Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (378)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=задачі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 441
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.

Лишенко Г. Тести для формування вмінь учнів розв`язувати задачі в 4 класі/Г. Лишенко, К. Лишенко // Початкова школа, 2009. т.№ 2.-С.29-32
2.

Янчук В.О. Метод розв`язання багатокритеріальної задачі вибору структури захисту інформації в е-урядуванні/В. О. Янчук // Вісник державної служби України. -Київ:Київська правда, 2010,N N 3.-С.59-63.
3.

Нелін Є. Якісні задачі як засіб підвищення ефективності навчання алгебри і початків аналізу/Є. Нелін, З. Кравченко // Математика в школі. -Київ:Педагогічна преса, 2011,N N 1/2.-С.13-17
4.

Ігнатенко Л. Задачі економічного змісту/Л. Ігнатенко // Математика в школі. -Київ:Педагогічна преса, 2011,N N 1/2.-С.31-33
5.

Староста Хімічна задача: основні етапи розв'язання/Володимир Староста // Біологія і хімія в школі, 2011. т.№ 1.-С.17-20
6.

Григорчук О. Урок розвязування фізичних задач на будівельну тематику/О. Григорчук // Фізика та астрономія в школі, 2011. т.№ 1.-С.3-6
7.

Соколов Є. Правило трьох векторів у статиці/Є. Соколов // Фізика та астрономія в школі, 2011. т.№ 1.-С.29-32
8.

Тимофеєва Розчинність. Добуток розчинності/Віра Тимофеєва // Біологія і хімія в школі, 2011. т.№ 2.-С.33-35
9.

Дрінь Я. М. Пряма і обернена задачі для одного класу рівнянь з псевдодиференціальним оператором/Я. М. Дрінь // Доповіді Національної академії наук України, 2011. т.№ 5.-С.12-17
10.

Литвин О. М. Розв'язання тривимірної задачі комп'ютерної томографії з використанням невеликої кількості томограм/О. М. Литвин, Ю. І. Першина // Доповіді Національної академії наук України, 2011. т.№ 5.-С.40-44
11.

Нечипоренко О. Диференціація - одна з форм інноваційних технологій : з досвіду роботи/Олена Нечипоренко // Початкова школа, 2011. т.№ 5.-С.21-24
12.

Бондаренко В. В. Задачі XXIV Всеукраїнської олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв'язування/В. В. Бондаренко // Комп'ютер у школі та сім'ї, 2011. т.№ 3.-С.37-44
13.

Волянська О. Задачі на дослідження в курсі алгебри і початків аналізу в умовах профільного навчання/Олена Волянська // Математика в школі, 2011. т.№ 7/8.-С.45-47
14.

Тимофієва Н. К. Розв`язання задачі планування з теорії розкладів методом структурно-алфавітного пошуку та гібридним алгоритмом/Н. К. Тимофієва, В. І. Гриценко // Управляющие системы и машины, 2011. т.№ 3.-С.21-30
15.

Литвин О. М. Про один метод побудови точних розв'язків крайової задачі для диференціального рівняння еліптичного типу в областях складної форми/О. М. Литвин, Л. С. Лобанова // Доповіді Національної академії наук України, 2011. т.№ 7.-С.37-41
16.

Редько Г. Чи треба навчати учнів розв'язувати задачі з фізики ?/Г. Редько ; В. Манакін, Г. Толпекіна // Фізика та астрономія в школі, 2011. т.№ 3.-С.31-33
17.

Кремінський Б. 41-ша Міжнародна фізична олімпіада : підсумки та аналіз результатів виступу команди України/Б. Кремінський // Фізика та астрономія в школі, 2011. т.№ 3.-С.28-30
18.

Галатюк Ю. Особливості моделювання процесу розвязування творчої фізичної задачі/Ю. Галатюк // Фізика та астрономія в школі, 2011. т.№ 4.-С.13-17
19.

Стефанова Г. П. Инновационный подход к формированию методов решения типовых профессиональных задач у будущих инженеров/Г. П. Стефанова , И. А. Крутова, А. Г. Валишева // Alma mater, 2011. т.№ 8.-С.48-51
20.

Крячко І. Цілі та задачі навчання астрономії в старшій загальноосвітній школі/І. Крячко // Фізика та астрономія в школі, 2011. т.№ 5.-С.23-26
21.

Шевченко О. Тести з фізики та креативне мислення учнів/О. Шевченко // Фізика та астрономія в школі, 2011. т.№ 5.-С.27-28
22.

Смольская Ю. В. Приобщение к музыке классической традиции в ДМШ/Ю. В. Смольская // Искусство и образование, 2011. т.№ 4.-С.33-39
23.

Вахненко В. О. Застосування методу оберненої задачі розсіювання до рівняння Вахненка-Паркеса для опису взаємодії солітону з періодичною хвилею/В. О. Вахненко // Доповіді Національної академії наук України, 2011. т.№ 8.-С.73-79
24.

Заболотний Я. В. Застосування розділяючого перетворення в одній задачі про неперетинні області/Я. В. Заболотний // Доповіді Національної академії наук України, 2011. т.№ 9.-С.11-14
25.

Ронами Т. Ю. Воспитание нравственных качеств у детей средствами театрального искусства/Т. Ю. Ронами // Проблемы теории и практики управления, 2011. т.№ 5.-С.24-35
26.

Грамбовська Л. Методика розв'язування лінійних рівнянь з параметром, що містять модуль/Лариса Грамбовська // Математика в школі, 2011. т.№ 9.-С.13-17
27.

Васильєва Д. Розв`язування задач з логічним навантаженням у 5-6 класах з використанням мультимедійної дошки/Дарина Васильєва // Математика в школі, 2011. т.№ 10.-С.29-33
28.

Рябцев В. В. Методика рационального выбора комплекса авторских средств разработки курсов дистанционного обучения/В. В. Рябцев, М. Г. Тищенко // Управляющие системы и машины, 2011. т.№ 4 .-С.72-77
29.

Горяча В. Використання матеріалу посібників "Вчимося розв'язувати задачі" С. П. Логачевської на уроках математики/Валентина Горяча // Початкова школа, 2011. т.№ 9.-С.50-51
30.

Шевченко О. Нестандартні задачі на уроках математики/Олена Шевченко // Початкова школа, 2011. т.№ 10.-С.46-47
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)