Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (15)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки) (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=зміст<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 878
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.


    Кравченко, С.
    Зміст поняття "завідомо невинний" як ознака потерпілого (ст. 372 Кримінального кодексу Укаїни) [Текст] / С. Кравченко // Право України. - 2017. - № 2. - С. 117-123. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Кримінальне право
   Україна
Кл.слова (ненормовані):
кримінальне право -- кримінальний кодекс України -- злочини проти правосуддя -- принцип презумпції невинуватості особи -- вніб 2
Анотація: У статті роглядаються деякі проблемні питання кримінальної відповідальності за притягнення завідомо невинного до кримінальної відповідальності. Зокрема, зміст терміно-поняття "завідомо невинний", яке вживається у ст. 372 Кримінального кодексу України як ознака потерпілого.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Алєксєєва, А.
    Курс "Класична греко-римська міфологія": зміст і особливості викладання в початковій школі [Текст] / А. Алєксєєва // Рідна школа. - 2016. - № 10. - С. 46-49. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Освіта в Україні--Антична культура--Початкова школа--Досвід роботи
Анотація: У статті висвітлено проблему формування знань про античну культуру під час вивчення курсу "Класична греко-римська міфологія" в початковій школі НВК "Школа гуманітарної праці" Херсонської обласної ради. Розглянуто основні етапироботи над курсом. Обгрунтовано, що його впровадження сприяє якісному оновленню шкільної історичної освіти України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Балинська , О. М.
    Код у праві [Текст] / О. М. Балинська // Економіка. Фінанси. Право. - 2011. - № 6. - С. 30-36. - Бібліогр.:13 назв.
ББК 67 + 87
Рубрики: Філософія права--Правовий код
   Право--Правова реальність--Варіативна

Кл.слова (ненормовані):
символ -- знак -- зміст -- форма -- правовий міф
Анотація: Запропоновано нове для філософії права визначення "код у праві" як змістове осердя спрощеного відображення будови правової системи, системний опис змісту права без деталізації та конкретики, готова трафаретна формула для розуміння спеціалізованої мови права, а також своєрідний соціокультурний метакод до вивчення інших соціальних сфер і засіб встановлення правильного напряму розуміння змісту права в умовах варіативної правової реальності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Білоус, О. Г.
    Інституціональна політична економія: предмет, методологія, зміст [Текст] / О. Г. Білоус, Т. І. Єфименко, П. М. Леоненко // Фінанси України. - 2017. - № 3. - С. 122-128
Рубрики: Політична економія--Інституціональна економіка--Методологія статистики--Україна
Анотація: Досліджено питання методології інституціональної політичної економії, насамперед її предмета й методу, сходження від абстрактного до конкретного.


Дод.точки доступу:
Єфименко, Т. І.; Леоненко, П. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Лихова, С.
    Зміст та значення соціальної функції кримінального права [Текст] / С. Лихова // Право України. - 2017. - № 2. - С. 68-74. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Кримінальне право
Кл.слова (ненормовані):
кримінальне право -- функції та завдання кримінального права -- корупційні діяння -- соціальні права -- вніб 2
Анотація: У статті розглядаються завдання і функції кримінального права. Зроблено висновок про те, що змістом соціальної функції є не будь-яка окрема його функціональна діяльність, а сукупність функцій як цілісного феномента.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Деменнікова, Т.
    Напрями та зміст науково-методичної діяльності Бериславського педагогічного коледжу [Текст] / Т. Деменнікова // Рідна школа. - 2011. - № 11. - С. 56-59
ББК 74.56
Рубрики: Навчальні заклади України--Педагогічний коледж--Берислав--Херсонська область
Анотація: У статті розкриваються особливості організації науково-методичної роботи в Бериславському педагогічному коледжі, сформовано її завдання. Аналізується робота методичного кабінету.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Панасенко, Е.
    Зміст і структура експерименту як методу наукового дослідження у теорії та практиці вітчизняної педагогіки (1945-1991 рр.) [Текст] / Е. Панасенко // Рідна школа. - 2011. - № 11. - С. 28-35. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.03
Рубрики: Педагогіка--Педагогічний експеримент--Структура
Анотація: У статті на основі теоретичного аналізу експериментального методу у вітчизняній педагогічній науці та практиці (1945-1991 рр.) створено структурно-логічну модель експерименту. Виокремлено основні фази підготовки та проведення педагогічного експерименту, розкрито їхній зміст.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Лященко, М.
    Взаємодія батьків та педагогів - необхідна умова для виховання нового покоління [Текст] / М. Лященко // Рідна школа. - 2011. - № 11. - С. 71-74. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.9
Рубрики: Виховання--Сутність, зміст, процес виховання
Анотація: У статті на основі аналізу науково-педагогічної літератури розглядається актуальна проблема взаємодії педагогів і батьків у вищих навчальних закладах. Визначаються основні етапи, напрями, зміст, форми, методи спільної діяльності батьків і педагогічного колективу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Колумбет, О. П.
    Економічний зміст амортизації необоротних активів та проблеми її нарахування в умовах сталого розвитку [Текст] / О. П. Колумбет // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 1. - С. 82-87 : табл. - Бібліогр.: с. 86-87
Рубрики: Амортизація
Кл.слова (ненормовані):
метод нарахування амортизації -- вартість -- відтворення -- необоротні активи

