Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=когнітологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Попова О.
Назва : Когнітивно-комунікативний підхід до роботи над граматичними нормами української мови
Місце публікування : Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 72-75 (Шифр -466899/2012/1)
Примітки : Бібліогр.: 10 назв.
ББК : 74.268.19=411.4
Предметні рубрики: Мовознавство-- Когнітивна лінгвістика
Українська мова-- Методи навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лінгводидактика--когнітологія--процес навчання--комунікативно-діяльнісний підхід--функціонально-стилістичний підхід--білінгвальне середовище--граматична будова мови
Анотація: Метою цієї публікації є визначення наукових засад когнітивно-комунікативного підходу до вивчення граматики української мови. Цей підхід дає змогу спрямувати навчання на розвиток мовної особистості, виробляти граматичні уміння, спираючись у мовленнєвій діяльності на розвиток когнітивних здібностей учнів.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Копанєва, Вікторія
Назва : Розвиток когнітивної концепції наукової комунікації
Місце публікування : Бібліотечний вісник. - К.: НБУВ, 2017. - N 6. - С. 3-9 (Шифр Б008759/2017/6)
Примітки : Біблиогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Бібліотечна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наукова комунікація--когнітологія--закони бібліопсихології--м. рубакіна
Анотація: Проаналізовано лінгвістичні та нейрофізіологічні витоки наук, розкриті у бібліопсихологічній теорії М. Рубакіна. Відзначено виявлену ним неодназначну відповідність між знаннями певної особи й документальною інформацією, отриманою в результаті вербалізації цих знань. Обгрунтовано необхідність врахування когнітивних аспектів комунікації для поглиблення усвідомлення користувачем зовнішньої інформації. Вкзано на ентропійний характер процесів обміну інформацією як між особами, так і соціотехнічними системами. Для зменшення інформаційної ентропії в системах наукової комунікаціх запропоновано створювати когнітивно-орієнтовані ресурси. Рекомендовано для їх формування в якості джерельної бази використовувати дані довідково-бібліографічного апарату бібліотеки. Розглянуто підходи до конвергенції інформаційно-комунікативних технологій і когнітивно-орієнтованих ресурсів.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипник, Марина
Назва : Урок у школі цифрової епохи : погляд на педагога та урок крізь призму сучасності
Місце публікування : Інформатика (Шкільний світ). - 2020. - № 11/12 (листоп.- груд.). - С. 68-74: табл. (Шифр К271195/2020/11/12)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Уроки-- Інформаційні технології-- Загальноосвітні школи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): школа цифрового століття--шкільні уроки--когнітологія--технології навчання
Анотація: У статті розглядається питання про те, яким має бути шкільний урок у ХХІ столітті, в час поширення інформаційних технологій на всі сфери життя суспільства.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)