Пошуковий запит: (<.>K=конкурентоспроможність<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 757
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Шнипко О.С. Якість та конкурентоспроможність як утопічні ознаки української економіки/О. С. Шнипко // Економіка та держава, 2011. т.№ 6.-С.4-6
|
>2.
| Жук В. Якість та конкурентоспроможність консервованої квасолі/Жук В. // Харчова і переробна промисловість, 2008. т.№ 8-9.-С.21-23
|
>3.
| Шкоропад Л. Якість та конкурентоспроможність вітчизняної молочної продукції/ Л. Шкоропад // Техніка і технології АПК, 2012,N № 1.-С.34-36
|
>4.
| Зайцева Л. О. Якість продукції – необхідна передумова конкурентоспроможності підприємства/Л. О. Зайцева // Актуальні проблеми економіки, 2014. т.№ 9.-С.196-200
|
>5.
| Попрозман Н. В. Якісні параметри управління конкурентоспроможністю підприємств/Н. В. Попрозман // Формування ринкових відносин в Україні, 2012. т.№ 11.-С.161-165
|
>6.
| Найдьонов В. С. Як Україні вирватися із занепаду/В. С. Найдьонов // Формування ринкових відносин в Україні, 2012. т.№ 9.-С.22-26
|
>7.
| Тавлуй І. Як перевести аграрну компанію на євростандарти/Інна Тавлуй // Агробізнес сьогодні, 2015. т.№ 8 (квіт.).-С.51-53
|
>8.
| Чугаева Т. Д. Экономические показатели оценки конкурентоспособности/Т. Д. Чугаева // Швейная промышленность, 2012. т.№ 2.-С.25-26
|
>9.
| Вуштей О. А. Щодо питання конкурентоспроможності шкіргалантерейних виробів/О. А. Вуштей // Легка промисловість, 2012. т.№ 2.-С.22-23
|
>10.
| Шляхи підвищення конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції та продуктів харчування/М. М. Кулаєць [та ін.] // Економіка АПК, 2012. т.№ 9.-С.24-27
|
>11.
| Спаський Г.В. Шляхи підвищення виробництва конкурентоспроможної сільськогосподарської продукції в Закарпатті/Г. В. Спаський // Економіка АПК, 2016. т.№ 10.-С.41-47
|
>12.
| Миколайчук Н.С. Шляхи відродження конкурентоспроможності текстильних підприємств України/Н. С. Миколайчук // Економіка та держава, 2017. т.№ 9.-С.21-24
|
>13.
| Бєлєйченко О.Г. Чинники впливу на конкурентоспроможність економіки/О. Г. Бєлєйченко // Економіка та держава. -Київ:Економіка та держава, 2009,N N 8.-С.33-35
|
>14.
| Сидорова В. Чернігівщина презентує своїх виробників молочної продукції [на П'ятому ювілейному Фестивалі молока] /Вікторія Сидорова // Деснянська правда, 2019. т.29 серп. (№34).-С.2
|
>15.
| Кремень Час висуває нові вимоги/Василь Кремень // Освiта, 2019. т.3-10 квіт. (№ 13/14).-С.3
|
>16.
| Бондар В. С. Цукровий ринок у близькій перспективі/В. С. Бондар // Цукрові буряки, 2018. т.№ 4.-С.4-9
|
>17.
| Осташко Т. О. Цінова конкурентоспроможність м'ясомолочної продукції в умовах СОТ/Т. О. Осташко // Економіка АПК, 2011. т.№ 2.-С.155-161
|
>18.
| Худолій Любові Михайлівні - 60 // Економіка АПК, 2013. т.№ 5.-С.153-154
|
>19.
| Зозульов О. Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії/Олександр Зозульов, Тетяна Царьова // Маркетинг в Українi. -Київ:КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2018. т.№ 3.-С.47-54
|
>20.
| Коротаєва Ю. В. Формування та використання потенціалу будівельної галузі/Ю. В. Коротаєва // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2017. т.№ 3.-С.15-19
|
|
|