Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (15)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки) (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=зміст<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 877
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Гузь, О. О.
    Орієнтовне планування уроків для 6 класу [Текст] : Чарльз Діккенс. "Різдвяна пісня в прозі" : [4 уроки] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 9. - С. 23-29
Рубрики: Англійська література--Діккенс Чарльз (1812-1870 рр.)
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
історія створення повісті -- композиція -- причини деградації Скруджа -- відродження душі Скруджа -- сенс авторського задуму -- гуманістичний зміст твору
Анотація: Запропоновано систему уроків за твором Чарльза Діккенса "Різдвяна пісня в прозі". Мета занять полягає в наступному: дати загальне уявлення про творчість видатного англійського письменника; розкрити сутність та причини моральної деградації головного героя Скруджа, дослідити роль художніх засобів в зображенні його характеру; розкрити сенс мандрівки Скруджа в просторі й часі як можливість зрозуміти істинну цінність свого життя і відродитися для нового життя, заснованого на любові й милосерді; розкрити роль фантастичних елементів в повісті; вдосконалювати в учнів навички цілісного аналізу художнього тексту, формувати діалогічний тип мислення школярів. Заняття мають сприяти формуванню в учнів кращих людських якостей, гуманізму.


Дод.точки доступу:
Діккенс, Чарльз (англійський письменник, романіст ; 1812-1870) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Тищенко, О. М.
    Українська сурдолінгвістика: зміст та перспективи дослідження [Текст] / О. М. Тищенко // Мовознавство. - 2006. - № 4. - С. 54-59. - Бібліогр.: 13 назв
Рубрики: Мовознавство--Сурдолінгвістика--Україна
Анотація: У статті представлено концепцію розроблення нового напряму у вітчизняному мовознавстві - української сурдолінгвістики; дано загальну характеристику об'єкта вивчення - жестової мови глухих; запропоновано основні аспекти її дослідження.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Александрова, Галина.
    Іван Стешенко: "Без наслідування обійтися не можна і в ньому рятунок оригінального духу" [Текст] / Г. Александрова // Слово і час. - 2008. - № 7. - С. 52-59. - Бібліогр.: 22 назв.
Рубрики: Письменники--Україна, 19-20 ст.
   Українська література

Кл.слова (ненормовані):
Компаративістика -- Порівняльний метод -- Аналогія -- Наслідування -- Форма -- Зміст
Анотація: У статті розглядається маловідома літературознавча діяльність Івана Стешенка (1873-1918), вивчається його опублікована й архівна спадщина в контексті проблем компаративістики початку ХХ ст. Показано, що І. Стешенко мав свою концепцію розвитку української літератури, яка враховувала й зовнішні суспільні чинники, і внутрішні іманентні закономірності саморозвитку, історично змінювані характер, функції та форми вітчизняного письменства. Проаналізовано його порівняльні студії, що збагачували українське літературознавство новими підходами, розширювали його методологічні обрії.


Дод.точки доступу:
Стешенко, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Сотниченко, В.
    Навчальна дія як базова складова технології навчання [] : методичний матеріал / В. Сотниченко // Історія в школах України. - 2008. - № 5. - С. 10-12. - бібліограф.: 16 назв.
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Кл.слова (ненормовані):
процес навчання -- "меритократія" -- освіта -- навчальна дія
Анотація: В статті стверджується, що основною активною структурною складовою процесу навчання є навчальна дія. Вона є основним способом виконання навчальних завдань; предметом застосування особливих принципів та підходів; інструментом розробки теорії й практичних рекомендацій щодо оптимального вирішення питань формування результатів навчання історії та суспільствознавчих дисциплін на сучасному етапі розвитку цієї галузі знань.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)


Знайти схожі

5.


