Пошуковий запит: (<.>K=зміст<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 877
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Тихонов В. Оптимальний зміст регіоналізації: єдині стандарти для всіх/В. Тихонов ; інтерв'ю провела І. НагребецькаУрядовий кур'єр - 2010г.,N 73
|
>2.
| Шелухін М. "Вузлова угода" - поняття, зміст та складові/М. Шелухін, В. Кадала // Право України, 2009. т.№ 4.-С.92-101
|
>3.
| Кочина Л. Організація та зміст самостійної роботи студентів/Л. Кочина, І. Сіданіч // Початкова освіта (Шкільний світ), 2009. т.№ 11.-С.20-22
|
>4.
| Крисоватий А.І. Економічний зміст і складові митної системи держави/А. І. Крисоватий, В. П. Мартинюк // Фінанси України. -Київ:Фінанси України, 2009,N N 6.-С.29-38
|
>5.
| Рижий І.М. Економічний зміст глобалізації та її вплив на податкове регулювання розвитку економіки/І. М. Рижий // Економіка та держава. -Київ:Економіка та держава, 2009,N N 9.-С.65-68
|
>6.
| Корсун С. Управління довкіллям: лінгвістичний та понятійний зміст./С. Корсун // Економіка АПК. -Київ:Економіка АПК, 2009,N N 5.-С.25-26
|
>7.
| Бедрак Н. Зміст та особливості механізму адміністративно-правового регулювання туристичної галузі/Н. Бедрак // Підприємництво,господарство і право. -Київ:Гарантія, 2009,N N 6.-С.56-59
|
>8.
| Юдіна О. І. Економічний зміст ресурсів у забезпеченні розвитку промислового виробництва/О. І. Юдіна // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. -Запоріжжя:Класичний приватний університет, 2009,N N 5.-С.184-188
|
>9.
| Москалець В.П. Основний психологічний зміст та розвивально-особистісний потенціал ігрової діяльності /В. П. Москалець // Практична психологія та соціальна робота. -Київ:СОЦИС-ПРЕС, 2009,N N 10.-С.1-8
|
>10.
| Демченкова Н.І. Зміст новели М. Коцюбинського " Intermezzo " /Н. І. Демченкова // Все для вчителя. -Київ:"Позакласний час", 2009,N N 23/24.-С.84-85
|
>11.
| Юрченко Н.В. Г. Тютюнник. Ідейний зміст повісті "Климко"/Н. В. Юрченко // Все для вчителя. -Київ:"Позакласний час", 2009,N N 23/24.-С.52-54
|
>12.
| Липова Л. Шкільний центр допрофільної підготовки,профільного навчання і профорієнтації: зміст і завдання діяльності/Л. Липова, П. Замаскіна, В. Малишев // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2010,N N 3.-С.43-46
|
>13.
| Козюбра М. Верховенство права: українські реалії та перспективи /М. Козюбра // Право України, 2010. т.№ 3.-С.6-18
|
>14.
| Конюшенко Я. Поняття доказів у кримінально-процесуальному провадженні, їх зміст і класифікація /Я. Конюшенко // Право України. -Київ:Ін-Юре, 2010,N N 3.-С.232-238.
|
>15.
| Толстик В. Борьба за содержание права - важнейшее научное направление/В. Толстик // Право України. -Київ:Ін-Юре, 2010,N N 4.-С.29-35.
|
>16.
| Камаралі С. зміст історичної освіти в ліцеї і прблеми її гуманізаціїї/С. Камаралі // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2010,N N 4/5.-С.61-65.
|
>17.
| Сурмін Ю. Необхідність, характер та зміст модернізації Української держави/Ю. Сурмін // Вісник НАДУ, 2008. т.№ 2.-С.5-22.
|
>18.
| Перепічка П. Нецільове використання бюджетних коштів : економічний зміст, проблемні питання та шляхи їх розв`язання/П. Перепічка // Фінансовий контроль. -Київ:Піраміда, 2010,N N 3.-С.18-23
|
>19.
| Бєлєвцева В. Адміністративно-правові режими у системі забезпечення національної безпеки України: поняття, зміст та значення /В. Бєлєвцева // Право України. -Київ:Ін-Юре, 2010,N N 6.-С.161-166.
|
>20.
| Беседін В. Ф. Структурні компоненти та зміст системи документів стратегічного планування соціально-економічного розвитку України/В. Ф. Беседін, О. Г. Пенькова // Формування ринкових відносин в Україні, 2010,N N 5.-С.3--9
|
|
|