Пошуковий запит: (<.>K=здібності<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 333
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Характеристики учнів з різними домінуючими когнітивними здібностями // Бібліотека журналу "Англійська мова та література", 2009. т.№ 4.-С.6-12
|
>2.
| Здібності, знання: що тестуватимемо у 2012 році? // Кампус, 2009. т.№ 1.-С.20-21
|
>3.
| Розвиток творчих здібностей молодших школярів // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2009. т.№ 1.-С.51-56
|
>4.
| Езова С. О значимости общения и страхе публичного выступления /С. Езова // Библиотека. -Москва:Библиотека, 2009,N N 6.-С.42-43
|
>5.
| Кочергина И.Г. Совершенствование познавательных способностей учащихся через использование информационно-коммуникационных технологий в обучении английскому языку/И. Г. Кочергина // Иностранные языки в школе. -Москва:Иностранные языки в школе, 2009,N N 3.-С.45-49
|
>6.
| Волощук В. Здібнісна природа інтелектуальної обдарованості /В. Волощук, І. Волощук, В. Шепотько // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2009,N N 11.-С.33-38
|
>7.
| Туров М. Світові тенденції оцінювання творчих здібностей юних винахідників /М. Туров // Освiта i управлiння. -Київ:Освіта і управління, 2009,N N 2.-С.109-113
|
>8.
| Зазимко О.В. Методика діагностики технічних креативних здібностей /О. В. Зазимко // Практична психологія та соціальна робота. -Київ:СОЦИС-ПРЕС, 2010,N N 1.-С.1-7
|
>9.
| Музика О.Л. Ціннісна регуляція і ціннісна підтримка розвитку творчих здібностей (теоретична модель і принципи побудови методики)/О. Л. Музика // Практична психологія та соціальна робота, 2010. т.№6.-С.1-7
|
>10.
| Рубан С. Розвиток творчих здібностей учня /С. Рубан // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2010,N N 37.-С.22 - 25.
|
>11.
| Ляшенко О.І. Про концепцію тесту для виявлення здібностей абітурієнтів /О. І. Ляшенко // Педагогiка i психологiя. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 4.-С.5 -10.
|
>12.
| Воронцова Е. Задатки, здібності, обдарованість ./Е. Воронцова // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2011,N N 14.-С.25 - 28.
|
>13.
| Воронцова Е. Задатки, здібності, обдарованість./Е. Воронцова // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2011,N N 15.-С.17-21.
|
>14.
| Романчук О. К. Допінг для інтелекту/О. К. Романчук // Науковий світ, 2011. т.№ 1.-С.26.
|
>15.
| Ягольник Н. Творча лабораторія вчителя та її вплив на творчість і розвиток учня : [досвід вчителя]/Надія Ягольник // Географія та основи економіки в школі, 2011. т.№ 1.-С.11-13.
|
>16.
| Покась Л. Методика формування комунікативної компетентності у старшокласників на уроках географії/Лілія Покась, Оксана Мотовиляк // Географія та основи економіки в школі, 2011. т.№ 2.-С.2-6.
|
>17.
| Стецюк Художньо-естетична орієнтація студентів технічного ВНЗ як чинник підвищення їхньої професійної компетенції/Кіра Стецюк // Вища школа, 2011. т.№ 3.-С.91-98
|
>18.
| Сахно Н.Ю. Дружний клас/Н. Ю. Сахно // Виховна робота в школі, 2011. т.№ 5.-С.2-9
|
>19.
| Гузенко О. П. Науковий підхід до визначення економічного змісту понятійної категорії "інвестиції в людський капітал"/Н. В. Білошкурська // Економіка. Фінанси. Право, 2011. т.№ 5.-С.11-15
|
>20.
| Аверина И. С. Методика экспресс - диагностики интеллектуальных способностей (МЭДИС) для детей 6 - 7 летнего возроста/И. С. Аверина, Е. И. Щебланова, Е. Н. Задорина // Практична психологія та соціальна робота, 2011. т.№ 6.-С.43-50
|
>21.
| Зінченко Н. Дитина. як краще її зрозуміти?/Н. Зінченко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2011. т.№ 6.-С.78-79
|
>22.
| Левченко І. Розвиток творчих здібностей/Іван Левченко // Психолог (Шкільний світ), 2011. т.N 22/23 (червень).-С.35-54
|
>23.
| Корж Н. Школа - це стиль виховання, навчання й життя. Реалізація особистісного потенціалу учня: індивідуальна траєкторія його освіти та гімназійний освітній округ/Наталія Корж // Директор школи, ліцею, гімназії, 2011. т.№ 3.-С.46-65
|
>24.
| Калуцька В. Створення оптимальних умов для виявлення творчих ресурсів учнів і розвитку їхніх здібностей та обдарувань/Валентина Калуцька // Директор школи, ліцею, гімназії, 2011. т.№ 3.-С.78-89
|
>25.
| Березівська Т. Щоб навчити інших, треба самому багато знати/Т. Березівська // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2011. т.№ 7.-С.71-74
|
>26.
| Возьний Пасіонарність і заповзятливість: економічний вимір гіпотези зв’язку/К.З. Возьний // Актуальні проблеми економіки, 2011,N № 7.-С.8-16
|
>27.
| Черемошкина Л. В. Забывание учебного материала школьниками с различным уровнем развития мнемических способностей/Л. В. Черемошкина // Практична психологія та соціальна робота, 2011. т.№ 7.-С.31-45
|
>28.
| Юрченко Т. Діагностика психічного розвитку школярів/Т. Юрченко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2011. т.№ 7/8.-С.46-50
|
>29.
| Хафізова О. Школа професійної кар'єри/О. Хафізова, І. Новікова // Директор школи (Шкільний світ), 2011. т.№ 31(серпень).-С.3-12
|
>30.
| Перепелица В.В. Артистизм как профессиональная и личностная характеристика библиотекаря/Вита Владимировна Перепелица // Библиотековедение, 2011. т.№ 3.-С.121-126
|
|
|