Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=жіночий образ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Ржевская, Е.
    Великие французкие романы в прочтении К. Сомова [Текст] : [книжная графика] / Е. Ржевская // Юный художник. - 2011. - № 8. - С. 14-17 : рис . - ISSN 0205-5791
Рубрики: Мистецтво--Художники
Кл.слова (ненормовані):
жіночий образ -- краса паризьких парків -- французька художня проза


Дод.точки доступу:
Сомов, К. А. \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

2.


    Капуста, А. М.
    Світлий образ жінки-матері у поемах Т. Г. Шевченка "Катерина" і "Наймичка" [Текст] / А. М. Капуста // Все для вчителя. - 2013. - N 11. - С. 85-86
ББК 74.268.3(4УКР)
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
жіночий образ -- поезія Шевченка -- жінка-кріпачка


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Осташко, І.
    Про еталон жіночої краси у ХУІІІ-ХІХ сторіччях [Текст] : нещодавно в обласному художньому музеї імені Галагана відкрилася виставка живопису та скульптури «Жіночий образ у західноєвропейському мистецтві у ХVІІІ-ХІХ сторіччях» / Ірина Осташко // Деснянка. - 2014. - 20 берез. (№ 12) . - С. 24 . - ISSN 2075-6860
ББК 85
Рубрики: Виставки - живопис
   Чернігів, місто (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
жіночий образ


Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)


Знайти схожі

4.


   
    Гендерні стереотипи в рекламі: зображення, сприйняття та шкода [Текст] // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 4. - С. 15-36 : фот.
Рубрики: Реклама--Гендерний аспект--Маркетингові комунікації
Кл.слова (ненормовані):
жіночий образ -- чоловічий образ -- бренди -- рекламний кодекс
Анотація: Сьогодні бренди визнають необхідність переглянути свої підходи до розуміння та зображення жіночих та чоловічих образів, щоб залишатись актуальними для споживачів. Проте виявилось, що використання ґендерних стереотипів в рекламі несе велику потенційну загрозу, особливо для дітей та молоді, може принижувати та ображати споживачів реклами і ставати причиною заподіяння людьми шкоди в реальному житті. Саме це дослідження спеціально рекомендує внести поправки до Кодексу Комітету з Рекламних практик, щоб краще враховувати такий вплив реклами на культурні цінності, визнаючи, що реклама часто впливає неявно, аніж через свідомість.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)