Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=компетентнісний підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 113
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-113 
1.


    Євтушенко, Наталія.
    Проблема розвитку загальнокультурної компетентності вчителів математики у педагогічній теорії і практиці [Текст] / Н. Євтушенко // Математика в рідній школі. - 2015. - № 6. - С. 10--17 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 16-17
Рубрики: Математика--Освіта--Модернізація
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- професійна компетентність -- післядипломна освіта -- індивідуальна робота


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Єрохіна, Н. М.
    Формування громадянської компетентності молоді за умов сучасного навчального закладу / Н. М. Єрохіна // Виховна робота в школі. - 2015. - № 12. - С. 4-12 : рис.
Рубрики: Виховання--Організація виховної роботи
   Виховання--Громадянське виховання

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- громадянська освіта -- громадянська освіта
Анотація: В статті описано досвід педагогічного колективу Технолого-економічного коледжу Білоцерківського національного аграрного університету Київської області з реалізації напрямів громадянської освіти. Представлено модель мобільної конкурентоспроможної особистості випускника, в якій зроблено акцент на соціально-особистісних і загальнопрофесійних компетенціях.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Андрусенко, І.
    Формування екологічних умінь як складник природознавчої компетентності молодших школярів [Текст] / Ірина Андрусенко // Початкова школа. - 2013. - № 12. - С. 22-26. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Природознавство--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
екологічні уміння -- молодший школяр -- компетентнісний підхід
Анотація: У статті аналізується сутність екологічних умінь молодших школярів у початкових класах на засадах компетентнісного підходу.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

4.


    Барановська, Олена
    Основні напрями розвитку гуманітарної освіти в умовах компетентнісного підходу [Текст] / Олена Барановська // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 51-54. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74
Рубрики: Освіта--Навчання
Кл.слова (ненормовані):
фундаменталізація навчання -- гуманітаризація навчання -- гуманітарна освіта -- компетентнісний підхід -- компетентність
Анотація: Статтю присвячено аналізу можливостей фундаменталізації й гуманітаризації навчання в профільній школі в умовах компетентнісного підходу, Аналізується проблема компетентнісно спрямованого навчання в сучасній загальноосвітній школі. Розглядаються загальні підходи до проблеми фундаменталізації змісту освіти в старшій школі. Аналізується поняття "фундаменталізація змісту гуманітарних предметів". У статті розглядається поняття "гуманітарна освіта" як пріорітетний розвиток загальнокультурних компонентів у змісті освіти, спрямованих на формування особистісної зрілості учнів. Доводиться необхідність трансформації змісту освіти в основній школі. Визначаються очікувані результати гуманітаної освіти: самовизначення в оточуючому світі; ціннісні орієнації; творче застосування сформованих компетентносей4 особистісні якості, позитивна життєва позиція.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Беленова, А. А.
    Современные цели профессионально-ориентированого обучения иностранному языку в языковом вузе [Текст] / А. А. Беленова // Иностранные языки в высшей школе. - 2012. - № 4. - С. 53-60. - Библиогр.: с. 59 . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- ключові компетенції -- професійна компетенція

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

6.


    Бех, Ірина
    Курс на діяльнісно-компетентнісний підхід [Текст] / Ірина Бех, Лариса Зайцева // Дошкільне виховання. - 2013. - № 1. - С. 2-5
ББК 74.1
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Теорія навчання
   Психологія--Дитяча--Мислення

Кл.слова (ненормовані):
мисленнєва здібність -- пізнання світу -- компетентнісний підхід
Анотація: Стаття присвячена питанню впровадження в освітній процес дошкіллля компетентнісного підходу, який має реалізовуватися у синтезі з діяльнісним підходом.


Дод.точки доступу:
Зайцева, Лариса

Все экземпляры списаны

Знайти схожі

7.


