Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Електронний каталог книг (38)
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (3)
Електронна бібліотека (15)
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки) (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=запитання<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
114
Показані документи
с 1 за 20
1-20
21-40
41-60
61-80
81-100
101-114
>
1.
Саламатов, Володимир
.
Прийняття рішень і фокусована бесіда [Текст] / Володимир Саламатов> // Віче. - 2013. -
№ 7
. - С. 6-8 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
60.5+88
Рубрики:
Соціологічні дослідження--Анкетування
Тренінги--Групові обговорення
Психологія--Спілкування--Бесіди
Управління--Прийняття рішень
Кл.слова (ненормовані):
інтерпретативні
запитання
--
рефлекторні
запитання
Анотація:
Автор розглядає проблему прийняття рішень. Одним із методів обговорення проблеми для прийняття рішень є метод фокусованої бесіди. В статті аналізується даний метод, визначаються його особливості і перерваги та пропонується анкета для виявлення особливостей проведення групових обговорень.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки № 11-23 [Текст] / Ольга Гузь > // Зарубіжна література в школах України. - 2018. -
№ 9
. - С. 11-55. - Зміст: Урок № 11. Тема: Ренесанс в Англії. Здобутки й представники (огляд) ; Урок № 12. Тема: Здобутки драматургії Вільяма Шекспіра. Філософські та моральні проблеми в трагедії "Гамлет" ; Урок № 13. Тема: Провідні мотиви трагедії Вільяма Шекспіра "Гамлет". Художній простір (данське королівство як символ) ; Урок № 14. Тема: Система образів трагедії "Гамлет". Багатогранність шекспірівських характерів ; Урок № 15. Тема: Гамлет – вічний образ світової літератури ; Урок № 16. Тема: Відкритість трагедії Вільяма Шекспіра "Гамлет" в часі, його рецепція та інтерпретації в наступні епохи ; Урок № 17. Тема: Контрольна робота з теми "Золоті сторінки далеких епох" (тести, розгорнуті відповіді на
запитання
) ; Урок № 19. Тема: Романтизм у Німеччині (огляд) ; Урок № 20. Тема: Ернст Теодор Амадей Гофман як представник гротескної течії романтизму. Віхи мистецького шляху. Протистояння Філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Е.Т.А. Гофмана ; Урок № 21. Тема: Особливості сюжету й композиції повісті "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер" ; Урок № 22. тема: Система образів твору "Крихітка Цахес" на прізвисько Цинобер", гротескний характер образів ; Урок № 23. Тема: Викривальний зміст твору Гофмана. Символіка повісті "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер"
Рубрики:
Уроки світової літератури--Розробки уроків
Письменники англійські, 16-17 ст.
Письменники німецькі, 18-19 ст.
Дод.точки доступу:
Шекспір, Вільям (англійський поет і драматург ; 1564-1616) \про твір\; Гофман, Ернст Теодор Амадей (німецький письменник-романтик, композитор, художник і юрист ; 1776-1822) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
3.
Заглада, Тетяна
.
Відповіді на
запитання
[Текст] / Т. Заглада> // Кадровик України. - 2015. -
№ 9
. - С. 57-58
Рубрики:
Відпустки
Кл.слова (ненормовані):
додаткова соціальна відпустка
--
трудові обов`язки
--
трудовий договір
--
відпустка без збереження заробітної плати
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Голяченко, Олександр
.
Реформа медицини в Україні:
запитання
за
запитання
ми [Текст] / О. Голяченко> // Наука і суспільство. - 2018. -
№ 1-2
. - С. 30-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Медицина--Проблеми галузі--Реформування--Україна
Статистика--Смертність населення--Народжуваність--Україна
Анотація:
Показано статистичні дані за останні 5 роки по Україні та її регіонах зі смертності та приросту людності. Визначено причини, які стримують народження дітей. Розглянуто основні проблеми галузі охорони здоров'я в Україні, запропоновано джерела збільшення асигнувань на галузь та обгрунтовано необхідність подальшого реформування охорони здоров'я.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Сіпіора, Ф.
Ворожбит на тельбухах, якого звали екстравагантність :
запитання
Нормана Мейлера [Текст] / Ф. Сіпіора; З англійської переклав Д.Д.> // Всесвіт. - 2008. -
№ 1-2
. - С. 171
Рубрики:
Письменники Америки 20 століття
Анотація:
Пам'яті американського письменника Нормана Мейлера присвячено статтю.
