Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (2)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=квест<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 189
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Зайко Book-квест як новий формат краєзнавчої гри для молоді/Світлана Зайко // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика, 2020. т.№ 1.-С.10-13.
2.

Гаврілова С. В. Chocolate treasure hunt (Quest lesson plan, Level B1)/С. В. Гаврілова // Англійська мова та література, 2020. т.№ 22/24.-С.25-30
3.

Яценко Н. І. Quest animal planet/Н. І. Яценко, А. В. Мельнікова, О. М. Шахова // Англійська мова та література, 2020. т.№ 19/21.-С.90-92
4.

Melnyk P. Quête dans le Musèe/P. Melnyk // Іноземні мови, 2019. т.№ 4.-С.53-56
5.

Чайка STREAM-квест «Топвинахідники»: українські науковці, чиї винаходи змінили світ/Леся Чайка // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2020,N № 9.-С.7-11
6.

Чайка Stream-квест: пізнаємо Шевченка/Леся Чайка // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2020,N № 3.-С.2-6
7.

Ільченко О. Web-квест у навчанні й вихованні/О. Ільченко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2013. т.№ 10.-С.57-58
8.

Берко Я.В. Ігровий квест як форма роботи із старшими дошкільниками/Яніна Віталіївна Берко // Нива знань, 2017. т.№ 2.-С.43-45
9.

Дорошенко Г. Інновації в дії/Галина Дорошенко // Інформатика (Шкільний світ), 2019. т.№ 1.-С.7-16
10.

Нюкіна Т. Інтеграція методу проєктва та інформаційних технологій як засіб підвищення рівня мотивації навчання/Тамара Нюкіна // Математика в рідній школі, 2020. т.№ 1.-С.30-33
11.

Бурова Інтелектуальний феєрверк/Наталія Бурова // Початкова школа, 2019. т.№ 10.-С.32-35.
12.

Яценко Т. О. Інформаційно-комунікаційне забезпечення процесу вивчення української літератури в школі/Т. О. Яценко // Наукові записки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016.-С.119-124
13.

Олейніченко Бібліотечний квест - простір для ідей/Юлія Олейніченко // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика, 2019. т.№ 1.-С.25-27.
14.

Сердюк Батуринський інтерактив/Наталія Сердюк // День, 2020. т.10-11 лип. (№ 127/128).-С.13
15.

Кравчук Т. М. Безпечне щодення [квест-гра для школярів]/Т. М. Кравчук // Позакласний час, 2019. т.№ 5.-С.34-36
16.

Динака А. Большие семейные гонки/А. Динака // Библиополе, 2013,N N 9.-С.32-34
17.

Паламарчук Віртуальний квест як ефективна форма позааудиторної роботи та організації міжособистісної комунікації в умовах дистанційного навчання/Наталія Паламарчук // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи. -Вінниця:Рогальська І. О., 2021,N Вип. 3 (8).-С.587-590
18.

Черняк Ю. М. Веб-квест "Education a Caen"/Ю. М. Черняк // Іноземні мови, 2017. т.№ 3.-С.55-56
19.

Лямзіна Н. К. Веб-квест "Joining a Global Company" як засіб навчання майбутніх економістів професійно орієнтованого англомовного виступу у супроводі комп'ютерної презентації/Н. К. Лямзіна // Іноземні мови, 2015. т.№ 3.-С.30-36
20.

Маркова О. Ю. Веб-квест как один из способов организации проектной деятельности на уроке иностранного языка/О. Ю. Маркова // Иностранные языки в школе, 2013. т.№ 5.-С.41-43
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)