Пошуковий запит: (<.>K=емоційний стан<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14 |
>1.
| Вахняніна Л. Реорієнтація після суїцидальної спроби/Л. Вахняніна // Психолог (Шкільний світ), 2011. т.№ 41 (листопад).-С.3-29
|
>2.
| Небеленчук І. О. Емоційний діалог як засіб розкриття внутрішнього світу героя у новелі М. Коцюбинського "Intermezzo"/І. О. Небеленчук // Українська література в загальноосвітній школі, 2012. т.№ 1.-С.6-10
|
>3.
| Дроздова П. В. Особенности принятия решения детьми разного возраста в зависимости от эмоционального состояния/П. В. Дроздова // Воспитание школьников, 2012. т.№ 5.-С.55-61
|
>4.
| Подпругина В.В. Иследование представлений об эмоциях посредством рисуночных тестов/В.В.Подпругина, И.В.Блинникова // Вопросы психологии, 2012. т.№ 3.-С.134-142
|
>5.
| Легар Юлія Сміх замість ліків, або врятує сміхортерапія/Юлія Легар // Психолог (Шкільний світ), 2012. т.№ 23.-С.54-57
|
>6.
| Емоційне здоров'я // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2013,N № 2.-С.83
|
>7.
| Митник О. Ігрова діяльність із музичним супроводом як засіб самореалізації учнів на уроках у початковій школі/Олександр Митник, Леся Литвинчук // Початкова школа, 2013. т.№ 6.-С.45-47
|
>8.
| Сікірда Ю. В. Система діагностики емоційного стану людини-оператора аеронавігаційної системи/Ю. В. Сікірда , Т. В. Шмельова, Ю. Б. Бєляєв // Наукові праці національного університету харчових технологій, 2015. т.Том 21 № 3.-С.7-14
|
>9.
| Карпова Л. "Дерево-чоловічки"/Л. Карпова // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 7.-С.35-37
|
>10.
| Ревуцька Н. Адаптація п'ятикласників/Н. Ревуцька // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 13/14.-С.79-84
|
>11.
| Булахова Особливості проведення "Ранкових зустрічей"/Людмила Булахова, Галина Жук // Початкова школа, 2018. т.№ 5.-С.55–56
|
>12.
| Калита Емоційність і емоції в художній прозі/Оксана Калита // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2019,N № 5.-С.35-38
|
>13.
| Іржавська Я. А. Профілактика емоційного вигорання/Я. А. Іржавська // Педагогічна майстерня, 2020. т.№ 4 (квіт.).-С.5-10
|
>14.
| Тюріна Педагог НУШ - ресурсна особистість/Ірина Тюріна // Початкова школа, 2020. т.№ 2.-С.1-2.
|
|