Пошуковий запит: (<.>K=компетентнісний підхід<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 113
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Євтушенко, Наталія. Проблема розвитку загальнокультурної компетентності вчителів математики у педагогічній теорії і практиці [Текст] / Н. Євтушенко> // Математика в рідній школі. - 2015. - № 6. - С. 10--17 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 16-17
Рубрики: Математика--Освіта--Модернізація Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- професійна компетентність -- післядипломна освіта -- індивідуальна робота
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Єрохіна, Н. М. Формування громадянської компетентності молоді за умов сучасного навчального закладу / Н. М. Єрохіна> // Виховна робота в школі. - 2015. - № 12. - С. 4-12 : рис.
Рубрики: Виховання--Організація виховної роботи Виховання--Громадянське виховання Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- громадянська освіта -- громадянська освіта Анотація: В статті описано досвід педагогічного колективу Технолого-економічного коледжу Білоцерківського національного аграрного університету Київської області з реалізації напрямів громадянської освіти. Представлено модель мобільної конкурентоспроможної особистості випускника, в якій зроблено акцент на соціально-особистісних і загальнопрофесійних компетенціях.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Андрусенко, І. Формування екологічних умінь як складник природознавчої компетентності молодших школярів [Текст] / Ірина Андрусенко> // Початкова школа. - 2013. - № 12. - С. 22-26. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Природознавство--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): екологічні уміння -- молодший школяр -- компетентнісний підхід Анотація: У статті аналізується сутність екологічних умінь молодших школярів у початкових класах на засадах компетентнісного підходу.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Барановська, Олена Основні напрями розвитку гуманітарної освіти в умовах компетентнісного підходу [Текст] / Олена Барановська> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 51-54. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74 Рубрики: Освіта--Навчання Кл.слова (ненормовані): фундаменталізація навчання -- гуманітаризація навчання -- гуманітарна освіта -- компетентнісний підхід -- компетентність Анотація: Статтю присвячено аналізу можливостей фундаменталізації й гуманітаризації навчання в профільній школі в умовах компетентнісного підходу, Аналізується проблема компетентнісно спрямованого навчання в сучасній загальноосвітній школі. Розглядаються загальні підходи до проблеми фундаменталізації змісту освіти в старшій школі. Аналізується поняття "фундаменталізація змісту гуманітарних предметів". У статті розглядається поняття "гуманітарна освіта" як пріорітетний розвиток загальнокультурних компонентів у змісті освіти, спрямованих на формування особистісної зрілості учнів. Доводиться необхідність трансформації змісту освіти в основній школі. Визначаються очікувані результати гуманітаної освіти: самовизначення в оточуючому світі; ціннісні орієнації; творче застосування сформованих компетентносей4 особистісні якості, позитивна життєва позиція.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Беленова, А. А. Современные цели профессионально-ориентированого обучения иностранному языку в языковом вузе [Текст] / А. А. Беленова> // Иностранные языки в высшей школе. - 2012. - № 4. - С. 53-60. - Библиогр.: с. 59
. - ISSN 2072-76-0 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- ключові компетенції -- професійна компетенція
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бех, Ірина Курс на діяльнісно-компетентнісний підхід [Текст] / Ірина Бех, Лариса Зайцева> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 1. - С. 2-5
ББК 74.1 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Теорія навчання Психологія--Дитяча--Мислення Кл.слова (ненормовані): мисленнєва здібність -- пізнання світу -- компетентнісний підхід Анотація: Стаття присвячена питанню впровадження в освітній процес дошкіллля компетентнісного підходу, який має реалізовуватися у синтезі з діяльнісним підходом.
