Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (378)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=задачі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 441
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.


    Мініч, Людмила.
    Використання якісних задач для розвитку мислення учнів [Текст] / Л. Мініч // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2019. - № 2. - С. 6-10. - Бібліогр. : 4 назв.
Рубрики: Фізика--Задачі з фізики--Формування мислення
Анотація: В публікації піде мова про актуальну проблему використання якісних тестових задач на уроках фізики як засобу мотивації учнів до навчання фізики.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Третяк, Т. М.
    Методичні засади дослідження сприймання старшокласниками творчих технічних задач [Текст] / Т. М. Третяк // Практична психологія та соціальна робота. - 2013. - № 12. - С. 65-69. - Бібліогр. : 3 назв.
ББК 88
Рубрики: Психологія творчості--Творчі технічні задачі
Анотація: Автором статті подано творчі задачі для старшокласників, експериментальні завдання розроблені доктором психологічних наук О. І. Кульчицькою.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Івохін, Є. В.
    Деякі методи ефективного розподілу рекламного бюджету [Текст] / Є. В. Івохін, В. О. Навродський, Ю. О. Науменко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 10. - С. 96-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
ефективність -- задачі дискретної оптимізації -- математичне програмування


Дод.точки доступу:
Навродський, В. О.; Науменко, Ю. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Ільчук, Лідія.
    Опорна школа. Організація роботи кафедри математики [Текст] : управлінська компетентність / Л. Ільчук, О. Поліщук // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 9. - С. 20-35. - Зміст: Проведення семінарів опорної школи ; Шляхи реалізації проблеми. Технології роботи з обдарованими учнями ; Проведення майстер-класів для учителів району ; План проведення семінару ; Послідовність етапів продуктивної пізнавальної діяльності людини в умовах проблемної ситуації ; Найхарактерніші для педагогічної практики типи проблемних ситуацій ; Технологія навчання як дослідження ; Використання дослідницьких методів. Задачі з параметрами. Форми та методи підготовки до ЗНО ; Інтеграція математики з предметами суспільно-гуманітарного та природного циклів ; Позакласна робота з математики ; Положення про опорну школу з інноваційних технологій ; План роботи опорної школи з інноваційних технологій навчання математики заклад на 20_/_н.р. ; Анкетування вчителів щодо впровадження інноваційних технологій. Анкета "Педагогічні інновації"
Рубрики: Опорні школи--Кафедра математики--Україна--Одеса, місто
Кл.слова (ненормовані):
діагностична карта -- рівень інноваційної діяльності вчителя -- математичні тренажери -- тестові завдання -- контрольні запитання -- лекційно-семінарська форма занять -- індивідуальні освітні продукти -- евристичні моделі -- система задач
Анотація: У статті висвітлено досвідорганізаціїроботи кафедри математики Маріїнської гімназії в межах проекту опорних шкіл Приморського району м. Одеси, розпочатого ще у 2010 році. Продемонстровано також зразки форм роботи творчої лабораторії вчителів математики (семінар, семінар-практикум) за умов сучасної розбудови мережі опорних шкіл.


Дод.точки доступу:
Поліщук, Ольга

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Гражевська, Н. І.
    ХХ Всеукраїнська учнівська олімпіада з економіки [Текст] / Н. І. Гражевська // Економіка в школах України. - 2017. - № 6. - С. 2-79. - Зміст: Тести, творчі завдання, задачі. 9 клас ; Тести, творчі завдання, задачі. 10 клас ; Тести, творчі завдання, задачі. 11 клас ; Відповіді до тестів, творчих завдань, задач. 10 клас ; Відповіді до тестів, творчих завдань, задач. 11 клас
Рубрики: Олімпіади учнівські--Всеукраїнські--Економіка
   Тести--Економіка

Анотація: Пропонуються тести, творчі завдання, задачі ХХ Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Волинець, Тетяна.
    Як самостійно навчитися складати задачі з фізики? [Текст] / Т. Волинець // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2019. - № 2. - С. 35-37. - Бібліогр. : 5 назв.
Рубрики: Фізика--Методика складання задач
Анотація: В публікації подано методику складання і розв‘язування задач з фізики. Якщо учні навчаться складати нові задачі і розробляти алгоритм їх розв‘язування то до закінчення школи у них буде сформований правильний загальний підхід до складання і розв‘язування задач, будуть вироблені стійкі вміння розв‘язувати будь-які задачі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Логачевська, Тетяна.
    Індивідуалізація завдань для другокласників при розв'язанні задач [Текст] / Тетяна Логачевська, Світлана Логачевська // Початкова школа. - 2014. - № 2. - С. 17-22
ББК 74.1
Рубрики: Початкова освіта--Математика--Задачі
Анотація: У статті розглянуто кілька прикладів самостійної роботи учнів над задачами з математики у 2 класі.


