Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=зв'язки з громадськістю<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Ржеусский, А. В.
Комплексные маркетинговые коммуникации в НТБ Национального университета "Львовская политехника" [Текст] / А. В. Ржеусский, Н. Э. Кунанец> // Научные и технические библиотеки. - 2013. -
№ 7
. - С. 33-40. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0130-9765
УДК
025.1
ББК
78.347.53+78.349.3
Рубрики:
Бібліотечний маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації
--
зв'язки з громадськістю
--
корпоративна преса
--
інформаційний вісник
--
прес-служба
Дод.точки доступу:
Кунанец, Н. Э.; Науково-технічна бібліотека Національного університету "Львівська політехніка"
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
2.
Діденко, Н.
Імітаційне моделювання на уроках української мови [Текст] : зразки імітаційно-ситуативних вправ з української мови для 10-11 класів / Наталія Діденко> // Українська мова і література в школах України. - 2017. -
№ 11
. - С. 58-59.
Рубрики:
Українська мова--Навчання методами моделювання
Кл.слова (ненормовані):
копірайтер
--
моделювання ситуацій
--
мовленнєві уміння і навички
--
PR-менеджер
--
зв'язки з громадськістю
Анотація:
Мета: сприяти формуванню мовних, мовленнєвих, правописних умінь і навичок учнів, активізації готовності до самостійного вибору майбутньої професії, моделюючи різноманітні ситуації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Белоусов, А. Б.
Эдвард Бернейс: от манипуляции общественным мнением к инженерии согласия [Текст] / А.Б.Белоусов> // Полис. - 2012. -
№ 4
. - С. 143-148. - Библиогр. в конце ст.
ББК
60.550
Рубрики:
Суспільство--Суспільна думка--Пропаганда
Кл.слова (ненормовані):
зв'язки з громадськістю
--
свобода слова
--
маніпуляція громадською думкою
Анотація:
Статья предваряет и представляет перевод двух текстов знаменитого американского теоретика и практика пропаганды Э.Бернейса: "Манипуляцмя общественным мнением" и "Инженерия согласия".
Дод.точки доступу:
Бернейс, Едвард (австро-американський піонер в галузі зв'язків з громадськістю та пропаганди ; 1891-1995) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Клімович, Сергій
.
Government Relations в США - минуле, сучасне, майбутнє [Текст] / С. Клімович> // Освіта і управління. - 2011. -
№ 1
. - С. 43-51. - Библиогр.: с. 50 (20 назв.)
Рубрики:
Державне управління--Тенденції розвитку--США
Інформаційний простір--Систематичний моніторинг--США
Законодавче регулювання лобіювання--США
Кл.слова (ненормовані):
Державне управління
--
Зв'язки з громадськістю
--
Government Relations
--
Джіар
--
Public Affairs
--
Лобізм
--
Адвокація
Анотація:
У статті досліджується стан суспільних відносин для бізнесу та органів державної влади США.
Знайти схожі
>
5.
Гнатюк, Сергій
.
Публічний імідж держави в Україні: напрями та чинники покращання [Текст] / Сергій Гнатюк > // Стратегічні пріоритети. - 2011. -
№ 2
. - С. 49-53. - Бібліогр.: с. 52-53
ББК
66.3(4Укр)4
Рубрики:
Політика--Державність--Україна
Кл.слова (ненормовані):
імідж держави
--
державний бренд
--
зв'язки з громадськістю
--
комунікативна політика
--
органи державної влади
--
інформаційна політика
Анотація:
Окреслено сучасне розуміння змісту та структури поняття "публічний імідж держави". Проаналізовано українську динаміку суспільного сприйняття держави, органів державної влади, чиновництва, а також особливості комунікації між громадянами і органами державної влади.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)