Дод.точки доступу: Зайцева, Лариса Все экземпляры списаны
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Биболетова, М. З. Концепция учебного предмета "Иностранный язык" [Текст] / М. З. Биболетова, Н. Н. Трубанева, А. В. Щепилова> // Иностранные языки в школе. - 2013. - N 9. - С. 2-9. - Библиогр.: с. 9
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): комунікативна компетенція -- компетентнісний підхід -- діяльнісний підхід
Дод.точки доступу: Трубанева, Н. Н.; Щепилова, А. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Биковська, О. Теоретико-методичні основи позашкільної освіти [Текст] / Олена Биковська> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 2. - С. 24-29. - Бібліогр.: с. 29
Рубрики: Позашкільна освіта--Україна Кл.слова (ненормовані): теорія -- методика -- практика -- компетентнісний підхід Анотація: У статті аналізуються сучасні теоретичні і методичні положення позашкільної освіти. Розкривається методика позашкільної освіти, що базується на застосуванні компетентнісного підходу. Узагальнено зміст позашкільної освіти з урахуванням пізнавальної, практичної, творчої і соціальної компетентностей.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бойчук, О. Ю. Інтеграція у навчальному процесі закладу професійної (професійно-технічної) освіти [Текст] / О. Ю. Бойчук> // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у коледжах і технікумах: досвід, проблеми, перспективи : матеріали I Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 28-29 берез. 2019 р.). - Вінниця : Рогальська І. О., 2019. - Вип. 1 (6). - С. 47-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інтегровані уроки Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- інтеграція прфесійної освіти Анотація: Під час проведення інтегрованих уроків передбачається об'єднання матеріалу з двох або більше предметів для цілісного його сприймання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бондаренко, Неллі Наукові засади перебудови шкільного курсу синтаксису на основі сучасних підходів [Текст] / Неллі Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 2. - С. 20-24. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська мова--Зміст і методика викладання в середній школі Кл.слова (ненормовані): синтаксис у середній школі -- навчання синтаксису -- особистісно орієнтований підхід -- компетентнісний підхід -- діяльнісний підхід Анотація: Розкрито актуальність проблеми вивчення систематичного курсу синтаксису і пунктуації української мови на основі особистісно орієнтованого компетентнісного та діяльнісного підходів, з'ясовано їх суть. Охарактеризовано типові синтаксичні помилки та проаналізовано їх причини. Визначено завдання навчання синтаксису і пунктуації у 8-9 класах на основі зазначених підходів, окреслено шляхи інноваційної перебудови методики навчання.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бондаренко, Неллі Опрацювання морфологічних норм української мови на засадах компетентнісного підходу [Текст] / Неллі Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 2. - С. 2-6. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Українська мова--Морфологія Кл.слова (ненормовані): українська літературна мова -- морфологічні норми -- компетентнісний підхід Анотація: Статтю присвячено нововведеним до нової програми для 10-11 класів морфологічним нормам української літературної мови (рівень стандарту). Акцентовано особливості компетентнісного підходу до опрацювання норм, зосереджено увагу на складних випадках вживання іменника - засвоєнні теорії та формуванні навичок нормативного використання у мовленні.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бондаренко, Неллі. Концептуальні засади підручника "Українська мова" для 8 класу ЗНЗ з навчанням українською [Текст] / Неллі Бондаренко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - №10. - С. 10-13. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.19=411.4 Рубрики: Українська мова--Підручники--8 клас Кл.слова (ненормовані): комунікативна компетентність -- об'єкт і результат навчання -- синтаксис -- модель вивчення мови -- компетентнісний підхід -- діяльнісний підхід Анотація: Обґрунтовано концептуальні засади майбутнього підручника української мови для 8 класу ЗНЗ з навчанням українською мовою; розкрито текстоцентричну модель як стрижневу в системі навчання, заснованій на компетентнісному, особистісно орієнтованому, діяльнісному та інших сучасних підходах до мовної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бондарук, І. Можливості курсів історії у розвитку критичного мислення учнів / І. Бондарук> // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 21-27. