Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=емоційний інтелект<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-41   41-41 
1.


    Stankovic, J. J.
    Multicriteria analysis of social capital influence on business perfomance indices [Text] / Jelena J. Stankovic, Vesna P. Jankovic-Milic, Marija M. Andjelkovic-Pesic // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 12. - P515-524 : рис. - Бібліогр.: с. 524 . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Бізнес
Кл.слова (ненормовані):
соціальна компетентність -- емоційний інтелект -- багатокритеріальний аналіз


Дод.точки доступу:
Jankovic-Milic, V. P.; Andjelkovic-Pesic, M. M.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Ісаєва, Олена.
    Емоційний інтелект + коефіцієнт любові = людина майбутнього [Текст] / Олена Ісаєва // Всесвітня література в школах України. - 2019. - № 9. - С. 2-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Здібності--Інтелект

   Досягнення--Успіх

   Психологія навчання--Дитяча психологія

Кл.слова (ненормовані):
успішність людини -- емоційний інтелект -- методичні прийоми -- аналіз художнього твору
Анотація: Формування EQ та LQ на уроках літератури як запорука успішності людини.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Ананко, Тетяна
    Добре роби - добре й буде : заняття для дітей старшої групи [Текст] / Тетяна Ананко // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 26-27
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Моральне виховання
Кл.слова (ненормовані):
психологічний клімат -- ІКТ -- емоційний інтелект -- доброта -- кольоротерапія
Анотація: Подано розробку заняття, мета якого - формувати в дітей уміння узгоджувати особисті інтереси з колективними; учити аналізувати життєві ситуації, передбачати наслідки вчинків, сприяти усвідомленню цінності дружби; розвивати емоційно-вольову сферу, емпатію; виховувати чуйність, доброту.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Аргірова, С. І.
    Розвиваємо емоційний інтелект [Текст] : заняття за темою "Мова емоцій та почуттів" / С. І. Аргірова // Педагогічна майстерня. - 2020. - № 7. - С. 16-19 : рис.
Рубрики: Педагогічна психологія--Емоції
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Байдик, В. В.
    Антикризове управління в закладі освіти в умовах війни: психологічний аспект [Текст] / В. В. Байдик // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2022. - № 4/6 (40). - С. 45-52 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологія педагогічної діяльності--Практична психологія
   Освітній менеджмент--Загальноосвітні навчальні заклади

   Управління освітою--Управління школою

Кл.слова (ненормовані):
управлінські рішення -- освітній менеджмент -- російсько-українська війна -- психологічна гнучкість -- стресостійкість -- емоційний інтелект -- вніб 5


Дод.точки доступу:
Ключка, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Бартош, Д. К.
    Эмоциональная состовляющая професиональной подготовки студентов - будущих учителей иностранного языка [Текст] / Д.К. Бартош ; Т.Б. Геращенко // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 2. - С. 69-73. - Библиогр.: с. 73 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади--Методична робота з молодими учителями (викладачами)
Кл.слова (ненормовані):
емоційний фактор процеса навчання -- емоційна культура -- емоційний інтелект


Дод.точки доступу:
Геращенко, Т.Б.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

7.


    Белецька, Ірина.
    Командна взаємодія [Текст] : заняття з елементами тренінгу / І. Белецька // Психолог (Шкільний світ). - 2013. - № 8. - С. 10-13. - Бібліогр.: с. 13.
Рубрики: Підлітки--Комунікативність--Психотренінг
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- саморозкриття -- самоаналіз -- психологічні бар'єри -- спілкування


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Бугайчук, Анастасія.
    Катерина Ясько: "За емоційним інтелектом - майбутнє України" [Текст] / К. Ясько // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 1/2. - С. 4-8
УДК
Рубрики: Дитяча психологія--Емоції
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- дитяча психологія -- вніб 3
Анотація: Емоційний інтелект - це здатність усвідомлювати та розуміти власні почуття й емоції. В статті подається інформація, чому саме за емоційним інтелектом майбутнє України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Вайпан, О.
    Розвиток емоційного інтелекту учнів / О. Вайпан // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 5. - С. 23-25
ББК 88.8
Рубрики: Виховання--Розвиток особистості учня
   Психологія--Вікова--Молодший шкільний вік

Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- психічний розвиток людини -- інтелект -- емоції -- воля -- психогімнастика -- казкотерапія
Анотація: Досліджуються закономірності та особливості розвитку емоційного інтелекту молодшого школяра.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Веленко, Алла.
    Майбутнє наших дітей. [Текст] : про функціональну грамотність / Алла Веленко // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 17/18. - С. 74-76
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Проблеми пізнання
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- пізнання -- функціональна грамотність -- вніб 3


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Гладких, Ольга
    Батьківський плейбек : театралізована зустріч батьків і дітей [Текст] / Ольга Гладких // Дошкільне виховання. - 2019. - № 2. - С. 36-38
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Гра
Кл.слова (ненормовані):
виховання засобами театру -- театралізована діяльність -- плейбек -- емоційний інтелект -- співпраця х батьками
Анотація: "Плейбек, або театр психологічних імпровізацій, - новаторська форма мистецької взаємодії та ситуаційного навчання, що набула визнання й серед педагогів дошкілля. Публікація Інни Кондратець "Педагогічний плейбек" у журналі "Дошкільне виховання", 2017, № 2 надихнула музичного керівника на використання цієї форми для активізації батьків вихованців. Результатом були задоволені всі - і дорослі, й діти!"


