Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=емпатія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-32 
1.


    Бєлєнька, Ганна.
    Цільові прогулянки в природі: моральний аспект [Текст] / Ганна Бєлєнька, Олена Половіна // Палітра педагога. - 2017. - № 6. - С. 9-11 : фот. . - ISSN 1680-449Х
Рубрики: Дошкільна освіта--Моральне виховання
Кл.слова (ненормовані):
діяльнісний підхід -- екологічна емпатія


Дод.точки доступу:
Половіна, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Вздульська, Валентина.
    Українська підліткова література 2000-2015 років: стислий огляд художньої прози [Текст] / Валентина Вздульська // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 1. - С. 48-52 : іл. - Бібліогр. 14 назв
Рубрики: Літературознавство українське--Художня проза--Підліткова література--Огляд, 2000-2015 рр.
Кл.слова (ненормовані):
підліткова література -- проблемний роман -- повість -- реалістична проза -- історична проза -- булінг -- психологізм -- емпатія -- історична травма -- графічний роман
Анотація: Зроблено огляд художньої прози 2000-2015 рр. для молодших підлітків. Книжки згруповано за жанрами (реалістична, історична проза, пригоди, детективи, фантастика, літературна казка), простежено певні тенденції означеного періоду, вказано на доцільність застосування окресленої методології для аналізу конкретних творів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Вздульська, Валентина.
    Українська підліткова література 2000-2015 років: стислий огляд художньої прози [Текст] / Валентина Вздульська // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 2. - С. 44-49 : іл. - Бібліогр. 14 назв. - Поч. у № 1. - С.48-52
Рубрики: Літературознавство українське--Художня проза--Підліткова література--Огляд, 2000-2015 рр.
Кл.слова (ненормовані):
підліткова література -- проблемний роман -- повість -- реалістична проза -- історична проза -- булінг -- психологізм -- емпатія -- історична травма -- графічний роман
Анотація: Зроблено огляд художньої прози 2000-2015 рр. для молодших підлітків. Книжки згруповано за жанрами (реалістична, історична проза, пригоди, детективи, фантастика, літературна казка), простежено певні тенденції означеного періоду, вказано на доцільність застосування окресленої методології для аналізу конкретних творів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

    Горбенко, С. С.
    Забезпечення вчителем особистісно орієнтованого мистецького навчання і виховання учнів [Текст] / С. С. Горбенко // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 70-75. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.484(4УКР)я5 + 88я5
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Естетичне виховання засобами мистецтва--Методика навчання і виховання
Кл.слова (ненормовані):
актуалізація -- мотивація -- діалогічна взаємодія -- вербальне оточення -- креативність -- самовираження -- емпатія -- фасилітація
Анотація: Стаття присвячена проблемі підготовки вчителя до гуманізації навчально-виховного процесу в системі загальної мистецької освіти.


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Камінська, Олена
    Гімнастика для душі [Текст] / Олена Камінська // Дошкільне виховання. - 2018. - № 8. - С. 14-17
Рубрики: Психологія--Дитяча
Кл.слова (ненормовані):
психологічний клімат -- психогімнастика -- розвиток психічних процесів -- емоції -- арттерапія -- емпатія -- заняття з психогімнастики
Анотація: Досвідом навчання дошкільнят приймати, усвідомлювати та керувати своїми емоціями за допомогою методу психогімнастики та з використанням творів В. Сухомлинського ділиться практичний психолог.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

6.