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.266.3 Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): технології -- критичне мислення -- компетентнісний підхід -- аналіз -- розуміння -- оцінка -- дослідження -- проблемна ситуація Анотація: У статті зосереджується увага на формуванні навичок критичного мислення учнів. Із цією метою аналізуються можливості шкільних курсів історії в розвитку критичного мислення учнів ЗНЗ.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Боярчук, Н. К. Професійна компетентність майбутніх економістів як проблема теорії та практики вищої школи [Текст] / Н. К. Боярчук> // Гуманітарні науки. - 2012. - № 1. - С. 125-133. - Бібліогр.: с. 132-133
Рубрики: Вища школа Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- ключові компетентності -- випускник вузу
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Братко, В. О. Формування культурологічної компетентності на уроках літератури / В. О. Братко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 9, . - С. 17-20. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Українська література--Педагогічні технології Уроки--Українська література--Педагогічні технології Педагогічні технології--Українська література Кл.слова (ненормовані): Компетентнісний підхід -- Компетентнісно орієнтоване навчання -- Культурологічна компетентність Анотація: У статті розглядається поняття "культурологічна компетентність" та шляхи її формування в учнів основної школи на уроках української літератури
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вітюк, Ольга. Інтерактивні форми і методи навчання у викладанні хімії [Текст] / Ольга Вітюк, Тетяна Швець> // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у коледжах і технікумах: досвід, проблеми, перспективи : матеріали I Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 28-29 берез. 2019 р.). - Вінниця : Рогальська І. О., 2019. - Вип. 1 (6). - С. 52-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Хімія--Методи навчання--Вищі навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- хімічні диктанти -- графічні диктанти -- ділові ігри
Дод.точки доступу: Швець, Тетяна Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гільберг, Тетяна. Формування підприємницької компетентності в інтегрованому курсі "Я досліджую світ" [Текст] / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська> // Початкова школа. - 2020. - № 2. - С. 10-15. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики: Я досліджую світ--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): інтегровані курси -- Я досліджую світ, курс -- підприємницька компетентність -- інтегроване навчання -- компетентнісний підхід -- фінансова грамотність -- економічне виховання -- підприємницька діяльність -- початкова школа Анотація: У статті йдеться про те, що Концепція Нової української школи передбачає формування підприємницької компетентності з початкової школи, зокрема розглянуто формування підприємницької компетентості під час вивчення інтегрованого курсу "Я досліджую світ".
Дод.точки доступу: Тарнавська, Світлана Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Гавій, В. М. Формування предметних компетентностей з біології у профільній школі [Текст] / В. М. Гавій, С. О. Коваленко, С. О. Приплавко> // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 70-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Викладання біології в школі Профільна школа--Старшокласники--Викладання біології Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- предметні компетентності -- профільне навчання -- навчально-пізнавальні завдання Анотація: У статті викладені та обгрунтовані підходи до формування предметних компетентностей як основи профільного навчання старшокласників.
Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Коваленко, С.О.; Приплавко, С.О.; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гараба, Н. П. Розвиток компетентностей учнів на уроках географії [Текст] / Н. П. Гараба> // Географія та економіка в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 24-29. - Бібліогр.: 4 назви.