Дод.точки доступу:
Логачевська, Світлана

Знайти схожі

8.


    Ступак, Галина.
    І ще раз про сюжетні задачі в початковій школі [Текст] / Галина Ступак // Початкова школа. - 2014. - № 6. - С. 34-35. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.26
Рубрики: Початкова освіта--Математика--Задачі
   Інтегроване навчання--Математика--Природознавство

Анотація: В статті йдеться про виховну роль математики в процесі вирішення задач, а саме математичні задачі з природознавчим змістом та математика плюс косметика.


Знайти схожі

9.


    Кузьмін, О. Є.
    Деякі задачі моделювання ресурсів виробничих систем мережами Петрі [Текст] / О. Є. Кузьмін, П. Р. Базилевич // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 12. - С. 207-216 : рис. - Бібліогр.: 15 назв
ББК 65
Рубрики: Математичні методи і моделі в економіці--Моделювання виробничих систем
Анотація: У статті описано основні особливості мереж Петрі, які можуть бути використані для моделювання, аналізу та проектування виробничих систем. Визначено можливості їх застосування для виявлення таких властивостей, як «безпечність», «обмеженість», «активність», «зберігальність», «оберненість», «досяжність», «покривальність». Наведено приклади застосування для аналізу деяких задач моделювання ресурсів систем. Побудовано дерева досяжності, що відображають простори станів з усіма можливими ситуаціями, в які може увійти бізнес-процес при функціонуванні, включно з послідовністю їх утворення.


Дод.точки доступу:
Базилевич, П. Р.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Мирошниченко, Юрій.
    Основні положення щодо розв‘язування задач з астрономії: підготовка учнів до олімпіад [Текст] / Ю. Мирошниченко, В. Сиротюк // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2019. - № 2. - С. 38-41
Рубрики: Астрономія--Задачі--Правила розв‘язування
Анотація: Запропоновано задачі з астрономії різної тематики з розв‘язаннями, які можна використовувати для підготовки до олімпіад.


Дод.точки доступу:
Сиротюк, В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

11.


    Пегушева, Л. І.
    Застосування математичних формул під час розв'язання економічних задач [Текст] / Л. І. Пегушева // Економіка в школах України. - 2017. - № 4. - С. 12-18 ; Економіка в школах України. - 2017. - № 5. - С. 25-29
Рубрики: Економіка--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Економіка--Задачі

Анотація: У запропонованій статті показано зв’язок економіки з математикою: наведено формули, математичні методи дослідження та приклади розв’язання типових задач.


Е758492/2011/5 :
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

12.


    Редько, Григорій.
    Задача в задачі [Текст] / Г. Редько // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2019. - № 1. - С. 24-25. - Бібліогр. : 1 назв.
Рубрики: Фізика--Вивчення в школі--Розв'язування задач
Анотація: В публікації піде мова про метод формування у школярів природничо-наукового мислення через фізичні задачі, які можуть стати суттєвим поштовхом і мотивом організації пізнавальної діяльності учнів під керівництвом учителя.


Дод.точки доступу:
Толпекіна, Г.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

13.


    Шматько, Наталія Михайлівна.
    Постанова задачі моделювання динаміки організаційного розвитку великомасштабної економіко-виробничої системи [Текст] / Наталія Іванівна Шматько // Економіка. Фінанси. Право. - 2019. - № 3. - С. 21-26. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Виробничо-економічні системи--Моделювання--Динаміка
Кл.слова (ненормовані):
великомасштабна економіко-виробнича система -- стійкий розвиток -- організаційні можливості -- життєвий цикл -- стейкхолдер
Анотація: Відображено особливості застосування стехколдерської парадигми під час визначення орієнтирів організаційного розвитку. В основу моделювання перебігу процесів розвитку великомасштабної економіко-виробничої системи (ВЕВС) покладено концепцію організаційних можливостей фірми. Розроблено верхньорівневу модель організаційного розвитку ВЕВС з використанням мови моделювання ArchiMate/


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

14.


