Пошуковий запит: (<.>K=емпатія<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Туркова Д.М. Емпатія як "спосіб буття" професійного психолога/Д. М. Туркова // Практична психологія та соціальна робота. -Київ:СОЦИС-ПРЕС, 2010,N N 8.-С.69-76.
|
>2.
| Перепелица В.В. Артистизм как профессиональная и личностная характеристика библиотекаря/Вита Владимировна Перепелица // Библиотековедение, 2011. т.№ 3.-С.121-126
|
>3.
| Шаюк О. Емоційно-вольовий компонент толерантності/О. Шаюк // Освіта і управління, 2011. т.№ 1.-С.104-110
|
>4.
| Кармадонов О. А. Нормы и эмпатия как факторы социальных преобразований/О. А. Кармадонов // Социс, 2012. т.№ 4.-С.17-25
|
>5.
| Семенова Е. М. Развитие эмоциональной культуры педагога/Е. М. Семенова // Практична психологія та соціальна робота, 2012. т.№ 6.-С.20-27
|
>6.
| Туркова Д. М. Вправи з ідентифікації механізмів психологічного захисту в контексті емпатійного розуміння особистості/Д. М. Туркова // Практична психологія та соціальна робота, 2012. т.№ 8.-С.42-45
|
>7.
| Троицкая Е. А. Влияние условий раздельного обучения на развитие эмпатии у школьников/Е. А. Троицкая // Вопросы психологии, 2012. т.№ 5.-С.29-38
|
>8.
| Юрків Я. І. Телефонне консультування як метод соціально-педагогічної допомоги клієнтам/Я. І. Юрків // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2012,N № 4.-С.39-48
|
>9.
| Сосновська Наталія Профілактика агресивної поведінки. Заняття з елементами тренінгу/Наталія Сосновська // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 9.-С.24-25
|
>10.
| Марьясова Н. В. Эмпатия в личностном развитии профессионального самоопределения библиотекаря-психолога/Н. В. Марьясова // Библиотечное дело. -СПб.:Агентство Информ-Планета, 2013. т.№ 3.-С.27-32
|
>11.
| Човган О. Особистісне спричинення доброчинної спрямованості поведінки соціального працівника/О. Човган // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Економічна думка, 2013,N № 1.-С.115-119
|
>12.
| Комаровська О. Творчі завдання на музичних заняттях у розвитку художньої обдарованості дітей/О. Комаровська // Мистецтво та освіта, 2013. т.№ 4.-С.28, 37-41
|
>13.
| Мартиненко С. Діагностична методика визначення розвитку емпатії вчителів початкової школи/Світлана Мартиненко // Початкова школа, 2015. т.№ 6.-С.33-35
|
>14.
| Вздульська Українська підліткова література 2000-2015 років: стислий огляд художньої прози/Валентина Вздульська // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2016. т.№ 1.-С.48-52
|
>15.
| Вздульська Українська підліткова література 2000-2015 років: стислий огляд художньої прози/Валентина Вздульська // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2016. т.№ 2.-С.44-49
|
>16.
| Тарасенко Г. Мій настрій сьогодні. Розвиток емоційного інтелекту школярів/Г. Тарасенко // Психолог (Шкільний світ), 2016. т.№ 1/2.-С.4-10
|
>17.
| Пізнай себе! // Позакласний час, 2017,N N 3(березень).-С.12
|
>18.
| Максимець С. М. Вплив Інтернету на емоційну сферу юнацтва/С. М. Максимець // Вісник, 2016. т.№ 3.-С.51-55
|
>19.
| Кульбачко І. Формування та закріплення емпатії як стійкої морально-етичної якості особистості підлітків/І. Кульбачко // Психолог (Шкільний світ), 2017. т.№ 7/8.-С.14-18
|
>20.
| Остапенко Ганна Ненасильницьке спілкуванння – стратегія життя/Ганна Остапенко; Гання Остапенко // Дошкільне виховання, 2017,N № 5.-С.13-15
|
|
|