Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=когнітологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Попова О.
Назва
: Когнітивно-комунікативний підхід до роботи над граматичними нормами української мови
Місце публікування
: Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 72-75 (Шифр -466899/2012/1)
Примітки
: Бібліогр.: 10 назв.
ББК
: 74.268.19=411.4
Предметні рубрики:
Мовознавство-- Когнітивна лінгвістика
Українська мова-- Методи навчання
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): лінгводидактика--
когнітологія
--процес навчання--комунікативно-діяльнісний підхід--функціонально-стилістичний підхід--білінгвальне середовище--граматична будова мови
Анотація:
Метою цієї публікації є визначення наукових засад когнітивно-комунікативного підходу до вивчення граматики української мови. Цей підхід дає змогу спрямувати навчання на розвиток мовної особистості, виробляти граматичні уміння, спираючись у мовленнєвій діяльності на розвиток когнітивних здібностей учнів.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Копанєва, Вікторія
Назва
: Розвиток когнітивної концепції наукової комунікації
Місце публікування
: Бібліотечний вісник. - К.: НБУВ, 2017. - N 6. - С. 3-9 (Шифр Б008759/2017/6)
Примітки
: Біблиогр. в кінці ст.
Предметні рубрики:
Бібліотечна діяльність
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): наукова комунікація--
когнітологія
--закони бібліопсихології--м. рубакіна
Анотація:
Проаналізовано лінгвістичні та нейрофізіологічні витоки наук, розкриті у бібліопсихологічній теорії М. Рубакіна. Відзначено виявлену ним неодназначну відповідність між знаннями певної особи й документальною інформацією, отриманою в результаті вербалізації цих знань. Обгрунтовано необхідність врахування когнітивних аспектів комунікації для поглиблення усвідомлення користувачем зовнішньої інформації. Вкзано на ентропійний характер процесів обміну інформацією як між особами, так і соціотехнічними системами. Для зменшення інформаційної ентропії в системах наукової комунікаціх запропоновано створювати когнітивно-орієнтовані ресурси. Рекомендовано для їх формування в якості джерельної бази використовувати дані довідково-бібліографічного апарату бібліотеки. Розглянуто підходи до конвергенції інформаційно-комунікативних технологій і когнітивно-орієнтованих ресурсів.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття з газети
Шифр видання
:
Автор(и)
: Скрипник, Марина
Назва
: Урок у школі цифрової епохи : погляд на педагога та урок крізь призму сучасності
Місце публікування
: Інформатика (Шкільний світ). - 2020. - № 11/12 (листоп.- груд.). - С. 68-74: табл. (Шифр К271195/2020/11/12)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики:
Уроки-- Інформаційні технології-- Загальноосвітні школи
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): школа цифрового століття--шкільні уроки--
когнітологія
--технології навчання
Анотація:
У статті розглядається питання про те, яким має бути шкільний урок у ХХІ столітті, в час поширення інформаційних технологій на всі сфери життя суспільства.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)