Пошуковий запит: (<.>K=емоційний<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 125
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Нуриев, Н. К. Цифровая модель деятельностного потенциала инженера [Текст] / О. В. Мелянчикова> // Вестник высшей школы. - 1990. - № 10. - С. 49-55. - Библиогр.: с. 54-55
. - ISSN 0321-0383 Кл.слова (ненормовані): технічний інтелект -- емоційний інтелект -- інтелектуально-діяльний потенціал -- потенціал
Дод.точки доступу: Старыгина, С. Д. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Вахняніна, Л. Реорієнтація після суїцидальної спроби [Текст] : тренінг для підлітків і молоді / Л. Вахняніна> // Психолог (Шкільний світ). - 2011. - № 41 (листопад). - С. 3-29. - Бібліогр.: с. 29
Рубрики: Суїцид--Психологія особистості Практична психологія--Психодіагностика--Шкільний психолог Кл.слова (ненормовані): емоційний стан -- суїцидальні прояви -- ініциатори смерті
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Кідалова, М. М. Факторна структура емоційних бар‘єрів спілкування підлітків [Текст] / М. М. Кідалова> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 10. - С. 49- 55. - Бібліогр : 16 назв.
Рубрики: Підлітки--Спілкування--Емоційний бар‘єр Анотація: Запропонований експериментальний фрагмент роботи представляє результати факторного аналізу, на основі якого було відтворено структуру емоційних бар'єрів спілкування підлітків, описано психологічний портрет школяра, котрий переживає напружені психологічні стани перехідного періоду в його розвитку. Обгрунтовано основні причини прогресування емоційних бар'єрів у підлітковому віці - проблеми в системі емоційної саморегуляції як складових емоційної зрілості та емоційного інтелекту. Презентуються перспективні напрямки роботи з емоційним бар'єром у віковому аспекті - подолання в умовах фасилітації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Нуриев, Н. К. Цифровая модель деятельности потенциала инженера [Текст] / Н. К. Нуриев, С. Д. Старыгина> // Alma mater. - 2011. - № 10. - С. 49-55 : табл. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.58 Рубрики: Інтелект--Людина--Суспільство Кл.слова (ненормовані): технічний інтелект -- емоційний інтелект Анотація: Рассмотрен интеллект как средство и инструмент деятельностного потенциала будущего инженера.
Дод.точки доступу: Старыгина, С.Д. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Харченко, В. О семейном пении [Текст] / В. Харченко> // Дошкольное воспитание. - 2011. - № 8. - С. 4-8. - Библиогр.: с. 8
ББК 74.100.55 Рубрики: Сімейне виховання--Спів--Дошкільнята Кл.слова (ненормовані): естетичне виховання -- когнітичний -- емоційний
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Крик, Л. Емоції дитячого світу / Л. Крик> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 6. - С. 82-83. - немає в фонді ОУНБ
Рубрики: Психологія--Вікова--Молодший шкільний вік Кл.слова (ненормовані): емоції -- емоційний розлад Анотація: В статті висвітлено найпоширеніші випадки, коли на емоції школяра необхідно реагувати, а також проаналіовано, як краще зробити вчителю в тій чи іншій ситуації.
Знайти схожі
|
>7.
|
Сопронюк, М. Т. Йод у житті людини [Текст] / М.Т. Сопронюк> // Безпека життєдіяльності. - 2011. - № 1. - С. 35-36.
Рубрики: Охорона здоровя--Особиста безпека--Мікроелементи Кл.слова (ненормовані): Обмін речовин, емоційний стан, психологічне здоровя Анотація: В статті йдеться про роль йоду в житті людини. Чому цей мікроелемент такий важливий для здоровя і чим загрожує нам його відсутність ?
