Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (46)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=здібності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 333
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.

Характеристики учнів з різними домінуючими когнітивними здібностями // Бібліотека журналу "Англійська мова та література", 2009. т.№ 4.-С.6-12
2.

Здібності, знання: що тестуватимемо у 2012 році? // Кампус, 2009. т.№ 1.-С.20-21
3.

Розвиток творчих здібностей молодших школярів // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2009. т.№ 1.-С.51-56
4.

Езова С. О значимости общения и страхе публичного выступления /С. Езова // Библиотека. -Москва:Библиотека, 2009,N N 6.-С.42-43
5.

Кочергина И.Г. Совершенствование познавательных способностей учащихся через использование информационно-коммуникационных технологий в обучении английскому языку/И. Г. Кочергина // Иностранные языки в школе. -Москва:Иностранные языки в школе, 2009,N N 3.-С.45-49
6.

Волощук В. Здібнісна природа інтелектуальної обдарованості /В. Волощук, І. Волощук, В. Шепотько // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2009,N N 11.-С.33-38
7.

Туров М. Світові тенденції оцінювання творчих здібностей юних винахідників /М. Туров // Освiта i управлiння. -Київ:Освіта і управління, 2009,N N 2.-С.109-113
8.

Зазимко О.В. Методика діагностики технічних креативних здібностей /О. В. Зазимко // Практична психологія та соціальна робота. -Київ:СОЦИС-ПРЕС, 2010,N N 1.-С.1-7
9.

Музика О.Л. Ціннісна регуляція і ціннісна підтримка розвитку творчих здібностей (теоретична модель і принципи побудови методики)/О. Л. Музика // Практична психологія та соціальна робота, 2010. т.№6.-С.1-7
10.

Рубан С. Розвиток творчих здібностей учня /С. Рубан // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2010,N N 37.-С.22 - 25.
11.

Ляшенко О.І. Про концепцію тесту для виявлення здібностей абітурієнтів /О. І. Ляшенко // Педагогiка i психологiя. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 4.-С.5 -10.
12.

Воронцова Е. Задатки, здібності, обдарованість ./Е. Воронцова // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2011,N N 14.-С.25 - 28.
13.

Воронцова Е. Задатки, здібності, обдарованість./Е. Воронцова // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2011,N N 15.-С.17-21.
14.

Романчук О. К. Допінг для інтелекту/О. К. Романчук // Науковий світ, 2011. т.№ 1.-С.26.
15.

Ягольник Н. Творча лабораторія вчителя та її вплив на творчість і розвиток учня : [досвід вчителя]/Надія Ягольник // Географія та основи економіки в школі, 2011. т.№ 1.-С.11-13.
16.

Покась Л. Методика формування комунікативної компетентності у старшокласників на уроках географії/Лілія Покась, Оксана Мотовиляк // Географія та основи економіки в школі, 2011. т.№ 2.-С.2-6.
17.

Стецюк Художньо-естетична орієнтація студентів технічного ВНЗ як чинник підвищення їхньої професійної компетенції/Кіра Стецюк // Вища школа, 2011. т.№ 3.-С.91-98
18.

Сахно Н.Ю. Дружний клас/Н. Ю. Сахно // Виховна робота в школі, 2011. т.№ 5.-С.2-9
19.

Гузенко О. П. Науковий підхід до визначення економічного змісту понятійної категорії "інвестиції в людський капітал"/Н. В. Білошкурська // Економіка. Фінанси. Право, 2011. т.№ 5.-С.11-15
20.

Аверина И. С. Методика экспресс - диагностики интеллектуальных способностей (МЭДИС) для детей 6 - 7 летнего возроста/И. С. Аверина, Е. И. Щебланова, Е. Н. Задорина // Практична психологія та соціальна робота, 2011. т.№ 6.-С.43-50
21.

Зінченко Н. Дитина. як краще її зрозуміти?/Н. Зінченко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2011. т.№ 6.-С.78-79
22.

Левченко І. Розвиток творчих здібностей/Іван Левченко // Психолог (Шкільний світ), 2011. т.N 22/23 (червень).-С.35-54
23.

Корж Н. Школа - це стиль виховання, навчання й життя. Реалізація особистісного потенціалу учня: індивідуальна траєкторія його освіти та гімназійний освітній округ/Наталія Корж // Директор школи, ліцею, гімназії, 2011. т.№ 3.-С.46-65
24.

Калуцька В. Створення оптимальних умов для виявлення творчих ресурсів учнів і розвитку їхніх здібностей та обдарувань/Валентина Калуцька // Директор школи, ліцею, гімназії, 2011. т.№ 3.-С.78-89
25.

Березівська Т. Щоб навчити інших, треба самому багато знати/Т. Березівська // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2011. т.№ 7.-С.71-74
26.

Возьний Пасіонарність і заповзятливість: економічний вимір гіпотези зв’язку/К.З. Возьний // Актуальні проблеми економіки, 2011,N № 7.-С.8-16
27.

Черемошкина Л. В. Забывание учебного материала школьниками с различным уровнем развития мнемических способностей/Л. В. Черемошкина // Практична психологія та соціальна робота, 2011. т.№ 7.-С.31-45
28.

Юрченко Т. Діагностика психічного розвитку школярів/Т. Юрченко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2011. т.№ 7/8.-С.46-50
29.

Хафізова О. Школа професійної кар'єри/О. Хафізова, І. Новікова // Директор школи (Шкільний світ), 2011. т.№ 31(серпень).-С.3-12
30.

Перепелица В.В. Артистизм как профессиональная и личностная характеристика библиотекаря/Вита Владимировна Перепелица // Библиотековедение, 2011. т.№ 3.-С.121-126
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)