Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (38)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (3)Електронна бібліотека (15)Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки) (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=запитання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 114
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-114 
1.


    Саламатов, Володимир.
    Прийняття рішень і фокусована бесіда [Текст] / Володимир Саламатов // Віче. - 2013. - № 7. - С. 6-8 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 60.5+88
Рубрики: Соціологічні дослідження--Анкетування
   Тренінги--Групові обговорення

   Психологія--Спілкування--Бесіди

   Управління--Прийняття рішень

Кл.слова (ненормовані):
інтерпретативні запитання -- рефлекторні запитання
Анотація: Автор розглядає проблему прийняття рішень. Одним із методів обговорення проблеми для прийняття рішень є метод фокусованої бесіди. В статті аналізується даний метод, визначаються його особливості і перерваги та пропонується анкета для виявлення особливостей проведення групових обговорень.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки № 11-23 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2018. - № 9. - С. 11-55. - Зміст: Урок № 11. Тема: Ренесанс в Англії. Здобутки й представники (огляд) ; Урок № 12. Тема: Здобутки драматургії Вільяма Шекспіра. Філософські та моральні проблеми в трагедії "Гамлет" ; Урок № 13. Тема: Провідні мотиви трагедії Вільяма Шекспіра "Гамлет". Художній простір (данське королівство як символ) ; Урок № 14. Тема: Система образів трагедії "Гамлет". Багатогранність шекспірівських характерів ; Урок № 15. Тема: Гамлет – вічний образ світової літератури ; Урок № 16. Тема: Відкритість трагедії Вільяма Шекспіра "Гамлет" в часі, його рецепція та інтерпретації в наступні епохи ; Урок № 17. Тема: Контрольна робота з теми "Золоті сторінки далеких епох" (тести, розгорнуті відповіді на запитання) ; Урок № 19. Тема: Романтизм у Німеччині (огляд) ; Урок № 20. Тема: Ернст Теодор Амадей Гофман як представник гротескної течії романтизму. Віхи мистецького шляху. Протистояння Філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Е.Т.А. Гофмана ; Урок № 21. Тема: Особливості сюжету й композиції повісті "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер" ; Урок № 22. тема: Система образів твору "Крихітка Цахес" на прізвисько Цинобер", гротескний характер образів ; Урок № 23. Тема: Викривальний зміст твору Гофмана. Символіка повісті "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер"
Рубрики: Уроки світової літератури--Розробки уроків
   Письменники англійські, 16-17 ст.

   Письменники німецькі, 18-19 ст.



Дод.точки доступу:
Шекспір, Вільям (англійський поет і драматург ; 1564-1616) \про твір\; Гофман, Ернст Теодор Амадей (німецький письменник-романтик, композитор, художник і юрист ; 1776-1822) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

3.


    Заглада, Тетяна.
    Відповіді на запитання [Текст] / Т. Заглада // Кадровик України. - 2015. - № 9. - С. 57-58
Рубрики: Відпустки
Кл.слова (ненормовані):
додаткова соціальна відпустка -- трудові обов`язки -- трудовий договір -- відпустка без збереження заробітної плати


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Голяченко, Олександр.
    Реформа медицини в Україні: запитання за запитаннями [Текст] / О. Голяченко // Наука і суспільство. - 2018. - № 1-2. - С. 30-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Медицина--Проблеми галузі--Реформування--Україна
   Статистика--Смертність населення--Народжуваність--Україна

Анотація: Показано статистичні дані за останні 5 роки по Україні та її регіонах зі смертності та приросту людності. Визначено причини, які стримують народження дітей. Розглянуто основні проблеми галузі охорони здоров'я в Україні, запропоновано джерела збільшення асигнувань на галузь та обгрунтовано необхідність подальшого реформування охорони здоров'я.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Сіпіора, Ф.
    Ворожбит на тельбухах, якого звали екстравагантність : запитання Нормана Мейлера [Текст] / Ф. Сіпіора; З англійської переклав Д.Д. // Всесвіт. - 2008. - № 1-2. - С. 171
Рубрики: Письменники Америки 20 століття
Анотація: Пам'яті американського письменника Нормана Мейлера присвячено статтю.