ББК 74.262.68 Рубрики: Географія--Урок Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- урок географії Анотація: Автор статті, вчителька географії зош м. Кілія, ділиться досвідом з колегами-географами як можна використовувати різні педагогічні технології для розвитку компетентностей учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гишка, Н. Учіння - невід'ємна складова компетентності майбутнього спеціаліста [Текст] / Надія Гишка> // Початкова школа. - 2011. - № 1. - С. 38-39. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Вузівська педагогіка--Підготовка вчителя Кл.слова (ненормовані): компетентність -- теорії учіння -- компетентнісний підхід Анотація: У статті обґрунтовується думка про те, що компетентність не зводиться ні до знань, ні до умінь, а знання і вміння, які отримують студенти у вищих навчальних закладах, повинні мати практичне спрямування та відношення до компетентностей.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>21. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гнаткович, Тетяна Методичні аспекти формування мовної й мовленнєвої компетентностей школярів у процесі вивчення складносурядного речення [Текст] / Тетяна Гнаткович> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 6. - С. 2-8. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.268.19=411.4 Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Методика Кл.слова (ненормовані): мовна компетентність -- мовленнєва компетентність -- складносурядне речення -- компетентнісний підхід -- етапізація технології лінгвістичного аналізу Анотація: У статті визначено методичні питання формування мовно-мовленнєвих компетентностей учнів дев'ятого класу у процесі вивчення складносурядного речення. Окреслюються завдання лінгвістичного аналізу тексту та ігрової технології на уроках української мови.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>22. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Голуб, Ніна До проблеми предметної компетентності з української мови в закладах загальної середньої освіти [Текст] / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 1. - С. 2-5. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання мови Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- компетенція -- предметна компетентність Анотація: У статті порушено проблему нормування категорійного поля компетентнісного навчання української мови в закладах загальної середньої освіти, запобігання різнотлумачення ключових термінів. Авторка привертає увагу до суті терміна "предметна компетентність". обґрунтовує доцільність уживання його в однині, переконує в хибності спроб виділення в межах одного шкільного предмета кількох компетентностей.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>23. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Голуб, Ніна До проблеми розроблення методики навчання української мови учнів ліцею на засадах компетентнісного підходу (аналітичні матеріали констатувального етапу експерименту) [Текст] / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 5. - С. 2-10. - Бібліогр.: 2 назви.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання мови Кл.слова (ненормовані): українська мова в ліцеях -- компетентнісний підхід -- цінності -- ціннісне виховання -- виховання патріотизму Анотація: У статті проаналізовано й узагальнено матеріали констатувального експерименту з проблеми компетентнісного навчання української мови учнів ліцею. Проаналізовано відповіді на запитання анкет, виявлено недоліки ціннісного виховання учнів.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>24. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Голуб, Ніна Підходи до навчання української мови в основній школі [Текст] / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі. - 2015. - №3. - С. 2-10. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.268.19=411.4 Рубрики: Українська мова--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): особистісно-орієнтоване навчання -- підхід до навчання -- мотивація навчання української мови -- компетентнісний підхід -- діяльнісний підхід Анотація: У статті проаналізовано суть поняття "підхід до навчання", визначено функції суб'єктів навчально-виховного процесу (учителя і учня). Виділено характерні ознаки особистісно орієнтованого, діяльнісного і компетентнісного підходів. Обгрунтовано доцільність визначення цих підходів як основних.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>25. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Горошкіна, Олена. Психологічні засади ключових і предметної компетентностей учнів ліцею на уроках української мови [Текст] / Олена Горошкіна> // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 9. - С. 3-5. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська мова--Методика--Компетентнісний підхід Кл.слова (ненормовані): компетентність -- предметна компетентність -- ключові компетентності -- теорія діяльності -- система освіти -- компетентнісний підхід Анотація: Визначено, що оскільки компетентність є психологічним утворенням, тому й прогнозувати механізми її формування доцільно в контексті певної психологічної теорії, зокрема теорії діяльності. Необхідно врахувати й той факт, що ключові компетентності формуються не тільки на уроках української мови, а й у процесі вивчення всіх шкільних предметів. З огляду на це ключові компетентності є інтегративним утворенням, оцінювання якого потребує пошуку адекватних оцінно-діагностувальних засобів. Оскільки в лінгводидактиці відсутні розроблення в галузі оцінювання ціннісного, емоційного, поведінкового компонентів компетентності, необхідно об'єднати зусилля педагогів і психологів задля пошуку об'єктивних методик оцінювання ключових компетентностей як метапредметних і предметної компетентності на уроках української мови.