    Биболетова, М. З.
    Концепция учебного предмета "Иностранный язык" [Текст] / М. З. Биболетова, Н. Н. Трубанева, А. В. Щепилова // Иностранные языки в школе. - 2013. - N 9. - С. 2-9. - Библиогр.: с. 9 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетенція -- компетентнісний підхід -- діяльнісний підхід


Дод.точки доступу:
Трубанева, Н. Н.; Щепилова, А. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

8.


    Биковська, О.
    Теоретико-методичні основи позашкільної освіти [Текст] / Олена Биковська // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 2. - С. 24-29. - Бібліогр.: с. 29
Рубрики: Позашкільна освіта--Україна
Кл.слова (ненормовані):
теорія -- методика -- практика -- компетентнісний підхід
Анотація: У статті аналізуються сучасні теоретичні і методичні положення позашкільної освіти. Розкривається методика позашкільної освіти, що базується на застосуванні компетентнісного підходу. Узагальнено зміст позашкільної освіти з урахуванням пізнавальної, практичної, творчої і соціальної компетентностей.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Бойчук, О. Ю.
    Інтеграція у навчальному процесі закладу професійної (професійно-технічної) освіти [Текст] / О. Ю. Бойчук // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у коледжах і технікумах: досвід, проблеми, перспективи : матеріали I Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 28-29 берез. 2019 р.). - Вінниця : Рогальська І. О., 2019. - Вип. 1 (6). - С. 47-49. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Інтегровані уроки
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- інтеграція прфесійної освіти
Анотація: Під час проведення інтегрованих уроків передбачається об'єднання матеріалу з двох або більше предметів для цілісного його сприймання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Бондаренко, Неллі
    Наукові засади перебудови шкільного курсу синтаксису на основі сучасних підходів [Текст] / Неллі Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 2. - С. 20-24. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська мова--Зміст і методика викладання в середній школі
Кл.слова (ненормовані):
синтаксис у середній школі -- навчання синтаксису -- особистісно орієнтований підхід -- компетентнісний підхід -- діяльнісний підхід
Анотація: Розкрито актуальність проблеми вивчення систематичного курсу синтаксису і пунктуації української мови на основі особистісно орієнтованого компетентнісного та діяльнісного підходів, з'ясовано їх суть. Охарактеризовано типові синтаксичні помилки та проаналізовано їх причини. Визначено завдання навчання синтаксису і пунктуації у 8-9 класах на основі зазначених підходів, окреслено шляхи інноваційної перебудови методики навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Бондаренко, Неллі
    Опрацювання морфологічних норм української мови на засадах компетентнісного підходу [Текст] / Неллі Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 2. - С. 2-6. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Українська мова--Морфологія
Кл.слова (ненормовані):
українська літературна мова -- морфологічні норми -- компетентнісний підхід
Анотація: Статтю присвячено нововведеним до нової програми для 10-11 класів морфологічним нормам української літературної мови (рівень стандарту). Акцентовано особливості компетентнісного підходу до опрацювання норм, зосереджено увагу на складних випадках вживання іменника - засвоєнні теорії та формуванні навичок нормативного використання у мовленні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Бондаренко, Неллі.
    Концептуальні засади підручника "Українська мова" для 8 класу ЗНЗ з навчанням українською [Текст] / Неллі Бондаренко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - №10. - С. 10-13. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Підручники--8 клас
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- об'єкт і результат навчання -- синтаксис -- модель вивчення мови -- компетентнісний підхід -- діяльнісний підхід
Анотація: Обґрунтовано концептуальні засади майбутнього підручника української мови для 8 класу ЗНЗ з навчанням українською мовою; розкрито текстоцентричну модель як стрижневу в системі навчання, заснованій на компетентнісному, особистісно орієнтованому, діяльнісному та інших сучасних підходах до мовної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Бондарук, І.
    Можливості курсів історії у розвитку критичного мислення учнів / І. Бондарук // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 21-27. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.266.3
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
технології -- критичне мислення -- компетентнісний підхід -- аналіз -- розуміння -- оцінка -- дослідження -- проблемна ситуація
Анотація: У статті зосереджується увага на формуванні навичок критичного мислення учнів. Із цією метою аналізуються можливості шкільних курсів історії в розвитку критичного мислення учнів ЗНЗ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Боярчук, Н. К.
    Професійна компетентність майбутніх економістів як проблема теорії та практики вищої школи [Текст] / Н. К. Боярчук // Гуманітарні науки. - 2012. - № 1. - С. 125-133. - Бібліогр.: с. 132-133
УДК
Рубрики: Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- ключові компетентності -- випускник вузу


