Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=діти з особливими освітніми потребами<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-24 
1.


   
    Державний стандарт початкової освіти [Текст] // Завуч (Шкільний світ). - 2018. - № 8. - С. 4-11. - Зміст: Вимоги до обов'язкових результатів навчання здобувачів освіти ; Базовий навчальний план початкової освіти
Рубрики: Початкова освіта--Державний стандарт--Україна
Кл.слова (ненормовані):
результати навчання -- здобувачі освіти -- навчальний план -- українська мова навчання -- мова національних меншин -- діти з особливими освітніми потребами -- заклади загальної середньої освіти -- спеціальні заклади (класи)
Анотація: Цей Державний стандарт є основою для розроблення закладами загальної середньої освіти освітніх програм. Початкова освіта має такі цикли, як 1-2 і 3-4 класи.



Знайти схожі

2.


   
    Живемо за новим законом ["Про освіту"]. Вивчаємо і реалізуємо основні положення [Текст] / підгот. Жанна Сташко // Завуч (Шкільний світ). - 2018. - № 16. - С. 4-12
Рубрики: Освіта--Законодавство України
Кл.слова (ненормовані):
термінологічні зміни -- якість освіти -- діти з особливими освітніми потребами -- ліцензування освітньої діяльності -- атестація закладів освіти -- управління закладом освіти


Дод.точки доступу:
Сташко, Жанна \підгот.\


Знайти схожі

3.


    Четверікова, Наталія.
    Інклюзивний клас у закладі загальної середньої освіти [Текст] / Наталія Четверікова // Завуч (Шкільний світ). - 2019. - № 7 (лип.). - С. 10-23
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- діти з інвалідністю -- інклюзивне навчання



Знайти схожі

4.


   
    Що можна зробити для особливого учня? [Текст] : поради для вчителя, який працює в інклюзивному класі / підгот. Жанна Сташко // Завуч (Шкільний світ). - 2019. - № 7 (лип.). - С. 68-70
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
учні з інвалідністю -- особливі учні -- діти з особливими освітніми потребами


Дод.точки доступу:
Сташко, Жанна \підгот.\


Знайти схожі

5.


   
    8 експертів про важливе: як зробити українські школи інклюзивними? [Текст] / Стефанія Алішаускєнє [та ін.] // Директор школи (Шкільний світ). - 2020. - № 1 (січ.). - С. 8-10
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
вчитель-дефектолог -- тифлопедагог -- корекційно-розвивальні послуги -- освітні хаби -- діти з особливими освітніми потребами


Дод.точки доступу:
Алішаускєнє, Стефанія; Кукуруза, Ганна; Балух, Анна; Хіврич, Валентина; Мандзій, Любомира; Баран, Григорій; Софій, Наталія; Колупаєва, Алла

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Карповська, І. П.
    Комплекс корекційних вправ та ігор з піском [Текст] : для дітей старшого дошкільного віку з особливими освітніми потребами / І. П. Карповська // Педагогічна майстерня. - 2019. - № 11. - С. 37-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади

   Діти з вадами розвитку

   Ігрові форми навчання

Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- дошкільний вік -- корекційні ігри -- ігри-вправи з піском


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Дерев'янко, О. О.
    Компетентнісне навчання - шлях до успіху молодшого школяра з порушеннями зору [Текст] / О. О. Дерев'янко // Педагогічна майстерня. - 2020. - № 2. - С. 28-32 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - Початок. - 2020. - № 1
Рубрики: Діти з порушенням зору--Корекційно-розвивальні заняття
   Інклюзивна освіта

   Методи навчання--Інтерактивні методи навчання

   Тифлопедагогіка

   Початкова освіта

Кл.слова (ненормовані):
реджіо-педагогіка -- діти з вадами розвитку -- діти з особливими освітніми потребами -- проблемно-ситуативні методи навчання -- пошукові методи навчання -- молодші школярі -- мультисенсорне навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Філончук, З. В.
    Закохана у рідний край [Текст] : [про Тетяну Петрівну Кундис] / З. В. Філончук // Географія та економіка в рідній школі. - 2020. - № 3. - С. 8-9.
Рубрики: Географія--Досвід
Кл.слова (ненормовані):
учителька географії -- методика викладання -- краєзнавчий принцип навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- діти зі зниженим слухом
Анотація: Представлено досвід учителя географії, спеціаліста вищої категорії Херсонського загальноосвітнього навчально-виховного комплексу № 48 Херсонської міської ради Тетяни Петрівни Кундис, на думку якої, одним із дієвих засобів реалізації компетентнісного підходу є краєзнавчий принцип навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Якубенко, Олена.
    Розробки уроків відповідно до нозології дитини з ООП (навчання грамоти, математика, "Я досліджую світ" за програмою О. Я. Савченко) [Текст] / Олена Якубенко // Початкова школа. - 2020. - № 11/12. - С. 49-53.
Рубрики: Освіта--Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- інклюзивне навчання -- навчання грамоти -- математика -- Я досліджую світ, курс -- звуки -- числа -- особиста гігієна -- охайність -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті представлено розробки уроків з навчання грамоти, математики, інтегрованого курсу "Я досліджую світ" для дітей з особливими освітніми потребами у 1 інклюзивному класі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Семко, Ольга.
    6 міфів про інклюзію. Чого не варто боятися та обговорювати [Text] / О. Семко // Німецька мова в школі. - 2019. - № 10. - S8-9
Рубрики: Освіта
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
інклюзія -- діти з особливими освітніми потребами -- інклюзивний клас -- інклюзивне навчння


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

11.