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>26. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Горошкіна, Олена. Роль шкільного підручника в реалізації компететнісного підходу до навчання української мови учнів ліцею [Текст] / Олена Горошкіна> // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 2-7. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Українська мова--Засоби навчання--Підручники Кл.слова (ненормовані): підручник української мови -- функції підручника -- компетентнісний підхід Анотація: У статті окреслено функції підручника української мови, зокрема мотиваційну, світоглядну, ціннісно-орієнтувальну, розвивальну, інформативну, рефлексійно-корекційну. Акцентовано на зміні пріоритетності традиційних функцій підручника, зокрема інформативної, запропоновано шляхи реалізації цієї функції в суспільних сучасних умовах, зокрема через збільшення питомої ваги електронної підтримки підручника. Особливу увагу приділено проблемі впровадження компетентнісного підходу в освітній процес, що уможливлює використання теоретичних знань як практичного засобу пояснення явищ і розв'язання проблем, застосування досвіду успішних дій у конкретних ситуаціях. Визначено, що прикметною ознакою сучасного підручника української мови є спрямованість його на формування ключових і предметної компетентності учнів.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>27. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гошовська, Оксана. Формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови та літератури через мовленнєву діяльність / Оксана Гошовська> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. - № 9. - С. 7-9
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Мовленнєва діяльність Українська література--Методика викладання--Мовленнєва діяльність Кл.слова (ненормовані): ключові компетентності -- форми й методи роботи -- компетентнісний підхід Анотація: Розкрито методичні засади розвитку ключових компетентностей на уроках української мови та літератури, наведено варіанти компетентнісно зорієнтованих вправ і завдань з різних тем.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>28. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гривко, Антоніна. Підручник у системі компетентнісного навчання [Текст] / Антоніна Гривко> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 8. - С. 50-53. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.20 Рубрики: Педагогіка--Засоби навчання--Підручники та посібники Кл.слова (ненормовані): підручник -- компетентнісний підхід -- компетентність -- функції підручника -- зміст підручника -- моделювання -- особистісно-орієнтоване навчання Анотація: У статті розглянуто підручник як носій змісту і засіб організації навчання з погляду компетентнісного підходу, окреслено його роль і функції в процесі формування предметних і ключових компетентностей учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>29. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дмитрик, Ольга. Сучасна академічна освіта і професійна діяльність: реалії, специфіка, погляд [Текст] / Ольга Дмитрик, Богдана Щербаченко> // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у коледжах і технікумах: досвід, проблеми, перспективи : матеріали I Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 28-29 берез. 2019 р.). - Вінниця : Рогальська І. О., 2019. - Вип. 1 (6). - С. 276-278. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Викладачі--Педагогічна підготовка--Вищі навчальні заклади Викладачі--Професійна компетентність--Вищі навчальні заклади Педагогічні колективи--Вищі навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): онлайн-навчання -- компетентнісний підхід -- конкурентоздатна освіта Анотація: Педагогічний колектив будь-якого закладу вищої освіти зобов'язаний поєднувати освітній процес із професійною підготовкою фахівців, зокрема на рівні міжнародних стандартів.
Дод.точки доступу: Щербаченко, Богдана Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>30. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Зінкевич, Олена. Професійна компетентність заступника директора [Текст] : навчально-виховна робота / Олена Зінкевич> // Завуч (Шкільний світ). - 2018. - № 6. - С. 9-22 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Загальноосвітні школи--Управлінська компетентність Навчально-виховна робота--Керівники--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): компетентність -- прийняття рішень -- результативність -- компетентнісний підхід -- взаємозалежність -- дидактична система -- навчальний процес -- освітній процес -- цільовий компонент -- продуктивна компетентність -- математична компетентність -- методична компетентність -- автономізаційна компетентність -- соціальна компетентність -- бізнес-компетентність -- коучинг -- інсайтове мислення Анотація: Керує освітнім процесом заступник директора з навчально-виховної роботи.А це означає, що йому як управлінцю мають бути притаманні знання й теоретична обізнаність як складова його професійної компетентності, що забезпечує результативність освітнього процесу.
Знайти схожі
|
|
|