Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (218)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (8)Електронний каталог книг іноземними мовами (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=комунікації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 563
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Бойко, Н. Л.
    Тези до соціологічного портрету українських користувачів Інтернету [Текст] / Н. Л. Бойко // Стратегічні пріоритети. - 2011. - № 3. - С. 190-194 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 32.973.202
Рубрики: Засоби масової комунікації--Інтернет
Анотація: Іінтернет сьогодні є простором, у якому активно спілкуються та отрумують інформацію, продають і купують, користуються можливостями банків,голосують, розважаються.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Башманівський, Валерій.
    Особливості комунікації реципієнта та засобів масової інформації у глобалізованому світі [Текст] / В. Башманівський, Л. Башманівська // Вісник Книжкової палати. - 2018. - № 10. - С. 20-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Соціокультурний простір--Засоби масової інформації
   Масова комунікація

Анотація: Розкрито проблему комунікації реципієнта й засобів масової інформації у глобалізованому просторі; ЗМІ розглянуто як активну інформаційно-комунікаційну систему, що сприяє досягненню взаєморозуміння в суспільстві на основі загальнокультурних норм.


Дод.точки доступу:
Башманівська, Любов

Є примірники у відділах: всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1)
Вільні: ВЗ (1), ВНІБ (1)


Знайти схожі

3.


    Бондаренко, Ніка.
    Роз‘яснення щодо заборони діяльності російських сайтів на території України [Текст] / Н. Бондаренко // Економіка. Фінанси. Право. - 2017. - № 7. - С. 57.
Рубрики: Засоби масової комунікації--Політичний резонанс--Україна
   Міжнародна політика--Міжнародні відносини--Україна--Російська Федерація



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Мельниченко, А.
    Грошова культура населення в контексті дослідження соціальних комунікацій [Текст] / А. Мельниченко, А. Киричок // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 12. - С. 42-43. - Бібліогр. в кінці ст. . -
ББК 32.973 + 65
Рубрики: Соціальні комунікації--Грошовий обіг--Соціокомунікативні особливості
Анотація: У статті проаналізовано соціальну сутність грошей, які постають як система комунікативних дій, грошову культуру населення у контексті дослідження соціальних комунікацій.


Дод.точки доступу:
Киричок, А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)


Знайти схожі

5.


    Акайомова, Анжеліка.
    Семіологічні підходи в дослідженні масової комунікації [Текст] / Анжеліка Акайомова // Віче. - 2011. - № 20. - С. 4-6. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 81
Рубрики: Масова комунікація--Семіологічний аналіз
   Лінгвістика--Комунікативна

   Семіотика

Кл.слова (ненормовані):
знаки -- знакові системи
Анотація: Автор звертається до можливостей семіотичного аналізу, щоб зрозуміти "механізм" побудови повідомлень масової комунікації, аналізує теоретичні концепції семіології відомих вчених.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Черних, О.
    Міжбібліотечний абонемент як відкрита система бібліотечної комунікації [Текст] / О.Черних // Бібліотечна планета. - 2002. - № 4. - С. 31-32. - Бібліогр.: 12 назв
Рубрики: Бібліотеки України--МБА


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Дубовик, Т. В.
    Потенціал інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі інтернет [Текст] / Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 168-173 : рис. - Бібліогр.: 23 назви
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Економіка торгового підриємства--Маркетинг--Маркетингові комунікації
Анотація: У статті розглядаються наукові підходи до вивчення поняття потенціалу інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі Інтернет, досліджено матричну модель управління потенціалом інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі Інтернет.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Фандєєв, Олександр.
    Ефективні комунікації від МОП [Текст] / О. Фандєєв // Охорона праці. - 2017. - № 8. - С. 10
Рубрики: Безпека життєдіяльності--Безпека праці--Україна
   Праця--Працівники--Безпека праці--Україна

