Пошуковий запит: (<.>K=контент<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 87
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Інформаційна складова радіаційного захисту населення зони спостереження АЕС/В. А. Прилипко [та ін.] // Довкілля та здоров'я, 2016. т.№ 4.-С.30-34
|
>2.
| Абраменкова В.В. Картина мира современных российских детей на рубеже тысячелетий: наше будущее глазами ребенка/В. В. Абраменкова // Мир психологии, 2013. т.№ 2.-С.108-120
|
>3.
| Аксьонова Г.В. Створення та використання регіональних цифрових бібліотечних ресурсів: методичний аспект/Г. В. Аксьонова // Короленківські читання 2014. "Бібліотеки, архіви, музеї: формування цифрового регіонального простору". -Харків, 2015.-С.97-106
|
>4.
| Александров К.В. К вопросу о компьютерной лингводидактике/К. В. Александров // Иностранные языки в школе, 2012. т.№ 10.-С.9-12
|
>5.
| Антоненко П. Наш дірявий інформаційний простір/Петро Антоненко // Слово Просвіти, 2021. т.18-30 листоп. (№ 46/47).-С.11
|
>6.
| Бідун Статусні й компетентнісні трансформації сучасного редактора/Анна Бідун // Вісник Книжкової палати, 2020,N № 3.-С.9-13
|
>7.
| Бідун А. Структура споживчої цінності книги і функціональні взаємодії її компонентів/А. Бідун // Вісник Книжкової палати, 2018,N № 6.-С.12-15
|
>8.
| Басулто Ж. Тренды социальных медиа 2018/Жаклин Басулто // Маркетинг в Українi. -Київ:КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2018. т.№ 3.-С.13-18
|
>9.
| Батаєва Мотив-аналіз шкільних підручників з літератури в контексті теорії формування досягальності/Катерина Батаєва, Катерина Макаренко, Юлія Полякова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2017,N № 3.-С.119-134
|
>10.
| Богданець Н. Ми започаткували форум електронної книги в Україні - E-BOOK FORUM/Н. Богданець // Маркетинг в Українi. -Київ, 2016. т.№ 1/2.-С.74-76
|
>11.
| Бутурлим Т. Формування відповідального ставлення до створення майбутньої сім'ї /Тетяна Бутурлим // Українська мова і література в школах України, 2016. т.№ 11.-С.46-52
|
>12.
| Бучинська О. Гендерні образи сучасної реклами/Олена Бучинська // Маркетинг в Українi. -Київ:КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2018. т.№ 4.-С.37-41
|
>13.
| Бучинська О. Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку/Олена Бучинська // Маркетинг в Українi. -Київ:КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2018. т.№ 3.-С.5-12
|
>14.
| Васильева А. И. Использование приемов формализации при разработке официального сайта центральной библиотеки субъекта федерации/А. И. Васильева // Библиосфера:ГПНТБ СО РАН, 2013. т.№ 4.-С.97-102
|
>15.
| Волошин Блокчейн і криптовалюти: можливості для української економіки/Андрій Волошин // Дзеркало тижня, 2018. т.28 квіт. (№ 16).-С.6
|
>16.
| Гайсина А. Контент-менеджер - проводник в виртуальном мире/А. Гайсина // Библиотека. -Москва:Библиотека, 2010,N N 3.-С.27-28
|
>17.
| Гарагуля С. Бібліотеки в інформаційному суспільстві: орієнтація на користувача/С. Гарагуля // Бібліотечний вісник, 2014. т.№6.-С.17-23
|
>18.
| Голобородько К. Ю. Новий крок у медіастилістиці: вербальний контент журналу "Жінка"/К. Ю. Голобородько // Вивчаємо українську мову та літературу, 2016. т.№ 7-8.-С.68-70.
|
>19.
| Головаха С. Наукова бібліотека в соціальних мережах/С. Головаха // Бібліотечний вісник, 2013. т.№ 1.-С.29-32
|
>20.
| Голубєва О. Фактори впливу на розвиток індустрії анімації в Україні/Олена Голубєва, Валентина Лаврененко // Маркетинг в Українi. -Київ, 2019. т.№ 1.-С.25-32
|
|
|