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Федоренко, Н. Цей дивовижний світ каміння : цикл міні-занять до теми "Планета Земля - наш дім" для дітей середньої групи [Текст] / Наталя Федоренко> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 6. - С. 32-34.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Ознайомлення з навколишнім життям Кл.слова (ненормовані): каміння -- дидактичні ігри -- мовленнєвий розвиток -- мозаїка -- пізнавальний розвиток -- емоційний розвиток Анотація: Подано зразки циклу міні-занять, які проводяться з дітьми середньої групи впродовж тижня-двох у межах опрацювання теми "Планета Земля - наш дім".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Бартош, Д. К. Эмоциональная состовляющая професиональной подготовки студентов - будущих учителей иностранного языка [Текст] / Д.К. Бартош ; Т.Б. Геращенко> // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 2. - С. 69-73. - Библиогр.: с. 73
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади--Методична робота з молодими учителями (викладачами) Кл.слова (ненормовані): емоційний фактор процеса навчання -- емоційна культура -- емоційний інтелект
Дод.точки доступу: Геращенко, Т.Б. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Вітковська, С. Батьківські збори [Текст] / Світлана Вітковська> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. - № 35 (вересень). - С. 16-19
ББК 74.205 Рубрики: Початкова школа--Робота з батьками Кл.слова (ненормовані): позитивний емоційний настрій -- анкетування батьків -- шкільний лікар
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Столяренко, О. Когнітивний та емоційний компоненти розвитку самосвідомості учнів у вихованні ціннісного ставлення до людини [Текст] / О. Столяренко> // Рідна школа. - 2012. - № 6. - С. 37-43. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74 Рубрики: Самосвідомість --Діти Анотація: У статті висвітлено психологічні основи виховання в учнів ціннісного ставлення до людини. Обгрунтовано роль у цьому процесі когнітивного та емоційного компонентів розвитку самосвідомості вихованців.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Князева, Т. С. Роль эмоционального интеллекта в учебно-профессиональной успешности музыкантов исполнителей [Текст] / Т.С.Князева> // Вопросы психологии. - 2012. - № 3. - С. 115-124 : табл. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.4 Рубрики: Психологія професій--Музиканти--Емоційний інтелект
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Грошев, И. Эмоциональный брендинг и поведение потребителя [Текст] / Игорь Грошев, Алексей Краснослободцев> // Проблемы теории и практики управления. - 2012. - № 7/8. - С. 119-126 : рис. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Торгові марки Психологія--Емоції Кл.слова (ненормовані): стратегія бренду -- емоційний компонент -- споживча поведінка
Дод.точки доступу: Краснослободцев, А. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Дудик, Г. Вплив музики на емоційний стан людини [Текст] / Галина Дудик> // Шкільний світ. - 2012. - № 19. - С. 1-4. - Вкладка №5
Рубрики: Музика--Музикотерапія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВМ (1) Вільні: ВМ (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Бомбар, Т. Родина - як чинник виховання особистості дитини [Текст] / Т. Бомбар, Л. П. Шкребтієнко> // Вісник. - 2012. - № 1. - С. 85-87. - Бібліогр.: с. 87
Рубрики: Психологія--Виховання--Батьки-діти Кл.слова (ненормовані): соціально-емоційний розвиток -- соціологія сім'ї -- мотивація досягнень -- сімейне виховання
Дод.точки доступу: Шкребтієнко, Л. П. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Легар, Юлія Сміх замість ліків, або врятує сміхортерапія [Текст] / Юлія Легар> // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 23. - С. 54-57. - Бібліогр.: с. 57
Рубрики: Сміхотерапія--Психологія Кл.слова (ненормовані): хвороби -- психологи -- емоційний стан
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Богосвятська, А. І. Емоційний інтелект і уроки світової літератури [Текст] / А. І. Богосвятська> // Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 11. - С. 22-27. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.26 Рубрики: Уроки світової літератури--Емоційний інтелект Інтелект--Емоційний Анотація: Емоції розглядаються в аспекті ставлення людини до різних сфер життя і до самої себе.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Езова, Светлана. Об эмоциональном интелекте [Текст] : текстируем умственные способности / Светлана Езова> // Библиотека. - 2012. - № 9. - С. 20-22
ББК 74.48 + 88 Рубрики: Бібліотечна професія--Освіта Кл.слова (ненормовані): емоційний інтелект -- розмови про професію
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Подпругина, В. В. Иследование представлений об эмоциях посредством рисуночных тестов [Текст] / В.В.Подпругина, И.В.Блинникова> // Вопросы психологии. - 2012. - № 3. - С. 134-142 : рис. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.37 Рубрики: Практична психологія--Емоції--Дослідженя Кл.слова (ненормовані): емоційний стан
Дод.точки доступу: Блинникова, И.В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Локалова, Н. П. Связь когнитивно-эмоционального развития со становлением позитивных личностных характеристик старших дошкольников [Текст] / Н.П.Локалова, Л.И.Никонова> // Вопросы психологии. - 2012. - № 4. - С. 13-23 : табл. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.8 Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія--Розвиток і формування особистості Кл.слова (ненормовані): закон системної диференціації -- інтелектуально-емоційний розвиток
Дод.точки доступу: Никонова, Л.И. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|