Дод.точки доступу:
Мейлер, Норман (Американський письменник, поет, критик, публіцист ; 1923 - 10.11. 2007) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
6.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 1-15 [Текст] / Ольга Гузь> // Зарубіжна література в школах України. - 2019. -
№ 7-8
. - С. 44-77. - Зміст: Тема уроку № 1: Значення художньої літератури та культури для збереження миру й духовності: виклики сучасного світу ; Тема уроку № 2: Етичні й естетичні ціннісні орієнтири різних народів у творах зарубіжної літератури. Літературні премії світу. Роль української перекладацької школи для формування читача ; Тема уроку № 3: Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи ; Тема уроку № 4: Віхи життя та значення діяльності Йоганна Вольфганга Гете для світової культури. Історія створення трагедії "Фауст" ; Тема уроку № 5: Сюжетно-композиційні та жанрові особливості трагедії "Фауст" Й. В. Гете. Аналіз "Присвяти", "Театрального прологу" та "Прологу на небі" ; Тема упроку № 6: Проблематика трагедії "Фауст" Й. В. Гете, художні особливості її втілення. Роль сцени перекладу Євангелія у творі ; Тема уроку № 7-8: Пошуки сенсу буття й призначення людини в трагедії "Фауст" Й. В. Гете. Тема: Опозиція Фауст-Мефістофель, діалектичне вирішення проблеми добра і зла ; Тема уроку № 9: Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Фауст і Маргарита ; Тема уроку № 10: Контрольна робота з тем "Вступ. Література, Людяність. Мораль" та "Золоті сторінки далеких епох" (тести, розгорнуті відповіді на
запитання
, творчі завдання) ; Тема уроку № 11: Модерністська проза початку ХХ століття (загальна характеристика) ; Тема уроку №12: Своєрідність світобачення Джеймса Джойса. Від "потоку свідомості" до становлення письменника-новатора. Модерністське зображення любовних стосунків у психологічному есе "Джакомо Джойс" через інтертекстуальність та "потік свідомості" ; Тема уроку № 13: Новаторство зображення зіткнення психології та почуттів чоловіка й жінки у модерністській мініатюрі Джеймся Джойса "Джакомо Джойс" ; Тема уроку № 14: Життя і творчий шлях Франца Кафки. Зображення відчуження особистості в новелі "Перевтілення" ; Тема уроку № 15: Особливості композиції новели "Перевтілення". Характерні риси стилю Франца Кафки (поєднання реалістичних, фантастичних і міфологічних елементів у гротескному світі)
Рубрики:
Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
Письменники німецькі, 18-19 ст.
Письменники ірландські, 19-20 ст.
Письменники австрійські, 19-20 ст.
Дод.точки доступу:
Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\; Джойс, Джеймс (ірландський письменник і поет, представник модернізму ; 1882 - 1941) \про нього\; Кафка, Франц (австрійський письменник ; 1883-1924) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 16-17, 25-28 [Текст] / Ольга Гузь> // Зарубіжна література в школах України. - 2019. -
№ 9
. - С. 14-31. - Зміст: Урок № 16. Тема: Розкриття у новеллі "Перевтілення" Ф. Кафки світового буття як абсурдного. Образ Грегора Замзи: проблемність, метафоричність, символічність ; Урок № 17. Тема: Життєвий і творчий шлях М. О. Булгакова. Булгаков і Україна. Конфлікт митця з владою в умовах тоталітарної радянської системи. Творчість митця до "Майстра і Маргарити". "Пригоди Чичикова" й " Собаче серце" Михайла Булгакова як ключі до розуміння сенсу авторського задуму роману "Майстер і Маргарита" ; Урок № 25. Контрольна робота з теми "Модернізм" (тести, розгорнуті відповіді на
запитання
, творчі завдання) ; Урок № 26. Тема: Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці ХХ століття
Рубрики:
Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
Письменники австрійські, 19-20 ст.
Письменники російські українського походження, 20 ст.
Дод.точки доступу:
Кафка, Франц (австрійський письменник ; 1883-1924); Булгаков, Михайло Опанасович (російський письменник, драматург, лібретист, лікар ; 1891-1940) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Чумак, Микола
.