    Кармадонов, О. А.
    Нормы и эмпатия как факторы социальных преобразований [Текст] / О. А. Кармадонов // Социс. - 2012. - № 4. - С. 17-25. - Библиогр.: с. 25 . - ISSN 0132-1625
Рубрики: Соціологія--Суспільство--Російська Федерація
Кл.слова (ненормовані):
норми -- емпатія -- тюрізми
Анотація: Обобщён опыт исследования ресурсов консолидации российского общества.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Козлова, Анна.
    Психологічні терміни [Текст] : на замітку фахівцям / Анна Козлова // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 23/24. - С. 4-7. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Психологія--Термінологічні та нормативні документи
Кл.слова (ненормовані):
емпатія -- симпатія -- соціопатія -- соціофобія -- прострація -- фрустрація -- психоз -- невроз -- брехливість -- вніб 3
Анотація: Оперування психологічною термінологією визначає рівень професіоналізму психолога. Головними проблемами вживання психологічних термінів є їх використання в будденному житті та іншомовність. У цій статті розкриваються терміни, які найчастіше використовують, до того ж їх значення далеко не завжди розуміють правильно.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Комаровська, Оксана.
    Творчі завдання на музичних заняттях у розвитку художньої обдарованості дітей [Текст] / О. Комаровська // Мистецтво та освіта. - 2013. - № 4. - С. 28, 37-41
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Позашкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- обдарованість -- образ -- саморефлексія -- полімодальність -- емпатія -- художня обдарованість -- творчі завдання -- методика викладання музики
Анотація: Автор пропонує алгоритм застосування творчих завдань на заняттях музикою для розвитку художньої обдарованості учнів. Художня обдарованість розглядається у взаємозв'язку "ядра", що охоплює мотивацію до художнього пізнання, емоційно-духовну та психомоторну сфери особистості, і спеціальних здібностей до різних мистецтв


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

9.


    Кульбачко, Ірина.
    Формування та закріплення емпатії як стійкої морально-етичної якості особистості підлітків [Текст] : наукові дослідження / І. Кульбачко // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 7/8. - С. 14-18
УДК
Рубрики: Моральне виховання--Підлітки
Кл.слова (ненормовані):
емпатія -- емпатійні почуття -- вніб 3
Анотація: Емпатійні відчуття, що виникають як відгук на переживання іншої людини, яка перебуває поруч, спонукають усвідомити потребу дотримувати норм, що регулюють відносини з іншими людьми, активно реагувати й усвідомлювати результати власних учинків.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Литвиненко, Ірина
    Сучасна дитина у світі почуттів. Особливості розвитку емоційного інтелекту дошкільнят [Текст] / Ірина Литвиненко // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 3-6
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Виховання особистості
   Дитяча психологія--Емоції

Кл.слова (ненормовані):
психологічний клімат -- осистість дитини -- емоційний інтелект -- емпатія -- емоції
Анотація: "Здатність людини справлятися зі своїми емоціями напряму визначає якість її життя. У сучасному світі, сповненому стресогенних ситуацій, успіху досягають ті, хто знає і розуміє свій внутрішній світ, адекватно реагує на події, здатен до емпатії та конструктивної взаємодії з іншими людьми. Як виховувати успішних особистостей з розвиненим емоційним інтелектом, розповідає фахівець."


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Лой, Анатолій.
    Мовлення та емпатія в соціальному мисленні людини. Філософсько-антропологічний підхід [Текст] / Анатолій Лой // Філософська думка. - 2017. - № 4. - С. 47-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Філософська антропологія--Мовлення
   Соціальна філософія--Феномен мовлення

Анотація: Стаття присвячена феномену мовлення, який автор вважає одним з найбільш значущих явищ в сучасній антропології. Предметом роздумів автора є зміщення уваги до мовлення на теренах еволюційної антропології, де воно набуває значень інституційної фактичності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Максимець, С. М.
    Вплив Інтернету на емоційну сферу юнацтва [Текст] / С. М. Максимець // Вісник. - 2016. - № 3. - С. 51-55. - Бібліогр.: с. 55
УДК
Рубрики: Інтернет--Залежність--Діти
Кл.слова (ненормовані):
адикція -- особистість -- емпатійність -- емпатія


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

13.


    Мартиненко, С.
    Діагностична методика визначення розвитку емпатії вчителів початкової школи [Текст] / Світлана Мартиненко // Початкова школа. - 2015. - № 6. - С. 33-35
ББК 88.4
Рубрики: Педагогіка--Вчитель
   Психологія--Педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
емпатія -- емпатичні переживання -- тестування розвитку емпатії -- співпереживання -- вчитель і учні
Анотація: У статті подано тестування розвитку емпатії, яке допоможе вчителеві початкової школи визначити сформованість означеної якості.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

14.