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Братко, В. О.
    Формування культурологічної компетентності на уроках літератури / В. О. Братко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 9, . - С. 17-20. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Українська література--Педагогічні технології
   Уроки--Українська література--Педагогічні технології

   Педагогічні технології--Українська література

Кл.слова (ненормовані):
Компетентнісний підхід -- Компетентнісно орієнтоване навчання -- Культурологічна компетентність
Анотація: У статті розглядається поняття "культурологічна компетентність" та шляхи її формування в учнів основної школи на уроках української літератури


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Вітюк, Ольга.
    Інтерактивні форми і методи навчання у викладанні хімії [Текст] / Ольга Вітюк, Тетяна Швець // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у коледжах і технікумах: досвід, проблеми, перспективи : матеріали I Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 28-29 берез. 2019 р.). - Вінниця : Рогальська І. О., 2019. - Вип. 1 (6). - С. 52-54. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Хімія--Методи навчання--Вищі навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- хімічні диктанти -- графічні диктанти -- ділові ігри


Дод.точки доступу:
Швець, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

17.


    Гільберг, Тетяна.
    Формування підприємницької компетентності в інтегрованому курсі "Я досліджую світ" [Текст] / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська // Початкова школа. - 2020. - № 2. - С. 10-15. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики: Я досліджую світ--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані курси -- Я досліджую світ, курс -- підприємницька компетентність -- інтегроване навчання -- компетентнісний підхід -- фінансова грамотність -- економічне виховання -- підприємницька діяльність -- початкова школа
Анотація: У статті йдеться про те, що Концепція Нової української школи передбачає формування підприємницької компетентності з початкової школи, зокрема розглянуто формування підприємницької компетентості під час вивчення інтегрованого курсу "Я досліджую світ".


Дод.точки доступу:
Тарнавська, Світлана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

    Гавій, В. М.
    Формування предметних компетентностей з біології у профільній школі [Текст] / В. М. Гавій, С. О. Коваленко, С. О. Приплавко // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 70-76. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Викладання біології в школі
   Профільна школа--Старшокласники--Викладання біології

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- предметні компетентності -- профільне навчання -- навчально-пізнавальні завдання
Анотація: У статті викладені та обгрунтовані підходи до формування предметних компетентностей як основи профільного навчання старшокласників.


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Коваленко, С.О.; Приплавко, С.О.; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

19.


    Гараба, Н. П.
    Розвиток компетентностей учнів на уроках географії [Текст] / Н. П. Гараба // Географія та економіка в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 24-29. - Бібліогр.: 4 назви.
ББК 74.262.68
Рубрики: Географія--Урок
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- урок географії
Анотація: Автор статті, вчителька географії зош м. Кілія, ділиться досвідом з колегами-географами як можна використовувати різні педагогічні технології для розвитку компетентностей учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Гишка, Н.
    Учіння - невід'ємна складова компетентності майбутнього спеціаліста [Текст] / Надія Гишка // Початкова школа. - 2011. - № 1. - С. 38-39. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Вузівська педагогіка--Підготовка вчителя
Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- теорії учіння -- компетентнісний підхід
Анотація: У статті обґрунтовується думка про те, що компетентність не зводиться ні до знань, ні до умінь, а знання і вміння, які отримують студенти у вищих навчальних закладах, повинні мати практичне спрямування та відношення до компетентностей.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

21.


