова // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2012. т.№ 12.-С.34-36
3.

Ро Алла Корекційно-розвивальна робота в ДНЗ/Алла Ро // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2012. т.№ 12.-С.37-38
4.

Кальченко Інна Реалізація моделі інклюзивного навчання в системі загальноосвітнього простору/Інна Кальченко, Тетяна Бикова // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2012. т.№ 12.-С.39-44
5.

Скриниченко Олена Корекційна робота з аутичними дітьми/Олена Скриниченко // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2012. т.№ 12.-С.50-51
6.

Бабаніна Світлана Активізація пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами/Світлана Бабаніна // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2012. т.№ 12.-С.54-57
7.

Луценко І. Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні/Інна Луценко // Початкова школа, 2017. т.№ 3.-С.53-56
8.

Авдусенко Цінності інклюзивної освіти/Людмила Авдусенко // Початкова школа, 2018. т.№ 2.-С.61
9.

Державний стандарт початкової освіти // Завуч (Шкільний світ), 2018. т.№ 8.-С.4-11
10.

Живемо за новим законом ["Про освіту"]. Вивчаємо і реалізуємо основні положення/підгот. Жанна Сташко // Завуч (Шкільний світ), 2018. т.№ 16.-С.4-12
11.

Барабаш Ольга Ритм, музика і рух плекають тіло й дух : музично-ритмічне виховання за системою Е. Жака-Далькроза/Ольга Барабаш // Дошкільне виховання, 2018,N № 10.-С.29-31
12.

Базилівська Тетяна "Я розмалюю житття" : тренінг з використання арт-терапії для батьків дітей з особливими освітніми потребами/Тетяна Базилівська, Оксана Германюк // Дошкільне виховання, 2018,N № 10.-С.26-28
13.

Байтемірова Робота в інклюзивних класах/Наталія Байтемірова // Освіта України, 2019. т.6 трав. (№ 18).-С.7
14.

Четверікова Інклюзивний клас у закладі загальної середньої освіти/Наталія Четверікова // Завуч (Шкільний світ), 2019. т.№ 7 (лип.).-С.10-23
15.

Що можна зробити для особливого учня?/підгот. Жанна Сташко // Завуч (Шкільний світ), 2019. т.№ 7 (лип.).-С.68-70
16.

Карповська І. П. Комплекс корекційних вправ та ігор з піском/І. П. Карповська // Педагогічна майстерня, 2019. т.№ 11.-С.37-39
17.

8 експертів про важливе: як зробити українські школи інклюзивними?/Стефанія Алішаускєнє [та ін.] // Директор школи (Шкільний світ), 2020. т.№ 1 (січ.).-С.8-10
18.

Дерев'янко О. О. Компетентнісне навчання - шлях до успіху молодшого школяра з порушеннями зору/О. О. Дерев'янко // Педагогічна майстерня, 2020. т.№ 2.-С.28-32
19.

Кисельова Розвиток тактовної взаємодії/Ольга Кисельова // Психолог (Шкільний світ), 2020. т.№ 5 (трав.).-С.64-69
20.

Косаренко О. В. Особливості психодіагностичної роботи практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами/О. В. Косаренко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 6 (черв.).-С.2-3
 1-20    21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)