Пошуковий запит: (<.>K=задачі<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 441
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Лишенко Г. Тести для формування вмінь учнів розв`язувати задачі в 4 класі/Г. Лишенко, К. Лишенко // Початкова школа, 2009. т.№ 2.-С.29-32
|
>2.
| Янчук В.О. Метод розв`язання багатокритеріальної задачі вибору структури захисту інформації в е-урядуванні/В. О. Янчук // Вісник державної служби України. -Київ:Київська правда, 2010,N N 3.-С.59-63.
|
>3.
| Нелін Є. Якісні задачі як засіб підвищення ефективності навчання алгебри і початків аналізу/Є. Нелін, З. Кравченко // Математика в школі. -Київ:Педагогічна преса, 2011,N N 1/2.-С.13-17
|
>4.
| Ігнатенко Л. Задачі економічного змісту/Л. Ігнатенко // Математика в школі. -Київ:Педагогічна преса, 2011,N N 1/2.-С.31-33
|
>5.
| Староста Хімічна задача: основні етапи розв'язання/Володимир Староста // Біологія і хімія в школі, 2011. т.№ 1.-С.17-20
|
>6.
| Григорчук О. Урок розвязування фізичних задач на будівельну тематику/О. Григорчук // Фізика та астрономія в школі, 2011. т.№ 1.-С.3-6
|
>7.
| Соколов Є. Правило трьох векторів у статиці/Є. Соколов // Фізика та астрономія в школі, 2011. т.№ 1.-С.29-32
|
>8.
| Тимофеєва Розчинність. Добуток розчинності/Віра Тимофеєва // Біологія і хімія в школі, 2011. т.№ 2.-С.33-35
|
>9.
| Дрінь Я. М. Пряма і обернена задачі для одного класу рівнянь з псевдодиференціальним оператором/Я. М. Дрінь // Доповіді Національної академії наук України, 2011. т.№ 5.-С.12-17
|
>10.
| Литвин О. М. Розв'язання тривимірної задачі комп'ютерної томографії з використанням невеликої кількості томограм/О. М. Литвин, Ю. І. Першина // Доповіді Національної академії наук України, 2011. т.№ 5.-С.40-44
|
>11.
| Нечипоренко О. Диференціація - одна з форм інноваційних технологій : з досвіду роботи/Олена Нечипоренко // Початкова школа, 2011. т.№ 5.-С.21-24
|
>12.
| Бондаренко В. В. Задачі XXIV Всеукраїнської олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв'язування/В. В. Бондаренко // Комп'ютер у школі та сім'ї, 2011. т.№ 3.-С.37-44
|
>13.
| Волянська О. Задачі на дослідження в курсі алгебри і початків аналізу в умовах профільного навчання/Олена Волянська // Математика в школі, 2011. т.№ 7/8.-С.45-47
|
>14.
| Тимофієва Н. К. Розв`язання задачі планування з теорії розкладів методом структурно-алфавітного пошуку та гібридним алгоритмом/Н. К. Тимофієва, В. І. Гриценко // Управляющие системы и машины, 2011. т.№ 3.-С.21-30
|
>15.
| Литвин О. М. Про один метод побудови точних розв'язків крайової задачі для диференціального рівняння еліптичного типу в областях складної форми/О. М. Литвин, Л. С. Лобанова // Доповіді Національної академії наук України, 2011. т.№ 7.-С.37-41
|
>16.
| Редько Г. Чи треба навчати учнів розв'язувати задачі з фізики ?/Г. Редько ; В. Манакін, Г. Толпекіна // Фізика та астрономія в школі, 2011. т.№ 3.-С.31-33
|
>17.
| Кремінський Б. 41-ша Міжнародна фізична олімпіада : підсумки та аналіз результатів виступу команди України/Б. Кремінський // Фізика та астрономія в школі, 2011. т.№ 3.-С.28-30
|
>18.
| Галатюк Ю. Особливості моделювання процесу розвязування творчої фізичної задачі/Ю. Галатюк // Фізика та астрономія в школі, 2011. т.№ 4.-С.13-17
|
>19.
| Стефанова Г. П. Инновационный подход к формированию методов решения типовых профессиональных задач у будущих инженеров/Г. П. Стефанова , И. А. Крутова, А. Г. Валишева // Alma mater, 2011. т.№ 8.-С.48-51
|
>20.
| Крячко І. Цілі та задачі навчання астрономії в старшій загальноосвітній школі/І. Крячко // Фізика та астрономія в школі, 2011. т.№ 5.-С.23-26
|
>21.
| Шевченко О. Тести з фізики та креативне мислення учнів/О. Шевченко // Фізика та астрономія в школі, 2011. т.№ 5.-С.27-28
|
>22.
| Смольская Ю. В. Приобщение к музыке классической традиции в ДМШ/Ю. В. Смольская // Искусство и образование, 2011. т.№ 4.-С.33-39
|
>23.
| Вахненко В. О. Застосування методу оберненої задачі розсіювання до рівняння Вахненка-Паркеса для опису взаємодії солітону з періодичною хвилею/В. О. Вахненко // Доповіді Національної академії наук України, 2011. т.№ 8.-С.73-79
|
>24.
| Заболотний Я. В. Застосування розділяючого перетворення в одній задачі про неперетинні області/Я. В. Заболотний // Доповіді Національної академії наук України, 2011. т.№ 9.-С.11-14
|
>25.
| Ронами Т. Ю. Воспитание нравственных качеств у детей средствами театрального искусства/Т. Ю. Ронами // Проблемы теории и практики управления, 2011. т.№ 5.-С.24-35
|
>26.
| Грамбовська Л. Методика розв'язування лінійних рівнянь з параметром, що містять модуль/Лариса Грамбовська // Математика в школі, 2011. т.№ 9.-С.13-17
|
>27.
| Васильєва Д. Розв`язування задач з логічним навантаженням у 5-6 класах з використанням мультимедійної дошки/Дарина Васильєва // Математика в школі, 2011. т.№ 10.-С.29-33
|
>28.
| Рябцев В. В. Методика рационального выбора комплекса авторских средств разработки курсов дистанционного обучения/В. В. Рябцев, М. Г. Тищенко // Управляющие системы и машины, 2011. т.№ 4 .-С.72-77
|
>29.
| Горяча В. Використання матеріалу посібників "Вчимося розв'язувати задачі" С. П. Логачевської на уроках математики/Валентина Горяча // Початкова школа, 2011. т.№ 9.-С.50-51
|
>30.
| Шевченко О. Нестандартні задачі на уроках математики/Олена Шевченко // Початкова школа, 2011. т.№ 10.-С.46-47
|
|
|