   Спілкування--Офіційне спілкування--Міжнародна організація праці

Анотація: Спілкування, тобто взаємодія між людьми, - один з тих інструментів, яким обов‘язково має майстерно володіти кожен працівник Держпраці.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Плахотнікова, Л. О.
    Стратегія маркетингових комунікацій в аграрно-промисловому комплексі України [Текст] / Л. О. Плахотнікова, М. М. Ігнатенко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 4. - С. 141-143. - Бібліогр.: с. 143
Рубрики: Сільськогосподарські підприємства
Кл.слова (ненормовані):
агропромислові комплекси -- маркетингові комунікації -- аграрний ринок


Дод.точки доступу:
Ігнатенко, М. М.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Медведєва, Валентина.
    Стратегічні комунікації в науково-інформаційній діяльності бібліотек [Текст] / Валентина Медведєва // Вісник Книжкової палати. - 2019. - № 10. - С. 34-37. - Бібліогр.: 7 назв
Рубрики: Бібліотечна справа в Україні--Науково-інформаційна діяльність бібліотек--Стратегічні комунікації
Анотація: У статті досліджено роль стратегічних комунікацій у науково-інформаційній діяльності бібліотечного закладу. Розглянуто стратегічні напрями розвитку вітчизняних бібліотек. Зосереджено увагу на роботі їх аналітичних підрозділів у системі стратегічних комунікацій в умовах розвитку інформаційного суспільства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Кирій , С.
    Культурно-просвітницька діяльність Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В.О. Сухомлинського як засіб розкриття інтегрованого галузевого інформаційного ресурсу [Текст] / С. Кирій // Бібліотечний вісник. - 2013. - №4. - С. 47-53
Рубрики: Культурно-просвітницька діяльність--ДНПБУ ім. В. О. Сухомлинського
Кл.слова (ненормовані):
культурно-просвітницька діяльність -- інформаційні ресурси -- соціокультурні комунікації
Анотація: Висвітлено досвід ДНПБУ ім. В. О. Сухомлинського з розкриття інтегрованого галузевого інформаційного ресурсу засобами культурно-просвітницької роботи: за допомогою круглих столів, педагогічних читань, педагогічних рад, книжкових виставок, екскурсій та ін.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1)
Вільні: ВНІБ (1), НМВ (1)


Знайти схожі

12.


    Маркова, Вікторія.
    Медіаосвіта в системі соціальних комунікацій: теоретичний аспект [Текст] / Вікторія Маркова // Вісник Книжкової палати. - 2019. - № 10. - С. 16-20. - Бібліогр.: 8 назв
Рубрики: Соціальні комунікації--Засоби масової комунікації -- Мас-медіа--Медіаосвіта--Медіаграмотність
Анотація: У статті розглянуто медіаосвіту як один з визначальних трендів у роздумах щодо функціонування мас-медіа в суспільстві. Обгрунтовано потребу дослідження медіаосвіти в системі соціальних комунікацій, що дасть змогу сформувати цілісний погляд на цей взаємозв'язок і його прояви в різноманітних сферах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Звєгинцова, Марія.
    Копирайтинг та особливості його викладання майбутнім фахівцям у галузі соціальних комунікацій [Текст] / Марія Звєгинцова // Вісник Книжкової палати. - 2019. - № 10. - С. 20-24. - Бібліогр.: 7 назв
Рубрики: Вища освіта в Україні--Викладання окремих дисциплін--Соціальні комунікації--Реклама -- Копірайтинг
Анотація: Статтю присвячено особливостям викладання копірайтингу, загальним етапам курсу, концептуалізації його контенту. Потреба цілісного бачення рекламної й PR-стратегії просування, контекстуального мислення копірайтера та практичного використання теоретичних знань із суміжних курсів є базовими тезами статті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

14.


