Пошуковий запит: (<.>K=запитання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 114
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Саламатов Прийняття рішень і фокусована бесіда/Володимир Саламатов // Віче, 2013. т.№ 7.-С.6-8
|
>2.
| Гузь Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки № 11-23/Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України, 2018. т.№ 9.-С.11-55
|
>3.
| Заглада Т. Відповіді на запитання/Т. Заглада // Кадровик України, 2015. т.№ 9.-С.57-58
|
>4.
| Голяченко О. Реформа медицини в Україні: запитання за запитаннями/О. Голяченко // Наука і суспільство, 2018. т.№ 1-2.-С.30-34
|
>5.
| Сіпіора Ф. Ворожбит на тельбухах, якого звали екстравагантність : запитання Нормана Мейлера/Ф. Сіпіора; З англійської переклав Д.Д. // Всесвіт, 2008. т.№ 1-2.-С.171
|
>6.
| Гузь Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 1-15/Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України, 2019. т.№ 7-8.-С.44-77
|
>7.
| Гузь Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 16-17, 25-28/Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України, 2019. т.№ 9.-С.14-31
|
>8.
| Чумак М. Запитання учнів на уроках фізики як метод активізації їхнього мислення/М. Чумак // Фізика та астрономія в рідній школі, 2019. т.№ 1.-С.35-38
|
>9.
| Гузь Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки № 93-105/Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України, 2019. т.№ 4.-С.34-55
|
>10.
| Актуальні запитання // Пенсійний кур'єр, 2016. т.лип.(№ 30).-С.3
|
>11.
| "Не виставляю своїх долонь для ворожіння." : на запитання Миколи Славинського відповідає відомий прозаїк і публіцист, лауреат Шевченківської премії В‘ячеслав Медвідь // Київ, 2016. т.№ 7-8.-С.131-139
|
>12.
| Власов Віталій Не перетворюймо проблемні запитання на механізм формування упереджень та стереотипів/ВіталійВласов // Історія в школах України, 2008. т.№ 6.-С.6-8
|
>13.
| Мастюгіна Г. Призначення пенсії: запитання й відповіді на численні прохання читачів фахівець Пенсійного фонду надає роз'яснення громадянам, які готуються вийти на пенсію/Г. Мастюгіна // Пенсійний кур'єр, 2012. т.21 верес.(№ 38).-С.3
|
>14.
| Ільчук Л. Опорна школа. Організація роботи кафедри математики/Л. Ільчук, О. Поліщук // Завуч (Шкільний світ), 2016. т.№ 9.-С.20-35
|
>15.
| Волощин Фінансові ризики банківської діяльності за умови часткового та повного резервування вкладів до запитання/Ігор Волощин // Банківська справа, 2015. т.№ 6.-С.11-25
|
>16.
| Тіхоненко Орієнтовне поурочне планування для 7 класу/Світлана Тіхоненко, Наталія Рябуха // Зарубіжна література в школах України, 2015. т.№ 10.-С.29-41
|
>17.
| Гузь Орієнтовне поурочне планування для 8 класу. Уроки 43-49/Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України, 2017. т.№ 1.-С.16-43
|
>18.
| Фігель Е. "Головне, це відповісти самому собі на запитання: "Що хочемо ми зробити? Яких змін ми прагнемо?"/Е. Фігель ; спілкувався Ігор Кравчук // Гетьман, 2017. т.№ 2.-С.52-53
|
>19.
| Глузман С. Мій вибір/С. Глузман // Київ, 2011. т.№ 6.-С.2-12
|
>20.
| Чорний Особливості розвитку суспільства, або Спроба отримати відповідь на запитання: "Що ми модернізуємо?"/Віталій Чорний // Віче, 2011. т.№ 13.-С.26-30
|
|
|