Дод.точки доступу:
Мейлер, Норман (Американський письменник, поет, критик, публіцист ; 1923 - 10.11. 2007) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

6.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 1-15 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 7-8. - С. 44-77. - Зміст: Тема уроку № 1: Значення художньої літератури та культури для збереження миру й духовності: виклики сучасного світу ; Тема уроку № 2: Етичні й естетичні ціннісні орієнтири різних народів у творах зарубіжної літератури. Літературні премії світу. Роль української перекладацької школи для формування читача ; Тема уроку № 3: Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи ; Тема уроку № 4: Віхи життя та значення діяльності Йоганна Вольфганга Гете для світової культури. Історія створення трагедії "Фауст" ; Тема уроку № 5: Сюжетно-композиційні та жанрові особливості трагедії "Фауст" Й. В. Гете. Аналіз "Присвяти", "Театрального прологу" та "Прологу на небі" ; Тема упроку № 6: Проблематика трагедії "Фауст" Й. В. Гете, художні особливості її втілення. Роль сцени перекладу Євангелія у творі ; Тема уроку № 7-8: Пошуки сенсу буття й призначення людини в трагедії "Фауст" Й. В. Гете. Тема: Опозиція Фауст-Мефістофель, діалектичне вирішення проблеми добра і зла ; Тема уроку № 9: Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Фауст і Маргарита ; Тема уроку № 10: Контрольна робота з тем "Вступ. Література, Людяність. Мораль" та "Золоті сторінки далеких епох" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання) ; Тема уроку № 11: Модерністська проза початку ХХ століття (загальна характеристика) ; Тема уроку №12: Своєрідність світобачення Джеймса Джойса. Від "потоку свідомості" до становлення письменника-новатора. Модерністське зображення любовних стосунків у психологічному есе "Джакомо Джойс" через інтертекстуальність та "потік свідомості" ; Тема уроку № 13: Новаторство зображення зіткнення психології та почуттів чоловіка й жінки у модерністській мініатюрі Джеймся Джойса "Джакомо Джойс" ; Тема уроку № 14: Життя і творчий шлях Франца Кафки. Зображення відчуження особистості в новелі "Перевтілення" ; Тема уроку № 15: Особливості композиції новели "Перевтілення". Характерні риси стилю Франца Кафки (поєднання реалістичних, фантастичних і міфологічних елементів у гротескному світі)
Рубрики: Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
   Письменники німецькі, 18-19 ст.

   Письменники ірландські, 19-20 ст.

   Письменники австрійські, 19-20 ст.



Дод.точки доступу:
Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\; Джойс, Джеймс (ірландський письменник і поет, представник модернізму ; 1882 - 1941) \про нього\; Кафка, Франц (австрійський письменник ; 1883-1924) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 16-17, 25-28 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 9. - С. 14-31. - Зміст: Урок № 16. Тема: Розкриття у новеллі "Перевтілення" Ф. Кафки світового буття як абсурдного. Образ Грегора Замзи: проблемність, метафоричність, символічність ; Урок № 17. Тема: Життєвий і творчий шлях М. О. Булгакова. Булгаков і Україна. Конфлікт митця з владою в умовах тоталітарної радянської системи. Творчість митця до "Майстра і Маргарити". "Пригоди Чичикова" й " Собаче серце" Михайла Булгакова як ключі до розуміння сенсу авторського задуму роману "Майстер і Маргарита" ; Урок № 25. Контрольна робота з теми "Модернізм" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання) ; Урок № 26. Тема: Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці ХХ століття
Рубрики: Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
   Письменники австрійські, 19-20 ст.

   Письменники російські українського походження, 20 ст.