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Медвєдєва, Марія.
    Технологія формування ціннісних орієнтацій учнівської молоді [Текст] / Марія Медвєдєва // Завуч (Шкільний світ). - 2017. - № 16. - Вкладка. - С.23-24 : табл. - Зміст: Поетапний зміст діяльності щодо науково-методичного супроводу формування ціннісних орієнтацій школярів ; Рекомендації для класних керівників (кураторів) щодо формування ціннісних орієнтацій учнівської молоді
Рубрики: Методика навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Ціннісні орієнтації--Навчальна діяльність--Молодь--Вищі навчальні заклади--Житомирська область (Україна)

Анотація: Науково-методичний супровід формування ціннісних орієнтацій школярів повинен проводитися постійно, системно.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Ковалець, Леся.
    Рюноске Акутагава. "Павутинка" Філософський зміст твору, підтекст. Урок зарубіжної літератури, 7 клас [Текст] / Леся Ковалець // Всесвітня література в сучасній школі. - 2017. - № 4. - С. 19-21. - Зміст: "Павутинка"
Рубрики: Зарубіжна література--Розробки уроків
   Письменники японські, 20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Акутагава Р.
Анотація: Подається розробка уроку за твором "Павутинка" Рюноске Акутагави.


Дод.точки доступу:
Акутагава, Рюноске (японський письменник, класик нової японської літератури ; 1892-1927) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Турчин-Кукаріна, І.
    Визначення змісту та обсягу цивільно-процесуального оцінювання поняття "розумний строк" [Текст] / І. Турчин-Кукаріна // Право України. - 2012. - № 7. - С. 294-301. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Цивільне процесуальне право
Кл.слова (ненормовані):
цивільний процес -- оціночне поняття -- розумність строку -- судове рішення -- зміст та обсяг оціночного поняття
Анотація: У статті на основі аналізу цивільно-процесуального оціночного поняття "розумність строку" у єдності логічних, філософських, мовних та юридичних теоретичних та практичних аспектів сформульовано визначення поняття "розумний строк", визначено елементи його змісту та обсягу, окреслено шляхи оптимізації цивільного процесу у контексті досліджуваного правового явища.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Грицинюк, Ж.
    Полікультурна освіта в гімназії: зміст і форми роботи [Текст] / Ж. Грицинюк // Рідна школа. - 2016. - № 8-9. - С. 20-23. - Бібліогр.: 2 назв.
Рубрики: Міжнародне співробітництво--Гімназія №7--Досвід роботи
Анотація: У статті розглядається діяльність гімназії №7 м. Одеси в контексті міжнародної співпраці. Вона охоплює: участь у міжнародних проектах, програмах обміну учнями, діяльність Євростудії, співробітництво з іноземними партнерами, навчальними закладами, викладання в гімназії іноземними викладачами окремих курсів, організацію спільної роботи на базі взаємного та планомірного використання накопиченого досвіду в навчальній, дослідно-експерементальній, позаурочній виховній діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Черниш, Тетяна
    Блочно-модульна система навчання [Текст] / Тетяна Черниш // Завуч (Шкільний світ). - 2012. - № 17. - С. 16-21
ББК 74.202.4
Рубрики: Навчання--Блочно-модульне--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- здібності -- педагогічні технології


