Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=звукова культура мовлення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.1
Автор(и) : Богуш Алла
Назва : Мовленнєвий портрет п'ятирічної дитини
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2013. - № 7. - С. 6-10. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д654208/2013/7). - ISSN 0321-1401
ББК : 74.1
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільне навчання-- Розвиток мовлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): звукова культура мовлення--зв'язне мовлення
Анотація: В статті йдеться про мовленнєву особистість п'ятирічної дитини, сформованість у неї різних видів мовленнєвих (фонетичної, лексичної, граматичної, розмовно-діалогічної, монологічної) та комунікативної компетенцій.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дмітрієнко Ольга
Назва : Як досягти чіткої вимови? Допоможе фольклор! : семінар-практикум для педагогів
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2016. - № 8. - С. 22-24 (Шифр Д654208/2016/8)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільне навчання-- Розвиток мовлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методична робота--звукова культура мовлення--семінар-практикум--методи навчання--використання фрольклору у вивченні мови
Анотація: Подано приклад проведення семінару-практикуму для вихователів. Мета його - активізувати знання педагогів з питань формування в дітей звукової культури мовлення засобами дитячого фольклору; спонукати до використання в роботі сучасних методів та прийомів; сприяти підвищенню рівня фахової майстерності педагогів, формуванню практичних навичок роботи та впровадженню набутого досвіду у власну діяльність; заоохочувати учасників до творчого самовираження та самовдосконалення.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)