Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=етапи навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бакум З.
Назва : Особливості навчання фонетики в профільній школі
Місце публікування : Українська мова й література в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 46-49 (Шифр У679846/2013/5)
ББК : 74.268.19=411.4
Предметні рубрики: Українська мова-- Фонетика-- Методика
Українська мова-- Профільне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сучасні підходи у навчанні--дидактичні принципи--етапи навчання--аспекти характеристики звуків--органи мовлення--місце та спосіб творення звуків
Анотація: У статті запропоновано систему навчання фонетики української мови, яку доцільно впроваджувати на уроках та спецкурсах у профільній школі. Обгрунтовано доцільність використання традиційних та інноваційних технологій. Окреслено етапи навчання, а також акцентовано увагу на характеристиці звуку з акустичного й фізіологічного аспектів.
Примірники :ВА(1)
Вільні : ВА(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ігнатенко В. Д.
Назва : Система вправ для навчання майбутніх філологів письмового перекладу науково-технічних текстів
Місце публікування : Іноземні мови. - 2015. - № 2. - С. 26-36 (Шифр І215577/2015/2)
Примітки : Текст укр., фр. - Бібліогр.: с. 36
Предметні рубрики: Французька мова-- Методика викладання-- Вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): етапи навчання--система вправ--підгрупа вправ
Анотація: У статті представлена система вправ для навчання майбутніх перекладачів анотативного і реферативного перекладу науково-технічних текстів на основі статей аграрного профілю, окреслено поняття системи вправ, вимоги до неї та її складові у рамках методики навчання перекладу, проаналізовано наукові дослідження з проблеми розроблення системи вправ для навчання письмового перекладу, виділено й описано етапи навчання, запропоновано відповідні групи і підгрупи вправ, наведено приклади вправ.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нищета В.
Назва : Формуємо риторичні вміння та риторичну компетентність : програма дослідно-експериментального навчання української мови
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 7/8. - С. 66-73 (Шифр У679846/2015/7/8)
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
Предметні рубрики: Риторика-- Методика
Українська мова-- Плани і програми
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мета дослідно-експериментального навчання--проблемний проектний та риторичний підходи--принципи шкільної риторики--етапи навчання--програма навчання--5-9 класи--мовленнєва змістова лінія
Анотація: Запропоновано програму дослідно-експериментального навчання української мови, метою якого є комплекс риторичних вмінь і риторична компетентність школярів. Охарактеризовано значення та структуру поняття риторичної компетентності, підходи до навчання, принципи шкільної риторики. Надано планування етапів і програму навчання, з наступною характеристикою мовленнєвої змістової лінії у цій програми.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Строганова, Ганна
Назва : Тренінгові технології як засіб активізації навчання української мови як іноземної
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 9. - С. 17-19 (Шифр У679846/2018/9)
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
Предметні рубрики: Українська мова-- Вивчення і викладання мови
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тренінгові технології--тренінг--етапи навчання--дидактичні принципи--українська мова як іноземна
Анотація: Проаналізовано особливості реалізації тренінгових технологій як засіб активізації навчання української мови як іноземної. Сфокусовано увагу на обґрунтуванні необхідності впровадження зазначених технологій. Наголошується на чіткій цілеспрмованості тренінгів, висвітлено етапи, функції, дидактичні принципи.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коробова, Юлія Володимирівна
Назва : Особливості організації навчання майбутніх учителів англійської мови мовленнєвої адаптації
Місце публікування : Іноземні мови. - 2020. - № 2. - С. 3-8. - ISSN 1817-8510 (Шифр І215577/2020/2). - ISSN 1817-8510
Предметні рубрики: Вища освіта-- Англійська мова-- Викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєва адаптація--майбутні вчителі англійської мови--етапи навчання
Анотація: У статті досліджено особливості організації навчального процесу для ефективного формування та розвитку вмінь мовленнєвої адаптації у студентів третього курсу закладів вищої освіти - майбутніх учителів англійської мови, на заняттях із практики усного та писемного мовлення. Охарактеризовано підсистему професійно орієнтованих вправ і завдань та модель навчання майбутніх учителів англійської мови мовленнєвої адаптації. Наведено основні умови успішного використання методики навчання мовленнєвої адаптації. Визначено організаційні форми навчання та послідовність етапів навчання мовленнєвої адаптації, які реалізуються у межах кожного блоку вправ підсистеми. Вступний етап пов'язаний із формуванням системи декларативних знань про мовленнєву адаптацію. Для систематизації вивченого матеріалу використовуються опорні схеми і таблиці, виконуються рецептивно-аналітичні вправи. Етап практики у педігогічному спілкування включає два підетапи: 1) виконання комунікативних професійно орієнтованих завдань після опрацювання кожної з трьох підгруп вправ у межах блоку вправ; 2) участь студентів у мікротренінгу. На етапі рефлексії відбувається заповнення таблиць спостереження за виконанням підготовлених вправ, самооцінювання успішності оволодіння вміннями мовленнєвої адаптації у письмовій формі та участь студентів у рефлексивній бесіді. Проаналізовано особливості використання індивідуальних, парних, групових та фронтальних режимів роботи на практичному занятті. Конкретизовано шляхи моніторингу навчального процесу, критерії оцінювання та способи контролю рівня сформованості вмінь мовленнєвої адаптації. Надано рекомендації щодо шляхів родолання типових труднощів оволодіння студентами вміннями мовленнєвої адаптації. Запропоновано приблизний розподіл часу для аудиторної та позааудиторної роботи студентів.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)