Пошуковий запит: (<.>K=зміст<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 877
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Гузь, О. О. Орієнтовне планування уроків для 6 класу [Текст] : Чарльз Діккенс. "Різдвяна пісня в прозі" : [4 уроки] / О. О. Гузь> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 9. - С. 23-29
Рубрики: Англійська література--Діккенс Чарльз (1812-1870 рр.) Зарубіжна література--Урок Кл.слова (ненормовані): історія створення повісті -- композиція -- причини деградації Скруджа -- відродження душі Скруджа -- сенс авторського задуму -- гуманістичний зміст твору Анотація: Запропоновано систему уроків за твором Чарльза Діккенса "Різдвяна пісня в прозі". Мета занять полягає в наступному: дати загальне уявлення про творчість видатного англійського письменника; розкрити сутність та причини моральної деградації головного героя Скруджа, дослідити роль художніх засобів в зображенні його характеру; розкрити сенс мандрівки Скруджа в просторі й часі як можливість зрозуміти істинну цінність свого життя і відродитися для нового життя, заснованого на любові й милосерді; розкрити роль фантастичних елементів в повісті; вдосконалювати в учнів навички цілісного аналізу художнього тексту, формувати діалогічний тип мислення школярів. Заняття мають сприяти формуванню в учнів кращих людських якостей, гуманізму.
Дод.точки доступу: Діккенс, Чарльз (англійський письменник, романіст ; 1812-1870) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Тищенко, О. М. Українська сурдолінгвістика: зміст та перспективи дослідження [Текст] / О. М. Тищенко> // Мовознавство. - 2006. - № 4. - С. 54-59. - Бібліогр.: 13 назв
Рубрики: Мовознавство--Сурдолінгвістика--Україна Анотація: У статті представлено концепцію розроблення нового напряму у вітчизняному мовознавстві - української сурдолінгвістики; дано загальну характеристику об'єкта вивчення - жестової мови глухих; запропоновано основні аспекти її дослідження.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Александрова, Галина. Іван Стешенко: "Без наслідування обійтися не можна і в ньому рятунок оригінального духу" [Текст] / Г. Александрова> // Слово і час. - 2008. - № 7. - С. 52-59. - Бібліогр.: 22 назв.
Рубрики: Письменники--Україна, 19-20 ст. Українська література Кл.слова (ненормовані): Компаративістика -- Порівняльний метод -- Аналогія -- Наслідування -- Форма -- Зміст Анотація: У статті розглядається маловідома літературознавча діяльність Івана Стешенка (1873-1918), вивчається його опублікована й архівна спадщина в контексті проблем компаративістики початку ХХ ст. Показано, що І. Стешенко мав свою концепцію розвитку української літератури, яка враховувала й зовнішні суспільні чинники, і внутрішні іманентні закономірності саморозвитку, історично змінювані характер, функції та форми вітчизняного письменства. Проаналізовано його порівняльні студії, що збагачували українське літературознавство новими підходами, розширювали його методологічні обрії.
Дод.точки доступу: Стешенко, І. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Сотниченко, В. Навчальна дія як базова складова технології навчання [] : методичний матеріал / В. Сотниченко> // Історія в школах України. - 2008. - № 5. - С. 10-12. - бібліограф.: 16 назв.
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Кл.слова (ненормовані): процес навчання -- "меритократія" -- освіта -- навчальна дія Анотація: В статті стверджується, що основною активною структурною складовою процесу навчання є навчальна дія. Вона є основним способом виконання навчальних завдань; предметом застосування особливих принципів та підходів; інструментом розробки теорії й практичних рекомендацій щодо оптимального вирішення питань формування результатів навчання історії та суспільствознавчих дисциплін на сучасному етапі розвитку цієї галузі знань.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВА (1) Вільні: ВА (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Задорожна, Л. Громадянська освіта у процесі навчання історії: до проблеми інтегрування [] : методичний матеріал / Л. Задорожна> // Історія в школах України. - 2008. - № 5. - С. 12-18. - бібліограф.: 14 назв.
