Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=класифікація мовних засобів<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бондаренко, Юрій
Назва : Словесно-образний аналіз літературного твору в школі: вищий рівень застосування
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 10. - С. 11-15 (Шифр У679846/2019/10)
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
Предметні рубрики: Українська література-- Методика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): словесно-образний аналіз--тропи--стилістичні фігури--"внутрішній механізм" засобу--класифікація мовних засобів--етапи навчальної діяльності--аналіз твору
Анотація: У статті окреслено вищий рівень словесно-образного аналізу, під яким автор розуміє широке застосування теретичної інформації про тропи, стилістичні фігури, інші виражальні засоби в процесі шкільного опрацювання художніх творів. Разом з інтерпретацією змісту мовних конструкцій він забезпечує один з основних методичних принципів - вивчення літератури як мистецтва слова.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бондаренко, Юрій
Назва : Словесно-образний аналіз літературного твору в закладі загальної середньої освіти: вищий рівень застосування
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 11. - С. 8-12 (Шифр У679846/2019/11)
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
Предметні рубрики: Літературознавство-- Вивчення літератури-- Аналіз літературного твору
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): словесно-образний аналіз--тропи--стилістичні фігури--класифікація мовних засобів--етапи навчальної діяльності--"внутрішній механізм"
Анотація: Окреслено вищий рівень словесно-образного аналізу, під яким автор розуміє широке застосування теоретичної інформації про тропи, стилістичні фігури, інші виражальні засоби в процесі опрацювання художніх творів у закладі загальної середньої освіти. Поряд з інтерпретацією змісту мовних конструкцій він забезпечує один з основних методичних принципів - вивчення літератури як мистецтва слова.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)