Запитання
учнів на уроках фізики як метод активізації їхнього мислення [Текст] / М. Чумак> // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2019. -
№ 1
. - С. 35-38. - Бібліогр. : 7 назв.
Рубрики:
Фізика--Форми проведення уроків--Методичні рекомендації
Анотація:
Самостійне складання і постановка запитань учнями є органічним елементом у реалізації ефективного навчання фізики в загальноосвітніх навчальних закладах. Стаття присвячена застосуванню цієї методики на уроках фізики.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки № 93-105 [Текст] / Ольга Гузь> // Зарубіжна література в школах України. - 2019. -
№ 4
. - С. 34-55. - Зміст: Урок № 93. Тема уроку: Проблема творчості у повісті "Золота троянда" Костянтина Паустовського й специфіка її художнього втілення ; Урок № 94. Тема: Лабіринти нашого життя, або секрети роману "В пошуках Аляски" Джона Гріна ; Урок № 95. Тема: Становлення особистості в романі Джона Гріна "Паперові міста" ; Урок № 96. Тема: Паралельний сюжет твору Рейнбоу Ровелл "Елеонор і Парк" як засіб утілення авторського задуму історії Ромео і Джульєтти сучасності ; Урок № 97. Тема: Динаміка образів Елеанор і Парка. Сенс зображення випробування їхнього кохання ; Урок № 98. Тема: Вічна тема кохання й вічні образи світової літератури (алюзивність роману Р. Ровелл "Елеонор і Парк" ; Урок № 99. Тема: Дискусія "У чому криється секрет пополярності сучасної літератури для юнацтва" ; Урок № 100. Тема: Написання есе на тему "Книга, що мене схвилювала" (на основі вивчених творів з теми "Сучасна література в юнацькому читанні") ; Урок № 101. Тема: Контрольна робота з теми "Сучасна література в юнацькому читанні" (тести, розгорнуті відповіді на
запитання
) ; Урок № 102. Тема: Контрольний тест за курс "Зарубіжна література. 10 клас" ; Урок № 103. Тема: Узагальнення і систематизація навчального матеріалу ; Урок № 104. Тема: Узагальнення і систематизація навчального матеріалу ; Урок № 105 Тема: Анонс курсу "Зарубіжна література. 11 клас"
Рубрики:
Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
Письменники американські, 20-21 ст.
Письменники російські, 20 ст.
Дод.точки доступу:
Грін, Джон (американський письменник ; 1977) \про нього\; Ровелл, Рейнбоу (американська письменниця ; 1973) \про неї\; Паустовський, Костянтин Георгієвич (російський письменник ; 1892-1968) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Актуальні
запитання
[Текст]> // Пенсійний кур'єр : тижневик Пенсійного фонду України. - 2016. -
лип.(№ 30)
. - С. 3
Рубрики:
Переселенці--Соціальний захист--Пенсійне забезпечення
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
11.
"Не виставляю своїх
долонь для ворожіння." : на
запитання
Миколи Славинського відповідає відомий прозаїк і публіцист, лауреат Шевченківської премії В‘ячеслав Медвідь [Текст]> // Київ. - 2016. -
№ 7-8
. - С. 131-139
Рубрики:
Публіцистика--Україна, 21 століття
Дод.точки доступу:
Медвідь, В‘ячеслав Григорович (український письменник, лауреат Шевченківської преміі (2002)) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
12.
Власов, Віталій
Не перетворюймо проблемні
запитання
на механізм формування упереджень та стереотипів [Текст] / ВіталійВласов> // Історія в школах України. - 2008. -
№ 6
. - С. 6-8 : фото
Рубрики:
Конкурс учителів--Історія
Анотація:
Автор аналізує практичні завдання конкурсанті (плани-конспекти). Одним з конкурсних завдань було - скласти план-конспект уроку з історії на тему: "Україна в подіях Північної війни. Національно-визвольна акція гетьмана Івана Мазепи". У світлі сучасних дискусій істориків щодо питання, був Мазепа зрадником чи ні, автор наголошує та аргументує свою думку про те, що на уроках історії України недосить доцільно обговорювати це питання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
13.
Мастюгіна, Г.