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Дідура, Любов
    Місто емоцій : квест для дітей старшої групи з використанням QR-кодів [Текст] / Любов Дідура, Олена Міняйло // Дошкільне виховання. - 2019. - № 7. - С. 15-17
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Технології навчання
   Дитяча психологія--Емоції

Кл.слова (ненормовані):
ігрова діяльність -- емоційний інтелект -- квест
Анотація: Представлено квест для дітей старшої групи з використанням QR-кодів. Мета його - продовжувати ознайомлювати дітей з різними емоціями; учити адекватно реагувати на них; формувати уміння самовиражатися, проявляти свої емоції різними способами; розвивати фантазію, здатність імпровізувати; виховувати доброзичливе ставлення одне до одного.


Дод.точки доступу:
Міняйло, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Демченко, О. П.
    Соціальна обдарованість як передумова становлення елітарної особистості [Текст] / О. П. Демченко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 11. - С. 28-32. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 88.5
Рубрики: Соціальна психологія--Особистість--Еліта
Кл.слова (ненормовані):
соціальний інтелект -- емоційний інтелект -- організаторські та управлінські здібності -- лідерські якості
Анотація: У статті на основі порівняння поглядів сучасних вчених про сутність і функціях еліти, з одного боку, а так само специфіці та структурі соціальної обдарованості , з іншого , встановлено, що якості елітарної особистості соціально обдарованої людини корелюються по деяких позиціях . Показано, що елітарна особистість має характеристики обдарованості, високий рівень сформованості яких сприятиме більш успішному виконанню завдань, поставлених суспільством перед елітою.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Демченко, Т. І.
    Емоціний інтелект: тренд чи must have у діяльності учителя [Текст] : тренінг для педагогів і учнів старших класів / Т. І. Демченко // Педагогічна майстерня. - 2020. - № 8. - С. 8-10 : рис. - Бібліогр.: с. 10
Рубрики: Педагогічна психологія--Емоції
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- тренінги


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Дзюба, Ксенія.
    Профілактика професійного вигорання [Текст] : комплекс вправ на емоційну стійкість / К. Дзюба // Психолог (Шкільний світ). - 2013. - № 8. - С. 24-25
Рубрики: Педагоги--Психологічна допомога
Кл.слова (ненормовані):
емоційне напруження -- психічний стан -- емоційний інтелект -- стрес


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Езова, Светлана.
    Об эмоциональном интелекте [Текст] : текстируем умственные способности / Светлана Езова // Библиотека. - 2012. - № 9. - С. 20-22
ББК 74.48 + 88
Рубрики: Бібліотечна професія--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- розмови про професію

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


   
    Емоційний інтелект [Текст] : психодіагностика / підгот. Анна Козлова // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 23/24. - С. 30-48 : іл. - Бібліогр.: с. 32. - Зміст: Колова модель інтелекту (за Мейєром і Селовеєм) ; Тест емоційного інтелекту MSCEIT-V 2.0 Дж. Маєр, П.Селовей, Д. Карузо*
УДК
Рубрики: Емоції--Психологічні дослідження
Кл.слова (ненормовані):
вніб 3 -- емоційний інтелект
Анотація: Люди з високим рівнем емоційного інтелекту добре розуміють власні емоції й почуття інших людей, можуть ефективно керувати своєю емоційною сферою, і тому в суспільстві їхня поведінка більш адаптивна, і вони легше досягають власних цілей у взаємодії з оточенням.


Дод.точки доступу:
Козлова, Анна \підгот.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


   
    Емоційний бізікуб [Текст] / матеріал надали Наталія Лозінська, Тетяна Донець // Дошкільне виховання. - 2021. - № 6 (черв.). - С. 41 : фот.
Рубрики: Дидактичні ігри--Дошкільні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
емоційний розвиток -- комунікативність -- мовлення -- емоційний інтелект
Анотація: Про комплексне розв'язання завдань емоційного розвитку дітей (формування уявлень про емоції, настрої та стани людини, вміння їх регулювати, виходити з конфліктних ситуацій).


Дод.точки доступу:
Лозінська, Наталія \матеріал надала.\; Донець, Тетяна \матеріал надала.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Кащук, К. М.
    Використання гнучкої методології (AGILE) у менеджменті [Текст] / К. М. Кащук // Вісник. - 2018. - № 1. - С. 64-66 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 66
УДК
Рубрики: Менеджмент--Проекти--Управління
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- нові підходи до управління -- аналіз досліджень -- Agile-технології -- удосконалення управління -- перспективність -- інноваційні процеси -- відмінності між методами управління -- виробничі послуги -- людський фактор


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

20.


    Коваленко, Алла
    Сміймося на здоров'я! Формування в дітей почуття гумору засобами жартівливих творів [Текст] / Алла Коваленко // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 22-25
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
психологічний клімат -- емоційний інтелект -- жарт -- почуття гумору -- гумор
Анотація: "Почуття гумору - один з показників розвиненого емоційного інтелекту. Гумор додає людині впевненості в собі й оптимізму, слугує "ліками" від стресу, допомагає знаходити друзів та справлятися зі складними ситуаціями. Як же навчити малят помічати в житті комічне, розуміти відмінність між добрим жартом і насмішкою, щиро сміятися, зокрема й над собою?" Своїми спостереженнями та педагогічними знахідками ділиться автор статті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-41   41-41 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)