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Історична та суспільствознавча освіта Кл.слова (ненормовані): виховання громадянина -- навчальний процес -- життєві компетенції Анотація: В статті зазначається, що застосування у шкільній освіті сучасних інформаційних технологій дає змогу вчителям історії оптимізувати процес формування громадянина за допомогою історичної освіти, а школярам - відчути глибокий зв"язок минулого із сучасними потребами становлення громадянського суспільства в Україні й світі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВА (1) Вільні: ВА (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 67 Р 83
Руда, Т. В. Поняття і зміст процесу доказування в цивільному судочинстві США та України: порівняльний аспект [Текст] / Т. В. Руда> // Вісник господарського судочинства. - 2008. - N 5. - С. 166-172.
ББК 67
Кл.слова (ненормовані): ІБВ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 74 П 52
Полонська, Т. К. Зміст і структура допрофільної підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / Т. К. Полонська> // Педагогiка i психологiя. - 2008. - N 3/4. - С. 34-44.
ББК 74
Кл.слова (ненормовані): ІБВ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Федорак, Назар. Михайло Возняк - дослідник української літописної традиції [Текст] / Н. Федорак> // Слово і час. - 2008. - № 10. - С. 31-36. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Літературознавці України Українська література--Дослідження з історії літератури, ХХ ст. Кл.слова (ненормовані): Еволюція жанру -- Національна традиція -- Форма -- Зміст -- Компіляція -- Авторство Анотація: Пам'ятки українського літописання завжди перебували у сфері професійних літературознавчих зацікавлень Михайла Возняка. Саме він чи не перший з учених наполягав на "українській літописній традиції" як на важливому понятті в термінологічній системі нашого літературознавства. Також виступав він проти надмірних пошуків впливів на виникнення та розвиток літописного жанру в Україні, раз у раз наголошуючи на органічності, питомій українськості й форми, і змісту наших літописів, починаючи від ХІ століття.
Дод.точки доступу: Возняк, Михайло Степанович (український літературознавець і фольклорист ; 1881-1954) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Черновецький, О. Поняття і зміст пояснень сторін, третіх осіб, їхніх представників як засобу доказування в адміністративному судочинстві у справах, пов'язаних із виборами та виборчим процесом [Текст] / О. Черновецький, В. Гордєєв> // Право України. - 2008. - N 10. - С. 38-43.
. - ISSN 0132-1331 Рубрики: Судова влада--Судові органи Кл.слова (ненормовані): адміністративні суди
Дод.точки доступу: Гордєєв, В. Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Баханов, К. Яка система навчання вам більше імпонує? [] : методичний матеріал / К. Баханов> // Історія в школах України. - 2008. - № 5. - С. 3-6
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Кл.слова (ненормовані): дидактика -- педагогічна система -- традиційне навчання Анотація: В сучасній дидактиці "навчання" трактується як процес послідовної взаємодії вчителя і учнів, спрямований на засвоєння всіх компоненнтів змісту освіти. Саме цій темі присвячена стаття.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВА (1) Вільні: ВА (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Гупан, Н. "Нові підходи до відбору і структурування змісту підручника з історії України" [Текст] : (Актуальне інтерв'ю) / Н. Гупан> // Історія в школах України. - 2008. - № 9 . - С. 3-4.
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Історія України--Методика викладання--Підручник Кл.слова (ненормовані): український підручник з історії -- зміст вітчизняної історії -- "національний підручник" Анотація: Представлено інтерв"ю Нестора Гупана з приводу сучасного погляду на підручник з історії України. Зокрема йдеться про те, що підручник не має бути книгою для читання, а навпаки, має бути книгою для роботи, тобто там має бути більше текстів джерел, ілюстрацій, різноманітного методичного матеріалу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Пометун, О. Формування критичного мислення учнів на уроках з курсу за вибором "Права людини" [Текст] : методичний матеріал / О. Пометун> // Історія в школах України. - 2008. - № 9 . - С. 5-7.
