Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=діти з порушенням зору<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Мізіна, Н. Л.
    Музична математика. Конспект бінарно-інтегрованого заняття з пріоритетом логіко-математичної і музичної діяльності для дітей старшого дошкільного віку з вадами зору [Текст] / Н. Л. Мізіна, Т. С. Клековкіна // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 12 (грудень). - С. 13-19
Рубрики: Діти з порушенням зору--Бінарні уроки--Математика--Музика
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти з порушенням зору -- Інклюзивна освіта
Анотація: План-конспект уроку. Програмовий зміст: Закріпити знання про склад числа з двох менших, знання цифр від 1 до 7, вправляти в порядковій та кількісній лічбі, в умінні розв’язувати логічні задачі, називати геометричні фігури, формувати вміння знаходити предмети, які їх нагадують. Познайомити дітей з поняттям «фрактали», формувати навички викладання фрактальних зображень за допомогою паличок Кюінезера. Вчити емоційно відгукуватись на музику різного характеру. Закріпити знання дітей про музичні поняття, назви нот, нотний стан, ритм, ноти, мелодія. Розвивати пам’ять, логічне мислення, увагу, дрібну моторику рук, зв’язне мовлення, творчість, вміння уважно слухати музичний твір, розрізняти темпи, характери творів; розвивати виконавські здібності; продовжувати вчити співати природнім голосом, без напруги.


Дод.точки доступу:
Клековкіна, Т. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Коновалова, М. В.
    Поради вчителеві, у класі якого навчається дитина з особливими освітніми потребами [Текст] / М. В. Коновалова, О. П. Семиволос // Фізичне виховання в школах України. - 2019. - № 2. - С. 12-16.
Рубрики: Педагогіка--Інклюзивне навчання
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами -- поради -- діти з порушенням слуху -- діти з порушенням зору -- діти з порушенням мовлення -- діти із затриманням психічного розвитку -- діти із синдромом Дауна -- гіперактивні діти -- діти з труднощами у навчанні


Дод.точки доступу:
Семиволос, О. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Дерев'янко, О. О.
    Компетентнісне навчання - шлях до успіху молодшого школяра з порушеннями зору [Текст] / О. О. Дерев'янко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 5 (трав.). - С. 10-15 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інклюзивна освіта

   Корекційна педагогіка

   Діти з обмеженими можливостями--Навчання

Кл.слова (ненормовані):
діти з порушенням зору -- компетентнісний підхід у навчанні -- спеціальна педагогіка -- інтерактивні методи навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Дружинина, Л.
    Дошкольники, имеющие нарушения зрения. Индивидуальная работа по развитию ориентировки в пространстве в условиях общеобразовательной группы [Текст] / Л. Дружинина // Дошкольное воспитание. - 2011. - № 9. - С. 104-107. - Библиогр.: с. 107
ББК 74.100.5
Рубрики: Дошкільне виховання--Діти з особливими потребами
Кл.слова (ненормовані):
діти з порушенням зору -- орієнтація в просторі -- індивідуальна корекційна допомога


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Гребеник, Л. І.
    Основні підходи до організації занять з соціально-побутового орієнтування в початковій школі з дітьми з вадами зору [Текст] / Л. І. Гребеник, Н. В. Щолокова // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 10 (жовтень). - С. 8-10
Рубрики: Діти з порушенням зору--Уроки--Соціально-побутове орієнтування
   Соціально-побутове орієнтування--Діти з порушенням зору

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти з порушенням зору -- Інклюзивна освіта
Анотація: Реформа загальноосвітньої та професійноїшкіл ставить великі задачі з вдосконалення процесу навчання, виховання, професійної орієнтації, підготовки до праці та самостійного життя особливих дітей і зокрема тих, що мають вади зору. Щоб вдосконалити вище зазначений процес у програму навчання дітей з такою особливістю розвитку, ще з початкової школи, введено курс занять з соціально-побутового орієнтування (СПО). У статті йдеться про організацію занять.


Дод.точки доступу:
Щолокова, Н. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Бобух, О. Г.
    "Чарівна майстерня". Корекційно-розвивальне заняття для дітей 5 року життя з вадами зору [Текст] / О. Г. Бобух // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 10 (жовтень). - С. 18-20
Рубрики: Діти з порушенням зору--Корекційно-розвивальні заняття
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти з порушенням зору -- Інклюзивна освіта
Анотація: План-конспект заняття. Мета: закріпити знання дітей про мешканців підводного світу; розвивати мовленнєву компетенцію під час спілкування; розширити пізнання дитячого світогляду; розвивати вміння дітей емоційно відгукуватися на стан героїв; створити умови для найбільш повного і вільного розкриття творчих здібностей засобами нетрадиційного малювання; викликати у дітей інтерес до малювання нетрадиційними засобами; окорухова функція; простежувальна функція ока; фіксація погляду; розвиток кольоросприйняття і кольоророзрізнення; розвиток конструктивного праксису; розвиток координації пальців рук; розвиток цілісності сприйняття зображення; розвиток зорового сприйняття.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)