    Задорожна, Л.
    Громадянська освіта у процесі навчання історії: до проблеми інтегрування [] : методичний матеріал / Л. Задорожна // Історія в школах України. - 2008. - № 5. - С. 12-18. - бібліограф.: 14 назв.
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
   Історична та суспільствознавча освіта

Кл.слова (ненормовані):
виховання громадянина -- навчальний процес -- життєві компетенції
Анотація: В статті зазначається, що застосування у шкільній освіті сучасних інформаційних технологій дає змогу вчителям історії оптимізувати процес формування громадянина за допомогою історичної освіти, а школярам - відчути глибокий зв"язок минулого із сучасними потребами становлення громадянського суспільства в Україні й світі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)


Знайти схожі

6.
67
Р 83


    Руда, Т. В.
    Поняття і зміст процесу доказування в цивільному судочинстві США та України: порівняльний аспект [Текст] / Т. В. Руда // Вісник господарського судочинства. - 2008. - N 5. - С. 166-172.
ББК 67

Кл.слова (ненормовані):
ІБВ

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.
74
П 52


    Полонська, Т. К.
    Зміст і структура допрофільної підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / Т. К. Полонська // Педагогiка i психологiя. - 2008. - N 3/4. - С. 34-44.
ББК 74

Кл.слова (ненормовані):
ІБВ

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Федорак, Назар.
    Михайло Возняк - дослідник української літописної традиції [Текст] / Н. Федорак // Слово і час. - 2008. - № 10. - С. 31-36. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Літературознавці України
   Українська література--Дослідження з історії літератури, ХХ ст.

Кл.слова (ненормовані):
Еволюція жанру -- Національна традиція -- Форма -- Зміст -- Компіляція -- Авторство
Анотація: Пам'ятки українського літописання завжди перебували у сфері професійних літературознавчих зацікавлень Михайла Возняка. Саме він чи не перший з учених наполягав на "українській літописній традиції" як на важливому понятті в термінологічній системі нашого літературознавства. Також виступав він проти надмірних пошуків впливів на виникнення та розвиток літописного жанру в Україні, раз у раз наголошуючи на органічності, питомій українськості й форми, і змісту наших літописів, починаючи від ХІ століття.


Дод.точки доступу:
Возняк, Михайло Степанович (український літературознавець і фольклорист ; 1881-1954) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Черновецький, О.
    Поняття і зміст пояснень сторін, третіх осіб, їхніх представників як засобу доказування в адміністративному судочинстві у справах, пов'язаних із виборами та виборчим процесом [Текст] / О. Черновецький, В. Гордєєв // Право України. - 2008. - N 10. - С. 38-43. . - ISSN 0132-1331
УДК
Рубрики: Судова влада--Судові органи
Кл.слова (ненормовані):
адміністративні суди


Дод.точки доступу:
Гордєєв, В.
Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Баханов, К.
    Яка система навчання вам більше імпонує? [] : методичний матеріал / К. Баханов // Історія в школах України. - 2008. - № 5. - С. 3-6
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Кл.слова (ненормовані):
дидактика -- педагогічна система -- традиційне навчання
Анотація: В сучасній дидактиці "навчання" трактується як процес послідовної взаємодії вчителя і учнів, спрямований на засвоєння всіх компоненнтів змісту освіти. Саме цій темі присвячена стаття.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)


Знайти схожі

11.


    Гупан, Н.
    "Нові підходи до відбору і структурування змісту підручника з історії України" [Текст] : (Актуальне інтерв'ю) / Н. Гупан // Історія в школах України. - 2008. - № 9 . - С. 3-4.
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
   Історія України--Методика викладання--Підручник

Кл.слова (ненормовані):
український підручник з історії -- зміст вітчизняної історії -- "національний підручник"
Анотація: Представлено інтерв"ю Нестора Гупана з приводу сучасного погляду на підручник з історії України. Зокрема йдеться про те, що підручник не має бути книгою для читання, а навпаки, має бути книгою для роботи, тобто там має бути більше текстів джерел, ілюстрацій, різноманітного методичного матеріалу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Пометун, О.
    Формування критичного мислення учнів на уроках з курсу за вибором "Права людини" [Текст] : методичний матеріал / О. Пометун // Історія в школах України. - 2008. - № 9 . - С. 5-7.
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
   Правознавство--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
критичний способ мислення -- права і свободи людини