    Гнаткович, Тетяна
    Методичні аспекти формування мовної й мовленнєвої компетентностей школярів у процесі вивчення складносурядного речення [Текст] / Тетяна Гнаткович // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 6. - С. 2-8. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Методика
Кл.слова (ненормовані):
мовна компетентність -- мовленнєва компетентність -- складносурядне речення -- компетентнісний підхід -- етапізація технології лінгвістичного аналізу
Анотація: У статті визначено методичні питання формування мовно-мовленнєвих компетентностей учнів дев'ятого класу у процесі вивчення складносурядного речення. Окреслюються завдання лінгвістичного аналізу тексту та ігрової технології на уроках української мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

22.


    Голуб, Ніна
    До проблеми предметної компетентності з української мови в закладах загальної середньої освіти [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 1. - С. 2-5. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання мови
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- компетенція -- предметна компетентність
Анотація: У статті порушено проблему нормування категорійного поля компетентнісного навчання української мови в закладах загальної середньої освіти, запобігання різнотлумачення ключових термінів. Авторка привертає увагу до суті терміна "предметна компетентність". обґрунтовує доцільність уживання його в однині, переконує в хибності спроб виділення в межах одного шкільного предмета кількох компетентностей.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

23.


    Голуб, Ніна
    До проблеми розроблення методики навчання української мови учнів ліцею на засадах компетентнісного підходу (аналітичні матеріали констатувального етапу експерименту) [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 5. - С. 2-10. - Бібліогр.: 2 назви.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання мови
Кл.слова (ненормовані):
українська мова в ліцеях -- компетентнісний підхід -- цінності -- ціннісне виховання -- виховання патріотизму
Анотація: У статті проаналізовано й узагальнено матеріали констатувального експерименту з проблеми компетентнісного навчання української мови учнів ліцею. Проаналізовано відповіді на запитання анкет, виявлено недоліки ціннісного виховання учнів.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

24.


    Голуб, Ніна
    Підходи до навчання української мови в основній школі [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2015. - №3. - С. 2-10. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
особистісно-орієнтоване навчання -- підхід до навчання -- мотивація навчання української мови -- компетентнісний підхід -- діяльнісний підхід
Анотація: У статті проаналізовано суть поняття "підхід до навчання", визначено функції суб'єктів навчально-виховного процесу (учителя і учня). Виділено характерні ознаки особистісно орієнтованого, діяльнісного і компетентнісного підходів. Обгрунтовано доцільність визначення цих підходів як основних.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

25.


    Горошкіна, Олена.
    Психологічні засади ключових і предметної компетентностей учнів ліцею на уроках української мови [Текст] / Олена Горошкіна // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 9. - С. 3-5. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська мова--Методика--Компетентнісний підхід
Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- предметна компетентність -- ключові компетентності -- теорія діяльності -- система освіти -- компетентнісний підхід
Анотація: Визначено, що оскільки компетентність є психологічним утворенням, тому й прогнозувати механізми її формування доцільно в контексті певної психологічної теорії, зокрема теорії діяльності. Необхідно врахувати й той факт, що ключові компетентності формуються не тільки на уроках української мови, а й у процесі вивчення всіх шкільних предметів. З огляду на це ключові компетентності є інтегративним утворенням, оцінювання якого потребує пошуку адекватних оцінно-діагностувальних засобів. Оскільки в лінгводидактиці відсутні розроблення в галузі оцінювання ціннісного, емоційного, поведінкового компонентів компетентності, необхідно об'єднати зусилля педагогів і психологів задля пошуку об'єктивних методик оцінювання ключових компетентностей як метапредметних і предметної компетентності на уроках української мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

26.