    Марьясова, Наталья Валерьевна.
    Эмпатия в личностном развитии профессионального самоопределения библиотекаря-психолога [Текст] / Н. В. Марьясова // Библиотечное дело. - 2013. - № 3. - С. 27-32 : фот. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1727-4893
ББК 78.370.5
Рубрики: Бібліотечне обслуговування--Спілкування
Кл.слова (ненормовані):
емпатія -- бібліотекар-психолог -- протипоказання до роботи бібліотекаря-психолога


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

15.


    Мельник, Олександр.
    Підготовка вчителів початкових класів до формування емоційного інтелекту учнів [Текст] / Олександр Мельник // Початкова школа. - 2019. - № 11. - С. 51-55. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителів початкових класів
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- молодші школярі -- програма тренінгу -- емпатія
Анотація: У статті розглянуто проблему "Підготовка вчителів початкових класів до формування емоційного інтелекту учнів". Розроблено також вправи і завдання для пізнання власних емоцій та вміння керувати ними, пізнання емоцій та почуттів інших людей та вміння будувати міжособистісну взаємодію. На допомогу вчителю підготовлені рекомендовані форми виховання для кожного класу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Остапенко, Ганна
    Моральне виховання у захопливих коміксах [Текст] / Ганна Остапенко, Ірина Стеценко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 6. - С. 18-20
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Моральне виховання
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- емпатія -- життєва компетентність
Анотація: В статті йдеться про використання коміксів як засобу морального виховання дошкільнят.


Дод.точки доступу:
Стеценко, Ірина

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Остапенко, Ганна
    Ненасильницьке спілкуванння – стратегія життя [Текст] / Ганна Остапенко; Гання Остапенко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 13-15
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Вихователь
   Психологія--Спілкування

Кл.слова (ненормовані):
ненасильницьке спілкування -- спостереження -- почуття -- потреби -- прохання -- емпатія -- взаємодія з вихованцями
Анотація: В статті описується метод ненасильницького спілкування, який розроблений американським психологом М. Розенберґом. Мета методу - навчитися слухати себе й інших зі співчуттям, а також викликати співпереживання в інших. Запропонований підхід вчить бути чесним і відкритим, допомагає пізнавати себе, усвідомлювати людські потреби і налагоджувати стосунки, що ґрунтуються на повазі та взаєморозумінні.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


   
    Пізнай себе! [Текст] // Позакласний час. - 2017. - N 3(березень). - С. 12
Рубрики: Емпатія--Розвиток
   Розуміння--Розвиток

   Співпереживання--Розвиток

   Самопізнання--Підлітки

   Самоаналіз--Підлітки

   Самореалізація--Підлітки

   Лідерство

Анотація: План-конспект заняття. Мета: сприяти розвитку в підлітків навичок самопізнання, самоаналізу та самореалізації; розвиток емпатії, розуміння, співпереживання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Перепелица, В. В.
    Артистизм как профессиональная и личностная характеристика библиотекаря [Текст] / Вита Владимировна Перепелица // Библиотековедение. - 2011. - № 3. - С. 121-126. - Библиогр.: с. 126 . - ISSN 0869-608X
ББК 78.30
Рубрики: Бібліотечна справа--Бібліотекарі і бібліографи--Професійна майстерність
Кл.слова (ненормовані):
бібліотечні працівники -- артистизм -- творчі здібності -- емпатія

Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)


Знайти схожі

20.


    Світич, Світлана
    Опановуємо емоції в грі [Текст] / Світлана Світич // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 7-9
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Гра
Кл.слова (ненормовані):
психологічний клімат -- особистість дитини -- емоційний інтелект -- релаксація -- емпатія -- емоції
Анотація: "Розвиток емоційного інтелекту охоплює вміння розпізнавати почуття, власні та інших людей, регулювати емоції, вибудовувати відносини з іншими людьми і розв'язувати конфлікти, а також здатність співпереживати". Подано приклади ігор, вправ та прийомів, які допоможуть цілеспрямовано розвивати кожне з цих умінь.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-32 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)