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Бондаренко, Ю.
    Аналіз ідейного змісту творів у старших класах [Текст] : філософсько-історична проблема ідеаційності у викладанні української літератури / Ю. Бондаренко // Дивослово. - 2008. - № 6 . - С. 19-24
Рубрики: Українська література--Твори--Ідейний зміст--Аналіз
Анотація: Методика навчання учнів навичкам аналізу ідейного змісту творів у старших класах на уроках української літератури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

14.


    Мацько, Л.
    Семантико-функціональні аспекти тексту міста [Текст] / Л. Мацько // Дивослово. - 2008. - № 11 . - С. 30-32. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики: Мовознавство--Текст міста--Мова міста--Зміст та обсяг
Кл.слова (ненормовані):
мова
Анотація: Про роль у формуванні семантико-функціонального образу тексту міста - визначних мовних особистостей.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

15.


    Гузенков, С.
    Як можна вивчати національні трагедії [Текст] : методичний матеріал / С. Гузенков // Історія в школах України. - 2008. - № 9 . - С. 20-22. - бібліогр.: 15 назв.
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
   Методика викладання історії в школі

Кл.слова (ненормовані):
трагічність української історії -- голодомор
Анотація: В статті йдеться про необхідність "олюднити" українську історію. Проводиться паралель між українським Голодомором та єврейським Голокостом.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

16.


    Гирич, І.
    Як переробити програму з історії України для 9 класу під кутом зору відмови від етноцентризму та залучення чинника мультикультурності й багатоетнічності [Текст] : методичний матеріал / І. Гирич // Історія в школах України. - 2008. - № 9 . - С. 23-27.
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Кл.слова (ненормовані):
політичні нації -- імперії -- нетитульні нації -- мультикультурність -- полінаціональність
Анотація: Автор статті запрошує до дискусії з приводу ситуації в Україні, що склалася навколо політико-культурної спільноти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

17.


    Мороз, П.
    Теоретичні засади розвитку вмінь бачити проблеми на уроках історії [Текст] : методичний матеріал / П. Мороз // Історія в школах України. - 2008. - № 9 . - С. 11-15. - бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
   Методика викладання історії в школі

Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- формування творчої особистості -- особистісно орієнтоване навчання
Анотація: Стаття розглядає проблему пошуку нового в теорії і практиці сучасного етапу розвитку освіти в Україні. А саме необхідність переходу від репродуктивного навчання до ефективного. Що можливе за умови, якщо учень у процесі навчальної діяльності і життєвої практики використовує знання, здобуті ним самим.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

18.


    Терно, С.
    Полікультурна освіта: чи потрібна вона Україні? [Текст] : методичний матеріал / С. Терно // Історія в школах України. - 2008. - № 9 . - С. 15-20. - бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Кл.слова (ненормовані):
міжкультурні стосунки -- міжетнічні стосунки -- етнічна структура населення України
Анотація: В публікації йдеться про те, що в умовах глобалізації та етноренесансу (відродження етнічних культур), який її супроводжує, значного впливу набула ідеологія мультикультаризму як ідеї безконфліктного співіснування в спільному життєвому просторі різних за змістом культур.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

19.
67
С 90


    Сурмін, Ю.
    Необхідність, характер та зміст модернізації Української держави [Текст] / Ю. Сурмін // Вісник НАДУ. - 2008. - № 2. - С. 5-22.
ББК 67

Кл.слова (ненормовані):
модернізація -- зміни -- ВДСГН

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Юдіна, О. І.
    Економічний зміст ресурсів у забезпеченні розвитку промислового виробництва [Текст] / О. І. Юдіна // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2009. - N 5. - С. 184-188. - Библиогр.: с. 188 . - ISSN 1814-1161
Кл.слова (ненормовані):
ресурси -- промислове виробництво

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)