Дод.точки доступу:
Кафка, Франц (австрійський письменник ; 1883-1924); Булгаков, Михайло Опанасович (російський письменник, драматург, лібретист, лікар ; 1891-1940) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Чумак, Микола.
    Запитання учнів на уроках фізики як метод активізації їхнього мислення [Текст] / М. Чумак // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2019. - № 1. - С. 35-38. - Бібліогр. : 7 назв.
Рубрики: Фізика--Форми проведення уроків--Методичні рекомендації
Анотація: Самостійне складання і постановка запитань учнями є органічним елементом у реалізації ефективного навчання фізики в загальноосвітніх навчальних закладах. Стаття присвячена застосуванню цієї методики на уроках фізики.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки № 93-105 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 4. - С. 34-55. - Зміст: Урок № 93. Тема уроку: Проблема творчості у повісті "Золота троянда" Костянтина Паустовського й специфіка її художнього втілення ; Урок № 94. Тема: Лабіринти нашого життя, або секрети роману "В пошуках Аляски" Джона Гріна ; Урок № 95. Тема: Становлення особистості в романі Джона Гріна "Паперові міста" ; Урок № 96. Тема: Паралельний сюжет твору Рейнбоу Ровелл "Елеонор і Парк" як засіб утілення авторського задуму історії Ромео і Джульєтти сучасності ; Урок № 97. Тема: Динаміка образів Елеанор і Парка. Сенс зображення випробування їхнього кохання ; Урок № 98. Тема: Вічна тема кохання й вічні образи світової літератури (алюзивність роману Р. Ровелл "Елеонор і Парк" ; Урок № 99. Тема: Дискусія "У чому криється секрет пополярності сучасної літератури для юнацтва" ; Урок № 100. Тема: Написання есе на тему "Книга, що мене схвилювала" (на основі вивчених творів з теми "Сучасна література в юнацькому читанні") ; Урок № 101. Тема: Контрольна робота з теми "Сучасна література в юнацькому читанні" (тести, розгорнуті відповіді на запитання) ; Урок № 102. Тема: Контрольний тест за курс "Зарубіжна література. 10 клас" ; Урок № 103. Тема: Узагальнення і систематизація навчального матеріалу ; Урок № 104. Тема: Узагальнення і систематизація навчального матеріалу ; Урок № 105 Тема: Анонс курсу "Зарубіжна література. 11 клас"
Рубрики: Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
   Письменники американські, 20-21 ст.

   Письменники російські, 20 ст.



Дод.точки доступу:
Грін, Джон (американський письменник ; 1977) \про нього\; Ровелл, Рейнбоу (американська письменниця ; 1973) \про неї\; Паустовський, Костянтин Георгієвич (російський письменник ; 1892-1968) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


   
    Актуальні запитання [Текст] // Пенсійний кур'єр : тижневик Пенсійного фонду України. - 2016. - лип.(№ 30). - С. 3
Рубрики: Переселенці--Соціальний захист--Пенсійне забезпечення


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


   
    "Не виставляю своїх долонь для ворожіння." : на запитання Миколи Славинського відповідає відомий прозаїк і публіцист, лауреат Шевченківської премії В‘ячеслав Медвідь [Текст] // Київ. - 2016. - № 7-8. - С. 131-139
Рубрики: Публіцистика--Україна, 21 століття