    Матвеева, П. В.
    Актуальные проблемы психологии массовой коммуникации : (Основные направления исследований, осуществляемые на факультете психологии МГУ имени М. В. Ломоносова) [Текст] / П. В. Матвеева // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 1. - С. 14-18 : мал. - Бібліог. : 21 назва.
ББК 88.3
Рубрики: Психологія масових комунікації--Дослідження
Анотація: Стаття містить дослідження психологів Росії, які проводились на факультеті психології МДУ імені М. Ломоносова з проблеми психології масової комунікації. Головним завданням психології в дослідженні інформаційних комунікацій є наукова рефлексія характера інформаційних взаємодій між різними культурами за участю ЗМІ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Романуха , З.
    Університетські бібліотеки України в соціальних мережах [Текст] / З. Романуха // Бібліотечний вісник. - 2014. - №1. - С. 12-16
Рубрики: Соціальні комунікації
Кл.слова (ненормовані):
бібліотека -- соціальні мережі -- університетські бібліотеки -- веб-ресурс -- контент -- Facebook -- Twitter -- ВКонтакте -- блог
Анотація: Проаналізовано основні напрями та шляхи подальшого удосконалення взаємодії вітчизняних університетських бібліотек і соціальних мереж.


Знайти схожі

16.


    Pashkevich, M. S.
    Career promotion and time spent on communication: company's gains and losses [Text] / M. S. Pashkevich, T. V. Tertychko // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 12. - Р. 91-96 : форм., рис. - Бібліогр.: 10 назв
Рубрики: Економіка підприємства--Кадри підприємства--Менеджмент персоналу--Кар’єрне просування -- Час на комунікації
Анотація: У статті аргументовано існування залежності між часом, витраченим на комунікації на підприємстві, та обсягом керівних повноважень. Встановлено, що ця залежність змінює свій характер під впливом фактору організаційної структури. Визначено точки зміни характеру залежності.


Дод.точки доступу:
Tertychko, T. V.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

17.


    Добровольська, В.
    Теоретико-методологічні засади дослідження комунікаційного середовища документознавства [Текст] / В. Добровольська // Бібліотечний вісник. - 2014. - №1. - С. 26-31
Рубрики: Соціальні комунікації
Кл.слова (ненормовані):
соціальні комунікації -- комунікаційне середовище -- документознавство -- системний підхід -- функціональний підхід -- структурний підхід -- інформаційна інфраструктура документознавства
Анотація: Обгрунтовуються можливості комплексного вивчення комунікаційного середовища документознавства на основі використання можливостей системного, структурного і функціонального підходів.


Знайти схожі

18.


   
    Кейс компанії Єврокар [Текст] // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 4. - С. 29-37 : ил.
ББК 65.471
Рубрики: Рекламні комунікації--Сексизм
   Реклама автомобілів--Сексизм

   Реклама компанії "Єврокар"

Кл.слова (ненормовані):
Бренди
Анотація: Успішний досвід ТОВ "Єврокар" відмови від сексизму у рекламній комунікації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

19.


    Лебединська, Тетяна.
    Медіаповедінка української молоді у процесі професійного самовизначення [Текст] / Тетяна Лебединська // Вісник Книжкової палати. - 2019. - № 11. - С. 26-30 : діагр. - Бібліогр.: 14 назв
Рубрики: Соціальні комунікації--Медіаграмотність--Медіаповедінка
   Профорієнтація молоді--Професійне самовизначення--Вибір професії

Анотація: З позицій соціокомунікаційного підходу досліджено особливості медіаповедінки української молоді, простежено залежність між медіаповедінковими моделями та механізмами ухвалення вагомих життєвих рішень, зокрема у сфері професійного вибору.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

20.


    Копанєва, В.
    Бібліотека в системі наукової електронної комунікації [Текст] / В. Копанєва // Бібліотечний вісник. - 2007. - № 5. - С. 3-9
Рубрики: Електронні ресурси
   Бібліотеки

Кл.слова (ненормовані):
аналітико-синтетична обробка -- наукова комунікація -- інформаційна технологія -- сховище даних
Анотація: Розглянуто розвиток системи наукової комунікації та підвищення її реагентності, що загострює потребу збереження плинної мережевої інформації. Обгрунтовано необхідність освоєння бібліотекою інтнгрованого технологічного циклу, що включає послідовність наукомістких процесів комп'терної обробки документальних масивів від бібліографування до виділення зі сховищ даних нових знань.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)