Призначення пенсії:
запитання
й відповіді на численні прохання читачів фахівець Пенсійного фонду надає роз'яснення громадянам, які готуються вийти на пенсію [Текст] / Г. Мастюгіна> // Пенсійний кур'єр. - 2012. -
21 верес.(№ 38)
. - С. 3. - Зміст: Які документи подають для підвищення пенсій і встановлення надбавок? ; Як засвідчують визнання особи інвалідом? ; Чим підтверджують статус ветерана війни та реабілітованого? ; Як підтверджують догляд за дитиною померлого годувальника? ; Документ, який підтверджує, що особа не працює. ; Пенсії працівникам лісу
ББК
65.9(4Укр)
Рубрики:
Пенсійне забезпечення--Пенсії--Україна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
14.
Ільчук, Лідія
.
Опорна школа. Організація роботи кафедри математики [Текст] : управлінська компетентність / Л. Ільчук, О. Поліщук> // Завуч (Шкільний світ). - 2016. -
№ 9
. - С. 20-35. - Зміст: Проведення семінарів опорної школи ; Шляхи реалізації проблеми. Технології роботи з обдарованими учнями ; Проведення майстер-класів для учителів району ; План проведення семінару ; Послідовність етапів продуктивної пізнавальної діяльності людини в умовах проблемної ситуації ; Найхарактерніші для педагогічної практики типи проблемних ситуацій ; Технологія навчання як дослідження ; Використання дослідницьких методів. Задачі з параметрами. Форми та методи підготовки до ЗНО ; Інтеграція математики з предметами суспільно-гуманітарного та природного циклів ; Позакласна робота з математики ; Положення про опорну школу з інноваційних технологій ; План роботи опорної школи з інноваційних технологій навчання математики заклад на 20_/_н.р. ; Анкетування вчителів щодо впровадження інноваційних технологій. Анкета "Педагогічні інновації"
Рубрики:
Опорні школи--Кафедра математики--Україна--Одеса, місто
Кл.слова (ненормовані):
діагностична карта
--
рівень інноваційної діяльності вчителя
--
математичні тренажери
--
тестові завдання
--
контрольні
запитання
--
лекційно-семінарська форма занять
--
індивідуальні освітні продукти
--
евристичні моделі
--
система задач
Анотація:
У статті висвітлено досвідорганізаціїроботи кафедри математики Маріїнської гімназії в межах проекту опорних шкіл Приморського району м. Одеси, розпочатого ще у 2010 році. Продемонстровано також зразки форм роботи творчої лабораторії вчителів математики (семінар, семінар-практикум) за умов сучасної розбудови мережі опорних шкіл.
Дод.точки доступу:
Поліщук, Ольга
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
15.
Волощин, Ігор
.
Фінансові ризики банківської діяльності за умови часткового та повного резервування вкладів до
запитання
[Текст] / Ігор Волощин> // Банківська справа. - 2015. -
№ 6
. - С. 11-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Банківська діяльність--Банківське кредитування--Ризики
Банківські вклади--Депозитні--Резервування
Кл.слова (ненормовані):
депозити до
запитання
--
виробництво
--
споживання
Знайти схожі
>
16.
Тіхоненко, Світлана
.
Орієнтовне поурочне планування для 7 класу [Текст] / Світлана Тіхоненко, Наталія Рябуха> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. -
№ 10
. - С. 29-41. - Зміст: Урок № 23. Особливості сюжету і композиції повісті В.Бикова "Альпійська балада" ; Урок № 24. Образи Івана Терешка і Джулії. Протиставлення сили дружби і кохання світу насильства. Гуманістичний зміст повісті ; Урок № 25. Символічність назви твору, риси жанру балади в ньому. "Альпійська балада" Василя Бикова в кіно ; Урок № 26. Контрольна робота з теми "Історичне минуле в літературі" (тести, розгорнуті відповіді на
запитання
, порівняльні характеристики) ; Урок № 27. Проблема взаємин між батьками й дітьми в новелі Джеймса Олдріджа "Останній дюйм" ; Урок № 28. Образи Бена і Деві, художні засоби їх створення ; Урок № 29. Символічність назви оповідання. Утвердження сімейних цінностей у творі ; Урок № 30. Протистояння і примирення Сходу й Заходу в "Баладі про Схід і Захід" Редьярда Кіплінга. Антитеза у творі. Динаміка образів головних героїв ; Урок № 31. Проблема духовного випробування людини у вірші Редьярда Кіплінга "Якщо.". Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея ; Урок № 32. Контрольна робота з теми "Духовне випробування людини" (тести, розгорнуті відповіді, творчі завдання)