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 8 класу. Уроки № 20-25 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 10. - С. 19-39. - Зміст: Урок № 20. Тема:"Золота доба" давньоримської літератури. Зв’язок твору Вергілія "Енеїда" з гомерівським епосом, міфологією. Ідея громадського служіння, утвердження величі держави. ; Урок № 21. Тема: Сенс зображення Енея як героя шляху, його роль в композиції твору Вергілія "Енеїда". ; Урок № 22. Тема: Тема мистецтва й призначення митця у творі Горація "До Мельпомени". Пам’ятник як символ вічності поезії. Розуміння автором значення свого доробку. ; Урок 23. Тема: Публій Овідій Назон. Життя й творчість поета. "Метаморфози" Овідія - "золота легенда" античності. ( Міфологічний і філософський зміст поеми "Метаморфози" (огляд) ; Урок № 24. Тема: Конфлікт митця з владою, трагедія вигнання і сум за батьківщиною у " Скорботних елегіях" Овідія. Образ відторгненого поета. Любов до вітчизни як провідна ідея твору ( в межах циклу "Скорботні елегії"). ; Урок № 25. Тема: Контрольна робота з теми"Античність" у формі тестів та твору-роздуму
Рубрики: Уроки світової літератури--Розробки уроків
   Письменники давньоримські



Дод.точки доступу:
Вергілій (Публій Марон ; давньогрецький поет, автор поеми "Енеїда" ; 70-19 рр. до н.е.) \про нього\; Овідій, (Публій Овідій Назон) \про нього\; Горацій, Квінт Флакк (давньоримський поет ; 65 р.до н.е. -8 р. до н.е.) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Нагорний, С.
    Особливості конституцій країн Арабського Сходу : їх зміст, сутність і види [Текст] / С. Нагорний // Зовнішні справи. - 2012. - № 7. - С. 32-35
ББК 67.300.1
Рубрики: Конституції--Країни Арабського Сходу
Анотація: Особливості, сутність, зміст та види конситуцій країн Арабського Сходу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Шкребтієнко, Л.
    Сутність і зміст проблеми патріотизму українців крізь призму етнопсихології [Текст] / Л. Шкребтієнко // Вісник. - 2012. - № 1. - С. 123-124. - Бібліогр.: с. 124
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
патріотичне виховання -- моральні принципи

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

18.


    Поліщук, В. М.
    Криза 13 років у хлопчиків : структура симптомокомплексу і його зміст [Текст] / В. М. Поліщук // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 4. - С. 2-7 : табл. - Бібліогр. : 7 назв.
ББК 88
Рубрики: Криза підліткова
   Підлітки молодші--Криза підліткова

Кл.слова (ненормовані):
Негативізм -- Недбалість -- Дратівливість -- Лихослів‘я
Анотація: Автором статті розглядається криза 13 років у хлопчиків, або так звана підліткова криза, є перехідним періодом від молодшого шкільного до підліткового віку. Досліджується симптомокомплекс переживань, позитивні симптоми, негативні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 8 класу. Уроки № 50-57 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 2. - С. 22-47. - Зміст: Урок № 50. Тема: Мольєр - майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його винаходів на світове театральне мистецтво. Історія створення комедії "Міщанин-шляхтич". ; Урок № 50. Тема: Тематика і проблематика "Міщанина-шляхтича" Мольєра, його загальнолюдське значення. ; Урок № 52. Тема: Основні образи комедії "Міщанин - шляхтич". Засоби комічного та її роль у втілення авторського задуму ; Урок № 54. Тема: Людські взаємини, моральні цінності в казці- притчі " Маленький принц". ; Урок № 55. Тема: Філософський зміст твору. Художні образи "Маленького принца" А. де Сент-Екзюпері. ; Урок № 56. Тема: Сюжет твору Р.Баха як філософська метафора людського буття. Алегоричні образи повісті. Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана. ; Урок № 57. Тема: Художній конфлікт і можливість його подолання. Ознаки притчі у творі "Чайка Джанатан Лівінгстон" Річарда Баха.
Рубрики: Світова література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Письменники французькі, 17 ст.