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Правознавство--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): критичний способ мислення -- права і свободи людини
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Бондаренко, Ю. Аналіз ідейного змісту творів у старших класах [Текст] : філософсько-історична проблема ідеаційності у викладанні української літератури / Ю. Бондаренко> // Дивослово. - 2008. - № 6 . - С. 19-24
Рубрики: Українська література--Твори--Ідейний зміст--Аналіз Анотація: Методика навчання учнів навичкам аналізу ідейного змісту творів у старших класах на уроках української літератури.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Мацько, Л. Семантико-функціональні аспекти тексту міста [Текст] / Л. Мацько> // Дивослово. - 2008. - № 11 . - С. 30-32. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики: Мовознавство--Текст міста--Мова міста--Зміст та обсяг Кл.слова (ненормовані): мова Анотація: Про роль у формуванні семантико-функціонального образу тексту міста - визначних мовних особистостей.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Гузенков, С. Як можна вивчати національні трагедії [Текст] : методичний матеріал / С. Гузенков> // Історія в школах України. - 2008. - № 9 . - С. 20-22. - бібліогр.: 15 назв.
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Методика викладання історії в школі Кл.слова (ненормовані): трагічність української історії -- голодомор Анотація: В статті йдеться про необхідність "олюднити" українську історію. Проводиться паралель між українським Голодомором та єврейським Голокостом.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Гирич, І. Як переробити програму з історії України для 9 класу під кутом зору відмови від етноцентризму та залучення чинника мультикультурності й багатоетнічності [Текст] : методичний матеріал / І. Гирич> // Історія в школах України. - 2008. - № 9 . - С. 23-27.
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Кл.слова (ненормовані): політичні нації -- імперії -- нетитульні нації -- мультикультурність -- полінаціональність Анотація: Автор статті запрошує до дискусії з приводу ситуації в Україні, що склалася навколо політико-культурної спільноти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Мороз, П. Теоретичні засади розвитку вмінь бачити проблеми на уроках історії [Текст] : методичний матеріал / П. Мороз> // Історія в школах України. - 2008. - № 9 . - С. 11-15. - бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Методика викладання історії в школі Кл.слова (ненормовані): розвиток освіти -- формування творчої особистості -- особистісно орієнтоване навчання Анотація: Стаття розглядає проблему пошуку нового в теорії і практиці сучасного етапу розвитку освіти в Україні. А саме необхідність переходу від репродуктивного навчання до ефективного. Що можливе за умови, якщо учень у процесі навчальної діяльності і життєвої практики використовує знання, здобуті ним самим.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Терно, С. Полікультурна освіта: чи потрібна вона Україні? [Текст] : методичний матеріал / С. Терно> // Історія в школах України. - 2008. - № 9 . - С. 15-20. - бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Кл.слова (ненормовані): міжкультурні стосунки -- міжетнічні стосунки -- етнічна структура населення України Анотація: В публікації йдеться про те, що в умовах глобалізації та етноренесансу (відродження етнічних культур), який її супроводжує, значного впливу набула ідеологія мультикультаризму як ідеї безконфліктного співіснування в спільному життєвому просторі різних за змістом культур.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>19.
| 67 С 90
Сурмін, Ю. Необхідність, характер та зміст модернізації Української держави [Текст] / Ю. Сурмін> // Вісник НАДУ. - 2008. - № 2. - С. 5-22.
ББК 67
Кл.слова (ненормовані): модернізація -- зміни -- ВДСГН
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Юдіна, О. І. Економічний зміст ресурсів у забезпеченні розвитку промислового виробництва [Текст] / О. І. Юдіна> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2009. - N 5. - С. 184-188. - Библиогр.: с. 188
. - ISSN 1814-1161 Кл.слова (ненормовані): ресурси -- промислове виробництво
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
|
|