Пошуковий запит: (<.>K=діти з порушенням зору<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
>1.
| Мізіна Н. Л. Музична математика. Конспект бінарно-інтегрованого заняття з пріоритетом логіко-математичної і музичної діяльності для дітей старшого дошкільного віку з вадами зору/Н. Л. Мізіна, Т. С. Клековкіна // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота, 2017,N N 12 (грудень).-С.13-19
|
>2.
| Коновалова М. В. Поради вчителеві, у класі якого навчається дитина з особливими освітніми потребами/М. В. Коновалова, О. П. Семиволос // Фізичне виховання в школах України, 2019. т.№ 2.-С.12-16.
|
>3.
| Дружинина Л. Дошкольники, имеющие нарушения зрения. Индивидуальная работа по развитию ориентировки в пространстве в условиях общеобразовательной группы/Л. Дружинина // Дошкольное воспитание, 2011. т.№ 9.-С.104-107
|
>4.
| Дерев'янко О. О. Компетентнісне навчання - шлях до успіху молодшого школяра з порушеннями зору/О. О. Дерев'янко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 5 (трав.).-С.10-15
|
>5.
| Гребеник Л. І. Основні підходи до організації занять з соціально-побутового орієнтування в початковій школі з дітьми з вадами зору/Л. І. Гребеник, Н. В. Щолокова // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота, 2017,N N 10 (жовтень).-С.8-10
|
>6.
| Бобух О. Г. "Чарівна майстерня". Корекційно-розвивальне заняття для дітей 5 року життя з вадами зору/О. Г. Бобух // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота, 2017,N N 10 (жовтень).-С.18-20
|
|