   Письменники французькі, 20 ст.

   Письменники американські, 20-21 ст.

Анотація: Подаються розробки уроків світової літератури для 8 класу.


Дод.точки доступу:
Мольєр, Жан Батіст (французький письменник, драматург ; 1622-1673) \про твір\; Сент-Екзюпері, Антуан (французький письменник, поет і професійний льотчик ; 1900 - 1944) \про нього\; Бах, Річард Дейвіс (американський письменник, філософ, публіцист ; 1936) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Картузов, С. П.
    Визначення фінансової безпеки підприємства: поняття, зміст, значення і функціональні аспекти [Текст] / С. П. Картузов // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 8. - С. 172-181 : рис. - Бібліогр.: 20 назв
ББК 65.29
Рубрики: Економіка підприємства--Економічна безпека підприємства--Фінансова складова економічної безпеки
Анотація: У статті викладено результати досліджень у сфері визначення сутності фінансової безпеки підприємства. Проаналізовано наукові праці вчених і фахівців у цій галузі, визначено умови забезпечення, принципи управління фінансовою безпекою, фінансові інтереси підприємств і сутність самого поняття фінансової безпеки, загроз, джерел небезпек тощо.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

21.


    Тищенко, О. М.
    Українська сурдолінгвістика: зміст та перспективи дослідження [Текст] / О. М. Тищенко // Мовознавство. - 2006. - № 4. - С. 54-59. - Бібліогр.: 13 назв
Рубрики: Мовознавство--Сурдолінгвістика--Україна
Анотація: У статті представлено концепцію розроблення нового напряму у вітчизняному мовознавстві - української сурдолінгвістики; дано загальну характеристику об'єкта вивчення - жестової мови глухих; запропоновано основні аспекти її дослідження.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

22.


    Щербина, Валентин.
    Право господарського відання і право оперативного управління: поняття, зміст та сфера застосування в Україні [Текст] / Валентин Щербина // Право України. - 2018. - № 6. - С. 13-30. - Бібліогр. в підрядк. прим. та в кінці ст.
Рубрики: Господарське відання--Право
   Оперативне управління--Право

Анотація: У статті досліджуються похідні від права власності обмежені речові права: право господарського відання та право оперативного управління.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

23.


    Шевчук, А.
    Сніжиночки : образно-ігровий танець для дітей старшої групи [Текст] / А. Шевчук // Музичний керівник. - 2018. - № 11. - С. 43-47. - Зміст: Зміст танцю
Рубрики: Виховання--Дошкільне--Хореографія
   Танці--Дитячі--Методика засвоєння

Анотація: На прикладі танцю "Сніжиночки" пояснюється що таке репродуктивно-продуктивний репертуар.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

24.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки № 11-23 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2018. - № 9. - С. 11-55. - Зміст: Урок № 11. Тема: Ренесанс в Англії. Здобутки й представники (огляд) ; Урок № 12. Тема: Здобутки драматургії Вільяма Шекспіра. Філософські та моральні проблеми в трагедії "Гамлет" ; Урок № 13. Тема: Провідні мотиви трагедії Вільяма Шекспіра "Гамлет". Художній простір (данське королівство як символ) ; Урок № 14. Тема: Система образів трагедії "Гамлет". Багатогранність шекспірівських характерів ; Урок № 15. Тема: Гамлет – вічний образ світової літератури ; Урок № 16. Тема: Відкритість трагедії Вільяма Шекспіра "Гамлет" в часі, його рецепція та інтерпретації в наступні епохи ; Урок № 17. Тема: Контрольна робота з теми "Золоті сторінки далеких епох" (тести, розгорнуті відповіді на запитання) ; Урок № 19. Тема: Романтизм у Німеччині (огляд) ; Урок № 20. Тема: Ернст Теодор Амадей Гофман як представник гротескної течії романтизму. Віхи мистецького шляху. Протистояння Філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Е.Т.А. Гофмана ; Урок № 21. Тема: Особливості сюжету й композиції повісті "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер" ; Урок № 22. тема: Система образів твору "Крихітка Цахес" на прізвисько Цинобер", гротескний характер образів ; Урок № 23. Тема: Викривальний зміст твору Гофмана. Символіка повісті "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер"
Рубрики: Уроки світової літератури--Розробки уроків
   Письменники англійські, 16-17 ст.

