Пошуковий запит: (<.>K=емпатія<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Перепелица, В. В. Артистизм как профессиональная и личностная характеристика библиотекаря [Текст] / Вита Владимировна Перепелица> // Библиотековедение. - 2011. - № 3. - С. 121-126. - Библиогр.: с. 126
. - ISSN 0869-608XББК 78.30 Рубрики: Бібліотечна справа--Бібліотекарі і бібліографи--Професійна майстерність Кл.слова (ненормовані): бібліотечні працівники -- артистизм -- творчі здібності -- емпатія
Є примірники у відділах:
всього 1 : НМВ (1) Вільні: НМВ (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Словачевська, Євгенія. Виховання співчуття і співпереживання в дітей [Текст] / Євгенія Словачевська> // Дзеркало тижня. - 2019. - № 25. - С. 10
Рубрики: Психологія--Виховання--Діти Кл.слова (ненормовані): емпатія -- емоційні реакції -- емоційно- вольова сфера особистості
Знайти схожі
|
>3.
|
Троицкая, Е. А. Влияние условий раздельного обучения на развитие эмпатии у школьников [Текст] / Е. А. Троицкая> // Вопросы психологии. - 2012. - № 5. - С. 29-38. - Библиогр.: с. 37-38
. - ISSN 0042-8841ББК 74 + 88.3 Рубрики: Навчання--Підлітковий вік--Психологія Кл.слова (ненормовані): емпатія -- роздільне навчання -- компоненти емпатії
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Максимець, С. М. Вплив Інтернету на емоційну сферу юнацтва [Текст] / С. М. Максимець> // Вісник. - 2016. - № 3. - С. 51-55. - Бібліогр.: с. 55
Рубрики: Інтернет--Залежність--Діти Кл.слова (ненормовані): адикція -- особистість -- емпатійність -- емпатія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Туркова, Д. М. Вправи з ідентифікації механізмів психологічного захисту в контексті емпатійного розуміння особистості [Текст] / Д. М. Туркова> // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 8. - С. 42-45. - Бібліогр. : 16 назв.
ББК 88 Рубрики: Психологічний захист--Особистість--Емпатійне розуміння--Вправи Кл.слова (ненормовані): Емпатія Анотація: В статті розглядається термін "емпатія" та дається визначення емпатійного розуміння.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Камінська, Олена Гімнастика для душі [Текст] / Олена Камінська> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 8. - С. 14-17
Рубрики: Психологія--Дитяча Кл.слова (ненормовані): психологічний клімат -- психогімнастика -- розвиток психічних процесів -- емоції -- арттерапія -- емпатія -- заняття з психогімнастики Анотація: Досвідом навчання дошкільнят приймати, усвідомлювати та керувати своїми емоціями за допомогою методу психогімнастики та з використанням творів В. Сухомлинського ділиться практичний психолог.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Мартиненко, С. Діагностична методика визначення розвитку емпатії вчителів початкової школи [Текст] / Світлана Мартиненко> // Початкова школа. - 2015. - № 6. - С. 33-35
ББК 88.4 Рубрики: Педагогіка--Вчитель Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): емпатія -- емпатичні переживання -- тестування розвитку емпатії -- співпереживання -- вчитель і учні Анотація: У статті подано тестування розвитку емпатії, яке допоможе вчителеві початкової школи визначити сформованість означеної якості.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
|
>8.
|
Шаюк, Ольга. Емоційно-вольовий компонент толерантності [Текст] / О. Шаюк> // Освіта і управління. - 2011. - № 1. - С. 104-110. - Библиогр.: с. 109 (19 назв.)
Рубрики: Людська культура--Багатовимірність Захисні механізми особистості Життєдіяльність людини--Соціальне та біологічне Кл.слова (ненормовані): Толерантність -- Інтолерантність -- Емоційно-вольовий компонент -- Психологічний механізм -- Психологічна стійкість -- Копінг-стратегії -- Акти самовідчуження -- Психологічна ідентичність -- Дратівливість -- Витримка -- Самовладання -- Самоконтроль -- Саморегуляція -- Асертивність -- Емпатія Анотація: У рамках психоаналітичної теорії досліджено емоційно-вольовий компонент толерантності, доведено, що толерантність у цьому аналітичному розрізі - це складна система психологічних механізмів взаємодії людини з оточенням, що дозволяє ій одночасно зберегати свою цілістність і змінюватися відповідно до чинних вимог.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 88 Т 88
Туркова, Д. М. Емпатія як "спосіб буття" професійного психолога [Текст] / Д. М. Туркова> // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - N 8. - С. 69-76.
ББК 88
Кл.слова (ненормовані): емпатіі -- ВДСГН
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Горбенко, С. С. Забезпечення вчителем особистісно орієнтованого мистецького навчання і виховання учнів [Текст] / С. С. Горбенко> // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 70-75. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.484(4УКР)я5 + 88я5 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Естетичне виховання засобами мистецтва--Методика навчання і виховання Кл.слова (ненормовані): актуалізація -- мотивація -- діалогічна взаємодія -- вербальне оточення -- креативність -- самовираження -- емпатія -- фасилітація Анотація: Стаття присвячена проблемі підготовки вчителя до гуманізації навчально-виховного процесу в системі загальної мистецької освіти.
Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Тарасенко , Ганна. Мій настрій сьогодні. Розвиток емоційного інтелекту школярів [Текст] / Г. Тарасенко > // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 1/2. - С. 4-10 : рис., табл.
Рубрики: Дитяча психологія--Настрої Кл.слова (ненормовані): емоції -- емоційний інтелект -- емпатія -- настрій -- вніб 3
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Лой, Анатолій. Мовлення та емпатія в соціальному мисленні людини. Філософсько-антропологічний підхід [Текст] / Анатолій Лой> // Філософська думка. - 2017. - № 4. - С. 47-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Філософська антропологія--Мовлення Соціальна філософія--Феномен мовлення Анотація: Стаття присвячена феномену мовлення, який автор вважає одним з найбільш значущих явищ в сучасній антропології. Предметом роздумів автора є зміщення уваги до мовлення на теренах еволюційної антропології, де воно набуває значень інституційної фактичності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Остапенко, Ганна Моральне виховання у захопливих коміксах [Текст] / Ганна Остапенко, Ірина Стеценко> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 6. - С. 18-20
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Моральне виховання Кл.слова (ненормовані): розвиток мовлення -- емпатія -- життєва компетентність Анотація: В статті йдеться про використання коміксів як засобу морального виховання дошкільнят.
Дод.точки доступу: Стеценко, Ірина Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Остапенко, Ганна Ненасильницьке спілкуванння – стратегія життя [Текст] / Ганна Остапенко; Гання Остапенко> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 13-15
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Вихователь Психологія--Спілкування Кл.слова (ненормовані): ненасильницьке спілкування -- спостереження -- почуття -- потреби -- прохання -- емпатія -- взаємодія з вихованцями Анотація: В статті описується метод ненасильницького спілкування, який розроблений американським психологом М. Розенберґом. Мета методу - навчитися слухати себе й інших зі співчуттям, а також викликати співпереживання в інших. Запропонований підхід вчить бути чесним і відкритим, допомагає пізнавати себе, усвідомлювати людські потреби і налагоджувати стосунки, що ґрунтуються на повазі та взаєморозумінні.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Кармадонов, О. А. Нормы и эмпатия как факторы социальных преобразований [Текст] / О. А. Кармадонов> // Социс. - 2012. - № 4. - С. 17-25. - Библиогр.: с. 25
. - ISSN 0132-1625 Рубрики: Соціологія--Суспільство--Російська Федерація Кл.слова (ненормовані): норми -- емпатія -- тюрізми Анотація: Обобщён опыт исследования ресурсов консолидации российского общества.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Світич, Світлана Опановуємо емоції в грі [Текст] / Світлана Світич> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 7-9
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Гра Кл.слова (ненормовані): психологічний клімат -- особистість дитини -- емоційний інтелект -- релаксація -- емпатія -- емоції Анотація: "Розвиток емоційного інтелекту охоплює вміння розпізнавати почуття, власні та інших людей, регулювати емоції, вибудовувати відносини з іншими людьми і розв'язувати конфлікти, а також здатність співпереживати". Подано приклади ігор, вправ та прийомів, які допоможуть цілеспрямовано розвивати кожне з цих умінь.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Човган, Олена. Особистісне спричинення доброчинної спрямованості поведінки соціального працівника / О. Човган> // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 1. - С. 115-119. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1810-2131ББК 88 Рубрики: Психологія галузева Кл.слова (ненормовані): особистість -- соціальна робота -- доброчинна спрямованість поведінки -- соціальний працівник -- соціальна допомога -- альтруїзм -- емпатія Анотація: У статті розглядаються психологічна сутність і критерії розвиненості доброчинної спрямованості і професійної поведінки особистості соціального працівника, котра полягає в допомозі навколишнім, яка здійснюється на засадах альтруїзму.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>18.
|
Мельник, Олександр. Підготовка вчителів початкових класів до формування емоційного інтелекту учнів [Текст] / Олександр Мельник> // Початкова школа. - 2019. - № 11. - С. 51-55. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителів початкових класів Кл.слова (ненормовані): емоційний інтелект -- молодші школярі -- програма тренінгу -- емпатія Анотація: У статті розглянуто проблему "Підготовка вчителів початкових класів до формування емоційного інтелекту учнів". Розроблено також вправи і завдання для пізнання власних емоцій та вміння керувати ними, пізнання емоцій та почуттів інших людей та вміння будувати міжособистісну взаємодію. На допомогу вчителю підготовлені рекомендовані форми виховання для кожного класу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Пізнай себе! [Текст]> // Позакласний час. - 2017. - N 3(березень). - С. 12
Рубрики: Емпатія--Розвиток Розуміння--Розвиток Співпереживання--Розвиток Самопізнання--Підлітки Самоаналіз--Підлітки Самореалізація--Підлітки Лідерство Анотація: План-конспект заняття. Мета: сприяти розвитку в підлітків навичок самопізнання, самоаналізу та самореалізації; розвиток емпатії, розуміння, співпереживання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Сосновська, Наталія Профілактика агресивної поведінки. Заняття з елементами тренінгу [Текст] / Наталія Сосновська> // Психолог (Шкільний світ). - 2013. - № 9. - С. 24-25
ББК 88.8 Рубрики: Агресивна поведінка--Дитяча психологія Кл.слова (ненормовані): агресивність -- гнів -- емпатія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|