    Бережна, Л. В.
    Практичні аспекти використання методів математичного програмування в моделюванні зовнішньоекономічної діяльності [Текст] / Л. В. Бережна, О. І. Снитюк // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 6. - С. 95-101 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Зовнішньоекономічна діяльність--Математичне програмування
Кл.слова (ненормовані):
макроекономічні показники -- задачі лінійного програмування -- задачі нелінійного програмування -- пакети прикладних програм


Дод.точки доступу:
Снитюк, О.І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

15.


    Боднар, О.
    Аналітико-експертні задачі :сутність, структура і алгоритми розв'язання [Текст] / О. Боднар // Рідна школа. - 2013. - № 1-2. - С. 30-36 : табл. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.0
Рубрики: Задачі--Педагогічні--Класифікація--Алгоритми розв'язання
Анотація: У статті розглянуто основні трактування поняття "задача" у педагогіці та управлінні освітою, розроблено класифікацію задач у структурі аналітико-експертної діяльності та описано алгоритми їх розв'язання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Якименко, Ольга.
    Текстові задачі ЗНО [Текст] : застосування нерівностей до розв'язування текстових задач / Я. Петрів // Математика (Шкільний світ). - 2017. - № 7. - С. 25-37 : ілюстр.
Рубрики: Зовнішнє незалежне оцінювання--Математика
Кл.слова (ненормовані):
державна атестація -- схематичний запис умови задачі -- алгебраїчний вираз -- змінні -- система завдань


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

17.


    Семенець, Сергій.
    Навчально-теоретичні задачі з математики: моделювання процесу розв'язування нерівностей методом рівносильних перетворень [Текст] / С. Семенець // Математика в рідній школі. - 2017. - № 5. - С. 22-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Математика--Задачі
Кл.слова (ненормовані):
навчально-теоретичні задачі з математики -- навчальне моделювання -- метод рівносильних перетворень -- навчально-теоретична зона -- математичний розвиток учнів
Анотація: З огляду на задачний підхід до формування навчально-математичної діяльності та розвитку математичних здібностей учнів побудовано навчально-теоретичну модель процесу розв'язування нерівностей методом рівносильних перетворень, згідно з логікою сходження від абстрактного до конкретного наведено приклади її реалізації у старшій ланці шкільної математичної освіти, представлений рівень змістово-теоретичного узагальнення задач співвіднесено із навчально-теоретичною зоною найближчого математичного розвитку школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

18.


    Сидоренко, Наталія.
    Візуалізація даних [Текст] : побудова діаграм на уроці математики в 6-му кл. / Н. Сидоренко // Математика (Шкільний світ). - 2017. - № 8. - С. 7-12 : ілюстр.
Рубрики: Математика--Методика викладання--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
стовпчасті і кругові діаграми -- текстові задачі -- логічне мислення учнів -- математичні знання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

19.


    Демків, Ірина.
    Додавання і віднімання векторів [Текст] : урок геометрії в 9-му кл. / І. Демків // Математика (Шкільний світ). - 2017. - № 11. - С. 15-18 : рис. - Бібліогр.: с. 17
Рубрики: Геометрія--Методика викладання--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
задачі прикладного характеру -- математична освіта сьогодення -- опорний конспект -- метод учнівської лекції -- фронтальне обговорення


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

20.


    Засядько, Лариса.
    Рідний край у задачах [Текст] : (8-9 клас) / Л. Засядько, Т. Кононенко // Математика в рідній школі. - 2017. - № 6. - С. 8-15. - Бібліогр.: с. 15
Рубрики: Математика--Задачі
Кл.слова (ненормовані):
ЗАДАЧІ З МАТЕМАТИКИ
Анотація: Математичні задачі для 8-9 класу та їх розв’язання.


Дод.точки доступу:
Кононенко, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

21.


    Ленчук, Іван.
    Роль рисунка в задачах планіметрії [Текст] / І. Ленчук, М. Працьовитий // Математика в рідній школі. - 2017. - № 6. - С. 26-32. - Бібліогр.: с. 32
Рубрики: Інформаційні технології--На уроках математики
Кл.слова (ненормовані):
планіметрія -- рисунок -- задачі "з родзинкою" -- доведення -- побудова
Анотація: У статті прикладами продемонстровано стрижневу роль якісних рисунків у творчому конструюванні правил-орієнтирів образно-уявлюваної, візуально зображувальної та формально-логічної діяльності учня в пошуку шляхів розв’язування планіметричних задач "із родзинкою". Роз’яснено місце і сутність слова "рисунок" у розмовній лексиці, наукових та навчальних працях геометричного толку.