   Письменники німецькі, 18-19 ст.



Дод.точки доступу:
Шекспір, Вільям (англійський поет і драматург ; 1564-1616) \про твір\; Гофман, Ернст Теодор Амадей (німецький письменник-романтик, композитор, художник і юрист ; 1776-1822) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

25.


    Швець, О. Б.
    Географічний зміст вивчення соціокультурних конфліктів [Текст] / О. Б. Швець // Український географічний журнал. - 2011. - № 3. - С. 52-56 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Суспільна географія--Геоконфліктологія
Анотація: У статті з'ясовано особливості географічного підходу до дослідження конфліктів пострадянського періоду на прикладі окремого регіону країни.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

26.


    Уманська, Т. О.
    "Дай нам, Боже, все, що гоже" побажання, приповідки, каламбури, їх оцінний зміст [Текст] : урок мови в профільному класі / Т. О. Уманська // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2011. - № 26. - С. 3-10. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання
Анотація: План-конспект уроку, мета якого ознайомити учнів із розмаїттям побажань, приповідок, каламбурів; навчати знаходити в них оцінний зміст.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

27.


    Гнатюк, Микола Миколайович.
    Зміст і спрямованість угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом [Текст] / Микола Миколайович Гнатюк // Стратегічні пріоритети. - 2011. - № 1. - С. 117-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Міжнародне співробітництво--Угоди--Україна--Європейський Союз (ЄС)
Кл.слова (ненормовані):
інтеграція -- стратегія -- угода про асоціацію
Анотація: На основі аналізу переговорних позицій та існуючого проекту угоди про асоціацію оцінюється її спрямованість і роль у подальшій реалізації стратегії європейської інтеграції України


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

28.


    Рудишин, Сергій.
    Зміст екологічної освіти: логіко-психологічне дослідження [Текст] / Сергій Рудишин // Науковий світ. - 2011. - № 6. - С. 12-14. : портр.
Рубрики: Екологічна освіта України
   Екологія

Анотація: Сучасна глобалізація є самоорганізацією людства в межах біосфери. Для керування штучними екосистемами людині доцільно використати освітні, культурні й релігійні надбання цивілізації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

29.


    Купріянов, Є. В.
    Електронний словозмінний словник іспанської мови: його структура, зміст і параметризація [Текст] / Є. В. Купріянов, Т. П. Любченко // Мовознавство. - 2018. - № 6. - С. 46-62. - Бібліогр. в підрядк. прим.
Рубрики: Іспанська мова--Комп'ютерна лексикографія
Анотація: Статтю присвячено розв'язанню головних питань створення словозмінного словника іспанської мови з використанням теорії лексикографічних систем. Зокрема, здійснено класифікацію мовних одиниць іспанської мови за їх словозмінними характеристиками, побудовано концептуальну модель словника та розроблено на її основі структуру бази даних. Визначено лексикографічні параметри опису словозмінної парадигми та обрано інтерфейс.


Дод.точки доступу:
Любченко, Т. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

30.


    Ляшенко, О. І.
    Проблеми модернізації змісту освіти в умовах реформування української школи [Текст] : [доп. на Загал. зборах НАПН України 16 листоп. 2018 р.] / О. І. Ляшенко // Педагогіка і психологія. - 2018. - № 4. - С. 5-11
Рубрики: Освіта в Україні--Реформа освіти--Середня освіта
   Зміст освіти--Реформування

Анотація: Проаналізовано стан розроблення проблем змісту початкової і загальної середньої освіти науковими установами НАПН України, охарактеризовано основні здобутки вчених Академії за останні роки, зокрема щодо концептуального і навчально-методичного забезпечення оновлення змісту освіти, окреслено найважливіші завдання щодо модернізації змісту освіти в умовах реформування української школи. Зазначено, що залишається недостатньо дослідженою проблема стандартизації змісту освіти, що ускладнює роботу над стандартами загальної середньої освіти й освітніми програмами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)