Пошуковий запит: (<.>K=квест<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 189
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Зайко Book-квест як новий формат краєзнавчої гри для молоді/Світлана Зайко // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика, 2020. т.№ 1.-С.10-13.
|
>2.
| Гаврілова С. В. Chocolate treasure hunt (Quest lesson plan, Level B1)/С. В. Гаврілова // Англійська мова та література, 2020. т.№ 22/24.-С.25-30
|
>3.
| Яценко Н. І. Quest animal planet/Н. І. Яценко, А. В. Мельнікова, О. М. Шахова // Англійська мова та література, 2020. т.№ 19/21.-С.90-92
|
>4.
| Melnyk P. Quête dans le Musèe/P. Melnyk // Іноземні мови, 2019. т.№ 4.-С.53-56
|
>5.
| Чайка STREAM-квест «Топвинахідники»: українські науковці, чиї винаходи змінили світ/Леся Чайка // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2020,N № 9.-С.7-11
|
>6.
| Чайка Stream-квест: пізнаємо Шевченка/Леся Чайка // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2020,N № 3.-С.2-6
|
>7.
| Ільченко О. Web-квест у навчанні й вихованні/О. Ільченко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2013. т.№ 10.-С.57-58
|
>8.
| Берко Я.В. Ігровий квест як форма роботи із старшими дошкільниками/Яніна Віталіївна Берко // Нива знань, 2017. т.№ 2.-С.43-45
|
>9.
| Дорошенко Г. Інновації в дії/Галина Дорошенко // Інформатика (Шкільний світ), 2019. т.№ 1.-С.7-16
|
>10.
| Нюкіна Т. Інтеграція методу проєктва та інформаційних технологій як засіб підвищення рівня мотивації навчання/Тамара Нюкіна // Математика в рідній школі, 2020. т.№ 1.-С.30-33
|
>11.
| Бурова Інтелектуальний феєрверк/Наталія Бурова // Початкова школа, 2019. т.№ 10.-С.32-35.
|
>12.
| Яценко Т. О. Інформаційно-комунікаційне забезпечення процесу вивчення української літератури в школі/Т. О. Яценко // Наукові записки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016.-С.119-124
|
>13.
| Олейніченко Бібліотечний квест - простір для ідей/Юлія Олейніченко // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика, 2019. т.№ 1.-С.25-27.
|
>14.
| Сердюк Батуринський інтерактив/Наталія Сердюк // День, 2020. т.10-11 лип. (№ 127/128).-С.13
|
>15.
| Кравчук Т. М. Безпечне щодення [квест-гра для школярів]/Т. М. Кравчук // Позакласний час, 2019. т.№ 5.-С.34-36
|
>16.
| Динака А. Большие семейные гонки/А. Динака // Библиополе, 2013,N N 9.-С.32-34
|
>17.
| Паламарчук Віртуальний квест як ефективна форма позааудиторної роботи та організації міжособистісної комунікації в умовах дистанційного навчання/Наталія Паламарчук // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи. -Вінниця:Рогальська І. О., 2021,N Вип. 3 (8).-С.587-590
|
>18.
| Черняк Ю. М. Веб-квест "Education a Caen"/Ю. М. Черняк // Іноземні мови, 2017. т.№ 3.-С.55-56
|
>19.
| Лямзіна Н. К. Веб-квест "Joining a Global Company" як засіб навчання майбутніх економістів професійно орієнтованого англомовного виступу у супроводі комп'ютерної презентації/Н. К. Лямзіна // Іноземні мови, 2015. т.№ 3.-С.30-36
|
>20.
| Маркова О. Ю. Веб-квест как один из способов организации проектной деятельности на уроке иностранного языка/О. Ю. Маркова // Иностранные языки в школе, 2013. т.№ 5.-С.41-43
|
|
|