ББК
74.268.39
Рубрики:
Світова література--Планування уроків
Дод.точки доступу:
Рябуха, Наталія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
17.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування для 8 класу. Уроки 43-49 [Текст] / Ольга Гузь> // Зарубіжна література в школах України. - 2017. -
№ 1
. - С. 16-43. - Зміст: Урок № 43. Тема: Дон Кіхот і Санчо Панса - парні образи, в яких утілено високу мрію і прагматизм. "Донкіхотство". ; Урок № 44. Тема: Синтез різних жанрових ознак у романі. Широта філософського змісту твору. Можливість його різних тлумачень. Популярність вічних образів Сервантеса. "Дон Кіхот" на кіноекрані. ; Урок № 45. Тема: Різнорівнева контрольна робота з теми "Відродження" ( тести, розгорнуті відповіді на
запитання
, творчі завдання) ; Урок № 46. Тема: Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд). ; Урок № 47. І варіант. Тема: Луїс де Гонгора-і-Арготе (1561-1627). "Галерник". Утілення у вірші провідних тем барокової літератури: людина і Доля, блукання людини у Всесвіті, залежність від вищих сил, драматизм духовного життя. Символіка твору. Образ ліричного героя. Або ІІ варіант. Тема: Джонн Донн ( 1572 -1631). "Священні сонети" (19 сонет "Щоб мучить мене."). Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова ; Урок № 48. Тема: Виразне читання поезії бароко з обгрунтуванням вибору. ; Урок № 49. Тема: Історичні умови, філософське та естетичне підгрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму
Рубрики:
Уроки світової літератури--Розробки уроків
Стилі і напрями літератури--Бароко
Стилі і напрями літератури--Класицизм
Письменники іспанські, 16-17 ст.--Поети
Письменники англійські, 16-17 ст.--Поети
Анотація:
Подаються розробки уроків світової літератури для 8 класу.
Дод.точки доступу:
Сервантес, Мігель (іспанський письменник ; 1547-1616) \про нього\; Гонгора, Луїс (іспанський поет епохи бароко ; 1561-1627) \про нього\; Донн, Джон (англійський поет і проповідник ; 1572 - 1631) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
18.
Фігель, Ева
(директор Польського Інституту у Києві).
"Головне, це відповісти самому собі на
запитання
: "Що хочемо ми зробити? Яких змін ми прагнемо?" [Текст] / Е. Фігель ; спілкувався Ігор Кравчук> // Гетьман. - 2017. -
№ 2
. - С. 52-53 : портр.
Рубрики:
Міжнародні відносини--Польща--Україна
Українська культура--Проектна діяльність--Стипендії європейських фондів--Польща
Кл.слова (ненормовані):
культурна дипломатія
--
публічна дипломатія
--
Дні польського кіно
--
фестиваль українських фільмів
Анотація:
Польський Інститут, створений 1998 року, демонструє дуже ефектну й ефективну стратегію діяльності, він завжди присутній в інформаційному просторі, його проекти часто є важливою частиною українського культурного процесу.
Дод.точки доступу:
Кравчук, Ігор \спілкувався.\; Фігель, Ева (директор Польського Інституту у Києві) \про неї\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
19.
Глузман, Семен
.
Мій вибір [Текст] / С. Глузман> // Київ. - 2011. -
№ 6
. - С. 2-12. - Зміст: Історія Києва в ящиках ; Тільки б не на бобах і кавовій гущі. ; Притча наживо ; Пам‘яті популярного журналу ; Дошкульні
запитання
до самого себе ; Позитивні зрушення в негативі проблем ; Символи бувають різні ; Телебачення як привід і привид
Рубрики:
Публіцистика--21 століття
Анотація:
Гостропроблемні матеріали на теми суспільно-політичних реалій сучасності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
20.
Чорний, Віталій
.
Особливості розвитку суспільства, або Спроба отримати відповідь на
запитання
: "Що ми модернізуємо?" [Текст] / Віталій Чорний> // Віче. - 2011. -
№ 13
. - С. 26-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Суспільство України--Суспільно-політичний розвиток
Анотація:
В статті йдеться про проблеми розвитку українського суспільства; соціальні явища та процеси, характерні для сучасної України,що впливають на суспільно-політичний розвиток країни; перспективні плани модернізації українського суспільства.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-20
21-40
41-60
61-80
81-100
101-114
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)