    Кисельова, Ольга.
    Розвиток тактовної взаємодії [Текст] : особливості роботи психолога з інклюзивними дітьми / Ольга Кисельова // Психолог (Шкільний світ). - 2020. - № 5 (трав.). - С. 64-69 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Діти з патологічними відхиленнями--Прикладна психологія
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- психологія навчання -- вніб 3


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Косаренко, О. В.
    Особливості психодіагностичної роботи практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами [Текст] / О. В. Косаренко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 6 (черв.). - С. 2-3
Рубрики: Педагогічна психодіагностика
   Практична психологія--Психологічна корекція-- Психотехніки

   Діти з вадами розвитку--Психологічна допомога

Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- психодіагностика дітей -- дошкільний вік


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Косаренко, О. В.
    Підвищення продуктивної взаємодії педагогів із дітьми з особливими освітніми потребами в сучасних умовах [Текст] / О. В. Косаренко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 7 (лип.). - С. 26-31
Рубрики: Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади
   Педагогічна психологія--Психологія педагогічної діяльності--Практична психологія

   Психотренінг

Кл.слова (ненормовані):
взаємодія педагогів -- діти з особливими освітніми потребами -- дошкільні навчальні заклади
Анотація: Тренінг для працівників дошкільної освіти, які працюють із дітьми з особливими освітніми потребами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Кальченко, Інна
    Реалізація моделі інклюзивного навчання в системі загальноосвітнього простору [Текст] / Інна Кальченко, Тетяна Бикова // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. - № 12. - С. 39-44. - Бібліогр.: с. 44
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
діти-інваліди -- діти з особливими освітніми потребами -- корекційна педагогіка -- інклюзивне навчання -- Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта


Дод.точки доступу:
Бикова, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Скриниченко, Олена
    Корекційна робота з аутичними дітьми [Текст] / Олена Скриниченко // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. - № 12. - С. 50-51. - Бібліогр.: с. 51
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
діти-інваліди -- діти з особливими освітніми потребами -- корекційна педагогіка -- інклюзивне навчання -- Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Ро, Алла
    Корекційно-розвивальна робота в ДНЗ [Текст] / Алла Ро // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. - № 12. - С. 37-38
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
діти-інваліди -- корекційгна педагогіка -- діти з особливими освітніми потребами -- інклюзивне навчання -- Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Рябіч, Інна
    Практичні поради вчителю, який працює в класі з інклюзивним навчанням [Текст] / Інна Рябіч, Вікторія Мединська, Наталія Концероп'ятова // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. - № 12. - С. 27-29
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
діти-інваліди -- корекційні програми -- діти з особливими освітніми потребами -- інклюзивне навчання -- Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта


Дод.точки доступу:
Мединська, Вікторія; Концероп'ятова, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Топалова, Інна
    Соціально-психологічна допомога дітям з особливими освітніми потребами [Текст] / Інна Топалова // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. - № 12. - С. 34-36
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
діти-інваліди -- діти з особливими освітніми потребами -- Корекційна педагогіка -- інклюзивне навчання -- Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Бабаніна, Світлана
    Активізація пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Світлана Бабаніна // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. - № 12. - С. 54-57. - Бібліогр.: с. 57
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
діти інваліди -- діти з особливими освітніми потребами -- корекційна педагогіка -- інклюзивне навчання -- Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Базилівська, Тетяна
    "Я розмалюю житття" : тренінг з використання арт-терапії для батьків дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Тетяна Базилівська, Оксана Германюк // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 26-28
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Робота з батьками
   Дошкільне виховання--Робота з батьками--Ігрові форми і методи

Кл.слова (ненормовані):
психологічний клімат -- творчість -- арт-терапія -- діти з особливими освітніми потребами
Анотація: Подано тренінг з використанням арт-терапії для батьків дітей з особливими освітніми потребами. Мета його - дати батькам знання про арт-терапію як метод розвитку творчих здібностей дітей; розширити знання про використання нетрадиційних технік малювання для створення композицій; підвищувати рівень психолого-педагогічної культури батьків, спонукати їх до самоаналізу; сприяти зближенню малят і батьків, сімей вихованців і дошкільного закладу.


Дод.точки доступу:
Германюк, Оксана

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)