Пошуковий запит: (<.>K=компаративний аналіз<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Тіхоненко С. Подорож чарівним світом казки . Місце п'єси-казки С. Маршака "Дванадцять місяців" у контексті світової літератури/С. Тіхоненко // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2011. т.№ 41/42 (листопад).-С.48-52
|
>2.
| Скородед Т. "Шукайте цензора в собі." Тема совісті та своєрідність розв'язана проблеми морального вибору на прикладах творів зарубіжних письменників/Т. Скородед // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2012. т.№ 1 (січень).-С.19-24
|
>3.
| Машкара Світлана "Співати по-новому про любов я прагну". Порівняльний аналіз творів одного жанру - сонетів Данте, Петрарки і Шекспіра/Світлана Машкара // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2012. т.№ 4.-С.24-26
|
>4.
| Янкович О.В. Порівняльний аналіз п’єси Ф.Шиллера "Вільгельм Телль" та поеми Т.Шевченка "Гайдамаки"/О. В. Янкович, І. Д. Ханчук // Зарубіжна література в школах України, 2012. т.№ 5.-С.37-39
|
>5.
| Матюшкіна Т. Жанр новели у світовій літературі/Тетяна Матюшкіна // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2012. т.№ 6.-С.2-13
|
>6.
| Сеник Вікторія Притчовий характер та афористичність творів. А. де Сент-Екзюпері "Маленький принц" та Б.Харчука "Планетник"/Вікторія Сеник // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2012. т.№ 17/18.-С.28-30
|
>7.
| Скрипнюк В. М. Методологія компоративного аналізу в сучасних конституційно-правових дослідженнях/В. М. Скрипнюк // Держава і право, 2013. т.Вип. 62.-С.85-90
|
>8.
| Кругла Л. В. Діяльність учителя-словесника з організації краєзнавчої роботи/Л. В. Кругла // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2015. т.№ 4.-С.15-22
|
>9.
| Казмирчук А. І. Формування компаративної компетенції учнів у процесі вивчення зарубіжної літератури/А. І. Казмирчук // Зарубіжна література в школах України, 2015. т.№ 9.-С.46-48
|
>10.
| Жалай "Що знаєш ти про мій біль, і що я знаю про твій."/Юлія Жалай // Всесвітня література в сучасній школі, 2015. т.№ 9.-С.32-36
|
>11.
| Омельченко Використання компаративного аналізу на уроках зарубіжної літератури і в роботі з обдарованими дітьми/Лариса Омельченко // Всесвітня література в сучасній школі, 2016. т.№ 7-8.-С.38-45
|
>12.
| Полозенко С. Трансформація особистої драми поета в ліричні пісні/С. Полозенко // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2016. т.№ 11.-С.8-12
|
>13.
| Шулик І. Твори Ф. М. Достоєвського "Злочин і кара" та П. Зюскінда "Запахи" /Ірина Шулик // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2016. т.№ 11.-С.15-18.
|
>14.
| Приходько Оксана Повість Івана Франка "Перехресні стежки" як об'єкт літературознавчого та інтермедіальньного аналізу на уроці літератури у профільній школі/Оксана Приходько // Українська мова і література в школі, 2016,N № 5.-С.30-34
|
>15.
| Кіндюк Кодифікація та моніторинг нормативно-правових актів, прийнятих в сфері охорони природи радянської та незалежної України/Борис Кіндюк, Анастасія Золотарьова // Юридична Україна. -К., 2015,N № 10/12.-С.17-23
|
>16.
| Нюкало "Я часу дух, дух міри і простору." (ідейно-тематична спорідненість поезій "Не Зевс, не Пан." П. Тичини та "Пісня про себе" В. Вітмена)/Олена Нюкало, Ірина Співак // Зарубіжна література в школах України, 2017. т.№ 4.-С.5-9
|
>17.
| Бондаренко З досвіду використання компаративного аналізу творів на уроках світової літератури/Лариса Бондаренко // Треті Фльорівські читання, 2013.-С.83-85
|
>18.
| Кочура Л.В. Компаративний аналіз художніх творів на уроках зарубіжної літератури/Л. В. Кочура // Зарубіжна література в школі, 2018. т.№ 7/8.-С.30-33
|
>19.
| Кудра О. І. Р. Кіплінг "Якщо.". 7-й клас/О. І. Кудра // Зарубіжна література в школі, 2019. т.№ 5/6.-С.29-32
|
>20.
| Рибальченко В. В. Розвиток критичного мислення на уроках зарубіжної літератури/В. В. Рибальченко // Зарубіжна література в школі, 2019. т.№ 1/2.-С.4-11
|
|
|