    Горошкіна, Олена.
    Роль шкільного підручника в реалізації компететнісного підходу до навчання української мови учнів ліцею [Текст] / Олена Горошкіна // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 2-7. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Українська мова--Засоби навчання--Підручники
Кл.слова (ненормовані):
підручник української мови -- функції підручника -- компетентнісний підхід
Анотація: У статті окреслено функції підручника української мови, зокрема мотиваційну, світоглядну, ціннісно-орієнтувальну, розвивальну, інформативну, рефлексійно-корекційну. Акцентовано на зміні пріоритетності традиційних функцій підручника, зокрема інформативної, запропоновано шляхи реалізації цієї функції в суспільних сучасних умовах, зокрема через збільшення питомої ваги електронної підтримки підручника. Особливу увагу приділено проблемі впровадження компетентнісного підходу в освітній процес, що уможливлює використання теоретичних знань як практичного засобу пояснення явищ і розв'язання проблем, застосування досвіду успішних дій у конкретних ситуаціях. Визначено, що прикметною ознакою сучасного підручника української мови є спрямованість його на формування ключових і предметної компетентності учнів.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

27.


    Гошовська, Оксана.
    Формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови та літератури через мовленнєву діяльність / Оксана Гошовська // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. - № 9. - С. 7-9
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Мовленнєва діяльність
   Українська література--Методика викладання--Мовленнєва діяльність

Кл.слова (ненормовані):
ключові компетентності -- форми й методи роботи -- компетентнісний підхід
Анотація: Розкрито методичні засади розвитку ключових компетентностей на уроках української мови та літератури, наведено варіанти компетентнісно зорієнтованих вправ і завдань з різних тем.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

28.


    Гривко, Антоніна.
    Підручник у системі компетентнісного навчання [Текст] / Антоніна Гривко // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 8. - С. 50-53. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.20
Рубрики: Педагогіка--Засоби навчання--Підручники та посібники
Кл.слова (ненормовані):
підручник -- компетентнісний підхід -- компетентність -- функції підручника -- зміст підручника -- моделювання -- особистісно-орієнтоване навчання
Анотація: У статті розглянуто підручник як носій змісту і засіб організації навчання з погляду компетентнісного підходу, окреслено його роль і функції в процесі формування предметних і ключових компетентностей учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

29.


    Дмитрик, Ольга.
    Сучасна академічна освіта і професійна діяльність: реалії, специфіка, погляд [Текст] / Ольга Дмитрик, Богдана Щербаченко // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у коледжах і технікумах: досвід, проблеми, перспективи : матеріали I Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 28-29 берез. 2019 р.). - Вінниця : Рогальська І. О., 2019. - Вип. 1 (6). - С. 276-278. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Викладачі--Педагогічна підготовка--Вищі навчальні заклади
   Викладачі--Професійна компетентність--Вищі навчальні заклади

   Педагогічні колективи--Вищі навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
онлайн-навчання -- компетентнісний підхід -- конкурентоздатна освіта
Анотація: Педагогічний колектив будь-якого закладу вищої освіти зобов'язаний поєднувати освітній процес із професійною підготовкою фахівців, зокрема на рівні міжнародних стандартів.


Дод.точки доступу:
Щербаченко, Богдана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

30.


    Зінкевич, Олена.
    Професійна компетентність заступника директора [Текст] : навчально-виховна робота / Олена Зінкевич // Завуч (Шкільний світ). - 2018. - № 6. - С. 9-22 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Загальноосвітні школи--Управлінська компетентність
   Навчально-виховна робота--Керівники--Загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- прийняття рішень -- результативність -- компетентнісний підхід -- взаємозалежність -- дидактична система -- навчальний процес -- освітній процес -- цільовий компонент -- продуктивна компетентність -- математична компетентність -- методична компетентність -- автономізаційна компетентність -- соціальна компетентність -- бізнес-компетентність -- коучинг -- інсайтове мислення
Анотація: Керує освітнім процесом заступник директора з навчально-виховної роботи.А це означає, що йому як управлінцю мають бути притаманні знання й теоретична обізнаність як складова його професійної компетентності, що забезпечує результативність освітнього процесу.



Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-113 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)