Дод.точки доступу:
Медвідь, В‘ячеслав Григорович (український письменник, лауреат Шевченківської преміі (2002)) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Власов, Віталій
    Не перетворюймо проблемні запитання на механізм формування упереджень та стереотипів [Текст] / ВіталійВласов // Історія в школах України. - 2008. - № 6. - С. 6-8 : фото
Рубрики: Конкурс учителів--Історія
Анотація: Автор аналізує практичні завдання конкурсанті (плани-конспекти). Одним з конкурсних завдань було - скласти план-конспект уроку з історії на тему: "Україна в подіях Північної війни. Національно-визвольна акція гетьмана Івана Мазепи". У світлі сучасних дискусій істориків щодо питання, був Мазепа зрадником чи ні, автор наголошує та аргументує свою думку про те, що на уроках історії України недосить доцільно обговорювати це питання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Мастюгіна, Г.
    Призначення пенсії: запитання й відповіді на численні прохання читачів фахівець Пенсійного фонду надає роз'яснення громадянам, які готуються вийти на пенсію [Текст] / Г. Мастюгіна // Пенсійний кур'єр. - 2012. - 21 верес.(№ 38). - С. 3. - Зміст: Які документи подають для підвищення пенсій і встановлення надбавок? ; Як засвідчують визнання особи інвалідом? ; Чим підтверджують статус ветерана війни та реабілітованого? ; Як підтверджують догляд за дитиною померлого годувальника? ; Документ, який підтверджує, що особа не працює. ; Пенсії працівникам лісу
ББК 65.9(4Укр)
Рубрики: Пенсійне забезпечення--Пенсії--Україна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Ільчук, Лідія.
    Опорна школа. Організація роботи кафедри математики [Текст] : управлінська компетентність / Л. Ільчук, О. Поліщук // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 9. - С. 20-35. - Зміст: Проведення семінарів опорної школи ; Шляхи реалізації проблеми. Технології роботи з обдарованими учнями ; Проведення майстер-класів для учителів району ; План проведення семінару ; Послідовність етапів продуктивної пізнавальної діяльності людини в умовах проблемної ситуації ; Найхарактерніші для педагогічної практики типи проблемних ситуацій ; Технологія навчання як дослідження ; Використання дослідницьких методів. Задачі з параметрами. Форми та методи підготовки до ЗНО ; Інтеграція математики з предметами суспільно-гуманітарного та природного циклів ; Позакласна робота з математики ; Положення про опорну школу з інноваційних технологій ; План роботи опорної школи з інноваційних технологій навчання математики заклад на 20_/_н.р. ; Анкетування вчителів щодо впровадження інноваційних технологій. Анкета "Педагогічні інновації"
Рубрики: Опорні школи--Кафедра математики--Україна--Одеса, місто
Кл.слова (ненормовані):
діагностична карта -- рівень інноваційної діяльності вчителя -- математичні тренажери -- тестові завдання -- контрольні запитання -- лекційно-семінарська форма занять -- індивідуальні освітні продукти -- евристичні моделі -- система задач
Анотація: У статті висвітлено досвідорганізаціїроботи кафедри математики Маріїнської гімназії в межах проекту опорних шкіл Приморського району м. Одеси, розпочатого ще у 2010 році. Продемонстровано також зразки форм роботи творчої лабораторії вчителів математики (семінар, семінар-практикум) за умов сучасної розбудови мережі опорних шкіл.


Дод.точки доступу:
Поліщук, Ольга

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Волощин, Ігор.
    Фінансові ризики банківської діяльності за умови часткового та повного резервування вкладів до запитання [Текст] / Ігор Волощин // Банківська справа. - 2015. - № 6. - С. 11-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Банківська діяльність--Банківське кредитування--Ризики
   Банківські вклади--Депозитні--Резервування

Кл.слова (ненормовані):
депозити до запитання -- виробництво -- споживання


Знайти схожі

16.


    Тіхоненко, Світлана.
    Орієнтовне поурочне планування для 7 класу [Текст] / Світлана Тіхоненко, Наталія Рябуха // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 10. - С. 29-41. - Зміст: Урок № 23. Особливості сюжету і композиції повісті В.Бикова "Альпійська балада" ; Урок № 24. Образи Івана Терешка і Джулії. Протиставлення сили дружби і кохання світу насильства. Гуманістичний зміст повісті ; Урок № 25. Символічність назви твору, риси жанру балади в ньому. "Альпійська балада" Василя Бикова в кіно ; Урок № 26. Контрольна робота з теми "Історичне минуле в літературі" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, порівняльні характеристики) ; Урок № 27. Проблема взаємин між батьками й дітьми в новелі Джеймса Олдріджа "Останній дюйм" ; Урок № 28. Образи Бена і Деві, художні засоби їх створення ; Урок № 29. Символічність назви оповідання. Утвердження сімейних цінностей у творі ; Урок № 30. Протистояння і примирення Сходу й Заходу в "Баладі про Схід і Захід" Редьярда Кіплінга. Антитеза у творі. Динаміка образів головних героїв ; Урок № 31. Проблема духовного випробування людини у вірші Редьярда Кіплінга "Якщо.". Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея ; Урок № 32. Контрольна робота з теми "Духовне випробування людини" (тести, розгорнуті відповіді, творчі завдання)
ББК 74.268.39
Рубрики: Світова література--Планування уроків