Дод.точки доступу:
Працьовитий, Микола

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

22.


    Журибеда, Оксана.
    Насамперед літаки. Створення інформаційної системи в електронному процесі [Текст] / О. Журибеда // Інформатика (Шкільний світ). - 2017. - № 7. - С. 58-61 : рис.
Рубрики: Інформаційні системи--Інформатика--Задачі
Кл.слова (ненормовані):
статистичні процеси -- динамічні процеси -- анімаційні ефекти


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

23.


    Морозова, Алла.
    Рівняння [Текст] : урок-узагальнення в 5-му кл. / А. Морозова // Математика (Шкільний світ). - 2017. - № 12. - С. 11-15 : рис., табл. - Дод. № 1-6
Рубрики: Математика--Методика викладання--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
узагальнення знань -- типи та способи розв'язання -- цікаві фабули задач і повідомлення -- задачі тестового характеру -- самостійна робота


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

24.


    Бабяк, Ірина.
    Відсоткові розрахунки. Математика, 6-й клас [Текст] / І. Бабяк // Математика (Шкільний світ). - 2017. - № 15. - С. 13-25 : рис. - Бібліогр.: с. 25. - Дод.
Рубрики: Математика--Методика викладання--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
поняття про відсотки -- знаходження відсотків від числа -- знаходження числа за його відсотками -- задачі підвищеної складності -- методичний коментар


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

25.


    Мельник, Ганна.
    Застосування математичних методів до задач економічного змісту [Текст] / Г. Мельник, Н. Баюн // Математика в рідній школі. - 2017. - № 3. - С. 20-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Математична освіта в школі--Методика викладання та навчання
Кл.слова (ненормовані):
розв’язування задач -- задачі з економічним змістом
Анотація: Використання математичних методів до розв’язування задач економічного змісту.


Дод.точки доступу:
Баюн, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

26.


    Баранова, Світлана.
    Відсоткові розрахунки в задачах про здоровий спосіб життя [Текст] : (урок математики у 6 класі) / С. Баранова // Математика в рідній школі. - 2017. - № 3. - С. 30-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Математика--Конспект уроку--6 клас
Кл.слова (ненормовані):
УРОК МАТЕМАТИКИ -- текстові задачі на відсотки
Анотація: На уроці удосконалюються навички учнів розв’язувати текстові задачі на відсотки, поглиблення знань учнів при розв’язуванні задач на відсотки всіх трьох типів, розвивання пізнавальної активності, творчі здібності, оперативна пам’ять, швидкість реакції, кмітливість.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

27.


    Ленчук, Іван.
    Задачі на побудову: комбінації рухів [Текст] / І. Ленчук // Математика в рідній школі. - 2017. - № 3. - С. 12-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Профільне навчання--Фізико-математичний профіль
Кл.слова (ненормовані):
задачі на побудову
Анотація: Виконання завдань, що гарантується прищепленням навичок оперувати перетвореннями геометричних фігур при розв’язуванні задач на побудову.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

28.


    Скворцова, Світлана.
    Методика формування в учінв 5 класу умінь розв’язувати задачі на знаходження середнього арифметичного [Текст] / С. Скворцова // Математика в рідній школі. - 2017. - № 2. - С. 8-13
Рубрики: Математика--Методика викладання в школі--5 клас
Кл.слова (ненормовані):
СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ -- дробові числа
Анотація: Ознайомлення з ускладненими задачами на знаходження середнього арифметичного.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

29.


    Ленчук, Іван.
    Задачі на побудову: комбінації рухів і побідності [Текст] / І. Ленчук // Математика в рідній школі. - 2017. - № 4. - С. 28-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Математична освіта в школі--Олімпіади, конкурси, турніри
Кл.слова (ненормовані):
МАТЕМАТИЧНІ ОЛІМПІАДИ -- методи рухів -- методи подібності
Анотація: Розглядається вибіркова типізація задач, у розв’язанні яких методи рухів комбінуються з методом подібності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

30.


    Колесник, Тамара.
    Показникова функція та її застосування до розв’язування прикладних задач у шкільному курсі математики [Текст] / Т. Колесник, О. Тарасенко // Математика в рідній школі. - 2017. - № 5. - С. 25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Математика--Задачі
Анотація: Математичні методи дослідження функції.


Дод.точки доступу:
Тарасенко, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)