Пошуковий запит: (<.>K=контекст<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 186
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Контекст
|
>2.
| Гладишев В.В. Літературознавчий контекст - засіб виявлення своєрідності естетизму О. Вайльда/В. В. Гладишев // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2009. т.№ 3.-С.2-4
|
>3.
| Наєнко М. Три етапи розвитку українського модернізму (слов'янський контекст)/М. Наєнко // Університет, 2009. т.№ 1.-С.78-82
|
>4.
| Ткачук Ю. Контекст для культурної катастрофи: роман "Надзвичайно голосно та неймовірно близько" Дж. С.Фоера як пошук історії-зцілення/Ю. Ткачук // Слово і час, 2009. т.№ 1.-С.38-43
|
>5.
| Макарчук Н. Психологічний контекст кризи тридцяти років/Н. Макарчук // Психолог (Шкільний світ). -Київ:БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ", 2009,N N 14.-С.8-9
|
>6.
| Балашов А.М. Міжнародний контекст державного управління сталим розвитком в Україні/А. М. Балашов // Статистика України. -Київ:Науково-технічний комплекс статистичних досліджень, 2009,N N 2.-С.91-94
|
>7.
| Салига Т. Богдан-Ігор Антонич: сецесія і контекст/Т. Салига // Слово і час. -Київ:Фенікс, 2010,N N 2.-С.3-15.
|
>8.
| Фойгт Н. Здоров'я населення як сучасний науково-управлінський підхід: історичний контекст/Н. Фойгт // Вісник НАДУ, 2009. т.№2.-С.275-283
|
>9.
| Барабаш Ю. Вірш Тараса Шевченка "Чигрине,Чигрине.": контекст, семантика, поетика/Ю. Барабаш // Дивослово (Українська мова й лiтература в навчальних закладах). -Київ:Дивослово, 2010,N N 5.-С.38-43.
|
>10.
| Токмань Г. Шолом-Алейхем як майстер літературної іронії: смисли, засоби, українській контекст /Г. Токмань // Слово і час, 2010,N N 4.-С.57-72
|
>11.
| Зварич І. Регіональні особливості етнополітичних процесів: електоральний контекст/І. Зварич // Віче. -Київ:Київська правда, 2010,N N 12.-С.9-10.
|
>12.
| Перехейда О. Гуманітарний контекст підвищення професійної майстерності педагога/О. Перехейда // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 4.-С.191-206.
|
>13.
| Слабошпицький М. Історичний контекст та універсальний зміст/М. Слабошпицький // Голос України. -Київ:Київська правда, 2010,N N 224.-С.23.
|
>14.
| Марков В.Н. Информационная сфера как контекст деятельности субъекта /В. Н. Марков // Мир психологии. -Москва ; Воронеж:ЧеловекМир психологии, 2010,N N 3.-С.13-26.
|
>15.
| Нищета В.А. Життєтворчий контекст технології формування соціокультурної компетентності в процесі шкільної мовної освіти /В. А. Нищета // Гуманітарні науки. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 2.-С.21-26.
|
>16.
| Ригін О.С. Київська філософсько-психологічна школа: історико-культурний контекст/О. С. Ригін // Практична психологія та соціальна робота. -Київ:СОЦИС-ПРЕС, 2011,N N 1.-С.61-65.
|
>17.
| Ильин-Томич А.А. Датировка и возможный исторический контекст "Речение Ипувера"/А. А. Ильин-Томич, А. В. Сафронов // Вестник древней истории. -Москва:Российская академия наук, 2010,N N 4.-С.3-22.
|
>18.
| Шевченко З. Мистецький контекст вивчення літератури символізму в спец курсі "Художня література в контексті світової культури"/З. Шевченко // Українська література в загальноосвітній школі. -Київ:Антросвіт, 2011,N N 1.-С.27-30.
|
>19.
| Захаров Г.Е. Вторая сирмийская формула: исторический контекст и богословское содержание/Г. Е. Захаров // Вестник древней истории, 2010. т.№ 2.-С.149-165
|
>20.
| Ригін О. С. Київська філософсько - психологічна школа : історико - культурний контекст/О. С. Ригін // Практична психологія та соціальна робота, 2011. т.№ 1.-С.61-66
|
|
|