Дод.точки доступу:
Рябуха, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 8 класу. Уроки 43-49 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 1. - С. 16-43. - Зміст: Урок № 43. Тема: Дон Кіхот і Санчо Панса - парні образи, в яких утілено високу мрію і прагматизм. "Донкіхотство". ; Урок № 44. Тема: Синтез різних жанрових ознак у романі. Широта філософського змісту твору. Можливість його різних тлумачень. Популярність вічних образів Сервантеса. "Дон Кіхот" на кіноекрані. ; Урок № 45. Тема: Різнорівнева контрольна робота з теми "Відродження" ( тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання) ; Урок № 46. Тема: Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд). ; Урок № 47. І варіант. Тема: Луїс де Гонгора-і-Арготе (1561-1627). "Галерник". Утілення у вірші провідних тем барокової літератури: людина і Доля, блукання людини у Всесвіті, залежність від вищих сил, драматизм духовного життя. Символіка твору. Образ ліричного героя. Або ІІ варіант. Тема: Джонн Донн ( 1572 -1631). "Священні сонети" (19 сонет "Щоб мучить мене."). Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова ; Урок № 48. Тема: Виразне читання поезії бароко з обгрунтуванням вибору. ; Урок № 49. Тема: Історичні умови, філософське та естетичне підгрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму
Рубрики: Уроки світової літератури--Розробки уроків
   Стилі і напрями літератури--Бароко

   Стилі і напрями літератури--Класицизм

   Письменники іспанські, 16-17 ст.--Поети

   Письменники англійські, 16-17 ст.--Поети

Анотація: Подаються розробки уроків світової літератури для 8 класу.


Дод.точки доступу:
Сервантес, Мігель (іспанський письменник ; 1547-1616) \про нього\; Гонгора, Луїс (іспанський поет епохи бароко ; 1561-1627) \про нього\; Донн, Джон (англійський поет і проповідник ; 1572 - 1631) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Фігель, Ева (директор Польського Інституту у Києві).
    "Головне, це відповісти самому собі на запитання: "Що хочемо ми зробити? Яких змін ми прагнемо?" [Текст] / Е. Фігель ; спілкувався Ігор Кравчук // Гетьман. - 2017. - № 2. - С. 52-53 : портр.
Рубрики: Міжнародні відносини--Польща--Україна
   Українська культура--Проектна діяльність--Стипендії європейських фондів--Польща

Кл.слова (ненормовані):
культурна дипломатія -- публічна дипломатія -- Дні польського кіно -- фестиваль українських фільмів
Анотація: Польський Інститут, створений 1998 року, демонструє дуже ефектну й ефективну стратегію діяльності, він завжди присутній в інформаційному просторі, його проекти часто є важливою частиною українського культурного процесу.


Дод.точки доступу:
Кравчук, Ігор \спілкувався.\; Фігель, Ева (директор Польського Інституту у Києві) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Глузман, Семен.
    Мій вибір [Текст] / С. Глузман // Київ. - 2011. - № 6. - С. 2-12. - Зміст: Історія Києва в ящиках ; Тільки б не на бобах і кавовій гущі. ; Притча наживо ; Пам‘яті популярного журналу ; Дошкульні запитання до самого себе ; Позитивні зрушення в негативі проблем ; Символи бувають різні ; Телебачення як привід і привид
Рубрики: Публіцистика--21 століття
Анотація: Гостропроблемні матеріали на теми суспільно-політичних реалій сучасності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Чорний, Віталій.
    Особливості розвитку суспільства, або Спроба отримати відповідь на запитання: "Що ми модернізуємо?" [Текст] / Віталій Чорний // Віче. - 2011. - № 13. - С. 26-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Суспільство України--Суспільно-політичний розвиток
Анотація: В статті йдеться про проблеми розвитку українського суспільства; соціальні явища та процеси, характерні для сучасної України,що впливають на суспільно-політичний розвиток країни; перспективні плани модернізації українського суспільства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-114 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)