Пошуковий запит: (<.>K=компетентнісно орієнтоване навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Мартиненко В. О. Формування змісту літературного читання молодших школярів: сучасний вимір/В. О. Мартиненко // Українська література в загальноосвітній школі, 2011. т.№ 9
|
>2.
| Фасоля А. М. Літературна освіта: компетенції, компетентності, знання, уміння і навички/А. М. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі, 2012. т.№ 6/7.-С.26-31
|
>3.
| Ревчук С. Розробка компетентісних завдань з української літератури/С. Ревчук // Українська література в загальноосвітній школі, 2012. т.№ 6/7.-С.32-36
|
>4.
| Шуляр В. І. Особливості діяльності суб"єктів сучасного уроку літератури на комплексній основі/В. І. Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі, 2012. т.№ 9.-С.13-16
|
>5.
| Братко В. О. Формування культурологічної компетентності на уроках літератури/В. О. Братко // Українська література в загальноосвітній школі, 2012. т.№ 9,N .-С.17-20
|
>6.
| Ремех Т. Роль і місце цілепокладання в компетентнісно орієнтованому навчанні учнів правознавства/Т. Ремех // Історія в рідній школі, 2015. т.№ 10.-С.23-25
|
>7.
| Пономарьова К. Нестандартні форми організації навчання української мови в початкових класах/Катерина Пономарьова // Початкова школа, 2015. т.№ 12.-С.1-6
|
>8.
| Редько В. Г. Концептуальні засади змісту та способів організації компетентнісно орієнтованого навчання інозених мов учнів початкової школи/В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай // Іноземні мови в школах України, 2018. т.№ 6.-С.2-7
|
>9.
| Попова Людмила Класифікація засобів компетентнісно орієнтованого навчання української мови/Людмила Попова // Українська мова і література в школі, 2019,N № 4.-С.2-5
|
|